Τελευταίες αναρτήσεις

9 Μαΐου 2018

Αποθνήσκει το των Ελλήνων γένος

Γράφει ο Τάσσος Συμεωνίδης
RIEAS Ακαδημαικός Σύμβουλος


Κανείς ποτέ δεν μπόρεσε να κατηγορήσει την Ελλάδα για ορθολογισμό και σωστή εκτίμηση του μέλλοντος. Η περίοδος μάλιστα μετά το 1974 έφερε κυριολεκτικώς τα πάνω κάτω· κάτι ο «εκσυγχρονισμός» της κοινωνίας που διέλυσε πατροπαράδοτες δομές και έθιμα· κάτι ο μίσθαρνος ολοκληρωτισμός της αριστερής «προοδευτικότητας»· κάτι η παγίδευση του περιβόητου «μέσου Έλληνα» στην ηδονική κατανάλωση και στον ανάπηρο «εξευρωπαϊσμό» συνέβαλαν στην δημιουργία μιας τεράστιας ύπουλης βραδυφλεγούς δημογραφικής κρίσης.

Η οικονομική κατάρρευση της «ισχυρής» Ελλάδας το 2010 επιτάχυνε τον ασταμάτητο μαρασμό. Εκατομμύρια βρέθηκαν ξαφνικά στην μέγγενη της φτώχιας και του κοινωνικού αποκλεισμού. Με δήθεν «ανεξάρτητες» κυβερνήσεις δέσμιες των επάρατων μνημονίων, και με βαθύτατα διεφθαρμένη πολιτική «ελίτ», η επιτροπευόμενη Ελλάδα έχασε και τα τελευταία αναζωογονητικά στοιχεία της όποιας εθνικής ταυτότητας της είχαν απομείνει—και μαζί μ’ αυτά κατέρρευσε και η πατροπαράδοτη ελληνική οικογένεια των δύο, τριών ή και περισσοτέρων παιδιών μέσα στον ορυμαγδό του «εκσυγχρονισμού». Η πατροπαράδοτη αυτή οικογένεια ήδη βρισκόταν υπό διωγμό καθώς η ελληνική κοινωνία είχε προ πολλού μεταβληθεί σε αιχμάλωτο του μονοδιάστατου «εξευρωπαϊσμού» και της δυτικότροπης «προόδου» με καρυκεύματα περί «αυτοπροσδιορισμού» του φύλου, «ανθρωπίνων ατομικών δικαιωμάτων» και όλων των άλλων βαρών που ήδη βυθίζουν δημογραφικά πολύ ισχυρότερες χώρες σε σύγκριση με την Ελλάδα.

Ως αποτέλεσμα, σήμερα η Ελλάδα βρίσκεται στην έκτακτη κατάσταση της ακραίας υπογεννητικότητας. Σε πρόσφατη κατάθεση του σε αρμόδια επιτροπή της Βουλής, ο ερευνητής Αναστάσιος Λαυρέντζος περιέγραψε το δημογραφικό με τα μελανώτερα χρώματα και προειδοποίησε ότι βαδίζουμε στην εξαφάνιση του ελληνικού πληθυσμού όπως τον γνωρίζουμε σήμερα αν δεν προχωρήσουμε αμέσως σε αλλαγή πολιτικής. Όμως τέτοιες προειδοποιήσεις πέφτουν «εις ώτα μη ακουόντων» αν κρίνει κανείς από την γενικευμένη ραθυμία των ελληνικών κυβερνήσεων και των πολιτικών κομμάτων μπροστά στον εθνό-καταστροφικό αρνητισμό για τεκνογονία.

Του λόγου το αληθές αποδεικνύεται εύκολα: καμιά πρωτοβουλία π.χ. για φορολογική υποστήριξη όσων θέλουν μεγαλύτερές οικογένειες· πλήρης απουσία μέτρων για την διευκόλυνση της εργαζόμενης μητέρας και προστασίας της από εργοδότες που εκβιάζουν με απόλυση σε περιπτώσεις τεκνογονίας· καμιά κίνηση για επέκταση της αμειβόμενης άδειας ανατροφής τέκνου και για τους δύο γονείς ιδίως για τους πρώτους μήνες μετά την γέννηση· μηδέν ειδικές πρόνοιες ιατροφαρμακευτικής αρωγής ή άλλες διευκολύνσεις, όπως απόκτηση μεταφορικού μέσου χωρίς δυσβάστακτες φορολογικές επιβαρύνσεις, τέλη, χαρτόσημα κ.λπ. για πολύτεκνες οικογένειες κ.ο.κ.

Την στιγμή που η Ελλάδα χάνει το αντίστοιχο μιας πόλης 60.000 κατοίκων κάθε χρόνο· και την στιγμή που εθνικός μας χώρος απειλείται ευθέως από την μαζική τριτοκοσμική «παράτυπη» μετανάστευση, οι ελληνικές κυβερνήσεις, ράθυμες, αποσβολωμένες και «περί ετέρων τυρβάζουσες», απλώς παρακολουθούν τον εξανδραποδισμό των Ελλήνων και την αιμορραγία του Έθνους.

Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό του όλου πνεύματος των δήθεν αρμοδίων το ό,τι όποτε γίνεται αναφορά στην υπογεννητικότητα η πρώτη και καλύτερη στενοχωρία που εκφράζεται είναι οικονομική: τι θα κάνουμε με το ασφαλιστικό; Καμιά απολύτως αναφορά στην εκρηκτική εθνολογική διάσταση και, προς θεού, στην θρησκευτική ταυτότητα. Με μεγάλη άνεση, αν όχι πνευματική και ηθική μαλθακότητα, η σημερινή ελληνική πολιτική τάξη φαίνεται να παραδέχεται την γενικότερη ευρωπαϊκή κατάθεση των όπλων και συνθηκολόγηση μπροστά στις τεράστιες πιέσεις διαφόρων κύκλων, εντός και εκτός των κρατών, για την άνευ όρων αποδοχή της εθνοτικής αποθεμελίωσης των ευρωπαϊκών χώρων, με πολιορκητικό κριό την αφρό-ασιατική «παράτυπη» εισβολή και την δήθεν και παντελώς αστήρικτη «αδήριτη και αναπόφευκτη ανάγκη» για «πολυπολιτισμικές» κοινωνίες.

Η «διάσωση» μας από την ΕΕ και η καταδίκη της χώρας σε μακρόχρονη αιχμαλωσία χρέους κατάφεραν πρόσθετα θανατηφόρα πλήγματα ακόμα και στην απλή ιδέα αποφασιστικής αλλαγής πλεύσεως στο δημογραφικό. Η Ελλάδα βρίσκεται χαμένη στο πέλαγος της δήθεν «μετα-μνημονιακής» εποχής, με τους δανειστές να ανταλλάσσουν αενάως εκθέσεις ιδεών για τα ελληνικά πράγματα και τις αναγκαίες «επικαιροποιήσεις» που οδήγησαν δήθεν στο βιώσιμο επίπεδο. Η διαβόητη «καθαρή έξοδος» απ’ τα μνημόνια προβλέπετε απολύτως ακάθαρτη, με το γιγαντιαίο χρέος άθικτο και τερατώδες, εν όψει μάλιστα και της πλήρους κατάρρευσης αυτού που επιμένουμε να αποκαλούμε «ελληνικό κράτος» ενώ στην πραγματικότητα διαπιστώνουμε καθημερινά ότι αποτελεί σκέλεθρο. 

Η πολιτική τάξη μαζί με τον «κυρίαρχο λαό» βρίσκονται έτσι μπροστά σε ασφυκτικό δίλημμα επιβίωσης της Ελλάδας όπως την ξέρουμε και όπως θα πρέπει να την θέλουμε. Και το τελευταίο αυτό – «πρέπει να την θέλουμε»—δεν φαίνεται να απασχολεί πολλούς αλλά πρέπει να απαντηθεί πριν απ’ όλα τα άλλα. 

Ποια θα είναι η Ελλάδα του άμεσου μέλλοντος; 

Μια χώρα ρυπαρό αποθετήριο πληθυσμών ξένων προς κάθε ιδέα ελληνικότητας που θα αποτελεί σε λίγο την πλειοψηφία λόγω υψηλής γεννητικότητας των αλλογενών και θα απαιτεί κοινωνική και πολιτική εκπροσώπηση και κοινωνικά ωφελήματα; Ενός ελληνικού λαού-μειοψηφία που αναγκαστικά θα αναμασά τα περί «πολυπολιτισμικότητας», όπως την σερβίρει η (χρεοκοπημένη και γηρασμένη) Ευρώπη, και θα αποδέχεται την μεταβολή του σε μειοψηφία μέσα στο ίδιο του το σπίτι; Ή μιας χώρας ικανής να υπερασπιστεί την εθνική και κοινωνική της υπόσταση με αποφασιστική μετατροπή της γήρανσης σε δημιουργία νεότερων γενεών ικανών να υπερασπιστούν την ενότητα και ασφάλεια του ελληνικού χώρου; 

Η Ελλάδα-πειραματόζωο της «ενωμένης Ευρώπης» αντιμετωπίζει ερωτήματα ζωής και θανάτου. Είναι ικανή να αμυνθεί όπως απαιτεί η φυσική της επιβίωση; Ερώτημα αναπάντητο αυτή τη στιγμή, αλλά και συστηματικά παραμελημένο από τους αιωνίους περί άλλα τυρβάζοντες. 

Copyright: Research Institute for European and American Studies (www.rieas.gr)
Publication date: 6 May 2018 Note: The article reflects the opinion of the author and not necessarily the views of the Research Institute for European and American Studies (RIEAS).



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook, στο Twitter ή στο Google+ μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητες του Google Friend Connect (θα βρείτε δεξιά το ανάλογο gadget) να γίνετε φίλος του ιστολογίου μας και να λαμβάνετε με την εγγραφή σας στο αμέσως παρακάτω gadget πατώντας την λέξη "Εγγραφή" ενημερώσεις του ιστολογίου μας.

4. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

5. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

6. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

7. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

8. Στην μπάρα που περνάει κυλιόμενη πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων μπορείτε να δείτε σε τίτλους τις 25 τελευταίες αναρτήσεις μας. Οι τίτλοι είναι σύνδεσμοι (λινκ) και πατώντας τους θα ανοίξει σε ένα ξεχωριστό παράθυρο η συγκεκριμένη ανάρτηση.

9. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Αλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.