22 Απριλίου 2019
ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ;
Γράφει ο Απόστολος Παπαδημητρίου
Οι νεκροί, όποιοι και αν υπήρξαν ζώντες, τυγχάνουν του απολύτου σεβασμού με βάση άγραφους νόμους, που διέπουν διαχρονικά όλες τις κοινωνίες. Η απαγόρευση της ταφής τους συνιστούσε κατά την ελληνική αρχαιότητα ύβριν, την οποία τιμωρούσαν σκληρά οι θεοί, όπως βλέπουμε στην θαυμάσια τραγωδία του Σοφοκλή «Αντιγόνη». Οι Αθηναίοι στρατηγοί, παρά τη νίκη τους στη ναυμαχία των Αργινουσών (406 π.Χ.), τιμωρήθηκαν, επειδή δεν περισυνέλεξαν τους νεκρούς, αν και είχαν ελαφρυντικά για τη στάση τους.
Ο Ιησούς Χριστός είναι το μόνο πρόσωπο στην ιστορία, το οποίο σταυρώνεται και ξανασταυρώνεται συνεχώς, αν και έχουν παρέλθει δύο χιλιάδες και πλέον έτη από τον θάνατό Του. Κάποιοι ετοιμάζουν σταυρό, να σταυρώσουν «ανύπαρκτο» ιστορικά πρόσωπο! Άλλοι λίγο προ των ημερών της εορτής του πάθους Του, αναζητούν «ιστορικές» μαρτυρίες ανατροπής των γραφέντων από τους Ευαγγελιστές και κατ’ έτος προσθέτουν νέες! Κάποιοι ηδονίζονται να τον χλευάζουν κατά τρόπο, με τον οποίο κανένα άλλο ανθρώπινο πρόσωπο δεν έχει χλευαστεί (Charlie Hebdo) ή να τον ειρωνευτούν με ανερμάτιστα σχόλια κάτω από άρθρα στο διαδίκτυο.
Κάποιοι, τέλος, εκτονώνουν την οργή τους βλασφημώντας Τον. Ουδείς διενοήθη να χλευάσει ή να βλασφημήσει κάποιον μεγάλο φιλόσοφο ή ηγεμόνα ή κατακτητή, που υπήρξε μάστιγα για πολλούς λαούς. Ακόμη και ο Χίτλερ, ένας από τους πιο πρόσφατους σφαγείς, έχει περιέλθει σε αφάνεια, που θα ήταν ακόμη μεγαλύτερη, αν οι πανίσχυροι οικονομικά Εβραίοι δεν επέβαλαν σ’ όλους τους δυτικούς λαούς την υποχρέωση μνήμης του ολοκαυτώματος!
Οι πολυπράγμονες σταυρωτές Του, στην εργώδη προσπάθεια να ετοιμάσουν νέους σταυρούς και νέα καρφιά, δεν διαθέτουν χρόνο να αναρωτηθούν: Αλήθεια, γιατί γίνεται αυτό; Τί έπραξε ο Χριστός κατά τον δημόσιο βίο του, που προκαλεί διαχρονικά τόσο πολύ τον άνθρωπο και μάλιστα στις κοινωνίες, οι οποίες θεωρητικά έχουν αποδεχθεί τη διδασκαλία Του και φέρουν το όνομα χριστιανικές.
Αν ερωτήσουμε ποιος υπήρξε ο Χριστός, θα σπεύσουν πολλοί να αποκριθούν: Υπήρξε ένας ηθικολόγος ή κοινωνικός μεταρρυθμιστής, που είχε θέσει ως στόχο την αναμόρφωση της ανθρώπινης κοινωνίας. Και αν ερωτήσουμε: Έπραξε κάποιο κακό; Δεν είναι λίγοι, που θα αποκριθούν ότι δεν μελέτησαν τα σχετικά με τον βίο και τη διδασκαλία κείμενα, δηλαδή τα Ευαγγέλια! Και το τονίζουν αυτό ανερυθρίαστα, έχοντας αποφύγει, λόγω προκατάληψης, να αναγνώσουν, έστω μία μόνο φορά, το κείμενο, το οποίο έχει μεταφραστεί, σ’ όλες τις ανθρώπινες γλώσσες και έχει γνωρίσει τρομακτικό αριθμό εκδόσεων, ώστε να μην υπάρχει άλλο συγκρίσιμο προς αυτό! Κάποιοι, και είναι θλιβερότερο, θα παραδεχθούν ότι δεν διάβασαν το κείμενο της Καινής Διαθήκης, αλλά κριτικά προς το κείμενο αυτό άλλα κείμενα! Όλοι αυτοί αυτοθαυμάζονται πάντως ως «ελεύθερα πνεύματα» απαλλαγμένοι από τις προκαταλήψεις του παρελθόντος!
Κάποιοι εντιμότεροι αναγκάζονται να ομολογήσουν την αξία της ηθικής διδασκαλίας του Ευαγγελίου. Προκειμένου να αποφύγουν όμως την αντίφαση από την έλλειψη διάθεσης να εναρμονίσουν τον βίο τους μ’ αυτήν, καταλήγουν στην πομπώδη άποψη: Η διδασκαλία του Χριστού συνιστά υπέρτατη ουτοπία και δεν είναι δυνατή η εφαρμογή της στις ανθρώπινες κοινωνίες! Οι υποστηρικτές του δόγματος αυτού, οι δήθεν απαλλαγμένοι από δογματικούς αφορισμούς, αναζητούν τη δικαίωση στις «επιστημονικές» θεωρίες, οι οποίες εγκλωβίζουν τον άνθρωπο καθιστώντας τον δέσμιο των ενστίκτων! Η χορεία των μαρτύρων και των αγίων της Εκκλησίας τους αφήνει παγερά αδιάφορους. Όχι μόνο απαξιώνουν να ασχοληθούν σε βάθος με το μαρτύριο, αλλά και να ερμηνεύσουν τη θυσιαστική προσφορά πολλὠν αγίων προς τον πλησίον. Οι μάρτυρες και οι άγιοι όλων των εποχών ενοχλούν, επειδή μαρτυρούν ότι το πείραμα πέτυχε. Ενοχλούν ιδιαίτερα στους χώρους, όπου πλάθονται οι τρυφερές παιδικές ψυχές. Γι’ αυτό και οι Τρεις Ιεράρχες έχουν εξοβελιστεί από τα σχολεία, όπου πνέει ο λίβας του πρακτικού υλισμού, καθώς ο ιδεολογικός έχει γίνει καπνός που διαλύθηκε!
Κάποιοι, τέλος, επιχειρούν να αυτοδικαιωθούν με την άκρα ασυνέπεια διαχρονικά πλείστων όσων «χριστιανών». Προβάλλοντας τις αδυναμίες των μελών της Εκκλησίας, αλλά και πολλών «χριστιανών», οι οποίοι δεν ανήκουν στη μία Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, πιστεύουν ότι καταφέρνουν καίρια πλήγματα κατά του Χριστού, γιατί Αυτόν θέλουν να σταυρώνουν και να ξανασταυρώνουν! Κι ας έχει γράψει ο Απόστολος Παύλος σε επιστολή του ότι εξ αιτίας της ασυνέπειας των μελών της Εκκλησίας βλασφημείται το όνομα του Θεού. Αυτούς τους πλέον επικίνδυνους σταυρωτές του Χριστού συνήθως τους θέτομε στο απυρόβλητο, μάλιστα καταβάλλεται προσπάθεια, ώστε να μη γνωστοποιούνται τα σκάνδαλα και επιχαίρουν οι εχθροί της Εκκλησίας. Αλλά ο ίδιος ο Χριστός τόνισε ότι δεν είναι δυνατόν να μην εκδηλωθούν σκάνδαλα. Μίλησε ακόμη για το μικρό ποίμνιο θέλοντας να τονίσει ότι δεν ήλθε, για να συγκροτήσει χριστιανικές κοινωνίες, αλλά για να ζητήσει και να σώσει το απολωλός. Ουδεμία φιλοσοφία ή ιδεολογία καταδικάστηκε λόγω ασυνέπειας οπαδών της προς αυτές. Για όλες τις ασυνέπειες «χριστιανών» στο εδώλιο του «Πιλάτου» κάθεται ο Χριστός.
Και εφέτος οδεύουμε άπιστοι, «πιστοί» και πιστοί προς το πάθος του Χριστού. Οι πρώτοι με εμφανή την πρόθεση να απολαύσουμε την αγωνία Του επί του σταυρού. Οι δεύτεροι με τη διάθεση να ταυτιστούμε με τους ισχυρούς πολεμίους του Χριστού, άρχοντες του κόσμου τούτου. Έστω και με μισή καρδιά θα φωνάξουμε και εμείς «άρον, άρον, σταύρωσον αυτόν»! Και μόνο μια μικρή ομάδα πιστών θα πορευθεί με αίσθημα οδύνης, γιατί η σταυρική θυσία του Κυρίου τους, δεν έχει συνειδητοποιηθεί ως θυσία Του για τον καθένα μας, προκειμένου να λυτρωθούμε από τον μεγαλύτερο εχθρό μας, τον θάνατο. Θα είναι μεταξύ αυτών, που θα παραμείνουν στους ναούς και μετά το χαρμόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως και δεν θα διασκορπιστούν ως εχθροί Του, προκειμένου να επανέλθουν στην καθημερινότητα των ενστικτωδών απολαύσεων. Βέβαια αρκετοί θα απαξιώσουν να προσέλθουν στους ναούς. Το άγγελμα του θριάμβου της ζωής επί του θανάτου, το «Χριστός ανέστη», τους είναι αφόρητο. Μπορούν να το προσεγγίσουν μόνο ως αλληγορία, αφού προηγουμένως εξήντλησαν τις μεθόδους για να εξουθενώσουν Αυτόν που εμπτυσμούς και μάστιγας και κολαφισμούς και Σταυρόν και θάνατον υπέμεινε δια την του κόσμου σωτηρίαν, τον Κύριον της δόξης!
Η ανάσταση του Χριστού είναι οδυνηρή, γι’ αυτό και ανυπόφορη. Και επειδή είναι η ανάσταση το πλέον σημαντικό γεγονός της παγκόσμιας ιστορίας, γι’ αυτό και τόσο πάθος για την κατάρριψη του «μύθου». Αδυνατούν όμως να κατανοήσουν οι σταυρωτές, εκτός και εντός Εκκλησίας, ότι οι νεκροί δεν ξανασταυρώνονται! Κάθε έτος σταυρώνουν Ἐναν ζώντα εις τους αιώνες! Αν απέτυχαν να τον θανατώσουν οι Φαρισσαίοι, η ρωμαϊκή εξουσία και ο πλανεμένος λαός, ποιος θα το επιτύχει; Θα διαδίδεται διαρκώς το ψέμα περί του θανάτου Του με την πληρωμή, όπως των φυλάκων στρατιωτών από τους Φαρισαίους.
Η συνέπεια της κραυγής «το αίμα αυτού εφ’ ημάς» των φανατικών διωκτών του Χριστού δεν φαίνεται να φρονηματίζει! Οι απόγονοί τους δεν υπέστησαν τις συνέπειες από «χριστιανούς», αλλά από δαιμονισμένους λάτρεις της θεωρίας του υπερανθρώπου! Οι δημοσιογράφοι του Charlie Hebdo δεν τιμωρήθηκαν από φανατικούς «χριστιανούς», αλλά από μουσουλμάνους, καθώς η θρησκεία αυτών, που στερεί από τους οπαδούς της το πολυτιμότερο δώρο του Θεού στον άνθρωπο, την ελευθερία, δεν ανέχεται τη βλασφημία. Εμείς, προοδευτικοί όντες, την αποποινικοποιούμε. Γι’ αυτό καλό είναι να έχουμε υπ’ όψη μας το «όψονται εις ον εξεκέντησαν»!
«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»
Οι νεκροί, όποιοι και αν υπήρξαν ζώντες, τυγχάνουν του απολύτου σεβασμού με βάση άγραφους νόμους, που διέπουν διαχρονικά όλες τις κοινωνίες. Η απαγόρευση της ταφής τους συνιστούσε κατά την ελληνική αρχαιότητα ύβριν, την οποία τιμωρούσαν σκληρά οι θεοί, όπως βλέπουμε στην θαυμάσια τραγωδία του Σοφοκλή «Αντιγόνη». Οι Αθηναίοι στρατηγοί, παρά τη νίκη τους στη ναυμαχία των Αργινουσών (406 π.Χ.), τιμωρήθηκαν, επειδή δεν περισυνέλεξαν τους νεκρούς, αν και είχαν ελαφρυντικά για τη στάση τους.
Ο Ιησούς Χριστός είναι το μόνο πρόσωπο στην ιστορία, το οποίο σταυρώνεται και ξανασταυρώνεται συνεχώς, αν και έχουν παρέλθει δύο χιλιάδες και πλέον έτη από τον θάνατό Του. Κάποιοι ετοιμάζουν σταυρό, να σταυρώσουν «ανύπαρκτο» ιστορικά πρόσωπο! Άλλοι λίγο προ των ημερών της εορτής του πάθους Του, αναζητούν «ιστορικές» μαρτυρίες ανατροπής των γραφέντων από τους Ευαγγελιστές και κατ’ έτος προσθέτουν νέες! Κάποιοι ηδονίζονται να τον χλευάζουν κατά τρόπο, με τον οποίο κανένα άλλο ανθρώπινο πρόσωπο δεν έχει χλευαστεί (Charlie Hebdo) ή να τον ειρωνευτούν με ανερμάτιστα σχόλια κάτω από άρθρα στο διαδίκτυο.
Κάποιοι, τέλος, εκτονώνουν την οργή τους βλασφημώντας Τον. Ουδείς διενοήθη να χλευάσει ή να βλασφημήσει κάποιον μεγάλο φιλόσοφο ή ηγεμόνα ή κατακτητή, που υπήρξε μάστιγα για πολλούς λαούς. Ακόμη και ο Χίτλερ, ένας από τους πιο πρόσφατους σφαγείς, έχει περιέλθει σε αφάνεια, που θα ήταν ακόμη μεγαλύτερη, αν οι πανίσχυροι οικονομικά Εβραίοι δεν επέβαλαν σ’ όλους τους δυτικούς λαούς την υποχρέωση μνήμης του ολοκαυτώματος!
Οι πολυπράγμονες σταυρωτές Του, στην εργώδη προσπάθεια να ετοιμάσουν νέους σταυρούς και νέα καρφιά, δεν διαθέτουν χρόνο να αναρωτηθούν: Αλήθεια, γιατί γίνεται αυτό; Τί έπραξε ο Χριστός κατά τον δημόσιο βίο του, που προκαλεί διαχρονικά τόσο πολύ τον άνθρωπο και μάλιστα στις κοινωνίες, οι οποίες θεωρητικά έχουν αποδεχθεί τη διδασκαλία Του και φέρουν το όνομα χριστιανικές.
Αν ερωτήσουμε ποιος υπήρξε ο Χριστός, θα σπεύσουν πολλοί να αποκριθούν: Υπήρξε ένας ηθικολόγος ή κοινωνικός μεταρρυθμιστής, που είχε θέσει ως στόχο την αναμόρφωση της ανθρώπινης κοινωνίας. Και αν ερωτήσουμε: Έπραξε κάποιο κακό; Δεν είναι λίγοι, που θα αποκριθούν ότι δεν μελέτησαν τα σχετικά με τον βίο και τη διδασκαλία κείμενα, δηλαδή τα Ευαγγέλια! Και το τονίζουν αυτό ανερυθρίαστα, έχοντας αποφύγει, λόγω προκατάληψης, να αναγνώσουν, έστω μία μόνο φορά, το κείμενο, το οποίο έχει μεταφραστεί, σ’ όλες τις ανθρώπινες γλώσσες και έχει γνωρίσει τρομακτικό αριθμό εκδόσεων, ώστε να μην υπάρχει άλλο συγκρίσιμο προς αυτό! Κάποιοι, και είναι θλιβερότερο, θα παραδεχθούν ότι δεν διάβασαν το κείμενο της Καινής Διαθήκης, αλλά κριτικά προς το κείμενο αυτό άλλα κείμενα! Όλοι αυτοί αυτοθαυμάζονται πάντως ως «ελεύθερα πνεύματα» απαλλαγμένοι από τις προκαταλήψεις του παρελθόντος!
Κάποιοι εντιμότεροι αναγκάζονται να ομολογήσουν την αξία της ηθικής διδασκαλίας του Ευαγγελίου. Προκειμένου να αποφύγουν όμως την αντίφαση από την έλλειψη διάθεσης να εναρμονίσουν τον βίο τους μ’ αυτήν, καταλήγουν στην πομπώδη άποψη: Η διδασκαλία του Χριστού συνιστά υπέρτατη ουτοπία και δεν είναι δυνατή η εφαρμογή της στις ανθρώπινες κοινωνίες! Οι υποστηρικτές του δόγματος αυτού, οι δήθεν απαλλαγμένοι από δογματικούς αφορισμούς, αναζητούν τη δικαίωση στις «επιστημονικές» θεωρίες, οι οποίες εγκλωβίζουν τον άνθρωπο καθιστώντας τον δέσμιο των ενστίκτων! Η χορεία των μαρτύρων και των αγίων της Εκκλησίας τους αφήνει παγερά αδιάφορους. Όχι μόνο απαξιώνουν να ασχοληθούν σε βάθος με το μαρτύριο, αλλά και να ερμηνεύσουν τη θυσιαστική προσφορά πολλὠν αγίων προς τον πλησίον. Οι μάρτυρες και οι άγιοι όλων των εποχών ενοχλούν, επειδή μαρτυρούν ότι το πείραμα πέτυχε. Ενοχλούν ιδιαίτερα στους χώρους, όπου πλάθονται οι τρυφερές παιδικές ψυχές. Γι’ αυτό και οι Τρεις Ιεράρχες έχουν εξοβελιστεί από τα σχολεία, όπου πνέει ο λίβας του πρακτικού υλισμού, καθώς ο ιδεολογικός έχει γίνει καπνός που διαλύθηκε!
Κάποιοι, τέλος, επιχειρούν να αυτοδικαιωθούν με την άκρα ασυνέπεια διαχρονικά πλείστων όσων «χριστιανών». Προβάλλοντας τις αδυναμίες των μελών της Εκκλησίας, αλλά και πολλών «χριστιανών», οι οποίοι δεν ανήκουν στη μία Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, πιστεύουν ότι καταφέρνουν καίρια πλήγματα κατά του Χριστού, γιατί Αυτόν θέλουν να σταυρώνουν και να ξανασταυρώνουν! Κι ας έχει γράψει ο Απόστολος Παύλος σε επιστολή του ότι εξ αιτίας της ασυνέπειας των μελών της Εκκλησίας βλασφημείται το όνομα του Θεού. Αυτούς τους πλέον επικίνδυνους σταυρωτές του Χριστού συνήθως τους θέτομε στο απυρόβλητο, μάλιστα καταβάλλεται προσπάθεια, ώστε να μη γνωστοποιούνται τα σκάνδαλα και επιχαίρουν οι εχθροί της Εκκλησίας. Αλλά ο ίδιος ο Χριστός τόνισε ότι δεν είναι δυνατόν να μην εκδηλωθούν σκάνδαλα. Μίλησε ακόμη για το μικρό ποίμνιο θέλοντας να τονίσει ότι δεν ήλθε, για να συγκροτήσει χριστιανικές κοινωνίες, αλλά για να ζητήσει και να σώσει το απολωλός. Ουδεμία φιλοσοφία ή ιδεολογία καταδικάστηκε λόγω ασυνέπειας οπαδών της προς αυτές. Για όλες τις ασυνέπειες «χριστιανών» στο εδώλιο του «Πιλάτου» κάθεται ο Χριστός.
Και εφέτος οδεύουμε άπιστοι, «πιστοί» και πιστοί προς το πάθος του Χριστού. Οι πρώτοι με εμφανή την πρόθεση να απολαύσουμε την αγωνία Του επί του σταυρού. Οι δεύτεροι με τη διάθεση να ταυτιστούμε με τους ισχυρούς πολεμίους του Χριστού, άρχοντες του κόσμου τούτου. Έστω και με μισή καρδιά θα φωνάξουμε και εμείς «άρον, άρον, σταύρωσον αυτόν»! Και μόνο μια μικρή ομάδα πιστών θα πορευθεί με αίσθημα οδύνης, γιατί η σταυρική θυσία του Κυρίου τους, δεν έχει συνειδητοποιηθεί ως θυσία Του για τον καθένα μας, προκειμένου να λυτρωθούμε από τον μεγαλύτερο εχθρό μας, τον θάνατο. Θα είναι μεταξύ αυτών, που θα παραμείνουν στους ναούς και μετά το χαρμόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως και δεν θα διασκορπιστούν ως εχθροί Του, προκειμένου να επανέλθουν στην καθημερινότητα των ενστικτωδών απολαύσεων. Βέβαια αρκετοί θα απαξιώσουν να προσέλθουν στους ναούς. Το άγγελμα του θριάμβου της ζωής επί του θανάτου, το «Χριστός ανέστη», τους είναι αφόρητο. Μπορούν να το προσεγγίσουν μόνο ως αλληγορία, αφού προηγουμένως εξήντλησαν τις μεθόδους για να εξουθενώσουν Αυτόν που εμπτυσμούς και μάστιγας και κολαφισμούς και Σταυρόν και θάνατον υπέμεινε δια την του κόσμου σωτηρίαν, τον Κύριον της δόξης!
Η ανάσταση του Χριστού είναι οδυνηρή, γι’ αυτό και ανυπόφορη. Και επειδή είναι η ανάσταση το πλέον σημαντικό γεγονός της παγκόσμιας ιστορίας, γι’ αυτό και τόσο πάθος για την κατάρριψη του «μύθου». Αδυνατούν όμως να κατανοήσουν οι σταυρωτές, εκτός και εντός Εκκλησίας, ότι οι νεκροί δεν ξανασταυρώνονται! Κάθε έτος σταυρώνουν Ἐναν ζώντα εις τους αιώνες! Αν απέτυχαν να τον θανατώσουν οι Φαρισσαίοι, η ρωμαϊκή εξουσία και ο πλανεμένος λαός, ποιος θα το επιτύχει; Θα διαδίδεται διαρκώς το ψέμα περί του θανάτου Του με την πληρωμή, όπως των φυλάκων στρατιωτών από τους Φαρισαίους.
Η συνέπεια της κραυγής «το αίμα αυτού εφ’ ημάς» των φανατικών διωκτών του Χριστού δεν φαίνεται να φρονηματίζει! Οι απόγονοί τους δεν υπέστησαν τις συνέπειες από «χριστιανούς», αλλά από δαιμονισμένους λάτρεις της θεωρίας του υπερανθρώπου! Οι δημοσιογράφοι του Charlie Hebdo δεν τιμωρήθηκαν από φανατικούς «χριστιανούς», αλλά από μουσουλμάνους, καθώς η θρησκεία αυτών, που στερεί από τους οπαδούς της το πολυτιμότερο δώρο του Θεού στον άνθρωπο, την ελευθερία, δεν ανέχεται τη βλασφημία. Εμείς, προοδευτικοί όντες, την αποποινικοποιούμε. Γι’ αυτό καλό είναι να έχουμε υπ’ όψη μας το «όψονται εις ον εξεκέντησαν»!
«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα Μακρυγιάννη,
Θέματα Παιδείας,
Θρησκευτικά θέματα,
Κοινωνικά θέματα,
Λόγος Ορθοδοξίας,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου