Τα Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία των Αθηνών, κινούμενα από αγάπη προς την Πατρίδα μας, ως χρέος όλων «των φρονούντων ελληνικώς» τουλάχιστον, λάβαμε μέρος στους αγώνες και στα μεγαλειώδη συλλαλητήρια που έγιναν σε όλη την Ελλάδα τα έτη 2018 και 2019, με αίτημα την αποτροπή και ανατροπή της μειοδοτικής «συμφωνίας» των Πρεσπών. «Συμφωνία», που τελικά υπεγράφη την 17η/6/2018, παρά την εκπεφρασμένη αντίρρηση της πλειοψηφίας του κυρίαρχου Ελληνικού Λαού. Στους αγώνες αυτούς, συμμετείχαν, για ψηφοθηρικούς λόγους όπως απεδείχθη, πολλά μέλη της σημερινής κυβέρνησης, που ενώ κατέλαβαν την εξουσία βασιζόμενοι στη δυσαρέσκεια του Λαού για την εθνικά ζημιογόνο αυτή «συμφωνία» και για την απαξίωση της λαϊκής βούλησης από την προηγούμενη κυβέρνηση, «ξέχασαν» να επανορθώσουν, παρά την καταφανή και συστηματική παραβίαση της «συμφωνίας» εκ μέρους των Σκοπίων, βολευόμενοι σε αυτή τη ΝΑΤΟϊκή συμφωνία και επιρρίπτοντας την ευθύνη στους προηγούμενους.
Είχαμε επισημάνει έγκαιρα τους κινδύνους από αυτή τη συνθήκη και δυστυχώς δεν αργήσαμε να επιβεβαιωθούμε. Πιο πρόσφατη συνέπεια της μειοδοτικής συμφωνίας των Πρεσπών, η επίσημη αναγνώριση από το Ειρηνοδικείο Φλώρινας ενός σωματείου με την επωνυμία «Κέντρο Μακεδονικής Γλώσσας στην Ελλάδα», όπου μεταξύ των σκοπών του είναι η εισαγωγή της ανύπαρκτης, ιστορικά, «μακεδονικής» γλώσσας σε δημόσια σχολεία και η κατ’ αυτόν τον τρόπο έμμεση αναγνώριση της «μακεδονικής» γλώσσας ως μειονοτικής γλώσσας!
Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται, πόσο επιζήμια για το Έθνος είναι η «συμφωνία» των Πρεσπών, την οποία ποτέ δεν αναγνώρισε ο Ελληνικός Λαός και για την επίσημη κατάργηση της οποίας, θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε, μέχρι την τελική δικαίωση. Καλούμε την κυβέρνηση να διακηρύξει μονομερώς, την αυτοδικαία ακυρότητα τής «συμφωνίας» και δη ως συναφθείσης κατά κατάχρηση εξουσίας και κατά παράβαση της δημοκρατικής αρχής, συμμορφουμένη προς το Σύνταγμα και τον Καταστατικό Χάρτη του ΟΗΕ, που κατοχυρώνουν το δικαίωμα της αυτοδιαθέσεως του Ελληνικού Λαού, εμποδίζοντας την αλλοίωση της πραγματικότητας και τα επεκτατικά σχέδια των γειτόνων. Την καλούμε επίσης να λάβει πάντα τα προβλεπόμενα νομικά μέτρα για την ανάκληση τής αδείας τού επιβλαβούς για το Έθνος μας σωματείου.
Καλούμε τον Ελληνικό Λαό να αντιδράσει με κάθε έννομο μέσο στην αντεθνική εφαρμογή τής «συμφωνίας» εκ μέρους τής κυβερνήσεως και δεδομένου ότι εν ευθέτω χρόνω θα κληθεί να κρίνει το έργο αυτής.
Τέλος, παρακαλούμε υϊκώς, τη σεπτή Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος να τοποθετηθεί επί του σοβαρού αυτού θέματος.
Τα Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία των Αθηνών:
1 σχόλιο:
Οι Σκοπιανοί δεν είναι Μακεδόνες. Είναι νόθοι Σλάβοι, διότι μιλούν γλώσσα μπασταρδεμένη σάτεμ, όπως όλοι οι σλαβικοί λαοί, ενώ οι Έλληνες, ανάμεσά τους και οι αρχαίοι Μακεδόνες, μιλούσαν και μιλούν καθαρή γλώσσα κέντουμ. Βασικό γνώρισμα των γλωσσών σάτεμ είναι ότι (ανάμεσα στα άλλα) μετέτρεψαν το ινδοευρωπαϊκό κ σε σ, ενώ οι γλώσσες κέντουμ (ανάμεσά τους η ελληνική) κρατούν το ινδοευρωπαϊκό κ στις λέξεις τους: αρχαία ελληνικά κλέFος> κλέος, σλαβικά slovo ( το αρκτικό κ έχει γίνει σ).
Σλάβοι εγκαταστάθηκαν στην περιοχή των Σκοπίων τον έκτο αιώνα (6ο αι. ) μ. Χ. Παλαιότερα εκεί κατοικούσαν άλλοι λαοί: Ιλλυριοί, Λυγκησταί, Παίονες, Δάρδανοι, Αγριάνες, Τριβαλλοί, τους οποίους στα νεότερα χρόνια οι Σλάβοι αφομοίωσαν. Τι γλώσσα μιλούσαν οι λαοί αυτοί ακριβώς δεν γνωρίζομε.
Η αρχαία ελληνική γλώσσα διαιρούνταν σε διαλέκτους: ιωνική, δωρική, αιολική, μακεδονική. Η αττική διάλεκτος που τελικά επικράτησε στη αρχαιότητα ήταν μορφή της ιωνικής. Κάθε ελληνική διάλεκτος είχε κάποια δικά της χαρακτηριστικά με τα οποία ξεχώριζε. Π.χ. η δωρική είχε πολλά α εκεί που η αττική είχε η: α νύμφα (δωρικά), η νύμφη (στην αττική διάλεκτο).
Κατά τον ίδιο τρόπο η μακεδονική διάλεκτος (καθαρώς ελληνική, της οποίας όμως δυστυχώς γραπτά κείμενα δεν σώθηκαν, διότι από νωρίς οι Μακεδόνες είχαν υιοθετήσει την αττική στον γραπτό λόγο) πρόφερε β αντί φ, γ αντί χ, δ αντί θ. Π.χ. Βίλιππος αντί Φίλιππος, Βερενίκη αντί Φερενίκη, Βέροια αντί Φέροια , που σημαίνει εύφορη πόλη, διότι «έφερε» δηλ. παρήγε πολλούς καρπούς, Γαιτέας αντί Χαιτέας (αυτός με τα μακριά μαλλιά), δάνος αντί θάνατος κτλ.
Κατά τον 6ο αι. μ.Χ. Σλάβοι εγκαταστάθηκαν στον χώρο αυτόν, που, ας σημειωθεί, κατά τους ρωμαϊκούς χρόνους είχε ονομαστεί Δακία από τον ρωμαίο αυτοκράτορα Αυρηλιανό. Στα νεότερα χρόνια, πριν από την δημιουργία του νέου ελληνικού κράτους, ως Μακεδονία χαρακτηριζόταν στους χάρτες μεγάλη περιοχή που περιελάμβανε την σημερινή ελληνική Μακεδονία, την Βουλγαρία, τα Σκόπια και ακόμη μεγαλύτερο χώρο.
Οι Σλάβοι λοιπόν αφομοίωσαν τους αρχαίους κατοίκους και σήμερα πια ομιλείται εκεί γλώσσα καθαρώς σλαβική, που δεν έχει σχέση με την αρχαία μακεδονική διάλεκτο. Όποιος υποστηρίζει το αντίθετο, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί γλωσσολογικώς αστοιχείωτος, αν βέβαια δεν το κάνει υστερόβουλα.
Η γλώσσα των Σκοπιανών σήμερα (οι μισοί από αυτούς είναι στην πραγματικότητα Αλβανοί) έχει και αρκετές ελληνικές λέξεις εισηγμένες σε νεότερα χρόνια εξαιτίας της γειτνιάσεως των λαών. Ας θυμηθούμε ότι η σημερινή Μπίτολα είναι η ελληνική πόλη Μοναστήρι, που είχε καθαρώς Έλληνες κατοίκους.
ΟΤΑΝ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ 4ο ΑΙΩΝΑ προ Χριστού, ΖΟΥΣΕ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ, ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΣΕ ΣΠΗΛΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝΤΡΑ ΖΟΥΣΑΝ ΒΑΔΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΡΘΡΕΣ ΚΡΑΥΓΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΣΑΝ. Τον 6ον αιώνα μετά Χριστό εμφανιστήκατε αστοιχείωτοι και απολίτιστοι χωρίς ιστορία ... Τι σχέση έχετε με πολιτισμό και τι σχέση έχετε με Μακεδονική γλώσσα;
Και αν ζείτε σε μια χώρα, που ήταν μέρος της Μακεδονικής Αυτοκρατορίας, είστε εμφυτεύματα και προήλθατε από τεχνητή γονιμοποίηση αγνώστων σπερμάτων και άγνωστης ποιότητας ...Μπασταρδεμένοι δηλαδή ... και πιο ήπια πολυσπέρματοι ....
H μαρτυρία, από την «Aλεξάνδρου Aνάβασις», β 14, του Aρριανού, έχει ιδιαίτερη σημασία. Πρόκειται για μια επιστολή του Aλεξάνδρου στον Δαρείο, αμέσως μετά την μάχη της Iσσού, στην οποία αναφέρει: «Oι υμέτεροι πρόγονοι ελθόντες εις την Mακεδονία και την άλλην Ελλάδα, κακώς εποίησαν ημάς, ουδέν προηδικημένοι. Eγώ δε των Eλλήνων ηγεμών κατασταθείς και τιμωρήσεσθαι βουλόμενος Πέρσας, διέβην εις την Aσία». ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΗΓΕΜΩΝ.
Άλλη μαρτυρία αναφέρεται στο γνωστό γεγονός με τις 300 περσικές πανοπλίες, τις οποίες έστειλε ο M. Aλέξανδρος στην πολιούχο θεά της Aθήνας, στην πανελλήνια θεά Aθηνά, μετά τη μάχη στο Γρανικό, και λέει: «Aλέξανδρος ο Φιλίππου και άπαντες οι Έλληνες, από των βαρβάρων των την Aσία κατοικούντων». ΑΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ...
Δημοσίευση σχολίου