1 Φεβρουαρίου 2023

XAΣΜΑ ΓΕΝΕΩΝ ή ΔΙΧΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Έλαβα ένα email από Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών, ενημερώνοντας με ότι, τη Δευτέρα 30/1/2023, το φροντιστήριο θα τηρήσει την αργία των Τριών Ιεραρχών και τα μαθήματα ΔΕΝ θα γίνουν, ύστερα από διευκρίνιση που υπήρξε από τη μεριά του υπουργείου και του συλλόγου. Επισυνάπτοντας, την απόφαση. Συγκεκριμένα, στα σχολεία θα πραγματοποιηθούν, εορταστικές εκδηλώσεις και στη συνέχεια μαθήματα, ενώ στα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών δεν επιτρέπεται, να γίνουν μαθήματα καθώς είναι αργία. 
 
Αναρωτιέμαι, ο δυστυχής- άφρων πατέρας, απόγονος των Δεσμών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του 1983. Πόσο παράδοξο, είναι αυτό που ισχύει ήδη από το 2016 για τα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών και την ιδιωτική εκπαίδευση? Κάτι τέτοιες στιγμές, δεν ξέρω αν αξίζει ο κόπος να γράφω για τα κακώς κείμενα μιας παρακμάζουσας-στρεβλής ελληνικής κοινωνίας, που έχει χαθεί το νόημα και oι προσδοκίες ζωής.
 
Επισημαίνω ενδεικτικά, περιγράμματα σπουδών Α΄βαθμιας και Β΄βαθμιας εκπαίδευσης μας που εφήρμοσαν και έγραψαν για: 
  • Κατάργηση υποχρεωτικότητας των Αρχαίων, των Θρησκευτικών της Ιστορίας μας, χωρίς επίκληση των πηγών… 
  • Αφαίρεση συνηθειών, συμβόλων και εικόνων στις ακαδημαϊκές τάξεις   
  • Αρμονικές σχέσεις! Ελλήνων με τους Τούρκους, στα 400 χρόνια σκλαβιάς!   
  • Συνωστισμός Ελλήνων, στα παράλια της Σμύρνης! Τι Συνωστισμός Μωρή? (είπαν κάποιοι που τα έζησαν!) που χιλιάδες σφάχθηκαν και καταστράφηκαν τα πάντα, με τους Ευρωπαίους-Παρατηρητές και με ενέργειες απάνθρωπές…..   
  • μη Επιβράβευση-Αξιολόγηση των επιτυχόντων μαθητών, πάρα τους κληρώνουν ως Παραστάτες και Σημαιοφόρους σε εθνικές παρελάσεις! Που επιθυμούσαν, και, την κατάργηση τους……  
Επιθυμούσαν και μείωση ωραρίου εκπαίδευσης 9 με 14 (βλ.Γαβρόγλου)  
 
Αλίμονο, πόσο ανθέλληνες-σύγχρονους Γενίτσαρους, θέλουν να κάνουν τα παιδιά μας, οι πολιτικοί με τις ανθελληνικές τους πολιτικές και πράξεις? Εμείς οι Γονείς, πόσο θα εθελοτυφλούμε σε αυτήν την στρεβλή πραγματικότητα που παρατηρείται ή πόσο λάθος τα «μάθαμε» εμείς ή πώς γίνεται τα παιδιά μας από το Δημοτικό να είναι τόσο ΑΡΙΣΤΑ (10 σε όλα!)……ενώ εμείς είχαμε βαθμολογία, ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΛΑ (Γ), ΚΑΛΑ (Β), ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ (Α΄) και ΑΡΙΣΤΑ ή από το 1-20 με 10 την βάση, ή 13 τον μέσο όρο?  
 
Ασφαλώς, συμφώνα με το Υπουργείο Παιδείας, την 30η Ιανουαρίου, ημέρα εορτασμού των Τριών Ιεραρχών, στις σχολικές μονάδες (δημόσιες και ιδιωτικές) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να πραγματοποιούνται εορταστικές εκδηλώσεις για την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα Γράμματα και εκκλησιασμός. Αλλά αυτό είναι, το ελάσσων (θετικό!) στα εγκλήματα ασυνέχειας που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια….  
 
Και η «σκέψη» τους για την Υγεία μας πάνω από όλα, (ακόμα και τώρα επιμένουν οι «Μένουμε Σπίτι, Μένουμε Ασφαλείς» στο παραμύθι της παρακμής μας) όπως αναφέρει η εγκύκλιος: «Κατά τα λοιπά θα τηρηθεί το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων της ημέρας. Επισημαίνεται ότι οι εορταστικές εκδηλώσεις και ο εκκλησιασμός θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις για την προστασία από τη διάδοση του κορωνοϊού COVID-19 και την υπ’ αρ. Δ1α/Γ.Π.οικ.50908/07-09-2022 Κ.Υ.Α.(Β ́4695)»  
 
Τέλος, θα επικαλεστώ παλαιότερους για τα στρεβλά της ελληνικής παιδείας, χαρακτηρίζοντας τα, ως φαραωνικές πληγές της παιδείας μας: 
  • Έλλειψη εθνικής εκπαιδευτικής στρατηγικής 
  • Υποκατάσταση του Δασκάλου από τους Διδάσκοντες! Καταστρέψαμε τον Δάσκαλο ως θεμέλιο και ψυχή του Σχολείου, σε Συνδικαλιστή και Φροντιστή 
  • Κομματικοποίηση της Εκπαίδευσης με Συνακόλουθη Αναξιοκρατία   
  • Διατάραξη σχέσεων Δασκάλου-Μαθητή   
  • Η οικογένεια, αναμεταδίδει την κρίση στην παιδεία, λόγω καθημερινότητα της και των προτεραιοτήτων της. 
  • Αδυναμία ή Αδιαφορία, των Μαθητών με στοιχεία της εθνικής, θρησκευτικής και πολιτισμική μας παράδοσης   
  • Το γλωσσικό ζήτημα, δεν επιλύθηκε ουσιαστικά και φτάσαμε σήμερα στο φαινόμενο της «α-λεξίας» άνευ σύνταξης και ορθογραφίας!   
  • Απουσία οράματος Κυβερνόντων, Διδασκόντων και Νέας Γενιάς   
  • Αιμάσσουσα πληγή είναι οι Αυτοσχεδιασμοί και Προχειρότητες Εκπαίδευσης   
Η προσμονή μαγικών λύσεων επίλυσης όλων των παραπάνω   
 
Αλήθεια, ως Πατέρας πόσο ανάξιος είμαι που παρατηρώ, το Χάσμα Γενεών ή την Ασυνέχεια μιας Ελληνικής Παιδείας που ζει την παρακμή της και δεν μπορώ (όχι ότι δεν Θέλω!) να εμποδίσω τον Αφανισμό της…. (προσπαθώ στα τέκνα μου, αλλά!!!)  
 
Εκτός και αν, αναμένουμε κανένα Καλάθι της Παιδείας ή Educational Pass…….  
 
Γιώργος Ε. Δεκάριστος  
Οικονομολόγος-Λογιστής  
30.1.2023 




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.