11 Δεκεμβρίου 2010

Η απόγνωση του Ελληνα.....

ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ
Διαβάστε το λοιπόν με προσοχή και βάλτε στην θέση αυτού του ανθρώπου τον εαυτό σας.

Θέλω πίσω το σπίτι μου και όλα όσα μου ανήκουν.
Θέλω πίσω την βιοτεχνία μου, που μου την έκλεισαν οι Κινέζοι μετά από υπογραφή Σημίτη για εισαγωγές από Κίνα ειδών που εγώ και τόσοι άλλοι παράγουμε εδώ και χρόνια και μάλιστα είδη κλάσεις ανώτερα ποιοτικότερα και ανθεκτικότερα.

Θέλω πίσω την υγεία μου, που την έχασα από το καθημερινό άγχος αν θα καταφέρω μέσα στη βιοπάλη να βγάλω τα προς το ζειν για την οικογένεια μου επειδή ΟΛΑ μου τα παίρνουν η ΔΕΗ, το ΤΕΒΕ, η ΕΥΔΑΠ, η τηλεφωνία και οι τράπεζες αφού ΤΕΛΙΚΑ αναγκάστηκα να βγάλω κάρτες για να ζήσουμε εγώ και η οικογένειά μου ενώ πριν δεν χρωστούσαμε σε κανένα και βάζαμε και κάτι στην άκρη για μια ώρα ανάγκης.


Θέλω πίσω τους παιδικούς μου φίλους, που αν κι επιστήμονες, φημισμένων οργανισμών, ιδρυμάτων και πανεπιστημίων του εξωτερικού, είτε πέθαναν από το άγχος τους όταν επέστρεψαν στην Ελλάδα, είτε αναγκάστηκαν να ξαναφύγουν και να ξενιτευτούν ρίχνοντας μαύρη πέτρα πίσω τους και αναθεματίζοντας την ώρα που η νοσταλγία της πατρίδας τους έφερε πίσω.


Θέλω πίσω τις καλοκαιρινές μου διακοπές που από το 1981 σταμάτησα να κάνω σαν άνθρωπος επειδή άλλαξε η κατάσταση και τα νοίκια από 2.500 δραχμές εκτινάχτηκαν στις 30.000, το ψωμί από 10 δραχμές στις 100, το ρεύμα από 300 δραχμές το δίμηνο στις 9.000.


Θέλω πίσω τις παραλίες μας, που αποκλείστηκαν με συρματοπλέγματα και πλέον ανήκουν σε ανθρώπους ενός «ανώτερου θεού».


Θέλω πίσω τα ελαιόδεντρα που υπήρχαν στα πεζοδρόμια προτού τα αλλάξουν με νερατζιές και λεύκες.


Θέλω πίσω την πλατεία Ομονοίας στην κατάσταση που την παρέλαβαν και ήταν το κόσμημα της ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΣ, πριν την χαλάσουν για να την μετατρέψουν από νύφη σε φτηνή πόρνη και στέκι εμπόρων ναρκωτικών κάτω από την ανοχή του Ελληνικού Κράτους.


Θέλω πίσω την παραλιακή οδό Ποσειδώνος από το ύψος του Φλοίσβου, όπως ήταν πριν την καταστρέψουν για να περάσει το ΑΧΡΗΣΤΟ τραμ, έτσι για τα μάτια του Κόσμου για ΕΝΑ (1) μόνο μήνα στην Ολυμπιάδα.


Θέλω πίσω την ελευθερία μου να κυκλοφορώ τα βράδια ότι ώρα μου αρέσει με την οικογένειά μου και να πηγαίνω όπου θέλω χωρίς τον φόβο ότι κάποιος από εμάς θα πάθει κάτι κακό από τους χιλιάδες διάσπαρτους και πανέτοιμους για φόνο κακοποιούς εγχώριας και διεθνούς παραγωγής.


Θέλω πίσω την ελευθερία μου να κοιμάμαι στην βεράντα μου με ανοιχτή την πόρτα χωρίς κάποιοι κακοποιοί να εισβάλλουν στο σπίτι μου να με μαχαιρώσουν και να απειλήσουν την ακεραιότητα της οικογένειάς μου.


Θέλω πίσω την ασφάλεια που αισθανόμουνα να φεύγω ανέμελος από το πατρικό μου σπίτι που βρίσκεται στο χωριό και όταν γυρίζω πίσω να το βρίσκω έτσι όπως το άφησα και όχι λεηλατημένο και κατεστραμμένο από τους αλλοδαπούς κακοποιούς που γέμισαν την χώρα μας και την αστυνομία να μου λέει ότι είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο .


Θέλω πίσω όλα αυτά που οι κυβερνήσεις μου στέρησαν, κάνοντας ότι ήθελαν χωρίς να με ρωτήσουν και με αποτέλεσμα να μην έχω πια τίποτα να δείξω στα παιδιά μου σχετικά με το πώς ζούσαμε και πως βιώναμε την αληθινή ελευθερία, την πατροπαράδοτη φιλοξενία και την παντελή έλλειψη καχυποψίας.


Θέλω πίσω την επιλογή μου μετά την δουλειά να φτιάχνω και να πουλάω ότι θέλω χωρίς να είμαι αναγκασμένος να πληρώνω ΦΠΑ και να βγάλω άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος εφόσον δεν κλέβω αλλά κάνω κάτι τίμιο με δικό μου ρίσκο εάν θα πουλήσω ή όχι. Ας αναρωτηθείτε πόσα μικρά πάμπτωχα παιδιά έβγαλαν τα πρώτα τους λεφτά με αυτό τον τρόπο και σπούδασαν και έγιναν ονομαστοί επιστήμονες χρήσιμοι στην κοινωνία.. Ποιός σας έδωσε το δικαίωμα να μας στερείτε την ανθρώπινη επιβίωση μας;


Θέλω πίσω την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, την ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ, τα παλιά αναγνωστικά βιβλία του δημοτικού, του γυμνασίου, του Λυκείου για να διδάσκονται τα παιδιά μου με την ίδια μέθοδο που μεγαλώσαμε όλοι μας, με ιστορίες του Παπαδιαμάντη, του Μυριβήλη, της Πηνελόπης Δέλτα, με την ποίηση του Παλαμά, του Δροσίνη, αλλά και του Σεφέρη, του Ρίτσου και του Ελύτη και άλλων ΕΛΛΗΝΩΝ κι όχι με τον Αρμπέν (?) στην χώρα της Χωχαρούπας. Πρέπει πάση θυσία να εκπορνευτούμε;


Θέλω πίσω τον εαυτό μου και το αυθόρμητο γέλιο μου, που δεν το έχασα μόνος μου αλλά μου το ΕΚΛΕΨΑΝ όλες οι κυβερνήσεις, καθεμία με τον τρόπο της καθώς και οι κάθε λογής ΛΑΘΡΟΑΛΛΟΔΑΠΟΙ που κυκλοφορούν στην περιοχή μου ΟΛΕΣ τις ώρες της ημέρας ώστε πλέον δεν βλέπω ΚΑΝΕΝΑ Έλληνα από τα μέρη μου για να μιλήσω αλλά μόνο Πακιστανούς, Ρώσους, Αλβανούς, Κινέζους, Βούλγαρους και κάθε καρυδιάς καρύδι.


Κι όμως δεν είμαι εγώ αυτός που μετανάστευσα ούτε είμαι εγώ αυτός που πλήρωσε κάποιο δουλέμπορο για να με πετάξει στην Ελληνική θάλασσα. Δυστυχώς όμως οι κυβερνήσεις μας με κατάντησαν μετανάστη στον τόπο μου, στην γειτονιά μου και για αυτό την πλήρη ευθύνη έχουν αυτοί όλοι που μας κυβέρνησαν από το 1991 και μετά ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ...


Πηγή: ellinwnafipnisis.blogspot
από το Ασυμπίεστος



Share

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

-ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΙΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ. ΟΧΙ 1991 ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΔΕΚΑΤΙΑ ΠΙΣΩ -1981-. ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΚΑΘΟΤΑΝΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ Ο 'ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ' . ΧΩΝΕΨΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΑΛΑΝΤΕΥΕΣΤΕ. ΑΥΤΗ Η ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ. -ΕΛΛΗΝΙΔΑ-

Ανώνυμος είπε...

κυριοι το πρωτευων θεμα ειναι οι λαθρομεταναστες και οτι συνεπαγεται αυτο - φορος αιματος ,δαπανες φορολογουμενων ,αποσταθεροποιηση χωρας, πλιατσικο σε ταραχες , συμετοχη τους υπερ τουρκων ,αλβανων σε περιπτωσι πολεμου κ.λ.π- και οχι το μνημονιο.ουτως η αλλως ο σιονισμος θα βρει τροπο να παρει τα δανικα πισω...φαντασθειτε να χρεοκοπισει η χωρα να μας την πεσουν οι τουρκοι-ετοιμοι απο καιρο-τωρα που εφτασε η ωρα των πετρελαιων ...τι κανει η ελλαδα χωρις πιστωσεις για οπλικα συστηματα κ.λ.π ?????απλουστατα θα βρεθουμε ραγιαδες οσοι επιβιωσουμε απο τον επερχομενο πολεμο- βλεπε και σχετικες προφητειες- εντος ολιγων ημερων ...δεν ξεμειναμε απο χρηματα αλλα δυστηχως απο πατριωισμο...η ωρα του ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ πλησειαζει.....υπομονη λοιπον.....ΑΚΡΙΤΕΣ ΕΘΝΟΦΡΟΥΡΟΙ ΧΙΟΥ

Ανώνυμος είπε...

και οι τουρκοι να δηλώνουν και να απειλούν ότι είναι έτοιμοι για τη μεγάλη λύση και για την μεγάλη κρίση

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.