18 Δεκεμβρίου 2019
ΕΚΕΙΝΗ η αρχαία φράση, την οποία επέλεξε για προμετωπίδα της ημερίδας για την Άμυνα που οργάνωσε την Πέμπτη στην Λευκωσία το Κίνημα Αλληλεγγύης της Ελένης Θεοχάρους, προέρχεται από του Ηροδότου την Ιστορίη, 9ο βιβλίο, ονόματι «Καλλιόπη», κεφάλαιο 7: «Το ημέτερον φρόνημα σαφέως, ότι ουδαμά προδώσομεν την Ελλάδα». Δεν χρειάζεται καμιά μετάφραση. Και στ’ αρχαία και στα νέα και σε όλες τις ελληνικές διαλέκτους, όλων των έκτοτε ελληνικών αιώνων, είναι απολύτως σαφείς και απ’ όλους κατανοητές, μία προς μία, όλες του οι λέξεις.
ΕΚΕΙΝΗ η αρχαία φράση, την οποία επέλεξε για προμετωπίδα της ημερίδας για την Άμυνα που οργάνωσε την Πέμπτη στην Λευκωσία το Κίνημα Αλληλεγγύης της Ελένης Θεοχάρους, προέρχεται από του Ηροδότου την Ιστορία, 9ο βιβλίο, ονόματι «Καλλιόπη», κεφάλαιο 7:
«Το ημέτερον φρόνημα σαφέως, ότι ουδαμά προδώσομεν την Ελλάδα».
Δεν χρειάζεται καμιά μετάφραση. Και στ’ αρχαία και στα νέα και σε όλες τις ελληνικές διαλέκτους, όλων των έκτοτε ελληνικών αιώνων, είναι απολύτως σαφείς και απ’ όλους κατανοητές, μία προς μία, όλες του οι λέξεις.
Η ΦΡΑΣΗ αυτή περιέχεται στην αγανακτισμένη επιστολή την οποία έστειλαν το 480 προ Χριστού, οι Αθηναίοι προς τους Σπαρτιάτες που αργούσαν να στείλουν τα στρατεύματά τους και έγραψαν στους Λακεδαιμονίους Εφόρους (ηγέτες) της Σπάρτης, προσκαλώντας τους να τους συνδράμουν στην ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ κατά των Περσών εισβολέων.
– Κι όταν έλεγαν τότε οι αρχαίοι Αθηναίοι ότι το δικό τους φρόνημα ήταν να μην προδώσουν ουδαμά την Ελλάδα, εννοούσαν, κατενάντιοι στο εξ αντιθέτου τότε πασίγνωστο, ότι:
– Πολλοί άλλοι Έλληνες είχαν ήδη προδώσει την Ελλάδα. Και είχαν συνταχθεί με τον Ξέρξη, για την περσική κατάκτηση της Ελλάδας.
ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ με πλήθος λεπτομέρειες ο Αλικαρνασεύς πατέρας της Ιστορίας Ηρόδοτος, ποιοί και πόσοι Έλληνες πρόδωσαν την Ελλάδα:
– Ποιοί και πόσοι και πώς και γιατί μήδισαν.
– Ποιοί και πόσοι έσπευσαν προσφέροντας «γην τε και ύδωρ» στον Πέρση βασιλέα.
– Ποιοί και πόσοι συντάχθηκαν και υποβοήθησαν την εισβολή του Ξέρξη Κατακτητή στην Ελλάδα.
– Ποιοί και με πόσα έκαστος πλοία, από ποιούς ελληνικούς τόπους, συστρατεύθηκαν στον περσικό στόλο.
– Ποιοί και πόσοι προτίμησαν – κατά πως το έγραψε ο Ηρόδοτος – ότι, «κερδαλεώτερόν εστι ομολογέειν τω Πέρση μάλλον ή περ πολεμέειν» (είναι πιο κερδοφόρα η συνθηκολόγηση με τον Πέρση, παρά αν τον πολεμούμε).
Και όχι μόνο αυτό.
Αλλά και πιο πριν:
– Ο πατέρας του Ξέρξη, ο Δαρείος, είχε επιχειρήσει το 490 π.Χ. την εισβολή στην Ελλάδα, με στρατηγούς του τον Δάτη και τον Αρταφέρνη και συνοδό καθοδηγητή τους τον αυτοεξόριστο ανατραπέντα τύραννο των Αθηνών Ιππία του Πεισίστρατου. Ηττήθηκαν, βέβαια, στον Μαραθώνα, από τους Αθηναίους και τους Πλαταιείς, μ’ επικεφαλής στρατηγό τον Μιλτιάδη.
– Θανόντος όμως του Δαρείου, ποιοί Έλληνες παρότρυναν τον Ξέρξη να εκστρατεύσει και του λόγου του εναντίον της Ελλάδας μια δεκαετία αργότερα; Τους κατονομάζει κι αυτούς ο Ηρόδοτος:
– Οι Αλευάδες βασιλείς της Θεσσαλίας,
– οι ανατραπέντες τύραννοι των Αθηνών Πεισιστρατίδες και
– ο έκτωτος συμβασιλεύς της… Σπάρτης Δημάρατος, αμφισβητούμενος υιός του τεθνεώτος Λακεδαιμονίου βασιλέως Αρίστωνος (Ηροδότου Ιστορίη VII-5&6 «Πολύμνια»).
ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ τα αίτια, πολλά και συγκεκριμένα, μαζί και οι διαφορετικοί λόγοι, για τους οποίους πολλοί Έλληνες, από διάφορα μέρη, πρόδωσαν την Ελλάδα και είχαν συνταχθεί με τους Πέρσες εισβολείς εναντίον των άλλων Ελλήνων της Αντίστασης, όπως περιγράφονται λεπτομερώς από τον Ηρόδοτο, είναι ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον, ξεχωριστό και πολύ χρησιμότερο για βαθύτερες διαχρονικές μελέτες, κεφάλαιο.
– Το οποίο, δύναται κιόλας να εξηγήσει και να ερμηνεύσει όχι μόνο τα καθέκαστα των Μηδικών Πολέμων του 5ου αιώνα προ Χριστού, αλλά και τα έκτοτε διαχρονικά και τα εντελώς σύγχρονα του Ελληνισμού. «Κατά το ανθρώπινον τοιούτων και παραπλησίων έσεσθαι», όπως συναφώς πρόβλεψε και στο Α-22 της Ξυγγραφής του και ο Θουκυδίδης.
– Και, αποτελούν, εν τινι τρόπω, μίαν ακόμη, επιπρόσθετη και ασφαλή απόδειξη της τοιούτης και τοσαύτης… ελληνικότητας των συγχρόνων:
– ΑΛΛΟΙ της Αντίστασης,
– ΑΛΛΟΙ της Προδοσίας και
– ΑΛΛΟΙ στο… Ενδιάμεσο.
– Και τα τρία, απολύτως… ελληνικότατα χαρακτηριστικά γνωρίσματα, διά μέσου των αιώνων, σε κάθε εποχή, τηρουμένων των αναλογιών και των εκάστοτε διαφορετικών συνθηκών…
– Από τους τότε μηδίζοντες έως και τους νυν ερντογανίζοντες.
ΙΔΟΥ ΓΑΡ και τώρα. Στις μέρες μας. Εκπνέοντος του 2019 μετά Χριστόν. Τώρα που ο Ξέρξης – Ερντογάν εκστρατεύει κατά των θαλασσών της Ελλάδας και της Κύπρου, ακόμη και μέσω των υπολειμμάτων της Λιβύης.
ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΑΝ ήδη, οι αμετανόητοι από το 2004 και… απαρηγόρητοι έκτοτε ηττημένοι από το παλλαϊκό 76% του Δημοψηφίσματος της 24.4.2004 «Αναν-ιστές», στην αρθρογραφία τους στις αθηναϊκές εφημερίδες, με «επιστημονικές», «δημοσιογραφικές», «ειδημονικές», «γνωμοδοτικές» «αναλύσεις» τους. Διά των οποίων δημοσίως έχουν αποφανθεί ανερυθρίαστα ότι: Για το πώς και γιατί φθάσαμε στη συγκρουσιακή κλιμάκωση με την Τουρκία του Ερντογάν και τη νέα κατάσταση στα ελληνοτουρκικά:
(α) ΦΤΑΙΕΙ το γεγονός ότι δεν υποταχθήκαμε το 2004 στις τουρκικές απαιτήσεις «λύσης» του Κυπριακού που πρότεινε το Σχέδιο Ανάν,
(β) ΦΤΑΙΕΙ που δεν υποταχθήκαμε στις απαιτήσεις των Τούρκων στο Κράν Μοντάνα το 2017,
(γ) ΦΤΑΙΕΙ η έτσι και τοιουτοτρόπως «μη επίλυση του Κυπριακού»,
(δ) ΦΤΑΙΕΙ κιόλας το ότι η Λευκωσία… συμπαρέσυρε την Αθήνα στις Τριμερείς Συνεργασίες με την Αίγυπτο και τον Ισραήλ,
(ε) ΦΤΑΕΙ το ότι «η Αθήνα σύρεται πίσω από τις επιπόλαιες κινήσεις της Κύπρου… στις επικίνδυνες Τριμερείς».
ΚΑΙ ΑΥΤΟ είναι το απόσταγμα της αρθρογραφίας των απαρηγόρητων Αναν-ιστών, εσχάτως, στην Αθήνα, οι οποίοι… ουδαμά έδειξαν στοιχειώδες ίχνος θάρρους και εντιμότητας να ομολογήσουν, ν’ απολογηθούν και πολύ περισσότερο να ζητήσουν δημοσίως συγγνώμη, για τις τόσες πολλές ψευδαισθήσεις που έτρεφαν και τις πολύ περισσότερες παραπλανήσεις που καλλιεργούσαν τόσα χρόνια, από το 2002, εναποθέτοντας τις ελπίδες τους στον δήθεν «προοδευτικό» και «εκσυγχρονιστή» και «ισλαμοδημοκράτη» Ερντογάν τους, δεκαεπτά ήδη συναπτά έτη στην τουρκική εξουσία.
ΔΙΟΤΙ, προφανώς, αντί της Εθνικής Αντίστασης, επέλεξαν να εκτρέφουν στα Ηττημένα Μυαλά τους τον φενακισμό ότι «κερδαλεώτερόν εστι ομολογέειν τω Τούρκω μάλλον ή περ πολεμέειν»…
ΛΑΖΑΡΟΣ Α. ΜΑΥΡΟΣ
ΕΙΡΗΣΘΩ 15.12.2019
πηγή
«Το ημέτερον φρόνημα σαφέως, ότι ουδαμά προδώσομεν την Ελλάδα».
Δεν χρειάζεται καμιά μετάφραση. Και στ’ αρχαία και στα νέα και σε όλες τις ελληνικές διαλέκτους, όλων των έκτοτε ελληνικών αιώνων, είναι απολύτως σαφείς και απ’ όλους κατανοητές, μία προς μία, όλες του οι λέξεις.
Η ΦΡΑΣΗ αυτή περιέχεται στην αγανακτισμένη επιστολή την οποία έστειλαν το 480 προ Χριστού, οι Αθηναίοι προς τους Σπαρτιάτες που αργούσαν να στείλουν τα στρατεύματά τους και έγραψαν στους Λακεδαιμονίους Εφόρους (ηγέτες) της Σπάρτης, προσκαλώντας τους να τους συνδράμουν στην ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ κατά των Περσών εισβολέων.
– Κι όταν έλεγαν τότε οι αρχαίοι Αθηναίοι ότι το δικό τους φρόνημα ήταν να μην προδώσουν ουδαμά την Ελλάδα, εννοούσαν, κατενάντιοι στο εξ αντιθέτου τότε πασίγνωστο, ότι:
– Πολλοί άλλοι Έλληνες είχαν ήδη προδώσει την Ελλάδα. Και είχαν συνταχθεί με τον Ξέρξη, για την περσική κατάκτηση της Ελλάδας.
ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ με πλήθος λεπτομέρειες ο Αλικαρνασεύς πατέρας της Ιστορίας Ηρόδοτος, ποιοί και πόσοι Έλληνες πρόδωσαν την Ελλάδα:
– Ποιοί και πόσοι και πώς και γιατί μήδισαν.
– Ποιοί και πόσοι έσπευσαν προσφέροντας «γην τε και ύδωρ» στον Πέρση βασιλέα.
– Ποιοί και πόσοι συντάχθηκαν και υποβοήθησαν την εισβολή του Ξέρξη Κατακτητή στην Ελλάδα.
– Ποιοί και με πόσα έκαστος πλοία, από ποιούς ελληνικούς τόπους, συστρατεύθηκαν στον περσικό στόλο.
– Ποιοί και πόσοι προτίμησαν – κατά πως το έγραψε ο Ηρόδοτος – ότι, «κερδαλεώτερόν εστι ομολογέειν τω Πέρση μάλλον ή περ πολεμέειν» (είναι πιο κερδοφόρα η συνθηκολόγηση με τον Πέρση, παρά αν τον πολεμούμε).
Και όχι μόνο αυτό.
Αλλά και πιο πριν:
– Ο πατέρας του Ξέρξη, ο Δαρείος, είχε επιχειρήσει το 490 π.Χ. την εισβολή στην Ελλάδα, με στρατηγούς του τον Δάτη και τον Αρταφέρνη και συνοδό καθοδηγητή τους τον αυτοεξόριστο ανατραπέντα τύραννο των Αθηνών Ιππία του Πεισίστρατου. Ηττήθηκαν, βέβαια, στον Μαραθώνα, από τους Αθηναίους και τους Πλαταιείς, μ’ επικεφαλής στρατηγό τον Μιλτιάδη.
– Θανόντος όμως του Δαρείου, ποιοί Έλληνες παρότρυναν τον Ξέρξη να εκστρατεύσει και του λόγου του εναντίον της Ελλάδας μια δεκαετία αργότερα; Τους κατονομάζει κι αυτούς ο Ηρόδοτος:
– Οι Αλευάδες βασιλείς της Θεσσαλίας,
– οι ανατραπέντες τύραννοι των Αθηνών Πεισιστρατίδες και
– ο έκτωτος συμβασιλεύς της… Σπάρτης Δημάρατος, αμφισβητούμενος υιός του τεθνεώτος Λακεδαιμονίου βασιλέως Αρίστωνος (Ηροδότου Ιστορίη VII-5&6 «Πολύμνια»).
ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ τα αίτια, πολλά και συγκεκριμένα, μαζί και οι διαφορετικοί λόγοι, για τους οποίους πολλοί Έλληνες, από διάφορα μέρη, πρόδωσαν την Ελλάδα και είχαν συνταχθεί με τους Πέρσες εισβολείς εναντίον των άλλων Ελλήνων της Αντίστασης, όπως περιγράφονται λεπτομερώς από τον Ηρόδοτο, είναι ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον, ξεχωριστό και πολύ χρησιμότερο για βαθύτερες διαχρονικές μελέτες, κεφάλαιο.
– Το οποίο, δύναται κιόλας να εξηγήσει και να ερμηνεύσει όχι μόνο τα καθέκαστα των Μηδικών Πολέμων του 5ου αιώνα προ Χριστού, αλλά και τα έκτοτε διαχρονικά και τα εντελώς σύγχρονα του Ελληνισμού. «Κατά το ανθρώπινον τοιούτων και παραπλησίων έσεσθαι», όπως συναφώς πρόβλεψε και στο Α-22 της Ξυγγραφής του και ο Θουκυδίδης.
– Και, αποτελούν, εν τινι τρόπω, μίαν ακόμη, επιπρόσθετη και ασφαλή απόδειξη της τοιούτης και τοσαύτης… ελληνικότητας των συγχρόνων:
– ΑΛΛΟΙ της Αντίστασης,
– ΑΛΛΟΙ της Προδοσίας και
– ΑΛΛΟΙ στο… Ενδιάμεσο.
– Και τα τρία, απολύτως… ελληνικότατα χαρακτηριστικά γνωρίσματα, διά μέσου των αιώνων, σε κάθε εποχή, τηρουμένων των αναλογιών και των εκάστοτε διαφορετικών συνθηκών…
– Από τους τότε μηδίζοντες έως και τους νυν ερντογανίζοντες.
ΙΔΟΥ ΓΑΡ και τώρα. Στις μέρες μας. Εκπνέοντος του 2019 μετά Χριστόν. Τώρα που ο Ξέρξης – Ερντογάν εκστρατεύει κατά των θαλασσών της Ελλάδας και της Κύπρου, ακόμη και μέσω των υπολειμμάτων της Λιβύης.
ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΑΝ ήδη, οι αμετανόητοι από το 2004 και… απαρηγόρητοι έκτοτε ηττημένοι από το παλλαϊκό 76% του Δημοψηφίσματος της 24.4.2004 «Αναν-ιστές», στην αρθρογραφία τους στις αθηναϊκές εφημερίδες, με «επιστημονικές», «δημοσιογραφικές», «ειδημονικές», «γνωμοδοτικές» «αναλύσεις» τους. Διά των οποίων δημοσίως έχουν αποφανθεί ανερυθρίαστα ότι: Για το πώς και γιατί φθάσαμε στη συγκρουσιακή κλιμάκωση με την Τουρκία του Ερντογάν και τη νέα κατάσταση στα ελληνοτουρκικά:
(α) ΦΤΑΙΕΙ το γεγονός ότι δεν υποταχθήκαμε το 2004 στις τουρκικές απαιτήσεις «λύσης» του Κυπριακού που πρότεινε το Σχέδιο Ανάν,
(β) ΦΤΑΙΕΙ που δεν υποταχθήκαμε στις απαιτήσεις των Τούρκων στο Κράν Μοντάνα το 2017,
(γ) ΦΤΑΙΕΙ η έτσι και τοιουτοτρόπως «μη επίλυση του Κυπριακού»,
(δ) ΦΤΑΙΕΙ κιόλας το ότι η Λευκωσία… συμπαρέσυρε την Αθήνα στις Τριμερείς Συνεργασίες με την Αίγυπτο και τον Ισραήλ,
(ε) ΦΤΑΕΙ το ότι «η Αθήνα σύρεται πίσω από τις επιπόλαιες κινήσεις της Κύπρου… στις επικίνδυνες Τριμερείς».
ΚΑΙ ΑΥΤΟ είναι το απόσταγμα της αρθρογραφίας των απαρηγόρητων Αναν-ιστών, εσχάτως, στην Αθήνα, οι οποίοι… ουδαμά έδειξαν στοιχειώδες ίχνος θάρρους και εντιμότητας να ομολογήσουν, ν’ απολογηθούν και πολύ περισσότερο να ζητήσουν δημοσίως συγγνώμη, για τις τόσες πολλές ψευδαισθήσεις που έτρεφαν και τις πολύ περισσότερες παραπλανήσεις που καλλιεργούσαν τόσα χρόνια, από το 2002, εναποθέτοντας τις ελπίδες τους στον δήθεν «προοδευτικό» και «εκσυγχρονιστή» και «ισλαμοδημοκράτη» Ερντογάν τους, δεκαεπτά ήδη συναπτά έτη στην τουρκική εξουσία.
ΔΙΟΤΙ, προφανώς, αντί της Εθνικής Αντίστασης, επέλεξαν να εκτρέφουν στα Ηττημένα Μυαλά τους τον φενακισμό ότι «κερδαλεώτερόν εστι ομολογέειν τω Τούρκω μάλλον ή περ πολεμέειν»…
ΛΑΖΑΡΟΣ Α. ΜΑΥΡΟΣ
ΕΙΡΗΣΘΩ 15.12.2019
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Εθνικά Θέματα,
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ιστορικά θεματα,
ΚΥΠΡΟΣ,
ΤΟΥΡΚΙΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου