11 Οκτωβρίου 2017
Φαντασιακές κοινωνίες αλλοφύλων
Πολιτικές
αποφάσεις οδηγούν και σύρουν τους πολίτες σε «μαύρες» αποφράδες ημέρες
καταβολής υπέρλογων ποσών, που καταλύουν κάθε έννοια κοινωνικής
ευπρέπειας.
Γράφει ο Νίκος Παπουτσόπουλος
Mαύρη» αποκάλεσαν εύστοχα την αποφράδα τελευταία εργάσιμη ημέρα του Σεπτεμβρίου (2017), καθώς οι Ελληνες πολίτες μιας χώρας καθημαγμένης, έσπευσαν να ενισχύσουν τα έσοδα των δημόσιων ταμείων και ταυτοχρόνως να προσφέρουν πολύτιμες υπηρεσίες στη μεταβολή των δεικτών προόδου και ανάπτυξης, σύμφωνα με το φοροεισπρακτικό πρόγραμμα.
Μεταξύ των παράλογων εισπρακτικών απαιτήσεων, που εξαγριώνουν τους πολίτες και διαμορφώνουν επί σειρά ετών την ανάλογη πολιτισμική ατμόσφαιρα, και η καταβολή του ενιαίου φόρου ακινήτων, του «δικαιότερου των φόρων», σύμφωνα με την άποψη του αντιπροέδρου του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Οι φορολογικές επιβαρύνσεις που έχουν επιβληθεί ασφαλώς υπερβαίνουν τις δυνάμεις και τις αντοχές της κοινωνίας, η οποία διανύει την οδό του οικονομικού μαρτυρίου αλλόφρων, καθώς προσπαθεί να περισώσει τα ίχνη της αξιοπρέπειάς της κάτω από το ανάλγητο πρόσωπο της πολιτικής εξουσίας.
Η απηνής και άδικη φοροεισπρακτική μέθοδος, την οποία ακολουθούν ασμένως όλες οι εγχώριες πολιτικές δυνάμεις, έχει οδηγήσει πολίτες στη χρεοκοπία, στην απώλεια εισοδήματος και εργασίας, στην υποχρεωτική μεταβίβαση περιουσιακών στοιχείων, ενώ έχει οδηγήσει στη μετοικεσία και τη μετανάστευση τις παραγωγικές ηλικίες. Εξαιτίας της οικονομικής κρίσης που έχει επιβληθεί, ο πληθυσμός της χώρας ακολουθεί μιαν επικίνδυνα φθίνουσα πορεία, ενώ παράλληλα η επιβολή ψυχολογικού καταναγκασμού έχει καλύψει την κοινωνία σε νέφη θολά αγωνίας, κατάθλιψης και κατατονίας. «Σαλευόμενοι μεταναστήτωσαν οι υιοί αυτού και επαιτησάτωσαν, / εκβληθήτωσαν εκ των οικοπέδων αυτών / Εξερευνησάτω δανειστής πάντα όσα υπάρχει αυτώ και διαρπασάτωσαν αλλότριοι τους πόνους αυτού / μη υπαρξάτω αυτώ αντιλήπτωρ» (Ψαλμός 108).
Τα θύματα των τακτικών φοροεπιδρομών, που επιμένουν με σιωπή αγέλης να τακτοποιούν έγκαιρα τις οικονομικές υποχρεώσεις και να αναζητήσουν στο απώτερο μέλλον δικαίωση και αναγνώριση, παραμένουν ανάπηρα, αφού έχουν απολέσει αδιαμαρτύρητα την κοινωνική υπόστασή τους και σύρονται σε κατασχέσεις, εξευτελιστικούς πλειστηριασμούς και διαπραγματεύσεις δόσεων. Η σιωπή της αγέλης, την οποία η πολιτική ηγεσία ερμηνεύει σκοπίμως ως έγκριση των πολιτικών αποφάσεων και δράσεων, και απόλυτη συμφωνία με την πολιτική των Μνημονίων και της εξαθλίωσης, καταδεικνύει παράλληλα και την κατάρρευση του πολιτισμικού επιπέδου του λαού.
Τις κοινωνικές μεταλλάξεις, μετονομασίες και μετακινήσεις ενίσχυαν οι πολιτικές επιλογές των «σοσιαλιστικών» κομμάτων, προκειμένου να ικανοποιήσουν τα λαϊκά στρώματα και, ως εκ τούτου, να προσελκύσουν νέους πελάτες.
Στις περιόδους ευημερίας και χρηματιστηριακού οργασμού οι πρώην «μικρομεσαίοι αστοί», οι «μικροβιοτέχνες» και οι «αυτοαπασχολούμενοι» είχαν την αφέλεια να επιδεικνύουν με ιταμότητα τα κέρδη από την αντιπαροχή και τις ευτελείς δωρεές του τραπεζικού δανεισμού -που είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του δημόσιου χρέους-, να υιοθετούν συνήθειες και τρόπο ζωής των «παραδοσιακά πλούσιων γνωστών οικογενειών» και να κατασπαταλούν ασμένως τις δάνειες παροχές και «διευκολύνσεις» σε υποπροϊόντα και σε αμφίβολης ποιότητας υπηρεσίες για να μην «υστερούν», για να έχουν την αίσθηση της «πληρότητας».
Παράλληλα, στις εύκολες και ευχάριστες λύσεις της υιοθέτησης νεωτεριστικών ανοίκειων συνηθειών οι λαϊκές τάξεις που είχαν μετοικήσει στις «παρυφές της εξουσίας» πρόσθεσαν τη χλεύη και την ειρωνεία προς όλες τις δημόσιες λειτουργίες και παροχές, και ιδιαίτερα προς εκείνες που αφορούν τη δημόσια εκπαίδευση και τη δημόσια υγεία. Τις αντιπαροχές ευτέλειας των τραπεζών επιβράβευσαν οι κυβερνήσεις και, προς επίρρωσιν, πρόσθεσαν επιπλέον διευκολύνσεις και παροχές χρήματος, με την αδίστακτη σπατάλη του δημόσιου πλούτου και τη λεηλασία των ασφαλιστικών ταμείων, ενώ απέφυγαν να αντιμετωπίσουν δραστικά και άμεσα τις δύσκολες και σοβαρές υποθέσεις, και μετέθεσαν στο μέλλον την εξέλιξη και τη διαμόρφωσή τους από τυχαίους και απρόβλεπτους παράγοντες, μόνον.
Σωρός αφελών πίστευσε στις υποσχέσεις εποχών μακράς ευμάρειας, έσπευσε να επωφεληθεί και να αποθησαυρίσει υλικά αγαθά, και καταμέτρησε βουλιμικά έναν άυλο πλούτο, προκειμένου να βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο και να καλύψει τις ανάγκες, οι οποίες ακολουθούσαν πορεία ανοδική, παράλληλη με την πλασματική πορεία χρηματιστηριακών αγορών. Η συσσώρευση χρήματος σε ταμεία απαίδευτων αδαών αποτέλεσε την απαρχή αλόγιστης δαπάνης για την απόκτηση άχρηστων καταναλωτικών αγαθών με στόχο την επίδειξη, ενώ ταυτόχρονα απέφερε πολύτιμους καρπούς στον κυρίως πάροχο, στο μονίμως εκλεκτό τμήμα της διεθνούς οικονομικής ολιγαρχίας.
Η οικονομική ολιγαρχία, προκειμένου να διασφαλίσει κατά τον καλύτερο τρόπο ίδια συμφέροντα, νομιμοποιεί την πολιτική εξουσία, η οποία, με το προσωπείο της Δημοκρατίας, επιταχύνει τις διαδικασίες και εκπληρώνει τις προσδοκίες των ολιγαρχών του πλούτου. Η οικονομική πολιτική, την οποία πρέπει να ακολουθούν υποχρεωτικά οι κυβερνήσεις, παραμένει σταθερή και άφθορη από τις οποιεσδήποτε «δημοκρατικές διαδικασίες», και από τις αντοχές της ανθρώπινης φύσης. Στους εκλογείς παραμένει η ψευδαίσθηση πως με την ψήφο τους συμμετέχουν σε συστημικές μεταβολές και σημαντικές πολιτικές αποφάσεις, οι οποίες είναι δυνατόν να βελτιώσουν τον βίο τους και να υποσχεθούν το μέλλον της επομένης γενιάς.
Πολιτικές αποφάσεις που εξαρτώνται άμεσα από την «ελίτ» του χρήματος οδηγούν και σύρουν τους πολίτες σε «μαύρες» αποφράδες ημέρες καταβολής υπέρλογων ποσών, που καταλύουν κάθε έννοια κοινωνικής ευπρέπειας και που συμπίπτουν με επετείους αισθητικής διαστροφής, με την αλλαγή φύλου και φυλών. «Μαύρο θάνατο», άλλωστε, είχαν αποκαλέσει και την πανδημία πανώλης που μετέφεραν γενοβέζικα εμπορικά πλοία στην Ευρώπη. Η πανδημία είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του πληθυσμού, τη ριζική αλλαγή της κοινωνίας και, όπως συμβαίνει σε ακραίες καταστάσεις, την απομάκρυνση από τα πολιτισμικά πρότυπα και τις παραδόσεις αιώνων.
* Ο Νίκος Παπουτσόπουλος είναι κριτικός και ιστορικός τέχνης "Δημοκρατία"
Γράφει ο Νίκος Παπουτσόπουλος
Mαύρη» αποκάλεσαν εύστοχα την αποφράδα τελευταία εργάσιμη ημέρα του Σεπτεμβρίου (2017), καθώς οι Ελληνες πολίτες μιας χώρας καθημαγμένης, έσπευσαν να ενισχύσουν τα έσοδα των δημόσιων ταμείων και ταυτοχρόνως να προσφέρουν πολύτιμες υπηρεσίες στη μεταβολή των δεικτών προόδου και ανάπτυξης, σύμφωνα με το φοροεισπρακτικό πρόγραμμα.
Μεταξύ των παράλογων εισπρακτικών απαιτήσεων, που εξαγριώνουν τους πολίτες και διαμορφώνουν επί σειρά ετών την ανάλογη πολιτισμική ατμόσφαιρα, και η καταβολή του ενιαίου φόρου ακινήτων, του «δικαιότερου των φόρων», σύμφωνα με την άποψη του αντιπροέδρου του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Οι φορολογικές επιβαρύνσεις που έχουν επιβληθεί ασφαλώς υπερβαίνουν τις δυνάμεις και τις αντοχές της κοινωνίας, η οποία διανύει την οδό του οικονομικού μαρτυρίου αλλόφρων, καθώς προσπαθεί να περισώσει τα ίχνη της αξιοπρέπειάς της κάτω από το ανάλγητο πρόσωπο της πολιτικής εξουσίας.
Η απηνής και άδικη φοροεισπρακτική μέθοδος, την οποία ακολουθούν ασμένως όλες οι εγχώριες πολιτικές δυνάμεις, έχει οδηγήσει πολίτες στη χρεοκοπία, στην απώλεια εισοδήματος και εργασίας, στην υποχρεωτική μεταβίβαση περιουσιακών στοιχείων, ενώ έχει οδηγήσει στη μετοικεσία και τη μετανάστευση τις παραγωγικές ηλικίες. Εξαιτίας της οικονομικής κρίσης που έχει επιβληθεί, ο πληθυσμός της χώρας ακολουθεί μιαν επικίνδυνα φθίνουσα πορεία, ενώ παράλληλα η επιβολή ψυχολογικού καταναγκασμού έχει καλύψει την κοινωνία σε νέφη θολά αγωνίας, κατάθλιψης και κατατονίας. «Σαλευόμενοι μεταναστήτωσαν οι υιοί αυτού και επαιτησάτωσαν, / εκβληθήτωσαν εκ των οικοπέδων αυτών / Εξερευνησάτω δανειστής πάντα όσα υπάρχει αυτώ και διαρπασάτωσαν αλλότριοι τους πόνους αυτού / μη υπαρξάτω αυτώ αντιλήπτωρ» (Ψαλμός 108).
Τα θύματα των τακτικών φοροεπιδρομών, που επιμένουν με σιωπή αγέλης να τακτοποιούν έγκαιρα τις οικονομικές υποχρεώσεις και να αναζητήσουν στο απώτερο μέλλον δικαίωση και αναγνώριση, παραμένουν ανάπηρα, αφού έχουν απολέσει αδιαμαρτύρητα την κοινωνική υπόστασή τους και σύρονται σε κατασχέσεις, εξευτελιστικούς πλειστηριασμούς και διαπραγματεύσεις δόσεων. Η σιωπή της αγέλης, την οποία η πολιτική ηγεσία ερμηνεύει σκοπίμως ως έγκριση των πολιτικών αποφάσεων και δράσεων, και απόλυτη συμφωνία με την πολιτική των Μνημονίων και της εξαθλίωσης, καταδεικνύει παράλληλα και την κατάρρευση του πολιτισμικού επιπέδου του λαού.
Τις κοινωνικές μεταλλάξεις, μετονομασίες και μετακινήσεις ενίσχυαν οι πολιτικές επιλογές των «σοσιαλιστικών» κομμάτων, προκειμένου να ικανοποιήσουν τα λαϊκά στρώματα και, ως εκ τούτου, να προσελκύσουν νέους πελάτες.
Στις περιόδους ευημερίας και χρηματιστηριακού οργασμού οι πρώην «μικρομεσαίοι αστοί», οι «μικροβιοτέχνες» και οι «αυτοαπασχολούμενοι» είχαν την αφέλεια να επιδεικνύουν με ιταμότητα τα κέρδη από την αντιπαροχή και τις ευτελείς δωρεές του τραπεζικού δανεισμού -που είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του δημόσιου χρέους-, να υιοθετούν συνήθειες και τρόπο ζωής των «παραδοσιακά πλούσιων γνωστών οικογενειών» και να κατασπαταλούν ασμένως τις δάνειες παροχές και «διευκολύνσεις» σε υποπροϊόντα και σε αμφίβολης ποιότητας υπηρεσίες για να μην «υστερούν», για να έχουν την αίσθηση της «πληρότητας».
Παράλληλα, στις εύκολες και ευχάριστες λύσεις της υιοθέτησης νεωτεριστικών ανοίκειων συνηθειών οι λαϊκές τάξεις που είχαν μετοικήσει στις «παρυφές της εξουσίας» πρόσθεσαν τη χλεύη και την ειρωνεία προς όλες τις δημόσιες λειτουργίες και παροχές, και ιδιαίτερα προς εκείνες που αφορούν τη δημόσια εκπαίδευση και τη δημόσια υγεία. Τις αντιπαροχές ευτέλειας των τραπεζών επιβράβευσαν οι κυβερνήσεις και, προς επίρρωσιν, πρόσθεσαν επιπλέον διευκολύνσεις και παροχές χρήματος, με την αδίστακτη σπατάλη του δημόσιου πλούτου και τη λεηλασία των ασφαλιστικών ταμείων, ενώ απέφυγαν να αντιμετωπίσουν δραστικά και άμεσα τις δύσκολες και σοβαρές υποθέσεις, και μετέθεσαν στο μέλλον την εξέλιξη και τη διαμόρφωσή τους από τυχαίους και απρόβλεπτους παράγοντες, μόνον.
Σωρός αφελών πίστευσε στις υποσχέσεις εποχών μακράς ευμάρειας, έσπευσε να επωφεληθεί και να αποθησαυρίσει υλικά αγαθά, και καταμέτρησε βουλιμικά έναν άυλο πλούτο, προκειμένου να βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο και να καλύψει τις ανάγκες, οι οποίες ακολουθούσαν πορεία ανοδική, παράλληλη με την πλασματική πορεία χρηματιστηριακών αγορών. Η συσσώρευση χρήματος σε ταμεία απαίδευτων αδαών αποτέλεσε την απαρχή αλόγιστης δαπάνης για την απόκτηση άχρηστων καταναλωτικών αγαθών με στόχο την επίδειξη, ενώ ταυτόχρονα απέφερε πολύτιμους καρπούς στον κυρίως πάροχο, στο μονίμως εκλεκτό τμήμα της διεθνούς οικονομικής ολιγαρχίας.
Η οικονομική ολιγαρχία, προκειμένου να διασφαλίσει κατά τον καλύτερο τρόπο ίδια συμφέροντα, νομιμοποιεί την πολιτική εξουσία, η οποία, με το προσωπείο της Δημοκρατίας, επιταχύνει τις διαδικασίες και εκπληρώνει τις προσδοκίες των ολιγαρχών του πλούτου. Η οικονομική πολιτική, την οποία πρέπει να ακολουθούν υποχρεωτικά οι κυβερνήσεις, παραμένει σταθερή και άφθορη από τις οποιεσδήποτε «δημοκρατικές διαδικασίες», και από τις αντοχές της ανθρώπινης φύσης. Στους εκλογείς παραμένει η ψευδαίσθηση πως με την ψήφο τους συμμετέχουν σε συστημικές μεταβολές και σημαντικές πολιτικές αποφάσεις, οι οποίες είναι δυνατόν να βελτιώσουν τον βίο τους και να υποσχεθούν το μέλλον της επομένης γενιάς.
Πολιτικές αποφάσεις που εξαρτώνται άμεσα από την «ελίτ» του χρήματος οδηγούν και σύρουν τους πολίτες σε «μαύρες» αποφράδες ημέρες καταβολής υπέρλογων ποσών, που καταλύουν κάθε έννοια κοινωνικής ευπρέπειας και που συμπίπτουν με επετείους αισθητικής διαστροφής, με την αλλαγή φύλου και φυλών. «Μαύρο θάνατο», άλλωστε, είχαν αποκαλέσει και την πανδημία πανώλης που μετέφεραν γενοβέζικα εμπορικά πλοία στην Ευρώπη. Η πανδημία είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του πληθυσμού, τη ριζική αλλαγή της κοινωνίας και, όπως συμβαίνει σε ακραίες καταστάσεις, την απομάκρυνση από τα πολιτισμικά πρότυπα και τις παραδόσεις αιώνων.
* Ο Νίκος Παπουτσόπουλος είναι κριτικός και ιστορικός τέχνης "Δημοκρατία"
Κατηγορία Θέματος
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ενημέρωση,
Κοινωνικά θέματα,
Οικονομικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου