26 Φεβρουαρίου 2019
Τελικά είναι ηθική η τεχνητή νοημοσύνη;
Σχόλιο ιστολογίου ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ:
Πέρα από τα προβλήματα που έχουμε αναπτύξει στο ιστολόγιο ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη, σήμερα θίγεται το μεγάλο ζήτημα της ηθικής, πως μπορεί να αποφασίσει ένα αυτόνομο όχημα για το ποίος θα πεθάνει και ποιος θα ζήσει.
Μπορεί το όχημα να θυσιάσει τον οδηγό ή να τον προστατεύσει θυσιάζοντας ή μη μια οικογένεια, ένα παιδί, ένα ζώο ή το όχημα ενός σημαντικού ανθρώπου (vip).
Γενικά είναι η τεχνητή νοημοσύνη είναι εξ ορισμού ανήθικη, επειδή το μηχάνημα μαθαίνει και μετά αποφασίζει μόνο του, χωρίς να λειτουργεί με το ένστιχτο ή το συναίσθημα και επειδή πλέον δεν υπηρετεί τον άνθρωπο, αλλά τον αντικαθιστά. Αυτό δεν ισχύει μονάχα στα αυτόνομα οχήματα, αλλά και στα ρομπότ και όπου αλλού έχει εφαρμογή αυτή η τεχνολογία.
Μπορεί ένα αυτοκινούμενο όχημα να αποφασίσει για μας;
Τι είναι λάθος και τι σωστό σε ένα ηθικό δίλημμα, όπως το φημισμένο «δίλημμα του τρένου»; Μπορούν τα αυτοκινούμενα οχήματα να «αντικαταστήσουν» πλήρως τον ανθρώπινο παράγοντα και να πράξουν... σωστά όταν θα πρέπει να αποφασίσουν αν θα «θυσιάσουν» ένα ζώο στο δρόμο για να μην σκοτώσουν έναν άνθρωπο;
Όσο και αν έχει προχωρήσει η τεχνολογία, όσο και αν η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει συνεχώς έδαφος και μας φέρνει εφαρμογές που δεν είχαμε φανταστεί, ο ανθρώπινος παράγοντας συνεχίζει να θεωρείται πολύ σημαντικός όσον αφορά σε κρίσιμες αποφάσεις κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Σε πρόσφατη έρευνα που διενήργησε το κορυφαίο πανεπιστήμιο MIT σε 2,3 εκατομμύρια ανθρώπους, η πλειοψηφία αναφέρει ότι τα αυτοκινούμενα οχήματα θα πρέπει να προστατεύουν τους νεότερους αντί για τους γηραιότερους και τους ανθρώπους αντί για τα ζώα, αν αναγκαστούν να πάρουν μία τέτοια απόφαση.
Τα ηθικά διλήμματα που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τα αυτοκινούμενα οχήματα είναι από τα σημαντικότερα ζητήματα της νέας εποχής που ορίζει η τέταρτη τεχνολογική επανάσταση. Και αυτό γιατί τα αυτοκινούμενα οχήματα δεν είναι ακόμη... αλάνθαστα, αφού η τεχνητή νοημοσύνη δεν τα «εκπαιδεύει» για το σύνολο των πιθανών περιπτώσεων που θα αντιμετωπίσουν.
Στη σχετική έρευνα, οι ερευνητές του MIT έδωσαν στους συμμετέχοντες εναλλακτικές του κλασικού ηθικού διλήμματος που είναι γνωστό ως «το δίλημμα του τρένου», ζητώντας τους να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο επιλογές για το ποιον θα πρέπει να χτυπήσει ένα όχημα που δεν μπορεί να αποφύγει τη σύγκρουση. Στόχος των ερευνητών ήταν να εντοπίσουν σημεία που οι άνθρωποι συμφωνούν και διαφωνούν, τα οποία θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους επιστήμονες που αναπτύσσουν λογισμικά αυτοκινούμενων οχημάτων για τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο.
Όπως προκύπτει από τις απαντήσεις των συμμετεχόντων, υπάρχει ευρεία συμφωνία ότι θα πρέπει να προστατεύονται οι άνθρωποι έναντι των ζώων και τα παιδιά ή οι νεότεροι άνθρωποι έναντι των μεγαλύτερων σε ηλικία, καθώς και οι μεγαλύτερες σε αριθμό ομάδες ατόμων έναντι των μικρότερων. Οι ερωτώμενοι, επίσης, δείχνουν να προτιμούν τους νόμιμους πολίτες, τις γυναίκες ή όσους εμφανίζουν ανώτερο κοινωνικό προφίλ.
Παρ' όλα αυτά, υπήρξαν και σημαντικές διαφορές σε επίπεδο αρχών, ανάλογα με την γεωγραφική και πολιτιστική «καταγωγή». Οι ερευνητές διαχώρισαν τις απαντήσεις σε τρία γκρουπ. Το δυτικό που αποτελείται από ευρωπαϊκές χώρες, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία και τη Βραζιλία, το ανατολικό, στο οποίο κατά κύριο λόγο βρίσκονται χώρες της Ασίας και το νότιο, όπου κυριαρχούν χώρες της Λατινικής Αμερικής, η Γαλλία και οι πρώην αποικίες της, όπως η Αλγερία και το Μαρόκο.
Τα ευρήματα είναι σημαντικά καθώς μέχρι να αποκτήσουν τα οχήματα... δική τους νοημοσύνη, οι αποφάσεις σε διάφορα ηθικά διλήμματα θα πρέπει να ληφθούν πολύ πριν έρθει η ώρα να γίνουν πράξη και η κοινή γνώμη έχει λόγο.
Σε ότι αφορά την ασφάλιση, παγκοσμίως έχει ανοίξει μία μεγάλη συζήτηση σχετικά με τον βέλτιστο τρόπο ασφάλισης των αυτοκινούμενων οχημάτων. Και αυτό γιατί η κυριαρχία της τεχνολογίας σε όλα τα επίπεδα δημιουργεί πρόσθετους κινδύνους, καθιστώντας παράλληλα πολυσύνθετη τόσο την κάλυψή τους όσο και την απόδοση ευθυνών.
Όταν τελικά, τα αυτοκινούμενα οχήματα επικρατήσουν στους δρόμους, ποιος θα ασφαλίζεται; Ο οδηγός, το αυτοκίνητο ή το λογισμικό και πόσο δραματικά θα αλλάξει η ασφαλιστική αγορά; Για να απαντηθεί το ερώτημα αυτό θα πρέπει να προσδιοριστεί το ποιος θα έχει την τελική ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος.
Όπως και να' χει, ο ανθρώπινος παράγοντας παραμένει σημαντικός. Επίσης, αν οι άνθρωποι διαθέτουν ασφαλιστική συνείδηση είναι δεδομένο πως όταν έρθει η ώρα της απόλυτης κυριαρχίας των αυτοκινούμενων οχημάτων, θα ληφθούν οι σωστές αποφάσεις έτσι ώστε να αποφευχθούν απρόβλεπτες καταστάσεις.
liberal.gr
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
Πέρα από τα προβλήματα που έχουμε αναπτύξει στο ιστολόγιο ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη, σήμερα θίγεται το μεγάλο ζήτημα της ηθικής, πως μπορεί να αποφασίσει ένα αυτόνομο όχημα για το ποίος θα πεθάνει και ποιος θα ζήσει.
Μπορεί το όχημα να θυσιάσει τον οδηγό ή να τον προστατεύσει θυσιάζοντας ή μη μια οικογένεια, ένα παιδί, ένα ζώο ή το όχημα ενός σημαντικού ανθρώπου (vip).
Γενικά είναι η τεχνητή νοημοσύνη είναι εξ ορισμού ανήθικη, επειδή το μηχάνημα μαθαίνει και μετά αποφασίζει μόνο του, χωρίς να λειτουργεί με το ένστιχτο ή το συναίσθημα και επειδή πλέον δεν υπηρετεί τον άνθρωπο, αλλά τον αντικαθιστά. Αυτό δεν ισχύει μονάχα στα αυτόνομα οχήματα, αλλά και στα ρομπότ και όπου αλλού έχει εφαρμογή αυτή η τεχνολογία.
Μπορεί ένα αυτοκινούμενο όχημα να αποφασίσει για μας;
Τι είναι λάθος και τι σωστό σε ένα ηθικό δίλημμα, όπως το φημισμένο «δίλημμα του τρένου»; Μπορούν τα αυτοκινούμενα οχήματα να «αντικαταστήσουν» πλήρως τον ανθρώπινο παράγοντα και να πράξουν... σωστά όταν θα πρέπει να αποφασίσουν αν θα «θυσιάσουν» ένα ζώο στο δρόμο για να μην σκοτώσουν έναν άνθρωπο;
Όσο και αν έχει προχωρήσει η τεχνολογία, όσο και αν η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει συνεχώς έδαφος και μας φέρνει εφαρμογές που δεν είχαμε φανταστεί, ο ανθρώπινος παράγοντας συνεχίζει να θεωρείται πολύ σημαντικός όσον αφορά σε κρίσιμες αποφάσεις κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Σε πρόσφατη έρευνα που διενήργησε το κορυφαίο πανεπιστήμιο MIT σε 2,3 εκατομμύρια ανθρώπους, η πλειοψηφία αναφέρει ότι τα αυτοκινούμενα οχήματα θα πρέπει να προστατεύουν τους νεότερους αντί για τους γηραιότερους και τους ανθρώπους αντί για τα ζώα, αν αναγκαστούν να πάρουν μία τέτοια απόφαση.
Τα ηθικά διλήμματα που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τα αυτοκινούμενα οχήματα είναι από τα σημαντικότερα ζητήματα της νέας εποχής που ορίζει η τέταρτη τεχνολογική επανάσταση. Και αυτό γιατί τα αυτοκινούμενα οχήματα δεν είναι ακόμη... αλάνθαστα, αφού η τεχνητή νοημοσύνη δεν τα «εκπαιδεύει» για το σύνολο των πιθανών περιπτώσεων που θα αντιμετωπίσουν.
Στη σχετική έρευνα, οι ερευνητές του MIT έδωσαν στους συμμετέχοντες εναλλακτικές του κλασικού ηθικού διλήμματος που είναι γνωστό ως «το δίλημμα του τρένου», ζητώντας τους να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο επιλογές για το ποιον θα πρέπει να χτυπήσει ένα όχημα που δεν μπορεί να αποφύγει τη σύγκρουση. Στόχος των ερευνητών ήταν να εντοπίσουν σημεία που οι άνθρωποι συμφωνούν και διαφωνούν, τα οποία θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους επιστήμονες που αναπτύσσουν λογισμικά αυτοκινούμενων οχημάτων για τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο.
Όπως προκύπτει από τις απαντήσεις των συμμετεχόντων, υπάρχει ευρεία συμφωνία ότι θα πρέπει να προστατεύονται οι άνθρωποι έναντι των ζώων και τα παιδιά ή οι νεότεροι άνθρωποι έναντι των μεγαλύτερων σε ηλικία, καθώς και οι μεγαλύτερες σε αριθμό ομάδες ατόμων έναντι των μικρότερων. Οι ερωτώμενοι, επίσης, δείχνουν να προτιμούν τους νόμιμους πολίτες, τις γυναίκες ή όσους εμφανίζουν ανώτερο κοινωνικό προφίλ.
Παρ' όλα αυτά, υπήρξαν και σημαντικές διαφορές σε επίπεδο αρχών, ανάλογα με την γεωγραφική και πολιτιστική «καταγωγή». Οι ερευνητές διαχώρισαν τις απαντήσεις σε τρία γκρουπ. Το δυτικό που αποτελείται από ευρωπαϊκές χώρες, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία και τη Βραζιλία, το ανατολικό, στο οποίο κατά κύριο λόγο βρίσκονται χώρες της Ασίας και το νότιο, όπου κυριαρχούν χώρες της Λατινικής Αμερικής, η Γαλλία και οι πρώην αποικίες της, όπως η Αλγερία και το Μαρόκο.
Τα ευρήματα είναι σημαντικά καθώς μέχρι να αποκτήσουν τα οχήματα... δική τους νοημοσύνη, οι αποφάσεις σε διάφορα ηθικά διλήμματα θα πρέπει να ληφθούν πολύ πριν έρθει η ώρα να γίνουν πράξη και η κοινή γνώμη έχει λόγο.
Σε ότι αφορά την ασφάλιση, παγκοσμίως έχει ανοίξει μία μεγάλη συζήτηση σχετικά με τον βέλτιστο τρόπο ασφάλισης των αυτοκινούμενων οχημάτων. Και αυτό γιατί η κυριαρχία της τεχνολογίας σε όλα τα επίπεδα δημιουργεί πρόσθετους κινδύνους, καθιστώντας παράλληλα πολυσύνθετη τόσο την κάλυψή τους όσο και την απόδοση ευθυνών.
Όταν τελικά, τα αυτοκινούμενα οχήματα επικρατήσουν στους δρόμους, ποιος θα ασφαλίζεται; Ο οδηγός, το αυτοκίνητο ή το λογισμικό και πόσο δραματικά θα αλλάξει η ασφαλιστική αγορά; Για να απαντηθεί το ερώτημα αυτό θα πρέπει να προσδιοριστεί το ποιος θα έχει την τελική ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος.
Όπως και να' χει, ο ανθρώπινος παράγοντας παραμένει σημαντικός. Επίσης, αν οι άνθρωποι διαθέτουν ασφαλιστική συνείδηση είναι δεδομένο πως όταν έρθει η ώρα της απόλυτης κυριαρχίας των αυτοκινούμενων οχημάτων, θα ληφθούν οι σωστές αποφάσεις έτσι ώστε να αποφευχθούν απρόβλεπτες καταστάσεις.
liberal.gr
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
Κατηγορία Θέματος
Ενημέρωση,
Κοινωνικά θέματα,
Οικονομικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση,
Τεχνολογία
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου