10 Φεβρουαρίου 2019
Τζαμί στην Αθήνα και θέματα ασφαλείας
Με αφορμή την ίδρυση και λειτουργία του Ισλαμικού τεμένους στην Αθήνα τον ερχόμενο Απρίλιο του 2019 (θυμίζω πώς τότε είναι και το Ορθόδοξο Πάσχα), μερικές ερωτήσεις καθαρά από πλευράς ασφαλείας, αφήνοντας συμβολισμούς και πολιτικές σκοπιμότητες που είναι πάρα πολλές, στην άκρη.
1) Ο Ιμάμης που θα βρίσκεται εκεί θα είναι όντως διορισμένος από το υπουργείο. Ποιά τα κριτήρια επιλογής του; Με ποιό τρόπο θα διασφαλίζεται ότι ο ερμηνευτής του Κορανίου και πνευματικός ηγέτης δεκάδων χιλιάδων Μουσουλμάνων στην χώρα που βρίσκονται νόμιμα και παράνομα, θα είναι κατάλληλα εκπαιδευμένος αλλά και συμμορφωμένος με τα χρηστά ήθη, έθιμα και νομικά πλαίσια της χώρας;
2) Σε αυτό το τέμενος (Το τζαμί με το τέμενος έχουν σοβαρές διαφορές ως είδος λειτουργίας ιερού χώρου*), θα υπάρχει να φανταστώ έλεγχος στο ποιός μπαίνει και ποιός βγαίνει και αν είναι νόμιμα στην χώρα; Μην ξεχνάμε πώς πάρα πολλοί είναι παράνομα εδώ, άνευ ελέγχου και φυσικά ουδείς γνωρίζει τι κάνουν και τι αντιπροσωπεύουν. Είναι πολύ εύκολο το πλήθος πιστών του Ισλάμ να παρέχει μια δεξαμενή στρατολόγησης σε διάφορους επιτήδειους τρομοκράτες του DAESH που ήδη υπάρχουν στην χώρα (βάση αναφορών της ΕΛΑΣ).
3) Πώς θα διασφαλιστεί ότι η περιοχή γύρω από το τέμενος δεν θα καταλήξει να γίνει ένα Ισλαμικό γκέτο που εύκολα μετά μπορεί να εφαρμοστεί η Σαρία; Είναι λογικό πώς οι περισσότεροι αλλοδαποί Μουσουλμάνοι που βρίσκονται παράνομα στην χώρα, θα κινηθούν για να δημιουργήσουν κλοιό κατοικιών γύρω από αυτόν. Υπενθυμίζεται εδώ πώς ίδιο ακριβώς πρόβλημα απέκτησαν όλες οι χώρες της ΕΕ και μία προς μία τώρα, κλείνουν τα τζαμιά (βλ. Αυστρία, Ελβετία.. ακόμα και Γαλλία).
4) Οι εκδηλώσεις και οι προσευχές δεν θα πρέπει να γίνονται διά μεγαφώνου και άμβωνος. Εκτός και αν θέλουν στην κυβέρνηση να προκαλέσουν πολύ τον μέσο πολίτη της χώρας που εξακολουθεί και είναι κατά 70-80% Έλληνας σε γένος και Χριστιανός σε θρήσκευμα.
5) Έχει διασφαλιστεί το νομικό πλαίσιο λειτουργίας του τεμένους (πέρα από τον Ιμάμη και την επιλογή του) ώστε να βεβαιωθεί πώς απευθύνεται σε νόμιμους κατοίκους της Ελλάδος με θρήσκευμα το Ισλάμ και δεν έχει αφεθεί κενό ερμηνείας που θα μπορούσε να εκμεταλλευθεί η Τουρκία εγείροντας θέμα μειονότητας;
6) Από την στιγμή που θα υπάρχει νόμιμο τέμενος εν λειτουργία, θα υπάρξουν διώξεις και κλείσιμο των παράνομων δωματίων προσευχής που υπάρχουν σε πάρα πολλές γειτονιές της Αθήνας και μάλιστα έχουν αναφερθεί ως πεδίο στρατολόγησης και εκπαίδευσης φανατικών μουσουλμάνων; (ειδικά με πλειοψηφία Πακιστανικών ομάδων; ).
7) Στο Ισλάμ, ο Ιμάμης ναι μεν λειτουργεί και εξασκεί την θρησκεία του, αλλά μετά το πέρας αυτών και εφόσον ο χώρος θα λειτουργεί σχεδόν 24/7 (όπως αφήνει να εννοηθεί η κυβέρνηση) θα υπάρχει έλεγχος για την αποτροπή δημιουργίας «νομικών σχολών» ( στο Ισλάμ οι ερμηνείες των σούρα ποικίλουν αναλόγως σχολής) που μπορεί να δημιουργήσουν και αιρέσεις;
8) Τι μέτρα θα υπάρχουν έτσι ώστε Σιίτες και Σουνίτες (έχουμε και τις δύο αιρέσεις του Ισλάμ στην χώρα μας πλέον) να μην επιδοθούν σε ένα πόλεμο επιρροής εντός τεμένους; Έχει γίνει κάποια στοιχειώδη έρευνα για αυτό;
9) Κάθε περίοδο Ραμαζανιού (Ramadan) για το Ισλάμ θεωρείται ιερή και προφανώς θα υπάρχει μεγάλη συσώρρευση κόσμου στην περιοχή από όλη την χώρα. Έχει γίνει έρευνα και σχεδιασμός στο πώς θα προστατεύεται η περιοχή για λόγους ασφαλείας τόσο από το πλήθος εκεί (για να μην υπάρξουν συγκρούσεις μεταξύ τους. βλ. Σιιτες vs Σουνίτες)… αλλά και για λόγους ασφαλείας από διεθνή τρομοκρατία και τοπικό εξτρεμισμό;
10) Με δεδομένο πώς το νέο τέμενος ανοίγει δρόμο για δημιουργία και άλλων παρόμοιων χώρων, έχει ληφθεί υπόψη πώς στην Ελλάδα επικρατούσα θρησκεία βάση συντάγματος, είναι ο Χριστιανισμός και πώς τέτοιες κινήσεις ενδέχεται να δημιουργήσουν περισσότερα προβλήματα εντός της χώρας, παρά να λύσουν;
Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και χρήζει πολυ σοβαρής ματιάς. Η επιπολαιότητα της προσέγγισης που έχουν όλα τα πολιτικά κόμματα για το ζήτημα, μου θυμίζει καταστάσεις Λιβάνου και καταστάσεις Γαλλίας και ΗΒ. Μια κατάσταση όπου πλέον και οι τρείς χώρες δρέπουν τα αποτελέσματα των πράξεων τους.
=========
* Η λέξη Τέμενος παραπέμπει σε λατρευτικό χώρο θρησκείας όπου όμως εκεί αναπτύσσεται και μεγάλο μέρος ερμηνειών, τεχνών, γραμμάτων και γενικώς πνευματική εκπαίδευση των πιστών. Η λέξη τζαμί δεν είναι παρά εκείνη που αναφέρεται αποκλειστικά στον χώρο θρησκευτικών εκδηλώσεων λατρείας των πιστών.
Αλέξανδρος Νίκλαν
Σύμβουλος Θεμάτων Ασφαλείας
Geopolitics
1) Ο Ιμάμης που θα βρίσκεται εκεί θα είναι όντως διορισμένος από το υπουργείο. Ποιά τα κριτήρια επιλογής του; Με ποιό τρόπο θα διασφαλίζεται ότι ο ερμηνευτής του Κορανίου και πνευματικός ηγέτης δεκάδων χιλιάδων Μουσουλμάνων στην χώρα που βρίσκονται νόμιμα και παράνομα, θα είναι κατάλληλα εκπαιδευμένος αλλά και συμμορφωμένος με τα χρηστά ήθη, έθιμα και νομικά πλαίσια της χώρας;
2) Σε αυτό το τέμενος (Το τζαμί με το τέμενος έχουν σοβαρές διαφορές ως είδος λειτουργίας ιερού χώρου*), θα υπάρχει να φανταστώ έλεγχος στο ποιός μπαίνει και ποιός βγαίνει και αν είναι νόμιμα στην χώρα; Μην ξεχνάμε πώς πάρα πολλοί είναι παράνομα εδώ, άνευ ελέγχου και φυσικά ουδείς γνωρίζει τι κάνουν και τι αντιπροσωπεύουν. Είναι πολύ εύκολο το πλήθος πιστών του Ισλάμ να παρέχει μια δεξαμενή στρατολόγησης σε διάφορους επιτήδειους τρομοκράτες του DAESH που ήδη υπάρχουν στην χώρα (βάση αναφορών της ΕΛΑΣ).
3) Πώς θα διασφαλιστεί ότι η περιοχή γύρω από το τέμενος δεν θα καταλήξει να γίνει ένα Ισλαμικό γκέτο που εύκολα μετά μπορεί να εφαρμοστεί η Σαρία; Είναι λογικό πώς οι περισσότεροι αλλοδαποί Μουσουλμάνοι που βρίσκονται παράνομα στην χώρα, θα κινηθούν για να δημιουργήσουν κλοιό κατοικιών γύρω από αυτόν. Υπενθυμίζεται εδώ πώς ίδιο ακριβώς πρόβλημα απέκτησαν όλες οι χώρες της ΕΕ και μία προς μία τώρα, κλείνουν τα τζαμιά (βλ. Αυστρία, Ελβετία.. ακόμα και Γαλλία).
4) Οι εκδηλώσεις και οι προσευχές δεν θα πρέπει να γίνονται διά μεγαφώνου και άμβωνος. Εκτός και αν θέλουν στην κυβέρνηση να προκαλέσουν πολύ τον μέσο πολίτη της χώρας που εξακολουθεί και είναι κατά 70-80% Έλληνας σε γένος και Χριστιανός σε θρήσκευμα.
5) Έχει διασφαλιστεί το νομικό πλαίσιο λειτουργίας του τεμένους (πέρα από τον Ιμάμη και την επιλογή του) ώστε να βεβαιωθεί πώς απευθύνεται σε νόμιμους κατοίκους της Ελλάδος με θρήσκευμα το Ισλάμ και δεν έχει αφεθεί κενό ερμηνείας που θα μπορούσε να εκμεταλλευθεί η Τουρκία εγείροντας θέμα μειονότητας;
6) Από την στιγμή που θα υπάρχει νόμιμο τέμενος εν λειτουργία, θα υπάρξουν διώξεις και κλείσιμο των παράνομων δωματίων προσευχής που υπάρχουν σε πάρα πολλές γειτονιές της Αθήνας και μάλιστα έχουν αναφερθεί ως πεδίο στρατολόγησης και εκπαίδευσης φανατικών μουσουλμάνων; (ειδικά με πλειοψηφία Πακιστανικών ομάδων; ).
7) Στο Ισλάμ, ο Ιμάμης ναι μεν λειτουργεί και εξασκεί την θρησκεία του, αλλά μετά το πέρας αυτών και εφόσον ο χώρος θα λειτουργεί σχεδόν 24/7 (όπως αφήνει να εννοηθεί η κυβέρνηση) θα υπάρχει έλεγχος για την αποτροπή δημιουργίας «νομικών σχολών» ( στο Ισλάμ οι ερμηνείες των σούρα ποικίλουν αναλόγως σχολής) που μπορεί να δημιουργήσουν και αιρέσεις;
8) Τι μέτρα θα υπάρχουν έτσι ώστε Σιίτες και Σουνίτες (έχουμε και τις δύο αιρέσεις του Ισλάμ στην χώρα μας πλέον) να μην επιδοθούν σε ένα πόλεμο επιρροής εντός τεμένους; Έχει γίνει κάποια στοιχειώδη έρευνα για αυτό;
9) Κάθε περίοδο Ραμαζανιού (Ramadan) για το Ισλάμ θεωρείται ιερή και προφανώς θα υπάρχει μεγάλη συσώρρευση κόσμου στην περιοχή από όλη την χώρα. Έχει γίνει έρευνα και σχεδιασμός στο πώς θα προστατεύεται η περιοχή για λόγους ασφαλείας τόσο από το πλήθος εκεί (για να μην υπάρξουν συγκρούσεις μεταξύ τους. βλ. Σιιτες vs Σουνίτες)… αλλά και για λόγους ασφαλείας από διεθνή τρομοκρατία και τοπικό εξτρεμισμό;
10) Με δεδομένο πώς το νέο τέμενος ανοίγει δρόμο για δημιουργία και άλλων παρόμοιων χώρων, έχει ληφθεί υπόψη πώς στην Ελλάδα επικρατούσα θρησκεία βάση συντάγματος, είναι ο Χριστιανισμός και πώς τέτοιες κινήσεις ενδέχεται να δημιουργήσουν περισσότερα προβλήματα εντός της χώρας, παρά να λύσουν;
Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και χρήζει πολυ σοβαρής ματιάς. Η επιπολαιότητα της προσέγγισης που έχουν όλα τα πολιτικά κόμματα για το ζήτημα, μου θυμίζει καταστάσεις Λιβάνου και καταστάσεις Γαλλίας και ΗΒ. Μια κατάσταση όπου πλέον και οι τρείς χώρες δρέπουν τα αποτελέσματα των πράξεων τους.
=========
* Η λέξη Τέμενος παραπέμπει σε λατρευτικό χώρο θρησκείας όπου όμως εκεί αναπτύσσεται και μεγάλο μέρος ερμηνειών, τεχνών, γραμμάτων και γενικώς πνευματική εκπαίδευση των πιστών. Η λέξη τζαμί δεν είναι παρά εκείνη που αναφέρεται αποκλειστικά στον χώρο θρησκευτικών εκδηλώσεων λατρείας των πιστών.
Αλέξανδρος Νίκλαν
Σύμβουλος Θεμάτων Ασφαλείας
Geopolitics
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ενημέρωση,
Ισλάμ,
Κοινωνικά θέματα,
Τρομοκρατία
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου