24 Αυγούστου 2018
Ο Νίκος Λυγερός για τα αυταρχικά καθεστώτα, τις γενοκτονίες και την παιδεία
Γράφει ο Νίκος Λυγερός
Δεν έχουμε ανάγκη βάρβαρη εκπαίδευση
Όλα τα αυταρχικά συστήματα και ιδιαίτερα ο ναζισμός και ο κομμουνισμός ασχολήθηκαν εντατικά με την υποχρεωτική εκπαίδευση, διότι την έβλεπαν σαν ένα καταναγκαστικό έργο που τους έδινε την ευκαιρία να κάνουν μια οριστική πλύση εγκεφάλου. Σε αυτό το πλαίσιο δεν κάνουν ποτέ αναφορά στις γενοκτονίες. Γι’ αυτό είναι πάντα επικίνδυνο να ακούμε Υπουργούς Παιδείας που δεν θέλουν να υπάρχει καμιά αναφορά στις γενοκτονίες στα σχολικά βιβλία. Το ίδιο πρόβλημα υπάρχει όταν θέλουν μερικοί να αλλάξουν τα ονόματα περιοχών με ιστορικό παρελθόν ή ακόμα όταν θέλουν να επιβάλλουν ένα νέο γλωσσάριο που αλλάζει όλες τις θεμελιακές έννοιες, εκφυλίζοντάς τις.
Δεν έχουμε ανάγκη βάρβαρη εκπαίδευση. Δεν υπάρχει λόγος να την αποδεχθεί ο Ελληνισμός διότι πολύ απλά είναι ενάντια στα Δικαιώματα της Ανθρωπότητας. Κάθε κυβέρνηση που προσπαθεί να σβήσει τη μνήμη μας διαπράττει ένα έγκλημα ειρήνης κι αν τα καταφέρει τότε είναι μια γενοκτονία μνήμης. Όσοι θέλουν να μας επιβάλλουν τέτοιου είδους εκπαίδευσης, είναι καταδικασμένοι να αντιμετωπίσουν μετωπικά τον Ελληνισμό. Και δεν είναι η μεταμοντέρνα προσέγγιση που θα τους σώσει από την ανθρώπινη αντίσταση. Ο Ελληνισμός είναι της Έξυπνης Παιδείας με αυτή μπορεί να εξελιχθεί και γι’ αυτό βασίζεται σε Δασκάλους του Γένους.
πηγή
Δεν θέλουμε ελληνικό γκουλάγκ
Δεν πρόκειται στην Ελλάδα του εικοστού πρώτου αιώνα ν’ αφήσουμε την εξουσία ν’ ανοίξει ελληνικό γκουλάγκ όπου θα στέλνει όλους όσους αντιτίθενται στο σύστημά της. Ζήσαμε το ανάλογο με τα στρατόπεδα εξορίας και ξέρουμε πως αποτελούσαν έγκλημα βαρβαρότητας. Δεν θέλουμε ούτε μαύρη ούτε κόκκινη βαρβαρότητα. Η Ελλάδα δεν είναι φυλακή για όσους αντιστέκονται στη βία του συστήματος που προσπαθεί να εκφυλίσει τα πάντα. Η Ελλάδα είναι τόπος ιστορίας και δεν μπορεί κανείς να σβήσει τη μνήμη μας, επειδή δεν συμφέρει το κόμμα του. Κι όταν το κόμμα πιστεύει πως η ιστορία πέθανε πώς μπορεί να είναι συμβατό με τον Ελληνισμό, πώς μπορεί να εκφυλίζει την έννοια της γενοκτονίας ανάλογα με τα συμφέροντά του, πώς μπορεί ν’ αμφισβητεί τα ονόματα του Ελληνισμού;
Οι Ναζί και οι Μπολσεβίκοι δεν αποτελούσαν μία πλειοψηφία στην αρχή. Απλώς με τις ακρότητές τους θέρισαν όλους τους αθώους στο πέρασμά τους, επειδή η πολιτεία δεν αντιλήφθηκε ότι τους καθοδηγούσε μόνο και μόνο η βαρβαρότητα του κόμματος και δεν έδιναν σημασία σε τίποτα άλλο. Στην Ελλάδα επειδή υπάρχει η ελευθερία της έκφρασης είναι εύκολο για ακραία στοιχεία να εισβάλλουν και να επιβάλλουν νέες ιδέες με το πρόσχημα της αλλαγής, έτσι χρειάζεται χρόνος για να το αντιληφθεί ο λαός. Αλλά τώρα είδαμε έως πού μπορεί να πάει η έντεχνη βαρβαρότητα και φτάνει πια.
πηγή
Οι άπιστοι της Ανθρωπότητας
Άτομα σαν τον Χίτλερ, τον Στάλιν, τον Κεμάλ κλπ δεν είναι απλώς γενοκτόνοι, διότι αυτό το χαρακτηριστικό περιγράφει τα εγκλήματά τους. Επί της ουσίας είναι άπιστοι της Ανθρωπότητας, δηλαδή δεν πιστεύουν σε αυτή την έννοια και κατά συνέπεια γιατί να ασχοληθούν με τα ανθρώπινα διακαιώματα. Για αυτούς οι άνθρωποι μοιάζουν με έντομα που μπορούν να εξοντώσουν όποτε τους είναι ενοχλητικά. Το πρόβλημα είναι ότι τους ενοχλεί και η ύπαρξή τους, διότι τα συστήματα τους θέλουν άτομα που να μην αντιδρούν, που να μην έχουν ανάδραση, που να εκτελούν απλώς τις εντολές τους και τίποτα άλλο. Έτσι η Ανθρωπότητα ως πολυκυκλική υπερδομή είναι αναγκαστικά ένας εχθρός που πρέπει να αφανιστεί.
Η Ανθρωπότητα για αυτούς δεν πρέπει να ξεπερνά τον κύκλο τους, τη ζώνη που ελέγχουν, τον ζωτικό τους χώρο. Κι επειδή η Ανθρωπότητα έχει την υποστήριξη του Χρόνου, οι άπιστοι της Ανθρωπότητας γίνονται χρονοκτόνοι κι όχι μόνο γενοκτόνοι διότι θέλουν η ιστορία να περνά από το μηδενικό στάδιο, για να είναι όλα όπως θέλουν αυτοί.
Χρησιμοποιούν την έννοια της αλυσίδας του Markov για να εξολοθρεύσουν όχι μόνο τους διανοούμενους αλλά και το παρελθόν, έτσι ώστε το μέλλον να εξαρτάται μόνο και μόνο από το παρόν τους και αυτό να είναι τεχνητό. Με αυτήν την έννοια είναι σημαντική η προώθηση των Δικαιωμάτων της Ανθρωπότητας, διότι αποτελούν ένα εργαλείο άμυνας ενάντια σε μορφές βαρβαρότητας που δεν υποψιαζόμαστε ακόμα γιατί και η φαντασία έχει τα όριά της, όχι όμως η φρίκη των γενοκτονιών.
πηγή
Η τεχνητή αλλαγή
Ο αληθινός στόχος μιας τεχνητής αλλαγής, δεν είναι να φέρει μια γνήσια αλλαγή, αλλά να σβήσει το παρελθόν, για να ξαναγράψει με τον δικό της τρόπο την ιστορία. Είναι μια απόπειρα ενάντια στο Χρόνο γιατί γι’ αυτή το παρόν πρέπει να είναι αιώνιο αφού είναι το μόνο πράγμα που ελέγχει. Σε αυτό το πλαίσιο, η ελπίδα χρησιμοποιείται ως εργαλείο προπαγάνδας. Βέβαια όλα αυτά θα ήταν αφαιρετικά αν δεν τα είχαμε ζήσει ήδη στην Ελλάδα. Τώρα όμως που έγινε αντιληπτή αυτή η προσέγγιση, η αντεπίθεση πρέπει να περάσει στο επόμενο στάδιο. Δηλαδή να προετοιμάσει το μέλλον.
Οι προετοιμασίες για τα 100 χρόνια της επετείου της γενοκτονίας των Ποντίων έχουν αρχίσει ήδη, θ’ αφήσουμε να συνεχίσει την προπαγάνδα του ένα σύστημα που αμφισβητεί την έννοια της γενοκτονίας; Θα πρέπει με τη σειρά μας ν’ αναγνωρίσουμε και άλλες γενοκτονίες όπως αυτές των Ασσυρίων, των Τσιγγάνων κλπ, τι θα κάνουμε με άτομα που δεν πιστεύουν καν στην έννοια αυτή. Όταν βλέπουμε πόσο άγνωστο είναι το έργο του Lemkin που επινόησε την έννοια της γενοκτονίας και πόσο αδιάφοροι είναι οι περισσότεροι για τη βοήθεια του Wilson με ποιους θα συμμαχήσουμε θεσμικά για να περάσουμε προτάσεις στη Βουλή των Ελλήνων. Η τεχνητή αλλαγή θέλει το τέλος της για να περάσουμε στην παραγωγή του έργου για την προστασία των αθώων και της μνήμης τους.
πηγή
Ο Νίκος Λυγερός είναι καθηγητής Γεωστρατηγικής
Δείτε επίσης
Photos I. Ν. Λυγερός - 8ο Masterclass Τοποστρατηγικής & Χρονοστρατηγικής. Λήμνος, 24/8/2017 ΕΔΩ
Photos II. Ν. Λυγερός - 8ο Masterclass Τοποστρατηγικής & Χρονοστρατηγικής. Λήμνος, 24/8/2018 ΕΔΩ
Photos III. Ν. Λυγερός - 8ο Masterclass Τοποστρατηγικής & Χρονοστρατηγικής. Λήμνος, 25/8/2018 ΕΔΩ
Photos IV. Ν. Λυγερός - 8ο Masterclass Τοποστρατηγικής & Χρονοστρατηγικής. Λήμνος, 25/8/2018 ΕΔΩ
Ν. Λυγερός - Μέρος Α' - 8ο Masterclass Τοποστρατηγικής και Χρονοστρατηγικής, Λήμνος, 24/08/2018 ΕΔΩ
Μέρος B' ΕΔΩ
Μέρος Γ ΕΔΩ
Μέρος Δ ΕΔΩ
Μέρος Ε ΕΔΩ
Μέρος ΣΤ' ΕΔΩ
Μέρος Ζ ΕΔΩ
Μέρος Η ΕΔΩ
Ν. Λυγερός - Το άγαλμα της Μαρούλας, Κότσινας, Λήμνος, 27/08/2018 ΕΔΩ
Δεν έχουμε ανάγκη βάρβαρη εκπαίδευση
Όλα τα αυταρχικά συστήματα και ιδιαίτερα ο ναζισμός και ο κομμουνισμός ασχολήθηκαν εντατικά με την υποχρεωτική εκπαίδευση, διότι την έβλεπαν σαν ένα καταναγκαστικό έργο που τους έδινε την ευκαιρία να κάνουν μια οριστική πλύση εγκεφάλου. Σε αυτό το πλαίσιο δεν κάνουν ποτέ αναφορά στις γενοκτονίες. Γι’ αυτό είναι πάντα επικίνδυνο να ακούμε Υπουργούς Παιδείας που δεν θέλουν να υπάρχει καμιά αναφορά στις γενοκτονίες στα σχολικά βιβλία. Το ίδιο πρόβλημα υπάρχει όταν θέλουν μερικοί να αλλάξουν τα ονόματα περιοχών με ιστορικό παρελθόν ή ακόμα όταν θέλουν να επιβάλλουν ένα νέο γλωσσάριο που αλλάζει όλες τις θεμελιακές έννοιες, εκφυλίζοντάς τις.
Δεν έχουμε ανάγκη βάρβαρη εκπαίδευση. Δεν υπάρχει λόγος να την αποδεχθεί ο Ελληνισμός διότι πολύ απλά είναι ενάντια στα Δικαιώματα της Ανθρωπότητας. Κάθε κυβέρνηση που προσπαθεί να σβήσει τη μνήμη μας διαπράττει ένα έγκλημα ειρήνης κι αν τα καταφέρει τότε είναι μια γενοκτονία μνήμης. Όσοι θέλουν να μας επιβάλλουν τέτοιου είδους εκπαίδευσης, είναι καταδικασμένοι να αντιμετωπίσουν μετωπικά τον Ελληνισμό. Και δεν είναι η μεταμοντέρνα προσέγγιση που θα τους σώσει από την ανθρώπινη αντίσταση. Ο Ελληνισμός είναι της Έξυπνης Παιδείας με αυτή μπορεί να εξελιχθεί και γι’ αυτό βασίζεται σε Δασκάλους του Γένους.
πηγή
Δεν θέλουμε ελληνικό γκουλάγκ
Δεν πρόκειται στην Ελλάδα του εικοστού πρώτου αιώνα ν’ αφήσουμε την εξουσία ν’ ανοίξει ελληνικό γκουλάγκ όπου θα στέλνει όλους όσους αντιτίθενται στο σύστημά της. Ζήσαμε το ανάλογο με τα στρατόπεδα εξορίας και ξέρουμε πως αποτελούσαν έγκλημα βαρβαρότητας. Δεν θέλουμε ούτε μαύρη ούτε κόκκινη βαρβαρότητα. Η Ελλάδα δεν είναι φυλακή για όσους αντιστέκονται στη βία του συστήματος που προσπαθεί να εκφυλίσει τα πάντα. Η Ελλάδα είναι τόπος ιστορίας και δεν μπορεί κανείς να σβήσει τη μνήμη μας, επειδή δεν συμφέρει το κόμμα του. Κι όταν το κόμμα πιστεύει πως η ιστορία πέθανε πώς μπορεί να είναι συμβατό με τον Ελληνισμό, πώς μπορεί να εκφυλίζει την έννοια της γενοκτονίας ανάλογα με τα συμφέροντά του, πώς μπορεί ν’ αμφισβητεί τα ονόματα του Ελληνισμού;
Οι Ναζί και οι Μπολσεβίκοι δεν αποτελούσαν μία πλειοψηφία στην αρχή. Απλώς με τις ακρότητές τους θέρισαν όλους τους αθώους στο πέρασμά τους, επειδή η πολιτεία δεν αντιλήφθηκε ότι τους καθοδηγούσε μόνο και μόνο η βαρβαρότητα του κόμματος και δεν έδιναν σημασία σε τίποτα άλλο. Στην Ελλάδα επειδή υπάρχει η ελευθερία της έκφρασης είναι εύκολο για ακραία στοιχεία να εισβάλλουν και να επιβάλλουν νέες ιδέες με το πρόσχημα της αλλαγής, έτσι χρειάζεται χρόνος για να το αντιληφθεί ο λαός. Αλλά τώρα είδαμε έως πού μπορεί να πάει η έντεχνη βαρβαρότητα και φτάνει πια.
πηγή
Οι άπιστοι της Ανθρωπότητας
Άτομα σαν τον Χίτλερ, τον Στάλιν, τον Κεμάλ κλπ δεν είναι απλώς γενοκτόνοι, διότι αυτό το χαρακτηριστικό περιγράφει τα εγκλήματά τους. Επί της ουσίας είναι άπιστοι της Ανθρωπότητας, δηλαδή δεν πιστεύουν σε αυτή την έννοια και κατά συνέπεια γιατί να ασχοληθούν με τα ανθρώπινα διακαιώματα. Για αυτούς οι άνθρωποι μοιάζουν με έντομα που μπορούν να εξοντώσουν όποτε τους είναι ενοχλητικά. Το πρόβλημα είναι ότι τους ενοχλεί και η ύπαρξή τους, διότι τα συστήματα τους θέλουν άτομα που να μην αντιδρούν, που να μην έχουν ανάδραση, που να εκτελούν απλώς τις εντολές τους και τίποτα άλλο. Έτσι η Ανθρωπότητα ως πολυκυκλική υπερδομή είναι αναγκαστικά ένας εχθρός που πρέπει να αφανιστεί.
Η Ανθρωπότητα για αυτούς δεν πρέπει να ξεπερνά τον κύκλο τους, τη ζώνη που ελέγχουν, τον ζωτικό τους χώρο. Κι επειδή η Ανθρωπότητα έχει την υποστήριξη του Χρόνου, οι άπιστοι της Ανθρωπότητας γίνονται χρονοκτόνοι κι όχι μόνο γενοκτόνοι διότι θέλουν η ιστορία να περνά από το μηδενικό στάδιο, για να είναι όλα όπως θέλουν αυτοί.
Χρησιμοποιούν την έννοια της αλυσίδας του Markov για να εξολοθρεύσουν όχι μόνο τους διανοούμενους αλλά και το παρελθόν, έτσι ώστε το μέλλον να εξαρτάται μόνο και μόνο από το παρόν τους και αυτό να είναι τεχνητό. Με αυτήν την έννοια είναι σημαντική η προώθηση των Δικαιωμάτων της Ανθρωπότητας, διότι αποτελούν ένα εργαλείο άμυνας ενάντια σε μορφές βαρβαρότητας που δεν υποψιαζόμαστε ακόμα γιατί και η φαντασία έχει τα όριά της, όχι όμως η φρίκη των γενοκτονιών.
πηγή
Η τεχνητή αλλαγή
Ο αληθινός στόχος μιας τεχνητής αλλαγής, δεν είναι να φέρει μια γνήσια αλλαγή, αλλά να σβήσει το παρελθόν, για να ξαναγράψει με τον δικό της τρόπο την ιστορία. Είναι μια απόπειρα ενάντια στο Χρόνο γιατί γι’ αυτή το παρόν πρέπει να είναι αιώνιο αφού είναι το μόνο πράγμα που ελέγχει. Σε αυτό το πλαίσιο, η ελπίδα χρησιμοποιείται ως εργαλείο προπαγάνδας. Βέβαια όλα αυτά θα ήταν αφαιρετικά αν δεν τα είχαμε ζήσει ήδη στην Ελλάδα. Τώρα όμως που έγινε αντιληπτή αυτή η προσέγγιση, η αντεπίθεση πρέπει να περάσει στο επόμενο στάδιο. Δηλαδή να προετοιμάσει το μέλλον.
Οι προετοιμασίες για τα 100 χρόνια της επετείου της γενοκτονίας των Ποντίων έχουν αρχίσει ήδη, θ’ αφήσουμε να συνεχίσει την προπαγάνδα του ένα σύστημα που αμφισβητεί την έννοια της γενοκτονίας; Θα πρέπει με τη σειρά μας ν’ αναγνωρίσουμε και άλλες γενοκτονίες όπως αυτές των Ασσυρίων, των Τσιγγάνων κλπ, τι θα κάνουμε με άτομα που δεν πιστεύουν καν στην έννοια αυτή. Όταν βλέπουμε πόσο άγνωστο είναι το έργο του Lemkin που επινόησε την έννοια της γενοκτονίας και πόσο αδιάφοροι είναι οι περισσότεροι για τη βοήθεια του Wilson με ποιους θα συμμαχήσουμε θεσμικά για να περάσουμε προτάσεις στη Βουλή των Ελλήνων. Η τεχνητή αλλαγή θέλει το τέλος της για να περάσουμε στην παραγωγή του έργου για την προστασία των αθώων και της μνήμης τους.
πηγή
Ο Νίκος Λυγερός είναι καθηγητής Γεωστρατηγικής
Δείτε επίσης
Photos I. Ν. Λυγερός - 8ο Masterclass Τοποστρατηγικής & Χρονοστρατηγικής. Λήμνος, 24/8/2017 ΕΔΩ
Photos II. Ν. Λυγερός - 8ο Masterclass Τοποστρατηγικής & Χρονοστρατηγικής. Λήμνος, 24/8/2018 ΕΔΩ
Photos III. Ν. Λυγερός - 8ο Masterclass Τοποστρατηγικής & Χρονοστρατηγικής. Λήμνος, 25/8/2018 ΕΔΩ
Photos IV. Ν. Λυγερός - 8ο Masterclass Τοποστρατηγικής & Χρονοστρατηγικής. Λήμνος, 25/8/2018 ΕΔΩ
Ν. Λυγερός - Μέρος Α' - 8ο Masterclass Τοποστρατηγικής και Χρονοστρατηγικής, Λήμνος, 24/08/2018 ΕΔΩ
Μέρος B' ΕΔΩ
Μέρος Γ ΕΔΩ
Μέρος Δ ΕΔΩ
Μέρος Ε ΕΔΩ
Μέρος ΣΤ' ΕΔΩ
Μέρος Ζ ΕΔΩ
Μέρος Η ΕΔΩ
Ν. Λυγερός - Το άγαλμα της Μαρούλας, Κότσινας, Λήμνος, 27/08/2018 ΕΔΩ
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα Ν. Λυγερού,
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Παιδείας,
Ιστορικά θεματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου