1 Νοεμβρίου 2021

ΠΡΟΣ ΟΥΔΕΤΕΡΟΘΡΗΣΚΟ ΚΡΑΤΟΣ

Γράφει ο Απόστολος Παπαδημητρίου
 
Εργαζόμενη στο νοσοκομείο των Σερρών και μάλιστα πρόεδρος της επιτροπής Υγιεινής και Ασφάλειας προέβη σε δημόσια καταγγελία ότι στο νοσοκομείο της απομάκρυναν τις ιερές εικόνες από τους θαλάμους των ασθενών και έσβησαν οι καντήλες του παρεκκλησίου στα πλαίσια μετάβασης σε πολυπολιτισμική κοινωνία. Το εντυπωσιακό είναι ότι και πανεπιστημιακός καθηγητής, ο κ. Άκης Τσελέντης, ασχολήθηκε με το θέμα και δημοσιοποίησε το συμβάν στο διαδίκτυο γράφοντας: «Με έκπληξη διαπίστωσα ότι έχουν βγάλει τα εικονίσματα από τα δωμάτια νοσηλείας. Και αυτό δε συνέβαινε στο δωμάτιο της μητέρας μου αλλά σε όλα. Το τσέκαρα και μου είπαν «άνωθεν εντολή» για να μην προσβάλουμε τους αλλόθρησκους. Αυτό είναι ένα μεγάλο αίσχος και πρέπει να απαιτήσουμε να ξαναμπούν. Εδώ είναι Ελλάδα και όχι Μωαμεθανιστάν. Εμείς οι χριστιανοί ορθόδοξοι έλληνες θα πολεμήσουμε αν χρειαστεί και μόνο εμείς». Δεν διευκρίνισε σε ποιο νοσοκομείο νοσηλευόταν η μητέρα του. Αν πρόκειται για νοσοκομείο άλλης πόλης φαίνεται ότι κάτι σοβαρό συμβαίνει. Και επειδή δυσκολευόμαστε να δεχθούμε ότι στην ενέργεια προέβησαν με πρωτοβουλία τους κάποιοι διευθυντές νοσοκομείων, κλίνουμε να δεχθούμε ότι αυτοί εκτέλεσαν υπουργική εντολή. Ποια η αλήθεια θα ήταν εύκολο να ευρεθεί με ερώτηση βουλευτού. Ποιος όμως θα αρθεί στο ύψος των περιστάσεων να υποβάλει την ερώτηση;
 
Ο αναπληρωτής διοικητής του νοσοκομείου Σερρών με δήλωσή του διέψευσε την καταγγέλλουσα, την οποία κατηγόρησε για ψευδολόγο. Έσπευσαν όμως να τη στηρίξουν οι τεθέντες σε αναστολή εργασίας εργαζόμενοι του νοσοκομείου υποστηρίζοντας ότι η διοίκηση υπαναχώρησε μετά την καταγγελία από μέρους της της ενέργειας. Στον νου έρχεται η σκέψη: Μήπως στο εν λόγω νοσοκομείο υπάρχει έντονη διένεξη μεταξύ των τεθέντων σε αναστολή εργασίας και της διοίκησης; Η εργαζόμενη που προέβη σε δημόσια καταγγελία πιθανόν να ανήκει στους μη εμβολιασθέντες. Είναι διάχυτη η εντύπωση ότι στην ομάδα αυτή ανήκουν πρόσωπα με έντονη τη θρησκευτική πίστη. Αυτό βέβαια δεν είναι απολύτως αληθές, καθώς και θρησκευτικά αδιάφοροι για διάφορους λόγους αρνούνται να εμβολιασθούν
 
Σημαντική πάντως είναι η δήλωση του πανεπιστημιακού καθηγητή, καθώς προέβη σε ομολογία πίστης σε καιρούς που αυτή σπανίζει στην ελληνική κοινωνία και μάλιστα είναι σπανιότατη στο ακαδημαϊκό περιβάλλον. Να ψεύδεται άραγε και αυτός; Δυσκολευόμαστε να το πιστέψουμε. 
 
Κατά τις τελευταίες δεκαετίες συνέβησαν κατ’ επανάληψη βεβηλώσεις ιερών εικόνων και συμβόλων της πατροπαράδοτης πίστης του λαού μας από τους γνωστούς – άγνωστους κουκουλοφόρους, τους μηδέποτε συλλαμβανόμενους, παρά τη διαρκή αναστάτωση των κέντρων των μεγαλουπόλεων και των μεγάλων ζημιών που προξενούν φθάνοντας ακόμη και στην αφαίρεση ζωών. Αυτοί είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι στο σύστημα εξουσίας.  
 
Άλλοι, χωρίς προσωπίδες αυτοί, ξιφουλκούν κατά της Εκκλησίας και με περισσό πάθος υποστηρίζουν τον χωρισμό της από την Πολιτεία. Αναθεωρούντες την ιστορία μας επιτίθενται λάβροι κατά της Εκκλησίας, την οποία προβάλλουν ως υπεύθυνη για τη διατήρηση του λαού μας στα σκοτάδια της άγνοιας, κατά την τουρκοκρατία, ως θεραπαινίδα των κατακτητών και ως εχθρική προς την επανάσταση! Κουρελιάζοντας το ισχύον Σύνταγμα της χώρας μας, στο προοίμιο του οποίου γίνεται επίκληση στο όνομα της Αγίας Τριάδος, υπερψηφίζουν αντιευαγγελικά νομοθετήματα, τα οποία συντελούν στην ένταση της κοινωνικής παρακμής.  
 
Στο παρελθόν, όταν το μεγαλύτερο μέρος του λαού μας βίωνε ως ενεργό μέλος της Εκκλησίας, η πίστη έγινε αντικείμενο κομματικής εκμετάλλευσης, για την οποία ευθύνη φέρει και η διοικούσα Εκκλησία. Με την πάροδο του χρόνου και ιδιαίτερα κατά τη μεταπολίτευση, η ψεύτικη ευμάρεια απομάκρυνε τον λαό μας από την Εκκλησία, ώστε να καταστεί μεγάλο μέρος αυτού θρησκευτικά αδιάφορο ή με χαλαρή πίστη. Η αυτοκριτική είναι επώδυνη, γι’ αυτό κατά κανόνα αποφεύγεται.  
 
Από τη διαπίστωση αυτή, τη γενικά παραδεκτή, επωφελούνται οι εχθρικά ή κριτικά ιστάμενοι έναντι της Εκκλησίας και αγωνίζονται να επιτύχουν το πέρασμα σε νέα εποχή (πολύ της μόδας η έκφραση) και συγκεκριμένα στο να καταστεί η χώρα μας ουδετερόθρησκο κράτος κατά το πρότυπο του γαλλικού. Και μη έχοντας το σθένος να διακηρύξουν ότι είναι πολέμιοι της Εκκλησίας, προβάλλουν ως λόγο την παρουσία πλέον στην ελληνική κοινωνία πλήθους ετεροθρήσκων, κυρίως μωαμεθανών, τους οποίους θεωρούν ενοχλούμενους από την ύπαρξη χριστιανικών συμβόλων σε δημόσιους χώρους (σχολεία, νοσοκομεία, δικαστήρια, στρατώνες).
 
Απύθμενο το μέγεθος της υποκρισίας! Κατά την τουρκοκρατία τα χριστιανικά σύμβολα γίνονταν ανεκτά από τους κατακτητές και δεν γίνονται σήμερα από τους ταλαίπωρους πρόσφυγες και μετανάστες! Πριν από λίγες τετραετίες, δήμαρχος του Λονδίνου κάλεσε τους δημότες του να γιορτάσουν με ήπιο τρόπο τα Χριστούγεννα, για να μη προκαλέσουν τους μωαμεθανούς συμπολίτες τους. Τον «άδειασε» ο ιμάμης της μεγαλούπολης καλώντας τους χριστιανούς να τα γιορτάσουν όπως εκείνοι έκριναν. Άραγε όμως γνωρίζουν να γιορτάζουν εκεί Χριστούγεννα, αφού κινδυνεύουμε να λησμονήσουμε εμείς εδώ το πνεύμα της γιορτής, καθώς πορευόμαστε ολοταχώς να εισέλθουμε στη μεταχριστιανική κοινωνία; 
 
Παρ’ όλη την απομάκρυνση από την Εκκλησία και τον ευτελισμό που ακολούθησε, ο Έλληνας δεν έχει αποκοπεί παντελώς από τις ρίζες του. Και αυτή είναι η μεγάλη ελπίδα. Δεν έχω αντίθεση να καταστεί η χώρα μας ουδετερόθρησκο κράτος, όπως κάποιοι το ποθούν, τους οποίους δεν διστάζω να αποκαλέσω εχθρούς του λαού μας. Θεωρώ όμως επιβεβλημένο να αποφασισθεί η μεταβολή με δημοψήφισμα και όχι με απόφαση της πλειοψηφίας, έστω και διευρυμένης, των βουλευτών, υποχειρίων των κομμάτων τους. Αν συμβεί το δεύτερο θα είναι πραξικόπημα σε βάρος του λαού, για το οποίο όμως θα φέρει μεγάλη ευθύνη και η διοικούσα Εκκλησία. 
 
Ας το τολμήσουν λοιπόν εκείνοι που κόπτονται για τα δημοκρατικά τους φρονήματα και θεωρούν ανώριμο τον λαό μας να αποφανθεί με δημοψήφισμα για μείζονα ζητήματα. Η θεατρική αντιπαράθεση στη Βουλή, λόγω δήθεν χαωδών ιδεολογικών διαφορών των πτερύγων της, ελάχιστα πλέον πείθει. Ο λαός κάποτε θα δείξει ότι δεν συγχωρεί να αλλοιώνεται η απόφασή της καθ’ οδόν από την Αθήνα στις Βρυξέλλες ούτε να θεωρείται ανώριμος να αποφανθεί για μείζονα θέματα, όπως η εκχώρηση τμήματος της ιστορίας μας σε σφετεριστές γείτονες, χαϊδεμένα παιδιά των ισχυρών των ημερών μας. 
 
Τον δήμαρχο εκείνο του Λονδίνου διαδέχθηκε άλλος μουσουλμάνος. Πανηγυρίζουμε την 200η επέτειο από την έναρξη της επανάστασης και δεν αξιωθήκαμε να πραγματοποιήσουμε το τάμα του Έθνους, τζαμί όμως στην Αθήνα εγκαινιάστηκε με κρατική δαπάνη! Δεν γνωρίζουμε τί θα συμβεί μετά από δεκαετίες ή κάποιους αιώνες. Ίσως οι απόγονοι εκείνων που κόπτονται σήμερα για την εκτόπιση της Εκκλησίας από τον δημόσιο βίο των Ελλήνων, να αισθανθούν έντονη την πίεση προς εξισλαμισμό και τελικά να υποκύψουν. Η ιστορία επαναλαμβάνεται και πληρώνουν όσοι δεν θέλουν να διδαχθούν απ’ αυτήν, αλλά απεναντίας τη διαστρέφουν.
 
«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.