ΟΣΙΟΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΜΠΡΙΑΝΤΣΑΝΙΝΩΦ
Χύτρα που βράζει έκαναν τον πλανήτη μας. Σκοτεινά, υποχθόνια σχέδια τόσων πολλών αιώνων ξεδιπλώθηκαν μονομιάς μπροστά μας.
Αφού μας κατέστησαν άβουλα πλάσματα, πρόσταξαν να παρακολουθήσουμε την παγκόσμια θεατρική παράσταση που στήσανε. Έτσι όλοι οι γεωπολιτικοί παίκτες- ηθοποιοί άρχισαν να ανεβαίνουν στην παγκόσμια σκηνή .Ο καθένας με την σειρά του και με τον ρόλο του, φυσικά όχι για να μας διασκεδάσουν, αλλά για να εκφοβίσουν και να οδηγήσουν σε απόγνωση τους θεατές.
Για την Ελλάδα μας δεν κράτησαν κανένα ρόλο, ούτε καν δευτερεύοντα. Τί να τον κάνουνε άλλωστε, αφού την έχουν οικονομικά και κοινωνικά τελειωμένη θεατρινίζοντας την κατάντια της στις παλιοφυλλάδες , στα τηλεοπτικά παράθυρα και στα δαιμονικά διαβούλια τους.
Είναι ξεκάθαρο ότι όλα αυτά που γίνονται είναι το τελικό αποτέλεσμα μιας προαποφασισμένης πολύ μεγάλης γεωστρατηγικής επιλογής στο πιο ψηλό επίπεδο.
ΔΙΧΩΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ..
Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Το σκηνικό έχει πλέον ξεκαθαρίσει και μπορούν να βγουν πλέον κάποια ασφαλή συμπεράσματα. Πνευματικές ψηφίδες από λόγους πατέρων μπορούν να κάνουν κατανοητό την σημαντικότητα όλων αυτών που κυριολεκτικά διακυβεύονται και κυριολεκτικά πλέον αφορούν την ζωή και την επιβίωση μας σε κάθε επίπεδο.
...Όταν θα δυστυχεύση ο κόσμος από την χάριν του παναγίου Πνεύματος, τότε θα έλθουν εις τον κόσμον όλαι αι δυστυχίαι να τον περικυκλώσουν. Και πρώτον θα δυστυχεύση ο κόσμος από την αγάπην, ομόνοιαν και σωφροσύνην, δεύτερον θα δυστυχεύση κάθε χώρα και να χαθούν τα υποκείμενα κεφάλαια από τας χώρας, και θέλει δυστυχεύση και η Εκκλησία του Χριστού από αρχιερείς και ποιμένες και πνευματικούς.
Προφητεία Αγίου Νείλου του Μυροβλύτη,
Μήπως τα παραπάνω δεν συμφωνούν με τους λόγους του Ιερού Χρυσοστόμου που
Τί έγινε; Για πιό λόγο συμβουλεύεις; Μήπως προβλέπεις κάποιο κακό; Μήπως προβλέπεις κάτι φοβερό; Μήπως υπάρχει κάποιος κίνδυνος, κάποια συμφορά, κάποιος πόλεμος; Απάντησε. Γιατί στέκεσαι ψηλότερα από εμάς και δεν βλέπεις μόνο τα παρόντα, αλλά προβλέπεις και τα μελλοντικά. Πες λοιπόν για πιό λόγο τα παραγγέλλεις και τα συμβουλεύεις αυτά. «Το ξέρω», λέει, «ότι μετά την αναχώρησή μου θα εισβάλουν λύκοι άγριοι στο ποίμνιο». Είδες αυτό που έλεγα, πως δεν αγωνιά και δε φοβάται μόνο για τους συγχρόνους του, αλλά και για εκείνους που θα έρθουν μετά την αναχώρησή του; «Θα εισβάλουν λύκοι», λέει, και όχι απλώς λύκοι αλλά, «λύκοι άγριοι, που δε θα λυπηθούν το ποίμνιο». Διπλός ο πόλεμος· απουσία του Παύλου και επίθεση των λύκων· ο διδάσκαλος θα είναι απών και αυτοί που κάνουν το κακό θα επιτεθούν. (Ι. Χρυσοστόμου, «Εις το “Τούτο δε γινώσκετε, ότι εν εσχάταις ημέραις έσονται καιροί χαλεποί”.», Ε.Π.Ε. τ. 27, σ.617- 635).
Μήπως και σήμερα μέσα στις πνευματικές στάνες ελλείψει πραγματικών βοσκών άνοιξαν διάπλατα οι θύρες σε προβατόσχημους λύκους θιασώτες της νεοποχίτικης μόδας της αγαπητολογίας του οικουμενισμού και της πανθρησκείας?
Ποιός δεν θα ντρεπόταν βλέποντας τον Παύλο να χύνει δάκρυα και να οδύρεται, έστω και αν ήταν πιο αναίσθητος και από τις πέτρες; Είδες πώς και εκεί προείπε τα μελλοντικά; Και εδώ το ίδιο ακριβώς κάνει λέγοντας· «να γνωρίζετε και αυτό, ότι δηλαδή κατά τις έσχατες ημέρες θα έρθουν καιροί δύσκολοι». Και για πιό λόγο το λέει στον Τιμόθεο και δε λέει, «ας προσέξουν όσοι θα γεννηθούν αργότερα ότι θα έρθουν καιροί δύσκολοι»; Αλλά γνώριζε εσύ, για να μάθεις ότι και ο μαθητής όμοια με το διδάσκαλο φροντίζει γι’ αυτούς που θα γεννηθούν στο μέλλον. Γιατί αν δεν φρόντιζε, δεν θα ανέθετε με παρόμοιο τρόπο τη φροντίδα σ’ εκείνον. (Ι. Χρυσοστόμου)
Να τι λέει επίσης ο πνευματοκίνητος Γέροντας Παίσιος για τις ημέρες μας!!! ¨Τόσα σας λέω, τόσο σκληρά έχω μιλήσει! Εμένα κάτι να μου έλεγαν, θα προβληματιζόμουν, θα σκεφτόμουν γιατί μου το είπαν, τι ήθελαν. Γιά να μην πω βράδια, ένα βράδυ δεν θα κοιμόμουν. Αν δεν έβλεπα τα δύσκολα χρόνια που έρχονται, δεν θα ανησυχούσα τόσο. Αλλά αυτό που βλέπω είναι ότι αργότερα θα δυσκολευθήτε πολύ. Δεν με καταλαβαίνετε. Τότε θα με καταλάβετε…¨
¨Αγωνιάτε Γέροντα Αχ ,τι άσπρισαν τα γένια μου πρόωρα;
Εγώ πονάω δυο φορές, μία, όταν προβλέπω μια κατάσταση και φωνάζω, για να προλάβουμε ένα κακό που πρόκειται να γίνη, και μια, όταν δεν δίνουν σημασία - ίσως όχι από περιφρόνηση -, και συμβαίνη μετά το κακό και μου ζητούν τότε την συμπαράστασή μου.
Τώρα καταλαβαίνω τι τραβούσαν οι Προφήτες. Μεγαλύτεροι Μάρτυρες ήταν οι Προφήτες! Πιο μεγάλοι Μάρτυρες από όλους τους Μάρτυρες, παρ' όλου που δεν πέθαναν όλοι με μαρτυρικό θάνατο.
Γιατί οι Μάρτυρες για λίγο υπέφεραν, ενώ οι Προφήτες έβλεπαν μια κατάσταση και υπέφεραν συνέχεια.¨¨
¨Δεν έχουμε συνειδητοποιήσει ότι ο διάβολος βάλθηκε να καταστρέψη τα πλάσματα του Θεού. Έχει κάνει παγκοινιά, να καταστρέψη τον κόσμο.
Λύσσαξε, γιατί άρχισε να μπαίνη στον κόσμο η καλή ανησυχία.
Είναι πολύ αγριεμένος, γιατί γνωρίζει ότι είναι λίγη η δράση του.¨
ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ , εκδόσεις Σουρωτή.
¨Αλλά Ηρώδης εκταράσσεται... οδυρόμενος ότι το κράτος αυτού καθαιρείται ταχύ. Και θερίζει τα νήπια ώσπερ σίτον.¨
¨Αὐτὸς εἶναι ὁ λόγος ποὺ χρησιμοποιεῖ ὅλα τὰ μέσα γιὰ νὰ ἁλώσει ἰδιαίτερα τὶς ὀρθόδοξες χῶρες, ὥστε, καὶ ἂν αὐτὲς εἶναι μικρὲς καὶ ἀδύναμες σὰν τὴν Ἑλλάδα μας. Τὸν φοβίζουν ὅσο τίποτε ἄλλο οἱ ἄνθρωποι καὶ οἱ λαοὶ ποὺ ἔχουν μέσα τους Χριστό, γι’ αὐτό, στὴν ὕστατη προσπάθειά του νὰ ἀπομακρύνει τὴ Χάρη ποὺ ἔλαβαν μὲ τὸ Βάπτισμα καὶ τὸ Χρίσμα, ἔχει ἐπιστρατεύσει ὅλη του τὴν πονηρὶα καὶ τοὺς πιὸ ἔμπιστους συνεργάτες του.¨
ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ, ΙΕΡΟΝ ΚΕΛΛΙΟΝ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΠΟΥΡΑΖΕΡΙ.
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
Ακούστε τι λέει ο απόστολος Παύλος για τα πονηρά πνεύματα στους ουρανούς και για τον αγώνα εναντίον τους: «Γιατί δεν έχουμε να παλέψουμε με ανθρώπους αλλά με αρχές και εξουσίες, δηλαδή με τους κυρίαρχους του σκοτεινού τούτου κόσμου, τα πονηρά πνεύματα που βρίσκονται ανάμεσα στη γη και στον ουρανό» (Εφ. 6, 12). Ω, πόσο μεγάλη είναι αυτή η καταραμένη στρατιά των δαιμόνων, αμέτρητο αυτό το μαύρο πλήθος! Σταθερά και ακούραστα μέρα-νύχτα προσπαθούν όλους μας, που πιστεύουμε στο όνομα του Θεού, να μας παρασύρουν στην οδό της απιστίας, στην οδό του κακού και της ατιμίας. (Αγ. Λουκά, Αρχιεπ. Κριμαίας, «Λόγοι και ομιλίες», τ. Α΄, εκδ. Ορθόδοξος Κυψέλη, σ. 165-171)
Τι συμβαίνει και συμβαίνουν όλα αυτά τα παράξενα στις μέρες που βιώνουμε? Μας το λέει καθαρά ο Γέροντας Σωφρόνιος του Essex επισημαίνοντας κάτι συγκεκριμένο. ¨οι περισσότερες γυναίκες της εποχής μας έχασαν την υψηλή αυτή συνείδηση και άρχισαν να γεννούν προπαντός κατά σάρκα.¨¨ Φυσικά συμπεριλαμβάνει και την υλόφρονη αντίληψη των πατέρων.¨ ¨Τα παιδιά μας έγιναν ανίκανα για την πίστη. Συχνά αδυνατούν να πιστέψουν ότι είναι εικόνα του Αιωνίου Θεού.¨
¨Η μεγαλύτερη αμαρτία στις ήμερες μας έγκειται στο ότι οι άνθρωποι βυθίστηκαν στην απόγνωση και δεν πιστεύουν πια στην Ανάσταση. Ο θάνατος του ανθρώπου εκλαμβάνεται από αυτούς ως τελειωτικός θάνατος, ως εκμηδένιση, ενώ πρέπει να θεωρείται ως στιγμή αλλαγής της μορφής της υπάρξεώς μας ως ημέρα γεννήσεώς μας στην ανώτερη ζωή, σε ολόκληρο πλέον το πλήρωμα της ζωής που ανήκει στο ΘΕΟ¨
Τι χάνουμε? Την επίγνωση του μεγαλύτερου δώρου που δόθηκε στην οικουμένη.
¨Τί εἶναι αὐτὴ ἡ μεγάλη λαμπροφορία; Τί εἶναι αὐτὴ ἡ τόση φωταγωγία καὶ χαρά; Τί εἶναι αὐτὸ ποὺ ἔκανε τὴν Ἐκκλησία ν᾿ ἀστράφτει τόσο πολύ; Τί εἶναι αὐτὸ ποὺ λάμπρυνε τὴν οἰκουμένη; Τί εἶναι αὐτὸ ποὺ ἔκανε νὰ δημιουργηθεῖ τόσο μεγάλη χαρὰ καὶ εὐχαρίστηση;
Χθὲς ἤμασταν σὲ λύπη καὶ σήμερα σὲ χαρά. Χθὲς σὲ κατήφεια καὶ σήμερα σὲ εὐθυμία. Χθὲς σὲ θρήνους καὶ σήμερα σὲ ἀλαλαγμούς. Ρωτᾶς ποιὰ εἶναι ἡ αἰτία αὐτῶν καὶ τί εἶναι ἐκεῖνο ποὺ προκάλεσε αὐτὴ τὴν τόσο μεγάλη χαρὰ καὶ λαμπρότητα;
Ὁ Χριστὸς ἀναστήθηκε ἀπὸ τοὺς νεκροὺς καὶ ὅλος ὁ κόσμος γέμισε ἀπὸ ἀγαλλίαση. Κατάργησε μὲ τὸ ζωοποιό του θάνατο τὸ θάνατο καὶ ὅλοι ὅσοι βρίσκονταν στὸν ᾍδη ἐλευθερώθηκαν ἀπ᾿ τὰ δεσμά του. Ἄνοιξε τὸν Παράδεισο καὶ τὸν ἔκανε προσιτὸ σὲ ὅλους.¨
Ὅσιος & Ὁμολογητής Θεόδωρος ὁ Στουδίτης.
Όμως τα αισθητά μας μάτια συνήθισαν να βλέπουν το σκοτάδι με τον παραλογισμό της αμετανοησίας και την καθέξιν αμαρτία, Και βλέπουμε όλο το κακό να έχει πέσει πάνω στη γη και την εμπροσθοφυλακή του να πολεμάει με μανία και με τα πλέον εξελιγμένα δαιμονικά όπλα μέσα σε αυτό το μικρό αλωνάκι που λέγεται Ελλάς και την πολεμάει εδώ και χρόνια με λύσσα γιατί η ΕΛΛΑΔΑ είναι οι ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ του Πλανήτη μας και του πανανθρώπινου πολιτισμού. Τα αόρατα μάτια του εχθρού στοχεύουν εδώ την απτόμενη ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και την δυναμική του Ελληνικού ιδεώδους.
ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΚΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ?
Αυτός η αυτοί που σχεδίασαν αυτό το έγκλημα γνώριζαν πολύ καλά ότι η καθαρή ιστορία του Ελληνικού Έθνους είναι η αμύθητη περιουσία και το στρατηγικό πλεονέκτημα της ράτσας μας μέσα στο παγκόσμιο γίγνεσθαι, αλλά είναι και το διαμορφωτικό στοιχείο- καταλύτης της πολιτισμικής εξέλιξης του ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΙΔΕΩΔΟΥΣ.
Να γιατί κτυπάνε ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΑΘΗ ΠΑΤΡΙΔΑ όλα τα σκοτάδια της γης με πρώτο στόχο να διασπάσουν το ελληνικό από το χριστιανικό στοιχείο και στο τέλος να διαλύσουν και τα δύο.
ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ- ΡΩΜΗΟΙ όλοι μας έχουμε μετά από τέτοιο πόλεμο αποκάμει.
Αναρωτιώμασθε μας εγκατέλειψε ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ? Μη γένοιτο. Λείπει η πραγματική μετάνοια, η πίστη? Λείπουν οι αυθεντικοί πνευματικοί οδηγοί? Τι θα γίνει άραγε με το καθημαγμένο Ελληνικό Έθνος? Άραγε τελειώσαμε μέσα στην παγκόσμια ιστορία?
Να λοιπόν οι αυθεντικές απαντήσεις από στόματα αυθεντικών ανθρώπων και απλανών οδηγών!!!
¨Τι και αν πέσαμε σε πέσιμο πρωτάκουστο,
που όμοιο βαθύ καμιά φυλή δεν είδε ως τώρα.
Είναι επειδή με του καιρού το πλήρωμα,
όμοια βαθύ μας μέλεται ένα ανέβασμα
ΠΡΟΣ ΥΨΗ ΟΥΡΑΝΟΦΟΡΑ” (Κωστής Παλαμάς)
¨- Γέροντα, σ' αυτά τα δύσκολα χρόνια θα επέμβη ο Χριστός;
- Ναι. Εδώ, βλέπεις, σε έναν αδικημένο που έχει καλή διάθεση, επειδή δικαιούται την θεία βοήθεια, παρουσιάζονται πολλές φορές οι Άγιοι, η Παναγία, ο Χριστός, για να τον σώσουν, πόσο μάλλον τώρα που θα βρίσκεται σε τόσο δύσκολη κατάσταση ο καημένος ο κόσμος. Τώρα μια μπόρα θα είναι, μια μικρή κατοχή του αντιχρίστου σατανά. Θα φάη μετά μια σφαλιάρα από τον Χριστό, θα συγκλονισθούν όλα τα έθνη και θα έρθη η γαλήνη στον κόσμο για πολλά χρόνια.¨¨ ¨¨Ὁ Κύριος ὅμως, ὅταν θὰ πρέπη, θὰ παρουσιάση τοὺς Μάρκους τοὺς Εὐγενικοὺς καὶ τοὺς Γρηγορίους Παλαμάδες, ποὺ θὰ συγκεντρώσουν ὅλα τὰ κατασκανδαλισμένα ἀδέλφια μας, γιὰ νὰ ὁμολογήσουν τὴν ὀρθόδοξη πίστη καὶ νὰ στερεώσουν τὴν παράδοση καὶ νὰ δώσουν χαρὰ μεγάλη στὴν Μητέρα μας Ἐκκλησία.¨
ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ
¨ότι δεν εδύνατο ο Θεός πλέον να ανεχθεί εκείνη την λυπηράν κατάσταση σ’όλη τήν οικουμένη μηδαμώς εξαιρουμένης και της Ελλάδος, πού τήν αγαπά περισσότερο και το οποίο στα χαρτιά μας λέει και σε λίγο πραγματοποιούνται, ότι ή Ελλάς, ή Ελλάς θά δείτε σέ λίγο πόσο θά γίνει μεγάλη, μεγάλη, μεγάλη. Όχι μόνο θά δείτε, θά έχει εξαίρετο καί λαμπρό παράδειγμα εις όλη τήν οικουμένη,διότι ενθυμείσθε ότι εδώ δέν εχύθηκε αίμα, όταν εκήρυξε ό Απόστολος Παύλος, ενώ ξέρεις τι αίμα χύθηκε σ’ όλα τά έθνη.
Ένθυμείστε ότι είπε, τί είπε ό Χριστός, όταν επήγαν τίνες Έλληνες, όταν επήγε ό Ανδρέας καί ό Φίλιππος.
Ένθυμείστε τώρα που είπανε, τίνες άνδρες Ιδείν θέλουνε τόν Κύριο καί είπε:
Προφητεία του Γέροντα Σίμωνα Αρβανίτη, Μονής Αγίου Παντελεήμονα Νέας Πεντέλης, παρμένη από το βιβλίο του Μοναχού Ζωσιμά: “Ιερομόναχος Σίμων Αρβανίτης 1901-1988, η ζωή και το έργο του.
Ζούμε μέρες καλοκαιριάτικης ΠΑΣΧΑΛΙΑΣ την στιγμή που τα γεωπολιτικά γεγονότα συγκλίνουν κάτωθεν με τα άνωθεν πνευματικά εκκλησιαστικά γεγονότα. Τι συμβαίνει?
Ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς μιλώντας για την Κοίμηση της Θεοτόκου, όχι μόνον την ονομάζει ένδοξη, αλλά συγχρόνως την ονομάζει μεταβίωση.
Αυτή η λεγομένη μεταβίωση είναι η ανάσταση και ανάληψη του σώματος της Παναγίας. Κατά την διδασκαλία του αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, όπως και άλλων αγίων, δεν εορτάζουμε μόνον την άνοδο της ψυχής της Θεοτόκου στον ουρανό, αλλά και του σώματος. Γράφει ότι η Θεοτόκος μετέστη στον ουρανό και παρέστη εκ δεξιών του παμβασιλέως. Έτσι, με το σώμα της ανέβηκε στον Ουρανό, και είναι η μόνη που με το σώμα της μαζί με τον Υιό της βρίσκεται στον ουράνιο χώρο.
Αυτή όμως η “μετάσταση” δεν χώρισε την Θεοτόκο από τον κόσμο. Περισσότερο από όλους τους Αγίους, η Θεοτόκος, παρά την “κοίμησή” της, συνεχίζει να είναι παρούσα μέσα στο κόσμο με την άμαχη προστασία της. Αυτό μαρτυρούν τα αμέτρητα θαύματά της.
Ναι είμασθε αμαρτωλοί και άσωτοι εδώ μέσα στην πολύπαθη πατρίδα μας, αλλά βιώνουμε παιδιόθεν και φεύγουμε από την πρόσκαιρη ζωή με το όνομα της ΠΑΝΑΓΙΑΣ μας γιατί την θεωρούμε πρώτη και σίγουρη μάνα μας.
Τώρα που φτάνουμε στο αποκορύφωμα των οδυνών μας γινόμασθε βεβαιόπιστοι ότι θα οπλίσει την αποφασιστικότητα μας να διώξουμε την επαίσχυντη προδοσία από τις ζωές μας. ΤΗΝ έχουμε ΣΥΜΜΑΧΟ και ΠΡΟΣΤΑΤΗ μας γιατί αυτή η προδοσία προήλθε από τους εχθρούς του ΥΙΟΥ ΤΗΣ που σταυρώνουν σήμερα πάλι την ανθρωπότητα.
ΔΡ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου