6 Νοεμβρίου 2021

Δαιμονική παράκρουση εἶναι ἤ κάτι ἄλλο;...

Γράφει ὁ Πᾶνος 
 
Τὸν τελευταῖο καιρὸ, ἐπιβεβαιώνεται κάθε μέρα ὅλο καὶ περισσότερο, πὼς οἱ Ἐπίσκοποι μεταξύ τους συναγωνίζονται ποιὸς θὰ εἶναι ὁ πιὸ ὑβριστικός, ὁ πιὸ ἀγενὴς, ὁ πιὸ βλάσφημος, ποιὸς θὰ εἶναι αὐτὸς ποὺ θὰ πεῖ τὶς περισσότερες γελοιότητες, ποιὸς θὰ προτείνει τὰ πιὸ σκληρὰ μέτρα γιὰ τοὺς ἱερεῖς τῆς Μητροπόλεώς του, ποιὸς θὰ γίνει ὁ μεγαλύτερος τιμωρὸς σὲ παραδοσιακοὺς ἱερεῖς καὶ πιστοὺς λαϊκούς, ποιὸς θὰ καταφέρει νὰ εἶναι ὁ συμπαθέστερος στὸν ἀνύπαρκτο Ἀρχιεπίσκοπο στὴν Μητσοτακικὴ «Ἐκκλησία», ὅπως τὴν κατάντησαν αὐτὸς καὶ οἱ ὑπόλοιποι ἀνίεροι Ἐπίσκοποι.
 
Ἀνίεροι, βλάσφημοι, προκλητικὰ ἀσεβέστατοι, παρανοϊκοὶ καὶ δαιμονισμένοι, ἀνοίγουν τὸ στόμα τους καὶ δὲν ξέρουν τὶ λένε· ἤ μήπως ξέρουν πολὺ καλὰ τὶ κάνουν;
 
Ὅσοι ἀντιστεκόμαστε σὲ αὐτὸ τὸν ὑγειονομικὸ φασισμὸ ποὺ μᾶς ἔχουν ἐπιβάλλει τὰ πολιτικὰ ξόανα ποὺ ὑποτίθεται μᾶς κυβερνοῦν, οἱ Ἐπίσκοποι ἀλλὰ καὶ ἁπλοὶ ἱερεῖς, θέλοντας νὰ γίνουν βασιλικότεροι τοῦ Βασιλέως, μᾶς ἔχουν χαρακτηρίσει δαιμονισμένους, ταλιμπάν, ψεκασμένους, τρελλοὺς, πρόσφατα πήραμε καὶ προαγωγὴ, γίναμε καὶ ναζιστές. 
 
Τώρα βρέθηκε ἄλλο ἕνα μπουμπούκι ἀπὸ τὴν παρέα αὐτῶν τῶν τραγικῶν Ἐπισκόπων, ὁ Ἐπίσκοπος Δωδώνης, ποὺ μὲ περισσὴ περηφάνεια καὶ κυνικότητα, εἰσηγεῖται νὰ κοπῆ ὁ μισθὸς σὲ ὅποιον δὲν δεχτεῖ τὸ τρύπημα, λέγοντας πὼς εἶναι ἀνοησία ὅσοι πέρνουμε θέση κατὰ τοῦ τρυπήματος. 
 
Βέβαια ὁ ἄνθρωπος ἀπὸ τὴν δαιμονικὴ λύσσα ποὺ ἔχει οὔτε νὰ ἐκφραστεῖ σωστὰ μπορεῖ, λέγοντας τὰ παρακάτω ἀνερμάτιστα στὸ 2:22 (βλέπε βίντεο)  
 
«... ναὶ, νὰ μείνει χωρὶς μισθό, γιὰ νὰ δοῦμε θὰ ἔρθει...θὰ ἔρθει ἐκεῖνος ποὺ τὸν παροτρύνει νὰ κάνει αὐτὴ τὴν ἀνοησία... διότι ἐδῶ πρόκειται περὶ ἀνοησίας, ὄχι ἀνοσίας». 
 
Ἐγὼ τουλάχιστον, δὲν μπορῶ νὰ βγάλω νόημα. 
Ἀπὸ τὴν μία λέει νὰ τοῦ κοπεῖ ὁ μισθὸς αὐτοῦ ποὺ ἀρνεῖται καὶ μετὰ, ἀντὶ νὰ πεῖ γιὰ τὸν ἴδιο, ἄν μετὰ τὴν διακοπὴ τοῦ μισθοῦ του θὰ ἔρθει νὰ τρυπηθεῖ ἤ ὄχι, ἀπευθύνεται σὲ τρίτο φανταστικὸ πρόσωπο ποὺ δῆθεν τὸν παρότρυνε νὰ μὴν τὸ κάνει. 
 
Ὁ ἀπίστευτα τραγικὸς αὐτὸς Μητροπολίτης, μὲ τραμπουκίστικο τρόπο, μᾶς λέει ὅτι ὅσα βλάσφημα καὶ γελοῖα ἐκστομίζονται ἀπὸ τὰ στόματα τῶν Ἐπισκόπων καὶ οἱ ἀποφάσεις ποὺ παίρνει ἡ σύνοδος εἶναι «ἡ φωνὴ τῆς Ἐκκλησίας» καὶ ὅποιος δὲν τὴν ἀκούει, θέτει τὸν ἑαυτό του ἐκτὸς Ἐκκλησίας. 
 
Τὴν ὁποία γνώμη, τὴν ἀσπάζονται καὶ στηρίζουν οἱ περισσότεροι ψευτοθεολογοῦντες Ἐπίσκοποι ἀλλὰ καὶ ἱερεῖς. 
 
Παρακάτω, μᾶς λέει τὴν ἑπόμενη καὶ ἀνερμάτιστη γελοιότητα ποὺ ἀναρωτιέμαι ἄν εἶναι στὰ καλά του μὲ αὐτὰ ποὺ λέει:  
«...Ἐκκλησία σημαίνει τὸ σύνολο τῶν ἀνθρώπων... καὶ ἑπομένως ἡ διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας, ἀπὸ τοὺς κανόνες, ἔχει τὸ δικαίωμα νὰ ἐπιβάλλει ὁποιεσδήποτε ἀποφάσεις, συνοδικῶς...». 
 
Τώρα, ποῦ κολλάει τὸ «...σύνολο τῶν ἀνθρώπων» μὲ τὸ «καὶ ἑπομένως ἡ διοίκηση...», ἄς μᾶς τὸ ἐξηγήσει κάποιος. 
 
Ἡ ἑπόμενη ἀγενέστατη ἀπάντηση στὸν δημοσιογράφο καὶ συνάμα ὑποτιμητικὴ καὶ προσβλητικὴ: 
«Νὰ ὑποχρεωθοῦν οἱ παπάδες (καὶ ὄχι οἱ ἱερεῖς), ἐκείνοι οἱ ὁποῖοι μάλιστα ἀνοήτως διακηρρύσουν βλακώδεις... ἔ... διακηρύξεις, νὰ ὑποχρεωθοῦν νὰ κάνουν eμβόλιο...». 
 
Παρακάτω, μὲ περηφάνεια μᾶς λέει: 
«Ἐμεῖς τοὺς παροτρύνουμε, ἐμεῖς τοὺς ἀπειλοῦμε, ἐμεῖς τοὺς κάνουμε ὁτιδήποτε...». 
 
Θαυμᾶστε τον (Βίντεο) μὲ τὶ «χριστιανικὴ ἀγάπη» μιλάει γιὰ τοὺς ἱερεῖς ποὺ ἀντιστέκονται σὲ αὐτὴ τὴν βλάσφημη καὶ παράλογη ὑποχρεωτικότητα, ἀδιαφορῶντας ἄν εἶναι πολύτεκνοι, ἄν ἔχουν δικό τους σπίτι, ἄν εἶναι μὲ σοβαρὰ προβλήματα ὑγείας ἤ ὁποιασδήποτε ἄλλης φύσεως, ποὺ ὁ μισθὸς τους μπορεῖ νὰ εἶναι ζήτημα ζωῆς ἤ θανάτου. 
 
Ἐπίσης μᾶς κάνει κάκιστη ἐντύπωση, ποὺ τοὺς ἀποκαλεῖ κατὰ κάποιο τρόπο ὑποτιμητικὰ «παπάδες».  
 
Ὅχι ὅτι εἶναι λάθος ἡ λέξη παπάς, ἀλλὰ εἶναι φανερὸ μὲ τὶ τραμπουκίστικο τρόπο μιλάει γιὰ νὰ δείξει τὴν ἐξουσία ποὺ ἔχει σὰν Ἐπίσκοπος στοὺς ἱερεῖς του. 
 
Ἀκοῦστε πάλι τί λέει στὸν δημοσιογράφο, ὅταν συνοψίζοντας ὁ δημοσιογράφος τοῦ λέει: «δηλαδή, ἐσεῖς λέτε ὅποιος δὲν ἔχει eμβολιαστεῖ, θὰ πρέπει νὰ βρίσκεται ἐκτὸς ἱεροῦ χώρου τῆς Ἐκκλησίας». 
 
Καὶ ἀπαντᾶ μὲ «θεολογικὸ λόγο»:  
«Βεβαίως, βεβαίως... αὐτὴ εἶναι ἡ λογικὴ, διότι σᾶς λέγω, ὅταν ἕνας πιστὸς δὲν πειθαρχεῖ στὶς ἀποφάσεις τῆς Ἐκκλησίας, θέτει τὸν ἑαυτό του ἐκτὸς Ἐκκλησίας». 
 
Μὲ λίγα λόγια ἐὰν ἡ σύνοδος ἀποφασίσει νὰ προσκυνήσουμε καὶ νὰ φιλήσουμε τὴν παντόφλα τοῦ Πάπα ὅταν (νὰ μὴν σώσει) ἔρθει στὴν Ἐλλάδα, θὰ πρέπει νὰ κάνουμε ὑπακοή, ἀλλιῶς θὰ τεθοῦμε ἐκτὸς Ἐκκλησίας. 
 
Τὸ ἐπόμενο παραλήρημα, στὴν ἀπάντηση ποὺ δίνει στὸν δημοσιογράφο ὅταν τὸν ρωτᾶ ποιὸς θὰ πάρει τὴν ἀπόφαση γιὰ ὅποιον δὲν ἔχει eμβολιαστεῖ νὰ βρίσκεται ἐκτὸς Ἐκκλησίας:  
«Κοιτᾶξτε, αὐτὸ εἶναι γνωστό. Στὸν καθένα πιστὸ, ἅμα δὲν ξέρει αὐτὸν τὸν κανόνα, τότε νὰ πάει νὰ γίνει ἱεχωβᾶς». 
 
Δημοσιογράφος: «Δηλαδή;». 
Ὁ Δωδώνης: «Δηλαδή; Θέτει τὸν ἐαυτό του ἐκτὸς Ἐκκλησίας, δηλαδὴ δὲν μπορεῖ νὰ ἔχει σωτηρία, ἀλλὰ αὐτὸ πρέπει νὰ ἐξασφαλιστεῖ ὅπως ἀντιλαμβάνεστε ἀπ᾿ τοὺς παπᾶδες». 
 
Ἐκτὸς τοῦ ὅτι εἶναι ἄσχετη ἠ ἀπάντηση στὸ ἐρώτημα ποὺ τοῦ ἐτέθει, εἶναι τὸ λιγὀτερο ποὺ μπορῶ νὰ πῶ, ἐξοργιστικὰ θρασύτατος καὶ ἀσεβέστατος μὲ τὸ νὰ μᾶς λέει νὰ γίνουμε «ἱεχωβᾶδες» ἅμα δὲν ξέρουμε τὸν «κανόνα».  
 
Σὲ ποιὸν «κανόνα» ἀναφέρεται ὁ ἀθεολόγητος καὶ ἀσεβέστατος Ἐπίσκοπος; 
 
Παρακάτω λέει:  
«Οἱ παπάδες ποὺ παροτρύνουν τὸν κόσμο νὰ μὴν eμβολιάζονται....., εἶναι χαλασμένοι στὸ μυαλὸ οἱ ἄνθρωποι, ἔχει χαλάσει ἡ βαλβίδα».  
Τώρα ποιανοῦ εἶναι χαλασμένη ἡ βαλβίδα εἶναι ἡλίου φαεινότερον!  
 
Ὁ ἄνθρωπος αὐτὸς γιὰ νὰ μὴν κουράζω, συνεχίζοντας πάλι μὲ μανία πρὸς τοὺς «παπάδες» καὶ ὄχι τοὺς «ἱερεῖς», νὰ ἐπιβληθοῦν πρῶτα τὰ μέτρα σὲ αὐτοὺς. 
Εἶναι ἐπισκοπικὴ ἀγάπη αὐτὸ ἤ τελικὰ τοὺς μισεῖ;  
Ποὺ εἴσαστε ἱερεῖς νὰ ἀντιδράσετε στὶς τόσες προσβολὲς ποὺ σᾶς κάνει καὶ στὰ μέτρα ποὺ εἰσηγεῖται νὰ πάρει ἡ Ἐκκλησία/Πολιτεία ἐναντίον σας ἐὰν δὲν κάνετε ὑπακοή; 
 
Καὶ παρακάτω, ἄλλος ἕνας θεολογικὸς λόγος ἀπὸ τὸ στόμα του: 
«... καὶ δὲν πιστεύω ὅτι μεταδίδεται διὰ τῆς Θείας Κοινωνίας. Ἀλλά, λέει μία λαϊκὴ παροιμία: Κάνε ἁγιασμὸ, ἀλλὰ πᾶρε καὶ μία γάτα». 
 
Καὶ παρακάτω:  
«...δὲν εἶναι τὸ θαῦμα μόνο ὁ Ἅγιος, εἶναι νὰ εἶσαι καὶ ἐσὺ συνεπὴς στὶς ἀποφάσεις τῆς Ἐκκλησίας γιὰ νὰ γίνει τὸ θαῦμα». 
 
Ὑπάρχει κανεὶς ποὺ δὲν ἀναρωτιέται ἐὰν πηγαίνει καλὰ ὁ ἄνθρωπος αὐτὸς μὲ αὐτὰ ποὺ λέει; 
Μιὰ κυρία μέσα σὲ ἕνα κατάστημα ὅπου ψώνιζε καὶ ὁ συγκεκριμένος, ἐλέγχοντάς τον γιὰ τὰ καμώματά του τοῦ εἶπε: «Εἶσαι ὄργανο τοῦ πειρασμοῦ μὲ αὐτὰ ποὺ λὲς καὶ ποὺ κάνεις».  
 
Καὶ μὲ καμάρι λέει στὸν δημοσιογράφο: «Καὶ τῆς ἀπήντησα. Τὸ ξέρεις πάρα πολὺ καλὰ γιατὶ εἶσαι ὁ διάολος σκέτος ἐσύ». 
 
Καὶ στὸ τέλος εἶπε τὸ κορυφαῖο:  
«Ὅσοι δὲν eμβολιάζονται, δὲν εἶναι ἄνθρωποι τῆς Ἐκκλησίας». 
 
Πόσο δίκιο εἶχε αὐτὴ ἡ κυρία, πὼς ὁ συγκεκριμένος Ἐπίσκοπος, ἄν καὶ δὲν εἶναι ὁ μοναδικὸς, πὼς εἶναι ὄργανο τοῦ «πειρασμοῦ». 
Τελικὰ πρόκειται γιὰ δαιμονικὴ παράκρουση ἤ γιὰ κάτι ἄλλο; 
 
Ἔχουν συνείδηση γιὰ αὐτὰ ποὺ κάνουν μὲ ἀνταλλάγματα καὶ ἐκβιασμοὺς ἤ ἔχουν δαιμονισθεῖ; 
Δὲν ἔχουν καταλάβει πόσο ἔχουν γελοιοποιηθεῖ; 
 
Νὰ ἐπισημάνουμε, πὼς τὴν ἴδια εὐθύνη γιὰ τὴν κατάντια καὶ τὴν δυστοπικὴ κατάσταση ποὺ περνᾶμε, ἔχουμε καὶ ἐμεῖς οἱ λαϊκοὶ, διότι ἄν ἤμασταν ἐμεῖς πιστοὶ καὶ ὀρθοτομούσαμε, δὲν θὰ τολμοῦσαν νὰ κάνουν αὐτὰ ποὺ κάνουν, εἴτε οἱ κληρικοὶ εἴτε οἱ πολιτικοί, διότι θὰ εἴχαμε τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ!  
 
Ἐμεῖς εὐχόμαστε, νὰ κάνει τὴν ἀρχὴ ὁ Δωδώνης, νὰ βγάλει τὰ ράσα ποὺ οὐδόλως τὰ τιμᾶ καὶ νὰ πάει στὸ σπίτι του, μὲ τὴν ἐλπίδα μήπως καὶ ἀκολουθήσουν καὶ ἄλλοι γιὰ νὰ καθαρίσει ἡ Ἐκκλησία. 
 
Υ.Γ. Μετὰ τὸν Δωδώνης, παίρνει σειρὰ τὸ ἑπόμενο μπουμπούκι, ὁ Σιδηροκάστρου, ποὺ καὶ αὐτὸς μὲ περηφάνεια λέει δημοσίως, πὼς ὁ ἴδιος ἔστειλε τὴν ἀστυνομία στὸ μοναστήρι τῆς Φαιὰς Πέτρας γιὰ νὰ ἔχουν τὸν φόβο ὅτι δὲν εἶναι ἀνεξέλεγκτοι.  
 
Τελικὰ πρόκειται γιὰ δαιμονισμό. 
Ὁ Θεὸς νὰ μᾶς ἐλεήσει, διότι μὲ τὸν κατήφορο ποὺ ἔχουμε πάρει, κλῆρος καὶ λαός, δὲν ξέρουμε τί ἄλλο θὰ μᾶς βρεῖ! 
 
Πᾶνος  
 
Δεῖτε τὸ βίντεο καὶ ἀπολαῦστε θεολογικὸ λόγο 
 



Share

1 σχόλιο:

ΝΕΜΕΣΙΣ είπε...

Δεν είναι γρίφος σήμερα και δεν υπάρχουν ερωτηματικά, για τον κατήφορο ορισμένων ευτυχώς, ολίγων ιεραρχών ... Θυμόμαστε νοερά και συγκρίνουμε τις θυσίες χιλιάδων εθνομαρτύρων της ορθοδοξίας με τις μέρες και πράξεις κάποιων ιεραρχών και πύρρεια δάκρυα ρέουν, αφού για ΑΥΤΟΥΣ η Ορθοδοξία ήταν η γνήσια προέκταση της Εκκλησίας του Χριστού. Η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. Ο πνευματικός χώρος, όπου διδάσκεται ορθά το περιεχόμενο της θείας εξ αποκαλύψεως αλήθειας, βιώνεται το διαρκές παρόν της σωτηρίας και συντελείται η μεταμόρφωση του ανθρώπου και του κόσμου.
Η Ορθοδοξία συνδέθηκε με το ελληνικό Έθνος με ένα σύνδεσμο αγάπης αιματηρής, θυσίας και θριάμβου. Η Ορθοδοξία μπορεί να μην είναι υπόθεση μόνο της Ελλάδος. Όμως η Ελλάδα είναι υπόθεση της Ορθοδοξίας και δεν γνωρίζουμε τί μορφή θα είχε η Ελλάδα χωρίς την Ορθόδοξη Εκκληοία χωρίς την ελληνική κληρονομιά. Πάντως γνωρίζουμε ότι χωρίς την Ορθόδοξη Εκκλησία, Ελλάδα δεν θα υπήρχε σήμερα. Ο εθνικός μας ιστορικός Κωνσταντίνος Παπαρηγόπουλος γράφει: «Το Ελληνικόν Έθνος δεν διεσώθη και τουλάχιστον δεν διέσωσε την ιστορικήν του αξίαν, ειμή μόνο δια της μετά του χριστιανισμού συμμαχίας». Και ο σοφός ιστορικός Σπυρίδων Ζαμπέλιος σε απόλυτη συμφωνία με τον εθνικό μας ιστορικό, παρατηρεί: «Το όνομα της Έλλάδος άνευ του χριστιανισμού ίσως σήμερα ήθελεν υπάρχει μόνο, εντός βιβλιοθηκών και εις σοφών τινών αναμνήσεις».

Τεράστια υπήρξε η συμβολή της Εκκλησίας και στην αναχαίτιση του εξισλαμισμού, που αποτελούσε στα χρόνια της Τουρκοκρατίας διαρκή αφαίμαξη του ελληνισμού και σοβαρή απειλή εξαφανίσεως του. Σ’ αυτό το κύμα του θρησκευτικού και εθνικού αποχρωματισμού υψώθηκε ως ανασχετική δύναμη η θυσία των εθνομαρτύρων λαϊκών και ιερέων. Χάρη στη θυσία τους η σκλαβωμένη πατρίδα δεν υπέκυψε ολοκληρωτικά στον εξισλαμισμό και απέφυγε τον αφελληνισμό, διατηρήθηκε η εθνική συνείδηση στο δούλο Γένος και οι αγωνιστές της εθνικής ελευθερίας εμψυχώθηκαν από την ανεπανάληπτη θυσία τους. Σήμερα κινδυνεύουμε και να αφελληνισθούμε και η Ορθοδοξία να αλωθεί.

Γιατί λοιπόν πρόσθεσα τα πιο πάνω αποσπάσματα... Απλός και αυτονόητος ο λόγος ... Για τους σημερινούς ορισμένους ολίγους "αιρετικούς" 'Ελληνες ιεράρχες, που πρώτους έπρεπε να τους νουθετούν τα παραδείγματα των εθνομαρτύρων ιερέων, που έδωσαν το αίμα τους υπέρ πίστεως και πατρίδος. Έπρεπε πρώτοι να βάζουν τα στήθια μπροστά κρατώντας τον σταυρό και την Ελληνική σημαία....Τίποτα δεν ισχύει ...Τίποτα! Η νέα τάξη ( αταξία την λέγω εγώ) πραγμάτων ισοπεδώνει συνειδήσεις πλέον και ας αντισταθούμε όλοι μαζί ενωμένοι, διότι η ενότητα και η πίστη παντός τείχους ισχυρότερα είναι ....
Και καλό θα ήταν να διαχωρίσουμε την ήρα απ το στάρι διότι η πλειοψηφία ιεραρχών, αλλά και οι περισσότερο των απλών ιερέων μας.. δεν είναι επίορκοι, αλλά κρύβουν τον πόνο τους θλιβόμενοι και προσευχόμενοι ....
Ταπεινά δίνω μια συμβουλή εγώ ο άσημος...Άν κατ εξαίρεση κάποιος ιερωμένος τυχόν προδίδει ή σκανδαλίζει τους πιστούς, αυτό δεν σημαίνει ότι εμείς θα χάσουμε την πίστη μας και την επαφή μας με τον ΘΕΟ και την ΕΚΚΛΗΣΙΑ μας, επειδή βρέθηκε κάποιος επίορκος...

Aπολογούμαι για το μακροσκελές σχόλιο, αλλά πολλές φορές η αλήθεια δεν μπορεί να συμπυκνωθεί σε μια δακτυλήθρα...
Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΑΔΕΛΦΟΙ.

Τον Θεόν έργοις μεν σέβου, λόγοις δε ύμνει, εννοίᾳ δε τίμα.
Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός, 327-390 μ.Χ., Άγιος
Δεν αποτολμώ να γράψω για τους τυχόν επίορκους ΑΦΕΣ ΑΥΤΟΙΣ ΟΥΚ ΟΙΔΑΣΙΝ ΤΙ ΠΟΙΟΥΣΙΝ, διότι πιστεύω ότι εν γνώση τους πράττουν και μιλούν. Όμως ας λάβουν υπ όψιν ότι υπάρχει και η Θεία Δίκη και η Νέμεσις...

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.