8 Απριλίου 2019
Στοχοποιούν θρησκεία και πατρίδα με τον νέο Ποινικό Κώδικα
Νέος Ποινικός Κώδικας: Παρά τις έντονες αντιδράσεις που έχουν προκληθεί η κυβέρνηση φέρεται αποφασισμένη να προχωρήσει με την μεταρρύθμιση των Ποινικών Κωδίκων (Ποινικού και Ποινικής Δικονομίας).
Η δημόσια διαβούλευση στην οποία έχουν τεθεί και τα δύο νομοθετήματα βρίσκεται σε εξέλιξη και λήγει στις 14 Απριλίου. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του υπουργού Δικαιοσύνης κ. Μιχάλη Καλογήρου , οι νέοι Κώδικες αναμένεται να ψηφιστούν αμέσως μετά το Πάσχα, ενώ η κατάθεση τους στη Βουλή αναμένεται πριν από την Μεγάλη Εβδομάδα.
Οι αλλαγές στον κώδικα ποινικής δικονομίας έχουν προκαλέσει την έντονη ανησυχία φορέων, πιστών και Εκκλησίας κυρίως σε ό,τι αφορά τα άρθρα εκείνα, τα οποία συνδέονται άμεσα με την θρησκεία, την πίστη, την οικογένεια, τους νεκρούς, κ.α.
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδας κατά την συνεδρίασή της στις αρχές της εβδομάδας, αποφάσισε να παρέμβει στο ζήτημα της αναθεώρησης του ποινικού κώδικα, διαφωνώντας με την κατάργηση των άρθρων για την κακόβουλη βλασφημία, την καθύβριση θρησκευμάτων και την περιύβριση νεκρού, όπως προτείνει η αρμόδια νομοπαρασκευαστική επιτροπή.
«H Ιερά Σύνοδος αποφάσισε να παρέμβει για το θέμα της αναθεώρησης του Ποινικού Κώδικα, τον οποίο εισηγείται η Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή που συνέστησε ο τέως Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Νικόλαος Παρασκευόπουλος και συγκεκριμένα για την κατάργηση των άρθρων 198, 199 και 201 που αφορούν στην κακόβουλη βλασφημία, στην καθύβριση θρησκευμάτων και στην περιύβριση νεκρού, γεγονός το οποίο θα έχει αρνητικά αποτελέσματα για το αγαθό της θρησκευτικής και κοινωνικής ειρήνης, θέμα που αφορά και όλες τις δραστηριοποιούμενες στον τόπο μας γνωστές θρησκείες».
Επίσης, με άρθρο του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κισάμου και Σελίνου, κ. Αμφιλόχιος αναφέρει ότι η κατάργηση του νέου Ποινικού Κώδικα επιφέρει σειρά αλλαγών με φανερό αντίκτυπο στην κοινωνία.
Συγκεκριμένα, και σε ό,τι αφορά την πίστη, την θρησκεία και την Εκκλησία καταργούνται τα άρθρα που αφορούν:
1. Κακόβουλη βλασφημία και καθύβριση με οποιονδήποτε τρόπο το Θεό και την Θρησκεία (άρθρα 198-199),
2. Περιύβριση νεκρών ή μέλη του ή την τέφρα του (άρθρο 201).
Πρακτικά λοιπόν οι προωθούμενες ανωτέρω αλλαγές σημαίνουν ότι θα μπορεί ο οποιοσδήποτε χωρίς να κινδυνεύει να του επιβληθεί κάποια ποινική κύρωση, να:
1. Βρίζει δημόσια και με οποιονδήποτε τρόπο τον Θεό.
2. Βλασφημά δημόσια τα θεία.
3. Καθυβρίζει δημόσια και κακόβουλα με οποιονδήποτε τρόπο την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ή οποιαδήποτε άλλη αναγνωρισμένη θρησκεία.
4. Προβαίνει σε περιύβριση νεκρού.
5. Προβαίνει σε περιύβριση τάφου, ως και ένα σωρό άλλες παραβατικές, κατά την άποψη μας, συμπεριφορές που, μέχρι σήμερα τουλάχιστον θεωρούνται κολάσιμες και επιφέρουν ποινικές κυρώσεις.
Αίσθηση, όπως σημειώνουν ειδικοί, προκαλεί επίσης το γεγονός ότι μόλις ολοκληρωθεί η διαβούλευση των νέων δύο Κωδίκων (Ποινικού Κώδικα και νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας) θα ψηφιστεί από την Βουλή με την διαδικασία των Κωδίκων, δηλαδή δεν θα ψηφιστεί το Νομοσχέδιο κατ΄ άρθρον, αλλά ως ένα άρθρο και σε μια συνεδρίαση της Βουλής. Πράγμα που, αν όντως ισχύει, σημαίνει ότι οι εκπρόσωποι του Ελληνικού Κοινοβουλίου δεν θα μπορούν να καταψηφίσουν κάποιο από τα άρθρα αν δεν συμφωνούν με αυτό.
Στο θέμα αναφέρθηκε και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Νικόλαος σε συνέντευξή του στο ΣΤΑΡfm Κεντρικής Ελλάδος: «Πώς να έχουμε καλές σχέσεις όταν η Πολιτεία κόβει και ράβει όπως θέλει; Ομοφώνως αποφασίσαμε για το μισθολόγιο των Ιερέων και ότι απορρίπτουμε παντελώς περί του ουδετερόθρησκου κράτους. Επίσης για την κατάργηση της ποινής της βλασφημίας. Αυτά είναι δείγματα αποσυνθέσεως μίας κοινωνίας. Το ευχάριστο είναι πως βροντερό όχι είπαν ο Οικουμενικός Πατριάρχης και η Εκκλησία της Ελλάδος».
Πρόσφατα στο θέμα έχει αναφερθεί και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ.
«Οι κυβερνώντες χάριν της νέας θρησκείας την οποία πρεσβεύουν, του δικαιωματισμού, επιτίθενται με την αλλαγή του ποινικού κώδικα ενάντια στην θρησκευτική ειρήνη. Καταργούν λοιπόν από το δεύτερο βιβλίο το 7ο κεφάλαιο, που αναφέρεται στην επιβολή της θρησκευτικής ειρήνης. Καταργούν τα άρθρα 198, 199 και 201 που αναφέρονται στην κακόβουλη βλασφημία, στην καθύβριση θρησκευμάτων και στην περιύβριση νεκρών» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όπως επισημαίνει το lawandorder.gr πλέον, με τις προωθούμενες αλλαγές μπορεί ο οποιοσδήποτε χωρίς να κινδυνεύει να του επιβληθεί κάποια ποινική κύρωση να:
Βρίζει δημόσια και με οποιονδήποτε τρόπο το Θεό,
Βλασφημά δημόσια τα θεία,
Καθυβρίζει δημόσια και κακόβουλα με οποιονδήποτε τρόπο την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ή άλλη αναγνωρισμένη θρησκεία,
Προβαίνει σε περιύβριση νεκρού αλλά και τέφρας νεκρού,
Προβαίνει σε περιύβριση τάφου,
Αφαιρεί αυθαίρετα νεκρό από νεκροταφεία (τυμβωρυχία), σπίτι, νοσοκομείο, κ.ά.
Αφαιρεί αυθαίρετα την τέφρα νεκρού από εκείνους που έχουν δικαίωμα να τη φυλάξουν,
Προκαλεί ή διεγείρει δημόσια με οποιονδήποτε τρόπο τους πολίτες σε μεταξύ τους βιαιοπραγίες ή σε αμοιβαία διχόνοια με αποτέλεσμα να διαταράσσει η κοινή ειρήνη,
Κυκλοφορεί στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς χωρίς εισιτήριο.
Καταρτίζει ή να συμμετέχει σε ένοπλη ομάδα που δεν αποβλέπει στη διάπραξη εγκλημάτων, την εφοδιάζει με πολεμοφόδια ή αναλαμβάνει την αρχηγία της ομάδας,
Παράγει και να κυκλοφορεί ατιμώρητα ψευδείς ειδήσεις (fake news).
Προκαλεί ή να διεγείρει με οποιονδήποτε τρόπο και με πρόθεση πρόσωπο ή πρόσωπα που υπηρετούν στις Ένοπλες Δυνάμεις να παραβούν υπηρεσιακή υποχρέωση τους,
Προκαλεί ή να διεγείρει με οποιονδήποτε τρόπο και με πρόθεση πρόσωπο που έχει υποχρέωση να στρατευθεί να μην υπακούσει στην πρόσκληση όταν το καλέσουν στις Ένοπλες Δυνάμεις να υπηρετήσει την θητεία του,
Καταστήσει με πρόθεση, μόνος ή με τη βοήθεια άλλου, τον εαυτό του ανίκανο (ολικά ή μερικά, διαρκώς ή πρόσκαιρα) να υπηρετήσει στο στρατό -δηλαδή για να αποφύγει τη στράτευση- με ακρωτηριασμό, ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο,
Μεταχειριστεί απατηλά μέσα για ν’ αποφύγει ο ίδιος ή κάποιος άλλος, ολικά ή μερικά, διαρκώς ή πρόσκαιρα, την υποχρέωση για στράτευση,
Φύγει στο εξωτερικό, χωρίς τη σχετική άδεια που απαιτεί ο στρατολογικός νόμος, για να αποφύγει τη στράτευση,
Φύγει στο εξωτερικό και να μην επιτρέψει εγκαίρως για να εκπληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις.
Εμποδίσει τις συνεδριάσεις Συλλόγων, Σωματείων, Ιδρυμάτων, κ.λπ.
vimaorthodoxias.gr
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
Η δημόσια διαβούλευση στην οποία έχουν τεθεί και τα δύο νομοθετήματα βρίσκεται σε εξέλιξη και λήγει στις 14 Απριλίου. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του υπουργού Δικαιοσύνης κ. Μιχάλη Καλογήρου , οι νέοι Κώδικες αναμένεται να ψηφιστούν αμέσως μετά το Πάσχα, ενώ η κατάθεση τους στη Βουλή αναμένεται πριν από την Μεγάλη Εβδομάδα.
Οι αλλαγές στον κώδικα ποινικής δικονομίας έχουν προκαλέσει την έντονη ανησυχία φορέων, πιστών και Εκκλησίας κυρίως σε ό,τι αφορά τα άρθρα εκείνα, τα οποία συνδέονται άμεσα με την θρησκεία, την πίστη, την οικογένεια, τους νεκρούς, κ.α.
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδας κατά την συνεδρίασή της στις αρχές της εβδομάδας, αποφάσισε να παρέμβει στο ζήτημα της αναθεώρησης του ποινικού κώδικα, διαφωνώντας με την κατάργηση των άρθρων για την κακόβουλη βλασφημία, την καθύβριση θρησκευμάτων και την περιύβριση νεκρού, όπως προτείνει η αρμόδια νομοπαρασκευαστική επιτροπή.
«H Ιερά Σύνοδος αποφάσισε να παρέμβει για το θέμα της αναθεώρησης του Ποινικού Κώδικα, τον οποίο εισηγείται η Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή που συνέστησε ο τέως Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Νικόλαος Παρασκευόπουλος και συγκεκριμένα για την κατάργηση των άρθρων 198, 199 και 201 που αφορούν στην κακόβουλη βλασφημία, στην καθύβριση θρησκευμάτων και στην περιύβριση νεκρού, γεγονός το οποίο θα έχει αρνητικά αποτελέσματα για το αγαθό της θρησκευτικής και κοινωνικής ειρήνης, θέμα που αφορά και όλες τις δραστηριοποιούμενες στον τόπο μας γνωστές θρησκείες».
Επίσης, με άρθρο του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κισάμου και Σελίνου, κ. Αμφιλόχιος αναφέρει ότι η κατάργηση του νέου Ποινικού Κώδικα επιφέρει σειρά αλλαγών με φανερό αντίκτυπο στην κοινωνία.
Συγκεκριμένα, και σε ό,τι αφορά την πίστη, την θρησκεία και την Εκκλησία καταργούνται τα άρθρα που αφορούν:
1. Κακόβουλη βλασφημία και καθύβριση με οποιονδήποτε τρόπο το Θεό και την Θρησκεία (άρθρα 198-199),
2. Περιύβριση νεκρών ή μέλη του ή την τέφρα του (άρθρο 201).
Πρακτικά λοιπόν οι προωθούμενες ανωτέρω αλλαγές σημαίνουν ότι θα μπορεί ο οποιοσδήποτε χωρίς να κινδυνεύει να του επιβληθεί κάποια ποινική κύρωση, να:
1. Βρίζει δημόσια και με οποιονδήποτε τρόπο τον Θεό.
2. Βλασφημά δημόσια τα θεία.
3. Καθυβρίζει δημόσια και κακόβουλα με οποιονδήποτε τρόπο την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ή οποιαδήποτε άλλη αναγνωρισμένη θρησκεία.
4. Προβαίνει σε περιύβριση νεκρού.
5. Προβαίνει σε περιύβριση τάφου, ως και ένα σωρό άλλες παραβατικές, κατά την άποψη μας, συμπεριφορές που, μέχρι σήμερα τουλάχιστον θεωρούνται κολάσιμες και επιφέρουν ποινικές κυρώσεις.
Αίσθηση, όπως σημειώνουν ειδικοί, προκαλεί επίσης το γεγονός ότι μόλις ολοκληρωθεί η διαβούλευση των νέων δύο Κωδίκων (Ποινικού Κώδικα και νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας) θα ψηφιστεί από την Βουλή με την διαδικασία των Κωδίκων, δηλαδή δεν θα ψηφιστεί το Νομοσχέδιο κατ΄ άρθρον, αλλά ως ένα άρθρο και σε μια συνεδρίαση της Βουλής. Πράγμα που, αν όντως ισχύει, σημαίνει ότι οι εκπρόσωποι του Ελληνικού Κοινοβουλίου δεν θα μπορούν να καταψηφίσουν κάποιο από τα άρθρα αν δεν συμφωνούν με αυτό.
Στο θέμα αναφέρθηκε και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Νικόλαος σε συνέντευξή του στο ΣΤΑΡfm Κεντρικής Ελλάδος: «Πώς να έχουμε καλές σχέσεις όταν η Πολιτεία κόβει και ράβει όπως θέλει; Ομοφώνως αποφασίσαμε για το μισθολόγιο των Ιερέων και ότι απορρίπτουμε παντελώς περί του ουδετερόθρησκου κράτους. Επίσης για την κατάργηση της ποινής της βλασφημίας. Αυτά είναι δείγματα αποσυνθέσεως μίας κοινωνίας. Το ευχάριστο είναι πως βροντερό όχι είπαν ο Οικουμενικός Πατριάρχης και η Εκκλησία της Ελλάδος».
Πρόσφατα στο θέμα έχει αναφερθεί και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ.
«Οι κυβερνώντες χάριν της νέας θρησκείας την οποία πρεσβεύουν, του δικαιωματισμού, επιτίθενται με την αλλαγή του ποινικού κώδικα ενάντια στην θρησκευτική ειρήνη. Καταργούν λοιπόν από το δεύτερο βιβλίο το 7ο κεφάλαιο, που αναφέρεται στην επιβολή της θρησκευτικής ειρήνης. Καταργούν τα άρθρα 198, 199 και 201 που αναφέρονται στην κακόβουλη βλασφημία, στην καθύβριση θρησκευμάτων και στην περιύβριση νεκρών» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όπως επισημαίνει το lawandorder.gr πλέον, με τις προωθούμενες αλλαγές μπορεί ο οποιοσδήποτε χωρίς να κινδυνεύει να του επιβληθεί κάποια ποινική κύρωση να:
Βρίζει δημόσια και με οποιονδήποτε τρόπο το Θεό,
Βλασφημά δημόσια τα θεία,
Καθυβρίζει δημόσια και κακόβουλα με οποιονδήποτε τρόπο την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ή άλλη αναγνωρισμένη θρησκεία,
Προβαίνει σε περιύβριση νεκρού αλλά και τέφρας νεκρού,
Προβαίνει σε περιύβριση τάφου,
Αφαιρεί αυθαίρετα νεκρό από νεκροταφεία (τυμβωρυχία), σπίτι, νοσοκομείο, κ.ά.
Αφαιρεί αυθαίρετα την τέφρα νεκρού από εκείνους που έχουν δικαίωμα να τη φυλάξουν,
Προκαλεί ή διεγείρει δημόσια με οποιονδήποτε τρόπο τους πολίτες σε μεταξύ τους βιαιοπραγίες ή σε αμοιβαία διχόνοια με αποτέλεσμα να διαταράσσει η κοινή ειρήνη,
Κυκλοφορεί στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς χωρίς εισιτήριο.
Καταρτίζει ή να συμμετέχει σε ένοπλη ομάδα που δεν αποβλέπει στη διάπραξη εγκλημάτων, την εφοδιάζει με πολεμοφόδια ή αναλαμβάνει την αρχηγία της ομάδας,
Παράγει και να κυκλοφορεί ατιμώρητα ψευδείς ειδήσεις (fake news).
Προκαλεί ή να διεγείρει με οποιονδήποτε τρόπο και με πρόθεση πρόσωπο ή πρόσωπα που υπηρετούν στις Ένοπλες Δυνάμεις να παραβούν υπηρεσιακή υποχρέωση τους,
Προκαλεί ή να διεγείρει με οποιονδήποτε τρόπο και με πρόθεση πρόσωπο που έχει υποχρέωση να στρατευθεί να μην υπακούσει στην πρόσκληση όταν το καλέσουν στις Ένοπλες Δυνάμεις να υπηρετήσει την θητεία του,
Καταστήσει με πρόθεση, μόνος ή με τη βοήθεια άλλου, τον εαυτό του ανίκανο (ολικά ή μερικά, διαρκώς ή πρόσκαιρα) να υπηρετήσει στο στρατό -δηλαδή για να αποφύγει τη στράτευση- με ακρωτηριασμό, ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο,
Μεταχειριστεί απατηλά μέσα για ν’ αποφύγει ο ίδιος ή κάποιος άλλος, ολικά ή μερικά, διαρκώς ή πρόσκαιρα, την υποχρέωση για στράτευση,
Φύγει στο εξωτερικό, χωρίς τη σχετική άδεια που απαιτεί ο στρατολογικός νόμος, για να αποφύγει τη στράτευση,
Φύγει στο εξωτερικό και να μην επιτρέψει εγκαίρως για να εκπληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις.
Εμποδίσει τις συνεδριάσεις Συλλόγων, Σωματείων, Ιδρυμάτων, κ.λπ.
vimaorthodoxias.gr
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
Κατηγορία Θέματος
Εγκληματικότητα,
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ενημέρωση,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου