Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης, τέως Αναπλ. Καθηγητής Νομικής Σχολής Δ.Π.Θ.
Στην σελίδα 255 του βιβλίου μου «Από την πανδημία στην κλιματική αλλαγή. Συντονισμένα τρομο-κράτη σε φόντο παγκόσμιας διακυβέρνησης» γράφω τα εξής:
«Όπως η 11η Σεπτεμβρίου ήταν ο προάγγελος των μέτρων που θα λαμβάνονταν για την αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης, έτσι και ο κορωνοϊός ήταν ο προάγγελος των μέτρων που έχουν σχεδιασθεί προ πολλού για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης.
Η μιλιταριστική ορολογία που χρησιμοποιούν συντονισμένα όλοι οι εκπρόσωποι της παγκόσμιας ελίτ δεν αφήνει το παραμικρό περιθώριο για να υποθέσει κάποιος ότι τα δύο φαινόμενα-σταθμοί στην ιστορία της ανθρωπότητας (Δίδυμοι Πύργοι / κορωνοϊός) είναι άσχετα τόσο μεταξύ τους όσο και προς το τρίτο φαινόμενο, δηλ. εκείνο της κλιματικής αλλαγής».
Η θαυμαστή ομοιογένεια που επικρατεί όχι μόνο σε επίπεδο ορολογικό, αλλά και σε επίπεδο πρακτικής αντιμετώπισης των τριών φαινομένων αποτελεί αδιάψευστο μάρτυρα περί του ότι οι παγκόσμιοι διαχειριστές της τύχης του πλανήτη αλλά και του βίου ενός εκάστου εξ ημών δεν σχεδιάζουν αυθορμήτως, όπως θα αναμενόταν να δρουν, αν τα φαινόμενα προέκυπταν αιφνιδίως και εν αιθρία.
Αντιθέτως, δρουν επί τη βάσει ενός προσχεδιασμού που προϋποθέτει γνώση του (δήθεν) απρόβλεπτου. Ο εν λόγω προσχεδιασμός έχει οδηγήσει στην κατασκευή ενός οπλοστασίου με μέτρα-αντίδοτα για την εκάστοτε κρίση, τα οποία –ω του θαύματος– διαθέτουν τον ίδιο κοινό παρονομαστή:
- βελτιώνουν την ασφάλεια, συρρικνώνουν, αν όχι εξαφανίζουν, τα δικαιώματα του πολίτη και μεγιστοποιούν τα κέρδη της ολιγαρχίας.
Πρόκειται δε για μέτρα που λαμβάνονται και επιβάλλονται συντονισμένα από τις εθνικές κυβερνήσεις, οι οποίες, σαν μαριονέτες, εκτελούν πειθήνια οδηγίες-καρμπόν, υπαγορευόμενες από μια ολιγομελή ομάδα, με ηγέτη κάποιον «αόρατο μαριονετίστα».
Οι οδηγίες αυτές αντικατοπτρίζουν την αντί-Θεη αντίληψη «πολλές γλώσσες, μία φωνή» (many tongues, one voice), ένα σύνθημα που παραπέμπει στην προ-Βαβελική κατάσταση των Εθνών: «καὶ ἦν πᾶσα ἡ γῆ χεῖλος ἕν, καὶ φωνὴ μία πᾶσι»1.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, μία από τις πιο εμβληματικές οπαδούς του πειραματικού εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού, μιλώντας σε τηλεδιάσκεψη της 17ης Νοεμβρίου 2020 στο πλαίσιο πρωτοβουλίας του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ για την ανάγκη υλοποίησης της μεγάλης επανεκκίνησης (Great Reset), επανέφερε στο προσκήνιο ένα σύνθημα που είχε χρησιμοποιηθεί ήδη το 1979 από τον Καναδό μελλοντολόγο Frank Feather, όταν αυτός προήδρευε σε συνέδριο που είχε ως τίτλο αυτό ακριβώς το σύνθημα:
- “Σκέψου Παγκόσμια, Δράσε Τοπικά!” (Thinking Globally, Acting Locally)».
Σε αυτό το σημείο ολοκληρώθηκε η διατύπωση μιας σκέψης, η οποία μου είχε φανεί ιδιαιτέρως σημαντική, δεδομένου ότι το συγκεκριμένο σύνθημα λειτουργεί ως το λεκτικό επιστέγασμα του ύπουλου σχεδίου για την εγκαθίδρυση μιας παγκόσμιας κυβέρνησης (= δικτατορίας) και την μεγαλοπρεπή εμφάνιση ενός παγκόσμιου κυβερνήτη (= δικτάτορα)2.
Μόλις πριν από λίγες ημέρες, περιήλθε στα χέρια μου ένα παλιό, αλλά πολύ σημαντικό βιβλίο με τίτλο «Λεηλατημένοι από τη Νέα Εποχή. Η συνωμοσία της καταστροφής των παιδιών μας»3, συγγραφέας του οποίου είναι ο αξιωματικός του αμερικανικού στρατού και βαθύς γνώστης του μισάνθρωπου σχεδίου κατά της ανθρωπότητας Texe Marrs (15.7.1944-23.11.2019).
Καθώς ξεφύλλιζα το συγκεκριμένο βιβλίο-ρετρό, σκόνταψα σε ένα σημείο που με έκανε να παγώσω. Στο πάνω μέρος της σελίδας 60 το μάτι μου έπεσε σε έναν τίτλο γραμμένο με έντονα στοιχεία:
«“Σκέψου Οικουμενικά [ορθότερα: Παγκόσμια], Δράσε Τοπικά” – ένα σύνθημα της Νέας Εποχής για τις νεαρές Οδηγούς».
Πάγωσα, διότι αμέσως έκανα τον εξής συλλογισμό:
Εφόσον το σύνθημα αυτό υπάρχει σε ένα βιβλίο που εξεδόθη το 1988, και το 2020 ακούσθηκε δημόσια από τα χείλη της κ. φον ντερ Λάιεν, έκτοτε δε, επαναλαμβάνεται και από πολλές άλλες προσωπικότητες, ενώ το βρίσκει κανείς γραμμένο μέχρι και σε τοίχους ελληνικών πόλεων (τρανή απόδειξη η φωτογραφία που ακολουθεί, τραβηγμένη στα Ιωάννινα!), τότε ισχύει ότι:
α) το καταχθόνιο σχέδιο της Νέας Εποχής κατά των λαών είναι παμπάλαιο
β) στην παρούσα χρονική στιγμή βρισκόμαστε σε μια πολύ προχωρημένη φάση υλοποίησης του εν λόγω σχεδίου!
Το σύνθημα «Σκέψου Παγκόσμια, Δράσε Τοπικά» γραμμένο σε τοίχο της πόλης των Ιωαννίνων και, ειδικότερα, στην πίσω πλευρά του πνευματικού κέντρου του Δήμου. Άραγε, ο γραφιάς είχε επίγνωση του υποσυνείδητου μηνύματος που περνά στον κόσμο μέσω του επίμαχου συνθήματος, δηλαδή της προτροπής να γίνουμε όλοι ανίδεοι συμμέτοχοι στην παγκόσμια δικτατορία, βγάζοντας τα μάτια μας με τα ίδια μας τα χέρια;
Ο Texe Marrs παραθέτει ιδιαιτέρως βοηθητικές πληροφορίες για να κατανοήσουμε όχι μόνο τι σημαίνει το συγκεκριμένο σύνθημα, ένα από τα πολλά γλωσσικά φετίχ της Νέας Εποχής, δηλ. της Νέας Τάξης Πραγμάτων, αλλά και ποιοι κρύβονται πίσω από αυτό.
Κατ’ αρχάς, ο Texe Marrs μάς πληροφορεί ότι το επίμαχο σύνθημα είναι γραμμένο στο σήμα του Ανωτάτου Συμβουλίου νεαρών Οδηγών της Μινεάπολης, ενώ χρησιμοποιήθηκε και ως χαιρετισμός στο Πλανητικό Συνέδριο που έλαβε χώρα το 1983 στο Τορόντο. Σε αυτό το συνέδριο, το οποίο είχε ως κεντρικό θέμα το συγκεκριμένο σύνθημα, συμμετείχαν ηγετικά στελέχη της Νέας Εποχής από όλο τον κόσμο.
Το σύνθημα «Σκέψου Παγκόσμια, Δράσε Τοπικά» σημαίνει, σύμφωνα με την ανάλυση του Texe Marrs, ότι:
«Ο οπαδός της Νέας Εποχής οφείλει να οραματίζεται και να δουλεύει για ένα ενιαίο παγκόσμιο σύστημα και μια ενιαία παγκόσμια οικονομία. Για να επιτευχθεί αυτή η ενότητα όλης της ανθρωπότητας –έτσι ώστε ο πλανήτης και οι άνθρωποι συνολικά να αποκτήσουν τη θεία υπόσταση– οι οπαδοί πρέπει να “ενεργούν τοπικά”. Με άλλα λόγια, να είναι ενεργά μέλη της κοινωνίας τους, υποστηρίζοντας το Οικουμενικό Σχέδιο της Νέας Εποχής με όλους τους δυνατούς τρόπους. Τα κινήματα για την ειρήνη, τον αφοπλισμό, το περιβάλλον και τα ζητήματα της οικουμενικής ενότητας είναι ύψιστης σημασίας για την Νέα Εποχή».
Σε ό,τι αφορά το φλέγον ζήτημα ποιοι κρύβονται πίσω από το επίμαχο σύνθημα, ο Texe Marrs δίνει την ακόλουθη απάντηση:
«Ο Donald Key, στο σημαντικό βιβλίο της Νέας Εποχής που έχει γράψει, “Η Γη στο Ωμέγα”, προσδιόρισε 11 περίπου σημαντικές ηγετικές οργανώσεις της Νέας Εποχής, οι οποίες βρίσκονται πίσω από το εξαπλούμενο σύνθημα “Σκέψου Παγκόσμια, Δράσε Τοπικά”:
Οι αρχικοί ιδρυτές της πλανητικής Πρωτοβουλίας ήταν οι επικεφαλής της Ένωσης για την Ανθρωπιστική Ψυχολογία, της Λέσχης της Ρώμης, της Ένωσης για την Οικουμενική Εκπαίδευση, του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών... και, φυσικά, των Πλανητικών Πολιτών.
Στο προπαγανδιστικό βιβλίο για την ειρήνη “Αγαπήστε τον Πλανήτη. Είναι το κλειδί για την Επιβίωση και την Ευημερία Σας”, ο Benjamin Ferencz, έκτακτος καθηγητής του Διεθνούς Δικαίου στο Peace University, και ο Ken Keyes Jr, συγγραφέας της Νέας Εποχής και παρασκηνιακά κινούμενος στον ΟΗΕ, προώθησαν ένα σχέδιο για την εγκαθίδρυση μιας ενιαίας παγκόσμιας κυβέρνησης. Αποκαλύπτουν ότι η μαγική φράση “Σκέψου Παγκόσμια, Δράσε Τοπικά” αποτελεί τον βασικό καταλύτη που μπορεί να δώσει την ώθηση για μια Παγκόσμια Τάξη. “Σκέψου Παγκόσμια, Δράσε Τοπικά”, ενθαρρύνουν οι Ferencz και Keyes τους αναγνώστες τους. “Είναι στο χέρι σας! Μπορείτε να βρείτε τη δύναμη να σώσετε τον κόσμο”.
Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι το Σώμα των Οδηγών στη Μινεάπολη έχει υιοθετήσει το σύνθημα “Σκέψου Παγκόσμια, Δράσε Τοπικά”. Τα κεντρικά γραφεία του Σώματος Οδηγών της Αμερικής έχουν βάλει σε εφαρμογή μια ολόκληρη σειρά προγραμμάτων με τίτλο “Οικουμενική Κατανόηση”. Το ρητό που αναγράφεται στα βιβλία των αρχηγών του Σώματος είναι, φυσικά, το “Σκέψου Παγκόσμια, Δράσε Τοπικά”.
Ποιος ευθύνεται γι’ αυτόν τον εξευτελισμό; Σκεφθείτε το εξής: Ο Orville Freeman, πρώην Γραμματέας του Υπουργείου Γεωργίας στην φιλελεύθερη κυβέρνηση του Κάρτερ, συμμετέχει στο Διοικητικό Συμβούλιο του “Φουτουριστής” (The Futurist), ένα περιοδικό που εκδίδεται από τη γνωστή και με μεγάλη επιρροή οργάνωση της Νέας Εποχής “Εταιρεία για το Μέλλον του κόσμου” (The World Future Society). Η οργάνωση αυτή είναι ένας από τους κύριους προωθητές και χορηγούς των σχεδίων που αφορούν την ενοποίηση του κόσμου. Η σύζυγος του Orville Freeman είναι η Πρόεδρος του Σώματος των Οδηγών της Αμερικής».
Αν συνδυάσουμε την ανωτέρω ανάλυση του Tex Marrs με την διαδεδομένη χρήση του συνθήματος «Σκέψου Παγκόσμια, Δράσε Τοπικά» κατά τα τρία τελευταία χρόνια της πανδημίας, τότε θα πρέπει να συμφωνήσουμε ότι κοντοζυγώνει η στιγμή εκείνη όπου τα ηνία της παγκόσμιας διακυβέρνησης του πλανήτη, ακριβέστερα: της ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ, θα αναλάβει επισήμως κάποια… χαρισματική προσωπικότητα.
Προσοχή: Στην σελίδα 210 του βιβλίου του Texe Marrs υπάρχει μια ανατριχιαστική φωτογραφία:
Σε αυτήν εικονίζεται ένας άνθρωπος που καπνίζει με πλάτη προς τον φακό και στο τζάκετ του είναι τυπωμένος ο παντεπόπτης οφθαλμός· κάτω από αυτόν είναι χαραγμένο ένα σύμβολο που θυμίζει το σήμα του Metaverse: Πρόκειται για το σύμβολο του απείρου, το οποίο, σύμφωνα με την επισήμανση του συγγραφέως, σημαίνει ότι:
«ο εωσφόρος θα είναι αιώνιος»!
Επίσης, στην σελίδα 209 του ιδίου βιβλίου είναι συγκεντρωμένα κάποια χαρακτηριστικά σατανικά σύμβολα της Νέας Εποχής:
- το σήμα της ειρήνης
- το πεντάγραμμο
- το σημείο μέσα σε κύκλο
- το σήμα της αναρχίας
- το πεντάγραμμο περικυκλωμένο από δύο κύκλους, καθώς και το ανόσιο τρίγωνο!
Φυσικά, δεν είναι τυχαίο είναι ότι τα συστημικά μέσα ενημέρωσης κατατάσσουν τον Texe Marrs στους συνωμοσιολόγους.
Για μία ακόμη φορά επαληθεύεται η υπόνοια ότι το εφεύρημα της ρετσινιάς της συνωμοσιολογίας δεν είναι παρά η προληπτική άμυνα των παγκόσμιων συνωμοτών, οι οποίοι, απαξιώνοντας τον εκάστοτε, δυσάρεστο γι’ αυτούς, συνομιλητή, αντιστρέφουν μαεστρικά το βάρος απόδειξης:
Αντί να λογοδοτήσουν οι ίδιοι για τις κατηγορίες που τους προσάπτονται, καλείται ο κατήγορός τους να εξαλείψει τον λεκέ της συνωμοσιολογίας, αποδεικνύοντας ότι όλα όσα λέγει είναι πέρα ώς πέρα αληθή και διόλου γραφικά μυθεύματα.
Η τακτική να κηλιδώνεται ο κάτοχος της αλήθειας ως συκοφάντης είναι μία από τις δοκιμασμένες πρακτικές της προπαγάνδας:
Accusing the accuser!
Η τακτική αυτή δεν αποκαλείται τυχαίως διαβολική:
Ο πιο επιδέξιος συκοφάντης είναι ο διάβολος!
Nomen est omen, δηλαδή: το όνομα είναι οιωνός!
Διάβολος = εκείνος που διαβάλλει!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Το σύνθημα «Σκέψου Παγκόσμια, Δράσε Τοπικά» έχει επισημανθεί ότι συνοψίζεται μονολεκτικά με τον όρο «βιωσιμότητα». Ναι, πολύ σωστά θυμάστε: Είναι η λέξη που ακούτε συνεχώς από χείλη πρωθυπουργών, προέδρων της δημοκρατίας και εν γένει πολιτικών (υποτίθεται αντίθετων παρατάξεων), μη κυβερνητικών οργανώσεων, καθηγητών Νομικής κ.λπ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Όλοι είναι στο κόλπο και μας δουλεύουν ψιλό γαζί όσο ξαπλώνουμε στον καναπέ μας και, πατώντας το τηλεκοντρόλ, εναλλάσσουμε τα αποχαυνωτικά σκουπίδια που μας κάνουν το μυαλό πολτό!
ΙΔΕΑ:
Ας αρχίσουμε, επιτέλους, να σκεφτόμαστε όχι παγκόσμια, αλλά πολύ σοβαρά και κόσμια για το πώΣΚΑΤΑντησαν τα εγκόσμια. Κι αφού το σκεφτούμε καλά, ας δράσουμε όχι τοπικά, αλλά αποτοξινωτικά, πετώντας στον κάλαθο των αχρήστων οτιδήποτε Νεοεποχίτικο και Νεοταξίτικο
Παραπομπές
1. https://neweuropeans.net/file/europe-many-tongues-one-voice-parliament-building-tower-babel-babylonjpg
2. Εν τω μεταξύ, όμως, παρενεβλήθη ο Ρωσο-Ουκρανικός πόλεμος και η ενεργειακή κρίση, η οποία, στα μάτια του καχύποπτου αναλυτή των κοσμοϊστορικών γεγονότων που βιώνουμε, φαντάζει αδύνατον να προέκυψε τυχαία ή, έστω, να ήταν απρόβλεπτη, δεδομένου ότι ο «αόρατος μαριονετίστας» ελέγχει με μαθηματική ακρίβεια τους πάντες και τα πάντα, με κάποιες μικρές μόνο εξαιρέσεις, οι οποίες είναι απαραίτητες για να έχει ενδιαφέρον το στημένο παιχνίδι της παγκόσμιας δικτατορίας και, προπάντων, για να μη γίνει κάποια στιγμή τόσο προφανής η ταυτότητά του και οι κανόνες του στους υπνωτισμένους μαζανθρώπους.
3. Μτφ.: Κ. Αρβανιτίδου, εκδ. Στερέωμα, Θεσσαλονίκη 1992.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου