1 Μαρτίου 2022

Η Κύπρος κείται μακράν ενώ η Ουκρανία εγγύς (...)

Γράφει ο Χαράλαμπος Β Κατσιβαρδάς
 
Η σημερινή κατάσταση απαιτεί ψυχραιμία και νηφαλιότητα καθόσον αφορά την ανακατανομή των δυνάμεων, και την επικράτηση της ισχύος των έκπαλαι και πάλαι ποτέ ισχυρών δυνάμεων.
 
Εν τοιαύτη περιπτώσει, ασφαλώς ουδείς καθίσταται υπέρ του πολέμου και ιδίως εν έτει 2022 όπου, απαιτείται να εξαντληθεί πάσα δυνατότητα διαβουλεύσεων πλην όμως κανείς οφείλει να δει τα πράγματα αντικειμενικά και να μην πράττει ουσιαστικά πολεμική προπαγάνδας πυροδοτώντας έτι περαιτέρω τις εξαιρετικά εύθραυστες ισορροπίες τόσο γεωπολιτικά όσο και ουσιαστικά. 
 
¨Ήδη εν περιόδω παγκοσμιοποίησης οι συνθήκες ερείδονται εις το δόγμα ειρηνικής ανακατανομής του πληθυσμού και άρδην μεταβολής εθνικής όσο και κοινωνικής μεταβολής της εθνικής ιδιοσυστασίας του εκάστοτε κράτους, ούχ ήττον, το μείζον νυν ζητούμενο καθίσταται αυτόχρημα να αποτυπώσει κανείς ποίος καθίσταται ηθικός αυτουργός περί αυτών των οποίων τεκταίνονται εις την Ρωσία, καθότι η δράση προκαλεί και αντίδραση. 
 
Το μείζον και καίριο ζητούμενο εν προκειμένω έγκειται εις το να μην εμπλέκεται ουδείς εις παρωχημένα δόγματα, και να προσαρμόζεται εις τις καινοφανείς παγκόσμιες εξελίξεις με αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον του έθνους. 
 
Εν προκειμένω, η έκρηξη αυτής της πολεμικής σύρραξης υπό της Ρωσίας με αλλεπάλληλες χειρουργικού υποβάθρου ενέργειες εκ μέρους της απέδειξε την αποφασιστικότητας της και εξέπεμψε το μήνυμα της ισχυρής χώρα η οποία εις το διεθνές παίγνιο της ισορροπίας του τρόπου διαθέτει την παντοδυναμία να επιβάλλει, ασφαλώς κατά παράβαση του Διεθνούς Δικαίου, τους κανόνες της, άνευ χρονοτριβής, αμελλητί και παραχρήμα. 
 
Ως εκ τούτου ενταύθα επιβάλλεται να αντιμετωπισθεί η στάση της Ρωσίας με ορθολογισμό και να εξεταστεί το ενδεχόμενο της παγκόσμιας ανάφλεξης σύρραξη ή το διεθνές αντίκτυπο της επιθέσεως υπό την σκοπιά των νέων δημιουργούμενων συσχετισμών δοθέντος ότι ευρισκόμεθα εις ένα ισχυρό σταυροδρόμι εξελίξεων ως οιονεί τρίτου παγκοσμίου πολέμου, ως εξής: 
 
Ο συνασπισμός Η.Π.Α και Ευρώπης και εις τον αντίποδα ο Συνασπισμός χωρών, -Βραζιλίας, Ινδίας, Ρωσίας Κίνας και Νότιας Αφρικής με άξονα την υπερδύναμη υπό έποψη οικονομική και τεχνολογική, δηλονότι την Κίνα και υπό την σκοπιά της στρατιωτικής και ενεργειακής ισχύος την Ρωσία, όπου τόσο εδαφικά όσο και πληθυσμιακά ο εν λόγω συνασπισμός υπερτερεί του πρώτου. 
 
Η αναζωπύρωση, υπό διαφορετικούς όρους ενός σοβούντος ψυχρού πολέμου μεταξύ των δύο συνασπισμών, καθίσταται παντάπασι σαφής και απτός, αλλά ενταύθα το δικαιολογημένο ερώτημα το οποίο αναφύεται καθίσταται ο ρόλος της Ελλάδας, ο οποίος σύγκειται παραδοσιακά, δοθέντων και των τελευταίων εξελίξεων των μνημονίων, αποκλειστικά προσκολλημένοι προς τις Η.Π.Α. 
 
Ασφαλώς το ζήτημα δεν είναι η σύγκρουση ή ρήξη της πατρίδας μας με τις εσαεί, εξ ιδρύσεως του Ελλαδικού Κράτους. «μεγάλες προστάτιδες» δυνάμεις, εντούτοις όμως εκ παραλλήλου ουδόλως απαιτείται εν ταυτώ ή άνευ ουδεμίας διεκδίκησης με γνώμονα το συμφέρον του τόπου σύνταξη μαζί τους καθότι τοιουτοτρόπως απεμπολείται πάσα ευκαιρία διεκδίκησης των εθνικών μας συμφερόντων, καθόσον αφορά λόγου χάριν την πιθανή άσκηση πιέσεως προς την Τουρκία τόσο καθόσον αφορά την Ελλάδα αλλά και την Κύπρο, ένεκεν της απαράδεκτης και ιταμής της στάση (νοείται της Τουρκίας) προς τα καθ’ ημάς και τον παρ’ ημίν Ελληνισμό της Κρατικής ανεξάρτητης Κύπρου, καθότι ουδαμώς συνάδει μία χώρα μέλος του Νάτου και υπό ένταξη εις την Ε.Ε, να απειλεί ευθέως με πολεμική ρητορική μία όμορη χώρα με τα αυτά χαρακτηριστικά. 
 
Ασφαλώς οι ειδικοί γνωρίζουν περισσότερα απλώς θέτω επί τάπητος ορισμένες ατάκτως εριμμένες σκέψεις επ’ ωφελεία της Πατρίδος μας ούτως ώστε έμμεσα, εν τω μέτρου του δυνατού, δια της διατηρήσεως επαμφοτερίζουσας στάσης ίσως αξιώσει μεγαλύτερο σεβασμό, εξ αφορμής του παρόντος πολέμου εις το διεθνές στερέωμα. 
 
Αντί όμως μία τέτοιας πρακτικής, διαπίστωσα μία παλαιολιθική νοοτροπία μονομερούς σύμπλευσης με την Η.Π.Α άνευ ουδεμίας διεκδικήσεως και ουχί μόνον τούτο, εις την κρίσιμη τοιαύτη στιγμή όπως και εις όλα τα κρίσιμα εθνικά ζητήματα (μνημόνια, καταστρατήγηση θεμελιωδών ατομικών μας δικαιωμάτων εξ αφορμής της πανδημίας) ο λαός αντιμετωπίζεται ως μία διανοητικά λοβοτομημένη μάζα, ένθα τα εξωνημένα μέσα μαζικής εξαπατήσεως θα την χειραγωγούσουν ευχερώς. 
 
Η φερόμενη Δύση πνέει τα λοίσθια διότι διέπεται από κατά τόπους δικτατορικές πρακτικές υπό τον μανδύα της δημοκρατίας, διότι η πρόθεσή της καθίσταται η καθολική παραπληροφόρηση, η περιφρόνηση της βουλήσεως αλλά και των συμφερόντων των λαών, οι πολίτες δεν έχουν δικαίωμα λόγου, φαλκιδεύεται οιαδήποτε ελευθερίας λόγου και λογοκρίνεται ωμά, ως εκ τούτου η απηνής ποινικοποίηση των αντιφρονούντων, δια την καθολικής αυτής αστυνομίας σκέψεως, έχει τριτώσει εκ βάθρων,τον πυρήνα της Δημοκρατίας και την έχει μετατρέψει σιωπηρά προς μία μορφή δικτατορία άβουλων και ανελεύθερων πολιτών. 
 
Η επελαύνουσα παγκοσμιοποίηση κείται επί θύραις όπως : αφενός η παραχάραξη της ιστορίας, καθότι τελεί ανυπερθέτως, εν εξελίξει το σχέδιο «Καλέργη» δια της νοθεύσεως του εθνών και τον εποικισμό των από καθοδηγούμενου Ισλαμιστές μετανάστες και αφετέρου η οικονομική εξαθλίωση των εθνών-κρατών, βάθρο του ολοκληρωτισμού να εγκαθιδρύεται άνευ ετέρου τινός. 
 
Η ατζέντα της κοινωνικής αλλοίωσης δια μέσω του «δικαιωματισμού» με αποκλειστικό δικαίωμα αμιγώς τον σεβασμό προς την σεξουαλική ταυτότητα των πολιτών καθότι επί τη πράξη καταργούνται αμελλητί θεμελιώδη δημοκρατικά δικαιώματα όπως το μείζον, αυτό τούτο, της ελευθερίας του λόγου συνιστά παροιμιώδης κατάρρευσης του πολιτισμού υποστρώματος της Ευρώπης διότι κατακρημνίζεται εκκωφαντικά το δικαίωμα ελευθερίας έκφρασης και διάδοσης των στοχασμών του. 
 
Ως εκ τούτου λοιπόν, τουλάχιστον ο συνασπισμός Ευρώπης κα Η.Π.Α ως αρχιτέκτονες του ιδιότυπου αυτού ολοκληρωτικού μορφώματος όπως: ελευθερία δηλαδή για τον σεξουαλικό προσανατολισμό, πλήρης όμως απαγόρευση ελεύθερης έκφρασης γνώμης, πληροφόρησης αλλά και απόφασης περί της υγείας μας (η παγκόσμια υγειονομική δικτατορία και το νεοπαγές κοινωνικό απαρτχάιντ το απέδειξαν διαρκούσης της πανδημίας ένεκεν και συνεπεία της υποχρεωτικής επιβολής της Σταυροφορίας των εμβολίων), έχουν δημιουργήσει μία θεσμική ελίτ, αυτή ταύτη της συντριπτικής μειονοψηφίας η οποία απεργάζεται την μεγάλη επανεκκίνηση, της κατάλυσης των εθνών, της αποδόμησης της Ελλαδικής κοινωνίας και την επιβολή μίας φύρδην μύγδην άλογης κοινωνίας, επαρκώς ευεπίφορη προς την ετεροκατεύθυνση. 
 
Αυτή η προϊούσα προκεχωρημένη παρακμιακή αποσύνθεση, αποτυπώθηκε εις την αμηχανία σοβαρής αντίδρασης προς τον Πούτιν αλλά και της αδυναμίας των πληθυσμών της Ευρώπης εξαιτίας της πολιτισμικής αυτής αλλοτρίωσης να συνειδητοποιήσουν με ενάργεια τι πραγματικά συμβαίνει αίροντας την αδιαφάνεια της φαιάς προπαγάνδας και της αισχρής παραπληροφόρησης. 
 
Είθε η Πατρίδα μας να αντιδράσει αφενός, με γνώμονα ότι το υπέρτερο και βέλτιστο συμφέρον καθίσταται το εθνικό συμφέρον, πέραν και πάνω από το Δόγμα Δύσης και Ανατολής ούτως ώστε να ενεργήσει προσηκόντως να διασφαλίσει το εθνικό συμφέρον μακράν και όχι να προτιμήσει την επιβολή εν είδει κυρώσεων ως προς την Ρωσία τον «αδυσώπητο και αμείλικτο» αποκλεισμό της Ρωσίας εκ της Γιουροβίζιον και εξ ετέρου η λυπηρή αυτή πολεμική εξέλιξη να αποτελέσει εφαλτήριο δημιουργίας ενός ισχυρού αρραγούς μετώπου εθνικής ανάνηψης και πολιτισμικού αυτοπροσδιορισμού, εξοβελίζοντας τα σηψαιμικά έρματα και σκύβαλα της νέας τάξης πραγμάτων τα οποία αποχαυνώνουν και αφιονίζουν τους πολίτες καθιστώντας τους ασυνείδητα έρμαια παραπληροφόρησης. 
 
*Ο Χαράλαμπος Β Κατσιβαρδάς είναι Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω
 



Share

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ.
ΕΠ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ Η ΚΥΠΡΟΣ ΚΕΙΤΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΟ ΤΟΤΕ ... ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΧΤΥΠΟΥΝ, ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΑΔΑ ή ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗΣ ΕΠΙΛΕΓΗ ΑΠΟ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ....ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΙΑΣΩΤΕΣ ΤΩΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΡΟΔΟΤΙΚΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ... ΤΟΥΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΜΟΝΟ ... ΤΗΝ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΚΙΜΩΝΑ ΠΟΥ ΔΙΕΣΧΙΣΕ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΜΕ 200 ΤΡΙΉΡΕΙΣ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΕΚΔΙΩΞΕ ΤΟΥΣ ΜΥΡΙΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΜΙΜΗΘΕΙ ΣΗΜΕΡΑ;;;
Ο Στρατηγος Κίμωνας (450 π.Χ.), ηγήθηκε μίας ακόμα εκστρατείας εναντίον των Περσών, στην Κύπρο αυτή τη φορά, που δυστυχώς, ήταν και η τελευταία του…

Η εκστρατεία στην Κύπρο (που τότε δεν ήταν μακριά) – Ο θάνατος του Κίμωνα

Με 200 αθηναϊκές τριήρεις και, πιθανότατα, άλλες 100 συμμαχικές, ο Κίμωνας το 450 π.Χ. έπλευσε στην Κύπρο. Εκεί ναυλοχούσε ο Πέρσης ναύαρχος Αρτάβαζος με 300 τριήρεις, ενώ στην απέναντι ακτή της Κιλικίας, στρατοπέδευε ο Μεγάβαζος με 300.000 άνδρες.

Ενώ ο στόλος ήταν έτοιμος ν’ αποπλεύσει, ο Κίμωνας είδε ένα όνειρο. Ο μάντης φίλος του Αστύφιλος ο Ποσειδωνιάτης, ερμηνεύοντας το, είπε στον Κίμωνα ότι αυτό «προαναγγέλλει» τον θάνατό του. Παρ’ όλα αυτά, ο Κίμωνας δεν ματαίωσε την εκστρατεία. Έστειλε 60 πλοία στην Αίγυπτο, με ανώτερο σκοπό να διαλύσει όλο το περσικό κράτος και με τα υπόλοιπα καταναυμάχησε τον περσικό στόλο που τον αποτελούσαν πλοία της Φοινίκης και της Κιλικίας. Έτσι, έγινε κύριος όλων των παράλιων περιοχών απέναντι από την Κύπρο. Αφού κυρίευσε το Μαρίον, πολιόρκησε το ισχυρό Κίτιον, αλλά στη διάρκεια της πολιορκίας αρρώστησε ή τραυματίστηκε και μετά από λίγο πέθανε. Λίγο πριν φύγει απ’ τη ζωή, διέταξε τους αξιωματικούς του να αποκρύψουν από τους άνδρες του τον θάνατό του. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να διατηρηθεί ψηλά το ηθικό των στρατιωτών, οι οποίοι λίγες μέρες αργότερα νίκησαν τους Πέρσες έξω από τη Σαλαμίνα της Κύπρου σε ναυμαχία και πεζομαχία, όπως γράφει ο Θουκυδίδης. Από τον διπλό αυτό θρίαμβο, έμεινε η φράση «και νεκρός ενίκα». Η σορός του μεταφέρθηκε στην Αθήνα. Οι συμπολίτες του τον έθαψαν με μεγάλες τιμές μπροστά στις Μελίτιδες πύλες κοντά στους τάφους των προγόνων του.
ΑΥΤΟΣ ΤΙΜΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΝΕΚΡΟΣ ΕΝΙΚΑ. ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΜΑΣ ΤΟΥ 1974 ΚΑΙ ΖΩΝΤΕΣ ΚΑΙ ΝΕΚΡΟΙ ΑΤΙΜΑΣΘΗΚΑΝ. ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΔΕΝ ΝΙΚΗΘΗΚΑΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΔΟΘΗΚΑΜΕ, ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΛΑΛΗΣΕ Ο ΗΡΩΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗΣ ΕΛΔΥΚ ΣΤΑΥΡΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΑ

Ανώνυμος είπε...

Εθνική παράλειψη θα ήταν αν δεν αναφέρουμε ακόμη δύο από τους εύτολμους ΕΛΛΗΝΕΣ Στρατηγούς που στην Κύπρο προσέτρεξαν διασχίζοντας το Αιγαίο για να βοηθήσουν να αποτινάξει τον ζυγό σκλαβιάς από βαρβάρους....
Το 477 π.Χ. πάλι, ο Σπαρτιάτης στρατηγός Παυσανίας εστάλη στην Κύπρο με στόλο από 20 σπαρτιατικά και 30 αθηναϊκά καθώς κι άλλα καράβια. Ο Παυσανίας, ήρωας της ελληνικής νίκης κατά των Περσών στις Πλαταιές, είχε διαταχθεί να ελευθερώσει τις ελληνικές πόλεις του νησιού, και κατόρθωσε πράγματι να ελευθερώσει όλη σχεδόν την Κύπρο (Θουκυδίδης, 1.94, 1-2, Διόδωρος, 11.44, 1-3). Τελικά όμως αναγκάστηκε να πλεύσει στο Βυζάντιο, αφήνοντας το έργο του στην Κύπρο ημιτελές...
Το 461 π.Χ. ανελήφθη μια νέα εκστρατεία στην Κύπρο, καθαρά αθηναϊκή, με εκστρατευτικό σώμα από 200 καράβια και με αρχηγό τον Χαριτιμήδη.
ΑΑ

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.