28 Ιουλίου 2024

Ποιος θα αναλάβει σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης; Ευρωπαίοι πιλότοι αγωνίζονται ενάντια στην επικείμενη κατάργηση του συγκυβερνήτη!!!!

«Ένας ίσον κανένας»: Με αυτό το σύνθημα, οι ευρωπαίοι πιλότοι διαμαρτύρονται ενάντια στα σχέδια των αεροπορικών εταιρειών και των κατασκευαστών αεροσκαφών να έχουν μόνο έναν πιλότο στο πιλοτήριο των αεροσκαφών. 
 
Οι πιλότοι προειδοποιούν το κοινό να μην επιβιβάζεται σε αεροσκάφος στο οποίο εφαρμόζεται αυτή η ιδέα: Η πτήση με έναν μόνο πιλότο ισούται με πτήση χωρίς πιλότο. 
 
Οι περιπτώσεις αιφνίδιας ανικανότητας μεταξύ των πιλότων αποτελούν αυξανόμενη ανησυχία μεταξύ του κοινού εδώ και αρκετά χρόνια. Στον απόηχο της απαίτησης εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού, την οποία επέβαλαν πολλές αεροπορικές εταιρείες στους πιλότους τους παρά τις μερικές φορές επικίνδυνες παρενέργειες του εμβολίου, το θέμα έγινε πιο εκρηκτικό. 
 
Οι πιλότοι πρέπει να κάνουν πολλά: πρέπει να είναι σωματικά και γνωστικά ικανοί για να διασφαλίσουν την ασφάλεια των επιβατών και του πληρώματος. 
 
Πολυάριθμες αναφορές ξαφνικών ιατρικών καταστάσεων έκτακτης ανάγκης στο πιλοτήριο αποδεικνύουν πόσο σημαντικό είναι να έχουμε έναν δεύτερο πιλότο που μπορεί να αντιδράσει αμέσως και, σε περίπτωση αμφιβολίας, να προσγειώσει το αεροσκάφος με ασφάλεια στην επόμενη ευκαιρία.
 
Ωστόσο, αυτό δεν εμποδίζει κατασκευαστές αεροσκαφών όπως η Airbus και η Dassault ή ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA) να φλερτάρουν με την ιδέα ενός μόνο πιλότου στο πιλοτήριο. 
 
Η πρώτη επιδρομή προς αυτή την κατεύθυνση είναι οι λεγόμενες Μειωμένες Λειτουργίες Πληρώματος ή Εκτεταμένες Ελάχιστες Λειτουργίες Πληρώματος, στις οποίες ο δεύτερος πιλότος υποτίθεται ότι βρίσκεται στο πιλοτήριο ουσιαστικά μόνο κατά τη διάρκεια ελιγμών απογείωσης και προσγείωσης. Αυτό θα πρέπει να οδηγήσει σε περισσότερο ξεκούραστους πιλότους.
 
Φυσικά, είναι αμφίβολο ότι έχουν κατά νου την ευημερία των πιλότων: Η υποψία προκύπτει για σταδιακή κατάργηση του συγκυβερνήτη προς τις λειτουργίες ενός πιλότου. 
 
Φυσικά, γνωρίζουμε ότι η πλειοψηφία των αεροπορικών ταξιδιωτών δεν μπορεί να πεισθεί με τέτοιες ιδέες, αλλά οι πιλότοι βγαίνουν επίσης στα οδοφράγματα. 
 
Με την εκστρατεία «Ένας ίσον κανένας», η Ευρωπαϊκή Ένωση Πιλοτηρίου εξηγεί γιατί ένας δεύτερος πιλότος πρέπει να βρίσκεται στο πιλοτήριο ανά πάσα στιγμή:
 
Τα αεροσκάφη, ειδικά τα μεγάλα εμπορικά αεροσκάφη, απαιτούν πολλούς πιλότους για να πετάξουν με ασφάλεια. Η ασφάλεια των πτήσεων βασίζεται σε μια ομάδα πιλότων που μοιράζονται τα καθήκοντα και συνεργάζονται. Οι αρμοδιότητές τους περιλαμβάνουν την πτήση του αεροσκάφους, την παρακολούθηση της πτήσης, τη διαχείριση της αυτοματοποίησης και τη διαχείριση τυχόν κινδύνων σε ένα περίπλοκο και μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Εάν ένας πιλότος καταστεί ανίκανος ή αισθάνεται δυσφορία, δεν θα υπάρχει κανένας άλλος στο πιλοτήριο που θα μπορούσε γρήγορα να πάρει τον έλεγχο. Οι μειωμένες λειτουργίες πληρώματος (RCO) αποτελούν κίνδυνο για την ασφάλειά σας.
 
Γιατί εξακολουθείτε να θέλετε να αλλάξετε ένα λειτουργικό σύστημα; Η απάντηση μπορεί να μαντέψει: Πρόκειται για οικονομικά συμφέροντα. Η ECA γράφει:
 
Οι αεροπορικές εταιρείες και οι κατασκευαστές αεροσκαφών όπως η Airbus και η Dassault ελπίζουν να πουλήσουν περισσότερα αεροσκάφη από τους ανταγωνιστές τους. Συγκεκριμένα, οι αεροπορικές εταιρείες πιέζουν να αντικαταστήσουν τους πιλότους με αυτοματοποίηση για να μειώσουν το κόστος προσωπικού και ενδεχομένως να αυξήσουν τα κέρδη τους. Ενώ αυτό εξυπηρετεί τα εμπορικά τους συμφέροντα, δεν θα κάνει τις πτήσεις φθηνότερες για τους επιβάτες.
 
Μπορείτε να εμπιστευτείτε τον αυτοματισμό, αλλά δεν πρέπει να το κάνετε. Η εμπιστοσύνη των πιλότων της ECA είναι προφανώς περιορισμένη: Επισημαίνουν ότι μόνο ένας δεύτερος άνθρωπος πιλότος, ο οποίος θα είναι συνεχώς παρών, μπορεί να αντιδράσει σωστά στην κατάσταση και τις ατομικές περιστάσεις σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
 
Τώρα φανταστείτε ένα σενάριο στο οποίο ο ιπτάμενος πιλότος ξαφνικά καθίσταται ανίκανος. Ο επιβλέπων πιλότος πρέπει να αναλάβει γρήγορα τον έλεγχο του αεροσκάφους. Αυτό καθίσταται δυνατό χάρη σε μια κοινή επιχειρησιακή διαδικασία που διασφαλίζει ότι και οι δύο πιλότοι μπορούν να προσαρμοστούν απρόσκοπτα στο πολύπλοκο και δυναμικό περιβάλλον. Ενώ οι αυτοματοποιημένες λύσεις υπόσχονται αποτελεσματικότητα, δεν μπορούν να αντικαταστήσουν το περιθώριο ασφαλείας που δημιουργείται από την παρουσία ενός δεύτερου, ξεκούραστου, ειδικευμένου και καλά εκπαιδευμένου πιλότου στο πιλοτήριο.
 
Ας ελπίσουμε ότι η αρχή ασφάλειας της αεροπορίας της Ε.Ε. δεν θα εγκρίνει αυτήν την επίθεση κατά της ασφάλειας της αεροπλοΐας. Ωστόσο, είναι κάθε άλλο παρά ασυνήθιστο για τις αρχές να επικεντρώνονται στα οικονομικά συμφέροντα και όχι στο τι θα ήταν καλύτερο για τις χώρες και τον πληθυσμό. 
 
Μιλώντας για απατεώνες, ήρθε στον νου ο EMA ...
 
 
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΜΑΡΙΓΩ ΖΑΡΑΦΟΠΟΥΛΑ
 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.