8 Ιουνίου 2021

Ο κατά συρροή εμβολιαστής …

Χαίρεται
Η αόρατη κατοχή.
 
Κάποια πράγματα και καταστάσεις μοιάζουν αθώα, αλλά κάνουν ανεπανόρθωτο και δύσκολα ιάσιμο κακό σε ένα βαθύτερο επίπεδο, στο “πνευματικό“. Εκεί που είναι το κέντρο της ύπαρξης μου, η ψυχή, ο “νούς”, το κέντρο της ψυχής.
Είναι στο χέρι μου, στην εγρήγορση μου, αν θα συλληφθώ κοιμώμενος, η “έξυπνος” εξ ύπνου …
Αλλά δυστυχώς αντιμετωπίζω τιςκαταστάσεις σαν να είμαι ένα “ρηχό” δοχείο, επιτρέπω να παίζουν με την κεντρική μου μονάδ, τον “νου” μου, το πρόβλημα είναι μεγάλο, δεν φαίνεται και έτσι βρέθηκα υπό κατοχή.
 
Λέει στο Ψαλτήριον ..  
 
καὶ ἄνθρωπος ἐν τιμῇ ὢν οὐ συνῆκε, παρασυνεβλήθη τοῖς κτήνεσι τοῖς ἀνοήτοις καὶ ὡμοιώθη αὐτοῖς.  
13 Ταλαίπωρος άνθρωπος! Ενῷ έχει τιμήν και αξίαν, ως λογικόν δημιούργημα του Θεού, δεν κατε-νόησε τούτο.  
Αλλά ήλθε και ετάχθη εις την θέσιν των α-νοήτων κτηνών, έγινεν όμοιος με αυτά κατά την α-νοησίαν και την ζωήν.  
 
Το βαθύ ΕΓΩ …ο νους μου  
 
Δεδομένο ότι είμαι ελεύθερος να επιλέξω τι θέλω σε αυτή την Ζωή, αλλά οι επιλογές μου, οι πράξεις μου, είμαι τελικά το βαθύ ΕΓΩ μου και όχι απλά ο “εγκέφαλος”, που είναι εκτελεστικό φθαρτό όργανό του αιωνίου ΝΟΥ της ψυχής μου.  
 
Ο εγκέφαλος δεν είναι το “κέντρο “, είναι μνήμη, αποθηκευτικός χώρος, είναι εκτελεστικό όργανο.
Όσοι λειτουργούμε με κέντρο τον εγκέφαλο τις κοσμικές γνώσεις ,είμαστε “ρηχοί”, σαρκικοί, κενοί από “πνεύμα” αλλά γεμάτοι πάθη που φωλιάζει σε αυτά η “πονηρία“.  
 
Το βάθος της “ψυχής” μου, ο οφθαλμός, το κέντρο ο “νούς”, είναι το σημείο που κρύβεται, κατοικεί ο αληθινός μου εαυτός.  
 
Εκεί σε αυτό το ανεξερεύνητο βάθος υπάρχει το ΦΩΣ ή το ΣΚΟΤΟΣ η ΑΛΗΘΕΙΑ ή το ΨΕΜΑ  
ο Χριστός ή ο σατανάς …  
 
“Σκόπει ουν μη το φως το εν σοι σκότος εστίν”  
 
Πρόσεξε μήπως αυτό που νομίζεις φως ..είναι σκοτάδι (μέσα την “πλάνη ” )  
Εγώ “προσκαλώ” σαν την μύγα ή την μέλισσα, το πνεύμα που θα με οδηγεί, αν θα είναι το Άγιο ή το πονηρό είναι δική μου βαθιά επιλογή.  
 
Δεν ξέρω για μένα, δεν ξέρω για κανέναν ποιο “πνεύμα” τον οδηγεί, μόνο αν ο Θεός μου το φανερώσει, αλλά και οι πράξεις του και όι τα λόγια του, που μπορεί να είναι λόγια πλάνης η αλήθειας ..ο σατανάς ξέρει απ έξω τις “γραφές “…  
 
Οὐαὶ ὑμῖν, … ὑποκριταί…  
Όλα γίνονται “εν κρυπτώ” σε ένα βαθύτερο αόρατο κρυφό επίπεδο, το οποίο μόνο ο Θεός γνωρίζει και βλέπει στον καθένα μας.  
 
Ότι και να δείχνω εξωτερικά, χαμογελαστός, καλοντυμένος, πρόσχαρος, επικοινωνιακός, μπορεί και να κρύβω έναν “ασβεστωμένο τάφο” ένα “λείψανο ” έναν “δαίμονα” που κατοικεί στα βάθη του ΕΓΩ μου.  
 
Έναν ύπουλο, υποκριτή, ψεύτη, που με οδηγεί εν αγνοία μου στην “καταστροφή ” εμένα και όσους με πιστεύουν  
 
Εκ του καρπού του δένδρου γνώσεσθαι αυτό 
 
Η οντολογική καταστροφή ..Μετάνοια ή οριστική διαγραφή και απόσυρση  
Όταν Μιλώ για καταστροφή, είναι απλό …μην πάει το μυαλό μας στο οικονομικό στο υλικό, άλλα στο οντολογικό. 
Όταν είμαι για τρελοκομείο, είμαι σαν το τραινάκι του λούνα παρκ  
Όταν μόνο με ψυχοφάρμακα μπορώ να σταθώ για λίγο όρθιος και δεν υπάρχει πουθενά διέξοδος  
Όταν το σώμα μου μοιάζει ερείπιο, υποφέρω από ανεξιχνίαστους πόνους, διάφορους  
Όταν κουβαλάω ένα βαρύ μάρμαρο στο στήθος
Όταν οι γιατροί δεν μπορούν να βρουν τίποτα και εγώ υποφέρω, τότε…  
 
Αυτή είναι η “καταστροφή” που μου προκαλεί η “δαιμονική ” ενέργεια που έχω. 
Οι επιλογές μου, τα πάθη μου συσσώρευσαν στην ψυχή μου και με κτυπά αλύπητα, για να με οδηγήσει στην ΜΕΤΑΝΟΙΑ ή στην οριστική διαγραφή και απόσυρση..  
 
Τα “δαιμόνια ” χτυπούν σε βάθος …  
 
Μόνο από τις πράξεις, την ψυχολογία και τα συναισθήματα που μου δημιουργούν, μπορώ να καταλάβω με τι είδους “πνεύματα ” έχω να κάνω .,”δαιμόνια” ή “Αγγέλους”
Τα “δαιμόνια” δεν τα βλέπω ,όμως τα νοιώθω και ειδικά τι μου προκαλούν στην “ψυχή” σε βάθος και όχι στην επιφάνεια είναι ζημιογόνα.  
Βρίσκουν σαν τις μύγες τις ακαθαρσίες μου..  
Μου προκαλούν ρίγος, τρέμουλο, φόβο, καρδιακές παθήσεις, πόνους στην κοιλιά, παντού, ατυχήματα κ.α  
Ειδικά αν είμαι αδύναμος “πνευματικά”.  
 
Αν έχω χάσει την “Χάρι” του Θεού, με αμαρτίες και αμετανοησία, έχω απομακρυνθεί από τον Θεό, είμαι παιχνιδάκι στα χέρια τους και ειδικά στους ανθρώπους που κινούνται από αυτά, για να με διαλύσουν σε “βάθος”.  
 
Εκεί που υπάρχει ο κεντρικός υπολογιστής του ανθρώπου, το κέντρο της ψυχής, ο ΝΟΥΣ εκεί γίνεται η ζημιά.  
 
Εκεί δεν επέτρεψε ο Θεός στον σατανά να “πειράξει” να τον αγγίξει, τον Ιώβ, όταν ο σατανάς ζήτησε την άδεια να πειράξει τον Ιώβ  
Ο σατανάς δεν μπορεί να πειράξει κανέναν, αν δεν παραχωρηθεί από τον Θεό.  
 
Ιώβ. 1,12 τότε εἶπεν ὁ Κύριος τῷ διαβόλῳ· ἰδοὺ πάντα, ὅσα ἐστὶν αὐτῷ, δίδωμι ἐν τῇ χειρί σου, ἀλλ᾿ αὐτοῦ μὴ ἅψῃ. 
Ιώβ. 1,12 Τοτε ο Κυριος είπεν στον διάβολον· “ιδού, όλα όσα έχει, τα παραδίδω εις την εξουσίαν σου. Αυτόν όμώς τον ίδιον δεν θα τον εγγίσης καθόλου”
 
Εκ του αποτελέσματος αποκαλύπτονται στην λογική μου τα πνεύματα.  
Από τα αποτελέσματα  καταλαβαίνω, για αυτό διαθέτω την “λογική” για να “ανακρίνω“ τα “πνεύματα” και να τα κατατάξω σε αγαθά ή πονηρά και να πράξω ανάλογα.  
 
Εκεί έπαθα την ζημία  
 
Όταν όμως το βάθος της “ψυχής”, το κέντρο της ο “νούς ”, επιτρέψει ο Θεός ο ίδιος άνθρωπος να καταληφθεί από τα “πνεύματα” της πονηρίας  
Τότε ως άνθρωπος έχω χάσει την “βούληση“, την έχω παραχωρήσει στα πνεύματα της πονηρίας και είμαι αδύναμος για να πάρω οποιαδήποτε απόφαση “αυτόβουλα” 
 
Τα βλέπω, αλλά δεν τα αναγνωρίζω κρύβονται σε εμπαθείς ανθρώπους. 
Είναι συνεχής ο αγώνας των πνευμάτων της πονηρίας, να αποσπάσουν τον “νου” του ανθρώπου εδώ και εκεί.  
 
Να φέρουν τον άνθρωπο σε τέτοια κατάσταση, ώστε να αναγκάσουν τον Θεό να συνεναίσει, να ρίξει το “πλάσμα” του στην κόλαση της κοινωνίας με τα ακάθαρτα πνεύματα, να γίνει κατοικητήριο δαιμόνων.
 
Όταν ο Θεός, για τους δικούς του ανεξιχνίαστους λόγους της Θείας οικονομίας παραχωρήσει στον σατανά, να εισέλθει στην “ψυχή” ενός ανθρώπου, να τον πειράξει, να καταλάβει τον “νού” του, είναι ότι χειρότερο για κάθε ανθρώπινη ύπαρξη, να σε κοσκινίσει ο σατανάς ,να κάνεις “φίλο” αυτόν που δεν έχει φίλους, παρά μόνο ίστα με κατεστραμμένους .. .. 
 
«Ὁ Σατανάς ἐξῃτήσατο συνιᾶσαι ὑμᾶς ὡς τὸν σίτον» 
 
Τα αποτελέσματα της “δαιμονοκατάληψης”  
 
Είναι ο “ναρκομανής”, είναι ο σχιζοφρενής, ο διπολικός, είναι ο αυτόχειρας, είναι ο δολοφόνος, είναι ο παιδεραστής, είναι ο πατροκτόνος, είναι ο αδελφοκτόνος, ο μητροκτόνος, είναι η μοιραία μαύρη χήρα γυναίκα ο νάρκισσος κ.α
 
Τα φοβερά που βλέπουμε ως αποτελέσματα μιας ψυχής, ενός “νου” που καταλήγει να είναι κατοικητήριο δαιμόνων και αργά ή γρήγορα οδηγείται στην καταστροφή, όπως οι χοίροι που πνίγηκαν στους Γεργεσηνούς.
 
Που μετά από τις πράξεις τους δεν καταλαβαίνουν και δεν θυμούνται τι έκαναν ..όταν ο “δαίμονας” σταματήσει να τους επηρεάζει.   
 
Για όλα αυτά ένας όμως είναι υπεύθυνος, ΕΓΩ και η κακή διαχείριση της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ μου
Τα κατάφεραν, με απομάκρυναν ..
 
Συνεχώς προσπαθούν να με αποτρέψουν, να με “στρέψουν” μακριά από τον Θεό, μακριά από την ένωση με το φως να με οδηγήσουν στο σκοτάδι, στον φόβο στην αβεβαιότητα, στην υποδούλωση, στην υποχρεωτικότητα.
 
Διεστραμμένος νούς …σε λάθος κατεύθυνση 
 
 Ο “νους” του ανθρώπου είναι και πρέπει να είναι ΑΠΛΟΣ πρέπει να είναι στραμμένος πρός τον Θεό ,εκεί είναι η πηγή και το οξυγόνο της ύπαρξης μου, εκεί είναι ο λιμένας της γαλήνης μου, εκεί είναι ο προορισμός μου, εκεί που πρέπει να επιλέξω, αν θέλω να σωθώ από τους “δαίμονες” που με καταδιώκουν.  
Την διαρκή και αδιάλειπτη ένωση με την αστείρευτη πηγή της ζωής. 
Ο εγκέφαλος μας μπορεί να ασχολείται με οτιδήποτε “κοσμικό”, το θέμα είναι που είναι ο “νους” μου, τι πνεύμα με οδηγεί, τι πνεύμα επέτρεψα να με “καταλάβει” εκεί είναι το μυστικό.  
Εδώ που φτάσαμε …  
Οδηγήθηκα από απροσεξία μακριά από την πηγή της ζωής, με φοβίζουν, προσπαθούν να με τρομοκρατήσουν, λένε ότι θα με υποχρεώσουν, μπορούν γιατί με βρήκαν “αποστάτη” και αμετανόητο, γελασμένο από την πονηρία και υπόδουλο των παθών μου.  
 
Υπάρχει άραγε λύση; στην χαμένη μου ελευθερία …Σε αυτό που έρχεται  
 
Πίσω από τους “κατά συρροή υποχρεωτικούς εμβολιασμούς” που έρχονται σύντομα να τσαλαπατήσουν την ανθρώπινη ελευθερία, την αξιοπρέπεια και κάθε λογική, κρύβεται ο “κατά συρροή” εχθρός της ανθρωπότητας, από καταβολής κόσμου, αυτός με έναν τρόπο “εξαϋλώνεται” ..  
 
Όταν οι “δαίμονες” έχουν τα δικαιώματα μου, τσαλαπατούν την ψυχή μου, με γεμίζουν φόβο, με τρομοκρατούν με απειλούν να με υποχρεώσουν πλέον, έχουν τα δικαιώματα μου ..  
Με κυβερνούν μέσω του “κυβερνήτη ” μου “νου”, έχουν καταλάβει το πιλοτήριο της “ψυχής” μου, εγώ το επέτρεψα.
 
Θα με πάνε εκεί που αυτοί θέλουν “στην” καταστροφή” στην ταραχή και στην απόγνωση, στους κατά συρροή εμβολιασμούς μου, αν το επιτρέψω, αν δεν ξυπνήσω να επιστρέψω πίσω.  
Έχουν το τιμόνι μου, ετοιμάζουν “υποχρεωτικότητα” και υποχρεωτική επιβολή της “βουλής” τους, του θελήματος τους, πάνω στο δικό μου σώμα, είναι γιατί εγώ το επέτρεψα.  
 
Ναι υπάρχει λύση ..  
 
Ένα κομποσκοίνι, κάθε κόμπος και “Κύριε Ιησού Χριστέ Ελέησον με” είναι μία Χρυσή σφαίρα μετανοιας, ενάντια στους δαίμονες και στον κάθε επίδοξο κατά συρροή εμβολιαστή.
 
Ένας Ψαλμός από το Ψαλτήρι του Δαυίδ, είναι μία ριπή από χρυσές σφαίρες μετάνοιας που κατατροπώνει τους δαίμονες και τον κάθε βλαμμένο επίδοξο κατά συρροή εμβολιαστή..
 
Η προσευχή μόνο θα με βγάλει από την κατάσταση που μπήκα, θα στρέψει τον νου μου στον Θεό, που δεν παύει ποτέ να με “κοιτάει” και να με περιμένει να τον κοιτάξω “καρδιακά”. 
Τα υπόλοιπα είναι δική του υπόθεση ..να κάνει σκόνη και θρύψαλα την κατάσταση και τον επίδοξο “κατά συρροή εμβολιαστή” αλλά και κάθε “βλαμμένο” με βλάβη… επιστήμονα, δημοσιογράφο, πολιτικό κ.α από την “πομπή ” του.
 
Εγώ μόνος είμαι αδύναμος ,αλλά με την βοήθεια του,την παρουσία του, την “Χάρι” γίνομαι ανίκητος, αν επιστρέψω και στρέψω το βλέμμα της ψυχής μου, τον νού μου πάνω του και τον επικαλεστώ.
 
“πᾶς γὰρ ὃς ἂν ἐπικαλέσηται τὸ ὄνομα Κυρίου σωθήσεται “…
 
Καλή φώτιση και αρχή μετανοίας  
Γ.Μ
 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.