21 Δεκεμβρίου 2019
Η ΠΕΘ επιρρίπτει σοβαρότατες ευθύνες στην υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, για τις επιλογές των μελών της Επιτροπής που θα επιφορτισθεί με την αλλαγή του μαθήματος των Θρησκευτικών
Δελτίο Τύπου
Οι τρώσαντες ιάσονται;
Οι οικοδόμοι των αντισυνταγματικών Προγραμμάτων για τα Θρησκευτικά και η αποδόμηση της συνταγματικής Ευθύνης.
Προσεγγίζοντας ερμηνευτικά την απόφαση της Υπουργού Παιδείας κ. Ν. Κεραμέως, που εκδόθηκε χθες, 19/12/19, από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), για τη σύσταση Επιτροπής έργο της οποίας θα είναι η γνωμοδότηση για την εφαρμογή των αποφάσεων του ΣτΕ στη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικων, αποκομίζει κανείς την εντύπωση ότι η κ. Υπουργός υποτάσσει τη συνταγματική επιταγή στην παραμονή των ακυρωθέντων Προγραμμάτων, δια της πρόκρισης ενδεχόμενων διορθώσεων που θα γίνουν επ’ αυτών.
Σημειωτέον όμως, ότι εκτός από το ΣτΕ, επανειλημμένα το σύνολο των Θεολόγων της Πανελληνίου Ενώσεως Θεολόγων (ΠΕΘ), πλήθους ειδικών επιστημόνων, η αγιορείτικη κοινότητα, οι Αρχιεπίσκοποι Αθηνών και Κρήτης, ο Ιερατικός Σύνδεσμος Κληρικών Ελλάδος, πλήθος Μητροπολιτών και δεκάδες χριστιανικών σωματείων έχουν απορρίψει, όχι κάποια σημεία, που θα μπορούσαν ίσως να τροποποιηθούν ή να διορθωθούν, αλλά την όλη δομική σύσταση αυτών των Προγραμμάτων, διότι έχουν διαπιστώσει ότι δεν διορθώνονται, δεν βελτιώνονται, λόγω της ασύμβατης προς την επιστημονική δεοντολογία δομής τους, από πλευράς παιδαγωγικής, θεολογικής αλλά και νομικής.
Η κ. Υπουργός, προφανώς, όφειλε ήδη από την 21η Σεπτεμβρίου 2019, αμέσως μετά τις ακυρωτικές αποφάσεις του ΣτΕ, με εγκύκλιό της να επαναφέρει σε ισχύ το Πρόγραμμα και τα βιβλία που ίσχυαν έως το 2016 -έτος εισαγωγής των νέων Προγραμμάτων και βιβλίων που ακυρώθηκαν από το ΣτΕ (2018 και 2019)- και όχι να επιτρέπει, με δική της ευθύνη, να διδάσκονται μέχρι σήμερα, τα ακυρωθέντα από το ΣτΕ, Προγράμματα και βιβλία στο σχολείο.
Δυστυχώς αντί αυτού, η κ. Υπουργός επέλεξε να εκδώσει, λίγες ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα, μια απόφαση, η οποία δείχνει απομάκρυνση από την άμεση εφαρμογή των Αποφάσεων του ΣτΕ.
Η απόφαση αυτή, ωστόσο, δημιουργεί σαφέστατα ερωτήματα, που προκύπτουν αβίαστα από τη στάση που ανωτέρω εκθέσαμε; Ερωτούμε, λοιπόν, ως εκ τούτου:
1. Γιατί ανατίθεται σε μια, ορισμένη από την κ. Υπουργό Επιτροπή, η γνωμοδότηση για την εφαρμογή των αποφάσεων του ΣτΕ στη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικων -κατά τη μεταβατική περίοδο έως τη συγγραφή νέων Προγραμμάτων και βιβλίων-, στην οποία Επιτροπή συμπεριλαμβάνονται αξιολογητές ή συντάκτες που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με τη δημιουργία των ακυρωμένων Προγραμμάτων;
2. Δεν είναι η τακτική αυτή μια αποφυγή της κατ’ ουσίαν εφαρμογής της δικαστικής Απόφασης, που ζητά τη θεμελιώδη οικοδομή Προγραμμάτων νέων, που θα σέβονται τη συνταγματική ευθύνη, η οποία είναι υπό εγγύηση, μόνον όταν οι δομητές αυτής της οικοδομής δεν θα επιλέγονται από κάποιο συγκεκριμένο στενό κύκλο, αλλά από ολόκληρη τη θεολογική κοινότητα, με αντικειμενικά κριτήρια;
3. Για ποιό λόγο η κ. Υπουργός δεν δέχεται σε διάλογο τη μόνη Επιστημονική Ένωση που εκπροσωπεί, έχοντας μια μεγάλη ιστορική διαδρομή στον τόπο μας, τους Θεολόγους, δηλ. την Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων, η οποία, με διάφορους γραπτούς, τηλεφωνικούς και παρακλητικούς τρόπους αιτείται από τον μήνα Ιούλιο την συνάντηση με την κ. Υπουργό;
4. Με ποια επιστημονικά κριτήρια επιλέχτηκε η συγκεκριμένη επιστημονική επιτροπή για τη γνωμοδότηση επί ενός τόσο σπουδαίου θέματος και με ποια κριτήρια αποκλείστηκαν τα εξειδικευμένα τόσο στη Θεολογία όσο και στην Παιδαγωγική και τη χριστιανική Παιδαγωγική στελέχη της ΠΕΘ (Καθηγητές ΑΕΙ, διδάκτορες) από αυτήν την επιτροπή;
5. Γιατί άραγε η αξιότιμη κ. Υπουργός δεν ασκεί την πολιτική που είχε χαράξει προεκλογικά ως Πρόεδρος της Επιτροπής Παιδείας της ΝΔ για το μάθημα των Θρησκευτικών και που είχε υποσχεθεί στην ΠΕΘ ότι θα ασκήσει τόσο η ίδια όσο καί ο Πρωθυπουργός;
Εκτιμούμε, και είναι αυτονόητο, ότι τα συγκεκριμένα μέλη της ως άνω Επιτροπής, επειδή έχουν ήδη δοκιμαστεί με τη συγγραφή των Προγραμμάτων που ακυρώθηκαν ως αντισυνταγματικά και έχουν διαπιστωθεί από το ΣτΕ -και όχι μόνον- οι επί των Προγραμμάτων επιλογές τους, ότι η τοποθέτησή τους σε αυτήν την εξαιρετικά γεμάτη με ευθύνες Επιτροπή, και μάλιστα για τη συμμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού στις αποφάσεις του ΣτΕ, δεν ήταν δόκιμη και προκαλεί σοβαρά ερωτήματα.
Η ΠΕΘ, έως σήμερα, σεβάστηκε το θεσμικό πλαίσιο της ανάληψης των καθηκόντων από την αξιότιμη και ελλογιμότατη κ. Κεραμέως, αναμένοντας την εφαρμογή των υποσχέσεών της.
Η ΠΕΘ σεβόμενη την ιστορία της εκζητά από τα αρμόδια όργανα του Υπουργείου Παιδείας τον λόγο των ως άνω πράξεων και φυσικά τον διάλογο, ελπίζοντας, με αγαθή πρόθεση, σε άμεσες διορθωτικές κινήσεις επ’ αυτών. Παράλληλα, δεν αφίσταται του δικαιώματός της να εξαντλήσει κάθε νόμιμο μέσο για την πλήρη και άμεση εφαρμογή των αποφάσεων του ΣτΕ, που αφορούν στο μάθημα των Θρησκευτικών.
Από το ΔΣ
Οι τρώσαντες ιάσονται;
Οι οικοδόμοι των αντισυνταγματικών Προγραμμάτων για τα Θρησκευτικά και η αποδόμηση της συνταγματικής Ευθύνης.
Προσεγγίζοντας ερμηνευτικά την απόφαση της Υπουργού Παιδείας κ. Ν. Κεραμέως, που εκδόθηκε χθες, 19/12/19, από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), για τη σύσταση Επιτροπής έργο της οποίας θα είναι η γνωμοδότηση για την εφαρμογή των αποφάσεων του ΣτΕ στη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικων, αποκομίζει κανείς την εντύπωση ότι η κ. Υπουργός υποτάσσει τη συνταγματική επιταγή στην παραμονή των ακυρωθέντων Προγραμμάτων, δια της πρόκρισης ενδεχόμενων διορθώσεων που θα γίνουν επ’ αυτών.
Σημειωτέον όμως, ότι εκτός από το ΣτΕ, επανειλημμένα το σύνολο των Θεολόγων της Πανελληνίου Ενώσεως Θεολόγων (ΠΕΘ), πλήθους ειδικών επιστημόνων, η αγιορείτικη κοινότητα, οι Αρχιεπίσκοποι Αθηνών και Κρήτης, ο Ιερατικός Σύνδεσμος Κληρικών Ελλάδος, πλήθος Μητροπολιτών και δεκάδες χριστιανικών σωματείων έχουν απορρίψει, όχι κάποια σημεία, που θα μπορούσαν ίσως να τροποποιηθούν ή να διορθωθούν, αλλά την όλη δομική σύσταση αυτών των Προγραμμάτων, διότι έχουν διαπιστώσει ότι δεν διορθώνονται, δεν βελτιώνονται, λόγω της ασύμβατης προς την επιστημονική δεοντολογία δομής τους, από πλευράς παιδαγωγικής, θεολογικής αλλά και νομικής.
Η κ. Υπουργός, προφανώς, όφειλε ήδη από την 21η Σεπτεμβρίου 2019, αμέσως μετά τις ακυρωτικές αποφάσεις του ΣτΕ, με εγκύκλιό της να επαναφέρει σε ισχύ το Πρόγραμμα και τα βιβλία που ίσχυαν έως το 2016 -έτος εισαγωγής των νέων Προγραμμάτων και βιβλίων που ακυρώθηκαν από το ΣτΕ (2018 και 2019)- και όχι να επιτρέπει, με δική της ευθύνη, να διδάσκονται μέχρι σήμερα, τα ακυρωθέντα από το ΣτΕ, Προγράμματα και βιβλία στο σχολείο.
Δυστυχώς αντί αυτού, η κ. Υπουργός επέλεξε να εκδώσει, λίγες ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα, μια απόφαση, η οποία δείχνει απομάκρυνση από την άμεση εφαρμογή των Αποφάσεων του ΣτΕ.
Η απόφαση αυτή, ωστόσο, δημιουργεί σαφέστατα ερωτήματα, που προκύπτουν αβίαστα από τη στάση που ανωτέρω εκθέσαμε; Ερωτούμε, λοιπόν, ως εκ τούτου:
1. Γιατί ανατίθεται σε μια, ορισμένη από την κ. Υπουργό Επιτροπή, η γνωμοδότηση για την εφαρμογή των αποφάσεων του ΣτΕ στη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικων -κατά τη μεταβατική περίοδο έως τη συγγραφή νέων Προγραμμάτων και βιβλίων-, στην οποία Επιτροπή συμπεριλαμβάνονται αξιολογητές ή συντάκτες που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με τη δημιουργία των ακυρωμένων Προγραμμάτων;
2. Δεν είναι η τακτική αυτή μια αποφυγή της κατ’ ουσίαν εφαρμογής της δικαστικής Απόφασης, που ζητά τη θεμελιώδη οικοδομή Προγραμμάτων νέων, που θα σέβονται τη συνταγματική ευθύνη, η οποία είναι υπό εγγύηση, μόνον όταν οι δομητές αυτής της οικοδομής δεν θα επιλέγονται από κάποιο συγκεκριμένο στενό κύκλο, αλλά από ολόκληρη τη θεολογική κοινότητα, με αντικειμενικά κριτήρια;
3. Για ποιό λόγο η κ. Υπουργός δεν δέχεται σε διάλογο τη μόνη Επιστημονική Ένωση που εκπροσωπεί, έχοντας μια μεγάλη ιστορική διαδρομή στον τόπο μας, τους Θεολόγους, δηλ. την Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων, η οποία, με διάφορους γραπτούς, τηλεφωνικούς και παρακλητικούς τρόπους αιτείται από τον μήνα Ιούλιο την συνάντηση με την κ. Υπουργό;
4. Με ποια επιστημονικά κριτήρια επιλέχτηκε η συγκεκριμένη επιστημονική επιτροπή για τη γνωμοδότηση επί ενός τόσο σπουδαίου θέματος και με ποια κριτήρια αποκλείστηκαν τα εξειδικευμένα τόσο στη Θεολογία όσο και στην Παιδαγωγική και τη χριστιανική Παιδαγωγική στελέχη της ΠΕΘ (Καθηγητές ΑΕΙ, διδάκτορες) από αυτήν την επιτροπή;
5. Γιατί άραγε η αξιότιμη κ. Υπουργός δεν ασκεί την πολιτική που είχε χαράξει προεκλογικά ως Πρόεδρος της Επιτροπής Παιδείας της ΝΔ για το μάθημα των Θρησκευτικών και που είχε υποσχεθεί στην ΠΕΘ ότι θα ασκήσει τόσο η ίδια όσο καί ο Πρωθυπουργός;
Εκτιμούμε, και είναι αυτονόητο, ότι τα συγκεκριμένα μέλη της ως άνω Επιτροπής, επειδή έχουν ήδη δοκιμαστεί με τη συγγραφή των Προγραμμάτων που ακυρώθηκαν ως αντισυνταγματικά και έχουν διαπιστωθεί από το ΣτΕ -και όχι μόνον- οι επί των Προγραμμάτων επιλογές τους, ότι η τοποθέτησή τους σε αυτήν την εξαιρετικά γεμάτη με ευθύνες Επιτροπή, και μάλιστα για τη συμμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού στις αποφάσεις του ΣτΕ, δεν ήταν δόκιμη και προκαλεί σοβαρά ερωτήματα.
Η ΠΕΘ, έως σήμερα, σεβάστηκε το θεσμικό πλαίσιο της ανάληψης των καθηκόντων από την αξιότιμη και ελλογιμότατη κ. Κεραμέως, αναμένοντας την εφαρμογή των υποσχέσεών της.
Η ΠΕΘ σεβόμενη την ιστορία της εκζητά από τα αρμόδια όργανα του Υπουργείου Παιδείας τον λόγο των ως άνω πράξεων και φυσικά τον διάλογο, ελπίζοντας, με αγαθή πρόθεση, σε άμεσες διορθωτικές κινήσεις επ’ αυτών. Παράλληλα, δεν αφίσταται του δικαιώματός της να εξαντλήσει κάθε νόμιμο μέσο για την πλήρη και άμεση εφαρμογή των αποφάσεων του ΣτΕ, που αφορούν στο μάθημα των Θρησκευτικών.
Από το ΔΣ
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Παιδείας,
Θρησκευτικά θέματα,
Καταγγελίες,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου