Η έρευνα που δόθηκε στην δημοσιότητα την Τρίτη, πραγματοποιείται κάθε τρία χρόνια.Το 2009 αξιολογήθηκαν οι επιδόσεις 470.000 δεκαπεντάχρονων μαθητών από 65 χώρες.
Η βαθμολογία των ελλήνων μαθητών στην ανάγνωση και κατανόηση κειμένου είναι 483, με μέσο όρο των 65 χωρών τους 493 βαθμούς, στις επιστήμες 470 με μέσο όρο 501 και στα μαθηματικά 466, με μέσο όρο 496.
Νέα ανερχόμενη δύναμη στην εκπαίδευση αναδεικνύεται η Κίνα. Οι κινέζοι μαθητές από τη Σαγκάη, οι οποίοι έλαβαν για πρώτη φορά μέρος στην έρευνα, υπερτερούν και στους τρεις τομείς που μελετήθηκαν, ενώ ακολουθεί η Νότια Κορέα.
Η επί σειρά πρωταθλήτρια Φινλανδία κατρακύλησε στην τρίτη θέση. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι μαθητές από το Χονγκ Κονγκ, τη Σιγκαπούρη, τον Καναδά, τη Νέα Ζηλανδία, την Ιαπωνία, την Αυστραλία και την Ολλανδία.
Μεγάλη βελτίωση στις επιδόσεις τους παρουσίασαν μαθητές από χώρες όπου πραγματοποιήθηκαν μεταρρυθμίσεις όπως η Γερμανία και η Πολωνία. Χειρότερες επιδόσεις σε σχέση με την έρευνα του 2000 εμφανίζουν οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Γαλλία
Στο επίκεντρο της τελευταίας έρευνας του PISA τέθηκαν οι ικανότητες των μαθητών στην ανάγνωση και κατανόηση κειμένου.
από το Αιέν Αριστέυειν
ΣΧΟΛΙΟ
Μπορεί να έχουμε μερικούς κορυφαίους μαθητές στα Μαθηματικά παγκοσμίως... αλλά στους μέσους όρους ζούμε μια ανεπίτρεπτη τραγωδία.....
Ο Ελληνας μαθητής με τον πλούτο της ελληνικής γλώσσας και την ελληνική παράδοση και ιστορία ως κληρονομιά και εφόδιο είναι ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ από πλευράς κράτους να βρίσκεται πίσω από χώρες ουσιαστικά ανύπαρκτες όπως η Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ ή "βρέφη" όπως οι ΗΠΑ, η Ολλανδία, ο Καναδάς, η Νέα Ζηλανδία και η Αυστραλία....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου