1 Οκτωβρίου 2022

Η προφητική ομιλία του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου για τη Νέα Τάξη Πραγμάτων... λίγες μέρες πριν "διαγνωστεί" με τον καρκίνο!!!!

Προλογικό σχόλιο:
Διαβάζοντας το παρακάτω απόσπασμα θα καταλάβετε γιατί αυτός ο μεγάλος ηγέτης του Ελληνισμού έπρεπε να φύγει από την μέση, για να συμβούν όσα συνέβησαν από το 2009 και μετά... (μνημόνια, ξεπούλημα, προδοσία και υποταγή στον νεοταξικο φασισμό...)
Εναν μόλις μήνα μετά την συγκεκριμένη ομιλία ο αρχιεπίσκοπός διεγνώσθει με καρκίνο σε καλπάζουσα μορφή!!!!!
Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του...
 
Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την ομιλία του ΕΔΩ
(θα πρότεινα μάλιστα για ιστορικούς λόγους να την κατεβάσετε και να την έχετε στο αρχείο σας) 
 
Απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα από την ομιλία του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Πολιτιστικού Συλλόγου Ευαγόρας Παλληκαρίδης Πάφου, την 1η Μαΐου 2007. 
 
«Αυτές λοιπόν οι νέες τάσεις και οι νέες θεωρίες, ότι δηλαδή η εξαλλοίωσις αυτών των αξόνων, του πολιτισμού μας και της ζωής μας, με τις καινοφανείς αυτές θεωρίες, είναι της Νέας Τάξεως Πραγμάτων κυήματα και τα οποία επιζητεί η Νέα Τάξης Πραγμάτων την εκ βάθρων μετάλλαξη, λαών, εθνών και κοινωνιών σύμφωνα με τις απαιτήσεις της, που είναι η αποσύνθεση των Εθνών και η γενικευμένη αποσταθεροποίηση των κοινωνιών, των Εθνών, των περιοχών ολόκληρων. 
Δηλαδή η αλλοίωση του φρονήματος του λαού.
 
Οι εκφραστές της Νέας Τάξεως Πραγμάτων, αυτοί χρησιμοποιούν στην επιθετική τακτική τους, νέους χαρακτηρισμούς αγωνιστικών κινήσεων, που τις βαφτίζουνε «αντιδραστικές».  
 
Οι ίδιοι άμα μιλήσεις εναντίον των σιωνιστών και των σιωνιστικών εγκλημάτων, σε βαφτίζουνε αντισημίτη, σου λέει έχεις αντισημιτισμό. Μα εγώ δεν μιλάω για τους εβραίους, μιλάω για του σιωνισμού τα εγκλήματα.  
 
Την υπεράσπιση της Πατρίδος, την μεταφράζουν σε εθνικισμό, δηλαδή σε φονταμενταλισμό, δηλαδή σε φανατισμό.  
 
Την ανάγκη αποτροπής δημιουργίας μειονοτήτων στη χώρα οι οποίες θα δρουν καταλυτικά κατά της ενότητος του λαού μας, την ονομάζουν ρατσισμό. Και αυτό λοιπόν για να αποθαρρύνουν τους αγωνιζόμενους για τη διατήρηση της Εθνικής μας πραγματικά ταυτότητος.  
 
Λέγω ουσιαστική επιβίωση και δεν εννοώ μόνο τη βιολογική μας επιβίωση. Γιατί αυτήν μας την εξασφαλίζει και με το παραπάνω η Νέα Τάξη Πραγμάτων, ζητώντας για αντάλλαγμα την ψυχή μας.  
 
Η Νέα Τάξη Πραγμάτων είναι αυτή που μας υπόσχεται παραδείσους εις τον κόσμο αυτό, αλλά ωστόσο ζητάει να εγκαταλείψωμεν την ταυτότητά μας να εγκαταλείψωμεν τα εθνικά μας ιδεώδη, να συρθούμε πίσω από το άρμα των διεθνών συμφερόντων, για να μπορέσουν να ικανοποιήσουν οι ισχυροί της γης τα άνομα συμφέροντά τους.  
 
Αλλά ποτέ οι Έλληνες δεν υπέκυψαν σ’ αυτό τον πειρασμό και τούτο γιατί ο αθώος ένα πράγμα δεν αντέχει την ατιμία και ο Κυπριακός Ελληνισμός έχει αποδείξει ούτε ουδέποτε θα ανεχτεί την ατιμία, οποθενδήποτε αυτή προέρχεται.  
 
Το θέμα αυτό για τους δύο λαούς μας προσλαμβάνει πελώριες τεράστιες διαστάσεις, καθώς οι δύο χώρες μας είναι πλέον ισότιμα μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά ταυτόχρονα δέχονται πιέσεις και επιρροές της μετανεωτερικής εποχής που κινείται στον βασικό άξονα της απεξάρτησης του ανθρώπου από τους παραδοσιακούς θρησκευτικούς δεσμούς, είτε με τη βία, αν αυτό μπορεί να γίνει, είτε ως οξύτατη σύγκρουση στο πεδίο των ιδεών.  
 
Τις συνέπειες της σύγκρουσης αυτής τις ζούμε αυτό τον καιρό, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο, όπου τις επιδιώξεις της μετανεωτερικότητας, έρχεται να συμπληρώσει η Πολιτισμικότητα, που όσο κερδίζει έδαφος αυτή η Πολύ- πολιτισμικότητα, τόσο διευκολύνεται και η οριοθέτηση της ανεκτικότητας που συνεπάγεται την σχετικοποίηση των πάντων. Και ιδιαίτερα της θρησκευτικής διερμηνείας του κόσμου, καθώς και τη σταδιακή απαξίωση κάθε υπερβατικής αρχής που επηρεάζει την συμπεριφορά των πολιτών.  
 
Όλα αυτά δείχνουν ότι στόχος της μετανεωτερικότητας, και της πολιτισμικότητας είναι η αλλοίωση της πνευματικής και της Εθνικής ταυτότητας των λαών μας. Ήδη διαπιστώνεται μια σταδιακή, ήπια μέχρι στιγμής υποχώρηση κάποιων πολιτισμικών ερεισμάτων μας. Γίνεται ένας πόλεμος κατά των θεσμών, με στόχο τη διάλυση του κοινωνικού ιστού.  
 
Νομίζετε αδέλφια μου ότι όλα όσα συμβαίνουν σήμερα στην Ελλάδα και στην Κύπρο, είναι τυχαία;  
Όλα όσα μεταδίδονται από τις τηλεοράσεις, νομίζετε ότι είναι αυθόρμητα;  
Δεν καταλαβαίνετε ότι υπάρχει ένα σχέδιο, υπονόμευσης των θεσμών του Έθνους και στη συνέχεια υπονόμευση των φορέων τους;  
Δεν αντιλαμβάνεστε ότι το πρώτο βήμα είναι τα θεμέλια αυτού του Πολιτισμούς;
 
Θα έρθει η ώρα που θα τρανταχθούν, που οι πολίτες δεν θα εμπιστεύονται πλέον τους θεσμούς, εξαιτίας δήθεν κάποιων σκανδάλων, τα οποία μεγαλοποιούνται κατά τέτοιον τρόπον απαράδεκτον, ώστε να δημιουργούν την εντύπωση ότι πάντες είναι διεφθαρμένοι σε αυτό τον τόπο.  
 
Είναι κάτι το οποίο πρέπει να μας οδηγήσει σε έναν έντονο προβληματισμό, για να δούμε τι κρύβεται πίσω από αυτή τη μεθοδευμένη υπονόμευση των θεσμών.  
 
Γιατί όταν οι θεσμοί θα πάψουν να υπάρχουν, δεν θα υπάρχουν πλέον ερείσματα, πάνω στα οποία θα μπορούσε κανείς πράγματι να στηρίξει την ενότητα του κοινωνικού μας ιστού.  
 
Προς τούτο λοιπόν, χρησιμοποιούνται όλα τα μέσα που υπάρχουνε στη διάθεσή μας. Και πολλά από αυτά ήδη έχουνε κάνει την εμφάνισή τους.
 
Είπα για την υπονόμευση των θεσμών, δεν είναι μόνο αυτό.
Δεύτερο έρχεται η αναθεώρηση της Ιστορίας, η οποία τάχα δεν έχει γραφτεί αντικειμενικά και πρέπει τάχα να ξαναγραφεί, ώστε τα παιδιά μας να μαθαίνουν την αληθινή αλήθεια και όχι αυτήν την οποίαν μέχρι τώρα εμάθαιναν.  
 
Έρχεται στη συνέχεια η εκοσμίκευση της Εκκλησίας, η οποία θα πρέπει κι αυτή να χάσει την Ιερότητά της. Γι’ αυτό και προβάλλονται σκάνδαλα υπαρκτά ή και ανύπαρκτα κάποιων ιερωμένων. Αλλά το αποτέλεσμα είναι να πλήττεται όλη η Εκκλησία και να μη γίνεται καμία διάκρισης μεταξύ αθώων και ενόχων. Πράγμα το οποίο διευκολύνει το πέρασμα μέση στη λαϊκή ψυχή κατά έναν τρόπον αριστοτεχνικόν της ιδέας ότι πάντες εξέκλιναν άμα ηχρειώθησαν.  
 
Έπειτα είναι ο εξωραϊσμός του εκσυγχρονισμού. Λέγοντας εξυγχρονισμό εννοούν κάποιοι οι οποίοι μας προσφέρουν αυτόν τον όρο τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα ότι τάχα θα γίνωμεν ένα Έθνος, ένας Λαός, που θα είμαστε ανταγωνιστικός απέναντι των ξένων.  
 
Ένας Λαός ο οποίος όμως δεν πρέπει να προβάλλει τα ιδιώματα της ιδιοπροσωπίας του, δεν θα πρέπει με άλλα λόγια να είναι προσηλωμένος σε ορισμένες αρχές, όταν αυτές οι αρχές δεν αρέσουν σε εκείνους οι οποίοι επιδιώκουν τη χυμοποίηση του λαού μας, ώστε ο λαός αυτός να χάσει την οντότητά του και να γίνει ένα έρμαιο στα χέρια των επιτήδειων δημαγωγών.
 
Η προβολή από την άλλη μεριά της καταναλωτικής αφθονίας.
Σήμερα ζούμε σε μία κοινωνία όπου έχει θεοποιηθεί η υπερκατανάλωση. Κοιτάξτε τις διαφημίσεις πριν απ’ όλα, στις τηλεοράσεις και στα περιοδικά, καμιά φορά και στις εφημερίδες. Διαφημίζονται όλα τα προϊόντα τα οποία τα έχει δήθεν ανάγκην ο άνθρωπος.  
 
Από το άλλο μέρος διαφημίζονται τα δάνεια των τραπεζών, τα οποία έχουνε πάρει διάφορες ονομασίες «διακοποδάνεια, εορτοδάνεια, δάνεια καταναλωτικά, δάνεια για να πάμε στα μπουζούκια, δάνεια για να πάμε να χορέψουμε, γέμισε ο τόπος με δάνεια.  
 
Έρχονται οι αρμόδιοι, ο διοικητής της τραπέζης της Ελλάδος και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου και λέγει είναι υπερφορτωμένα τα Ελληνικά νοικοκυριά. Και από κει και πέρα τα σπίτια βγαίνουνε στον πλειστηριασμό και εμείς που είμαστε στα γραφεία μας, αλλά όχι μόνο σ’ αυτά γιατί κατεβαίνουμε και στην αρένα της καθημερινότητας και της κοινωνικής ζωής.  
 
Βλέπουμε και ζούμε το δράμα των ανθρώπων οι οποίοι πάνε και δανείζονται άσκεπτα, χωρίς να σκέφτονται δηλαδή το τι μέλλει να επακολουθήσει και δανειζόμενοι υποθηκεύουν το μέλλον το δικό τους και των παιδιών τους.  
 
Και στο τέλος έρχονται κλαίοντες εις την εκκλησία «σώσον ελέησον», να βρούμε χρήματα να δώσωμεν να μη βγουν τα σπίτια στον πλειστηριασμό, να μη χάσουν οι άνθρωποι την περιουσία τους.  
 
Αυτά όλα είναι το αντάλλαγμα το οποίον προσφέρεται, προκειμένου να φθάσωμεν στην απεμπόλησιν των αρχών της ιδιοπροσωπίας μας.  
 
Έτσι σήμερα, ο Ελληνικός λαός τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Κύπρο, βρίσκεται ενώπιον μιας μεθοδευμένης και συνδεδιασμένης επίθεσης κατά της ιστορικής του πορείας προκειμένου αφού αποδυναμωθούν οι θύλακες αντίστασης στη χυλοποίηση ή στη χυμοποίηση να μετατραπεί ο λαός μας σε μια εύκολη λεία για την ουσιαστική του αυτοχειρίαση. 
 
Αντιγραφή/Απομαγνητοφώνηση για το «σπιτάκι της Μέλιας»  
 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητες του Google Friend Connect (θα βρείτε δεξιά το ανάλογο gadget) να γίνετε φίλος του ιστολογίου μας και να λαμβάνετε με την εγγραφή σας στο αμέσως παρακάτω gadget πατώντας την λέξη "Εγγραφή" ενημερώσεις του ιστολογίου μας.

4. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

5. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

6. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

7. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

8. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Αλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.