4 Φεβρουαρίου 2022
Ως πότε θα ανεχόμαστε την παλαβομάρα τους;
Πάλιν Ηρωδιάς μαίνεται πάλιν ταράσσεται πάλιν την κεφαλήν «της πατρίδος» επί πίνακι ζητεί λαβείν. Παρεισέφρησε, τους ξέφυγε στο υπουργείο καταστροφής του μέλλοντος του έθνους, που επιμένει ευφημιστικώς να ονομάζεται Παιδείας, εκπαιδευτικό πρόγραμμα που πρέσβευε την αρχή της ζωής με την σύλληψη του ανθρώπου, «άμα τη συλλήψει», και την καταδίκη ουσιαστικά των αμβλώσεων.
Ζαλισμένοι ακόμη από τον λεγόμενο «χιονιά» και τις ομοβροντίες για την ανικανότητά τους, δεν το πρόσεξαν οι ανύστακτοι υπερασπιστές της νεοταξικής λύμης και δυσωδίας που κατοικοεδρεύουν στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και στάλθηκε στα σχολεία. Αυτό ήταν!! Όλοι οι γυμνοσάλιαγκες του εθνομηδενισμού και της εκκλησιομαχίας, τα ξερόκλαδα της κοινωνίας, ξετρυπώθηκαν από τις ρυπαρές φωλιές τους και άρχισε ο εμετός: «Σκοταδιστικό, αντιεπιστημονικό, προσβλητικό για τα δικαιώματα των γυναικών», ο προδότης της Μακεδονίας. Και από κοντά πήραν γραμμή και μπήκαν στην γραμμή, οι παρακεντέδες του, οι εχθροί του λαού μας, που και η αναφορά στα ονόματά τους μας προκαλεί δυσφορία. Αποτέλεσμα; Το απέσυρε η υπουργός, του ιδίου φυράματος με τους προαναφερομένους και αυτή, επαιρόμενη για το πρόγραμμα σεξουαλικής αγωγής που φέτος εισήχθη στα σχολεία από το νηπιαγωγείο κιόλας. (Δεν θα έπρεπε, μια και ανεμίζουν την σημαία της δημοκρατίας, να προβάλλονται όλες οι απόψεις και αυτές που τις χαρακτηρίζουν «σκοτάδι» και να αποφασίζουν υπεύθυνα και ελεύθερα οι έφηβοι ποιο δρόμο θα ακολουθήσουν; Η επιβολή μιας άποψης, που αυτοί θεωρούν υπερπροοδευτική υπηρετεί την αρχή της ελευθερίας της γνώμης και της επιλογής; Μιλούν για σκοταδισμό, οι ερεβώδεις οπαδοί της ισοπέδωσης των πάντων!! ).
Τι να πει κανείς; Στριφογυρίζει στο νου μου μια φράση του αγίου Αντωνίου. « Έρχεται καιρός ίνα οι άνθρωποι μανώσι και επάν ίδωσι τινα μη μαινόμενον επαναστατήσονται αυτώ λέγοντες ότι συ μαίνη διά το μη είναι όμοιον αυτοίς». Έρχεται καιρός που οι άνθρωποι θα χάσουν τα λογικά τους (θα τρελαθούν). Και αν δουν κάποιον λογικό, που δεν θα συμφωνεί με την τρέλα τους, θα ξεσηκώνονται εναντίον του, λέγοντάς του, εσύ είσαι τρελός για δεν θα είναι όμοιός τους. Σύγχυση, ταραχή και ρημαγμένες, στεγνές ψυχές από τις βαθυστόχαστες θεωρίες που θα έλεγε και ο Κόντογλου. Ό,τι σκοτάδι και παλιανθρωπιά μαγαρίζει την οικουμένη, εισάγεται στην πατρίδα μας και διοχετεύεται στο σχολείο. Αν συμβεί κάτι που φέγγει λίγο, που μας θυμίζει πως είμαστε Έλληνες, Χριστιανοί Ορθόδοξοι, άνθρωποι φυσιολογικοί, καταπλακώνεται από την κόπρο της αριστερόμυαλης προδοσίας, τους κούφιους εθνοαποδομητές. Και τα πράγματα θα χειροτερέψουν. Η Παιδεία αντί για την υψοποιό και ανθρωποποιό απόστολή της, τον εξευγενισμό του παιδιού, στοχεύει στην «ανάπτυξη και καλλιέργεια» των πεπτικών και γεννητικών οργάνων του. Το δένδρον εκ του ιδίου καρπού γινώσκεται. Τι καρπούς δρέπουμε από την τρισάθλια «παιδεία» τους; Εγκλήματα, βία, ασυδοσία, απείθεια, ασέβεια…
Οι γονείς, όσοι τέλος πάντων έχουν άγρυπνα και ανοιχτά τα μάτια της ψυχής τους και αγωνιούν πραγματικά για τα βλαστάρια τους δεν βλέπουν, δεν ακούν για την απροκάλυπτη πια πολεμική εναντίον των παιδιών τους; Γράφει ο Κόντογλου στο «Ευλογημένο Καταφύγιο». «Ένα ανατολίτικο ρητό λέγει: Ένας τρελός έριξε μια πέτρα στη θάλασσα και πέσανε εκατό γνωστικοί για να τη βγάλουνε. Ο τρελός είναι εκείνος που χαλά την παράδοση, γιατί έτσι του κατέβηκε, κι εμείς είμαστε οι γνωστικοί που αγωνιζόμαστε να σώσουμε αυτό που πάει να καταστρέψει ο τρελός, δηλαδή την παράδοση. Η παροιμία μιλά για έναν τρελό και για εκατό γνωστικούς. Μα σε μας είναι εκατό τρελοί που γκρεμίζουνε και πεντέξι γνωστικοί, που αγωνίζονται, να μην τους αφήσουνε στο παλαβό αυτό έργο της καταστροφής». (σελ 175).
Παραθέτω κάποιες «παλαβομάρες», «δεξιών και αριστερών», που μετέτρεψαν το πάλαι ποτέ ελληνικό σχολείο σε φροντιστήριο αφιλοπατρίας, αθεϊας και ανηθικότητας.
Να ξεκινήσω με τα πρόσφατα:
Πηγαίνει με φούστα μαθητής του Γυμνασίου στο σχολείο, τον παρατηρεί ο καθηγητής και πέφτουν πάνω του τα όρνεα της παράνοιας να τον ξεκοκαλίσουν. Και από κοντά το υπουργείο να τους δικαιώνει. Και την επαύριον οι συμμαθητές να προσέρχονται, για στήριξη στον θιγμένο, με τις φούστες -και τις ευχές- των μανάδων τους προφανώς. Τι να πείς; «Συ μαίνη διά το μη είναι όμοιον αυτοίς…».
Εκκλησιάζεται τμήμα μαθητών, κοινωνούν τα παιδιά και ξεσπαθώνουν οι αντίχριστοι κατά του εκπαιδευτικού «διά το μη είναι όμοιον αυτοίς». (Προσωπικώς κάθε μήνα πηγαίνω τους μαθητές μου στην εκκλησία όπου σχεδόν όλοι κοινωνούμε).
Καταργούν την έπαρση της σημαίας στα σχολεία, τον Εθνικό μας Ύμνο, και σιγήν ιχθύος. Καμμιά αντίδραση. Πέρασε η άποψη των παλαβών…
Καταργούν την εορτή των Τριών Ιεραρχών, μια χιλιετή παράδοση, και πάλι δεν πειράζει. Είναι σκοταδιστικό κατάλοιπο. Κρατούν όμως το Πολυτεχνείο, στο οποίο έρχονται λιγότερα από τα μισά παιδιά και σου αντιτείνουν ότι είναι γιορτή της Δημοκρατίας. Στην ουσία μια λαμπρή ευκαιρία για τους αριστερόστροφους να διαφημιστούν και να προβληθούν ως δήθεν «ιδρυτές» της νεοελληνικής κοινωνίας. Την εορτή της ελληνικής Παιδείας όμως την συκοφαντούν, γιατί μισούν καθετί ελληνικό και ορθόδοξο. Σάπιοι που θέλουν το σάπισμά τους να το επιβάλλουν πρωτίστως στις νέες γενιές.
Γράφουν σχολικά βιβλία Γλώσσας, Ιστορίας και Θρησκευτικών γεμάτα δηλητήρια και φαρμάκια εναντίον των αθάνατων αξιών του Γένους, και εμείς χαχανίζουμε για τα χάλια τους, ανίδεοι και ανύποπτοι για το κακό που γίνεται και θα το λουστούμε. (Το μέλλον της πατρίδος κρίνεται στις σχολικές αίθουσες και όχι στου Μαξίμου ή στο Κοινοβούλιο).
Χαρακτηρίζουν τις παρελάσεις , όταν το ποτάμι της ζωής ξεχύνεται στις ελληνικές πόλεις κάθε Οκτώβριο και Μάρτιο, και φορά η πατρίδα την γαλανόλευκη φορεσιά της, φασισμό . Και προσπαθούν με τους κουκουλοφόρους να αμαυρώσουν το πανηγύρι, να φοβηθεί ο κόσμος για να κρυφτεί στα σπίτια του, εισπνέοντας τις αναθυμιάσεις τύπου «Φάρμα» ή της κάθε σκουπιδοεμπομπής που βρομίζει τα σπιτικά μας.
Δοκάρι στα μάτια τους η πρωινή προσευχή και οι εικόνες στα σχολεία. Θα καταργηθούν εν ευθέτω χρόνω. Αν μιλήσεις, είσαι σκοταδιστής «διά το μη είναι όμοιον αυτοίς». Όπλο τους για να εξουδετερώσουν τις αντιδράσεις; Εξόντωση διά της γραφικότητας. Όποιος διαφωνεί είναι ρατσιστής ή χρυσαυγίτης. Η αστυνομία της σκέψης είναι παρούσα. (Ο Γάλλος ποιητής Πωλ Βαλερύ έλεγε: «Η κοινωνία αφήνει τον άνθρωπο να εκφράζεται ελεύθερα, αφού προηγουμένως του έχει αφαιρέσει το δικαίωμα να σκέπτεται ελεύθερα»).
Εισάγουν την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από το νηπιαγωγείο, καρυκευμένη με ουδέτερες, επιτηδευμένες λέξεις και έννοιες, για να μην καταλάβει ο απλός κόσμος τι γίνεται, και καμαρώνουν οι παλαβοί. Και αν μιλήσουν και ελέγξουν τις πομπές τους δυο-τρεις γνωστικοί, επιστρατεύονται οι επαγγελματίες «διανοούμενοί» τους, με τα ξύγκια της καλοπέρασης να κρέμονται στις σιαγόνες τους, χαρακτηρίζοντάς τους τρελούς, γιατί δεν συμφωνούν με την βλαμμένη σκέψη τους.
Τι φταίει; Το ότι ψηφίζουμε αυτούς και τις νεοταξικές ξεσκονίστρες τους. Αυτή είναι η μεγάλη αμαρτία της εποχής μας.
Δημήτρης Νατσιός
δάσκαλος-Κιλκίς
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα Δ. Νατσιού,
Θέματα Παιδείας,
Καταγγελίες,
Κοινωνικά θέματα,
Ομοφυλοφιλία,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου