14 Νοεμβρίου 2025
Τηλεμαχία για τον Προσωπικό Αριθμό
Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης
Από την τηλεμαχία μεταξύ του γράφοντος και του δικηγόρου-οικονομολόγου Γιάννη Σαμέλη, η οποία έλαβε χώρα την Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου 2025 στο στούντιο του τηλεοπτικού σταθμού ART TV και, ειδικότερα, στην εκπομπή «ΧΩΡΙΣ ΧΡΩΜΑ» του συνεπώνυμου Γιώργου Βαθιώτη, προέκυψαν κάποια κρίσιμα και, ταυτοχρόνως, πολλαπλώς χρήσιμα συμπεράσματα:
Ι. «ΠΑΙΡΝΩ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ»
Όταν, ήδη από το ξεκίνημα της συζήτησης, οι αμφισβητίες του Προσωπικού Αριθμού (εφεξής: αριθμομάχοι) καταγράφουν τις ανησυχίες τους, οι προπαγανδιστές οπαδοί του (εφεξής: αριθμολάτρες) προσπαθούν από την μεριά τους να καθησυχάσουν το κοινό, εμφανίζοντάς τον ενιαίο αυτόν δαι-μοναδικό αριθμό ως το πιο αθώο και ευεργετικό πράγμα στον κόσμο, που οι ίδιοι σπεύδουν μόνοι τους να τον λάβουν, προκειμένου να απολαύσουν τα διευκολυντικά οφέλη του.
Έτσι, δεν είναι τυχαίο ότι ο κ. Σαμέλης, με το που άρχισε να μιλά, μάς ενημέρωσε πάραυτα για την λήψη του Προσωπικού Αριθμού με την θέλησή του.
Παρόμοια τακτική ακολουθούσαν στην εποχή του κορωνοϊού οι προπαγανδιστές του πειραματικού εμβολίου, γνωστοί και ως εμβολιολάτρες, οι οποίοι είτε μας ενημέρωναν ενθουσιασμένοι ότι εμβολιάσθηκαν είτε μας έδειχναν εμπράκτως την στιγμή του εμβολιασμού τους, βιντεοσκοπούμενοι ή φωτογραφιζόμενοι την στιγμή που η βελόνα με το εν δυνάμει φαρμάκι (ή το παραπλανητικό νεράκι – φαινόμενο placebo) εισχωρούσε στο μπρατσάκι τους.
ΙΙ. «ΑΚΟΥΩ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ»
Για να αποκρούσουν οι αριθμολάτρες τις εύλογες ανησυχίες των αριθμομάχων, εφαρμόζουν την τακτική του πονηρού ελιγμού, λέγοντας ότι «ακούνε τον προβληματισμό» των τελευταίων, ενώ στην πραγματικότητα τον γράφουν στα παλαιότερα τον υποδημάτων τους ή πιο κομψά: δεν τον συμμερίζονται.
Με αυτήν την «δήλωση κατανόησης» επιδιώκουν να αυτοπαρουσιασθούν στο κοινό ως «αγαθόβουλοι τεχνοκράτες», που κατανοούν τον σκεπτικισμό των αντιπάλων τους, τελικώς, όμως, προκρίνουν την ανάγκη της ευλογίας (ορθότερα «ευλογιάς») του επίμαχου τεχνολογικού προϊόντος, το οποίο υποτίθεται ότι είναι αναγκαίο για να κατακτηθεί ένα ακόμη σκαλί της… «προόδου».
ΙΙΙ. ΚΙΝΔΥΝΟΣ = ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ / ΑΠΕΙΛΗ = ΟΦΕΛΟΣ
Οι προπαγανδιστές αριθμολάτρες εφαρμόζουν την λογική του ανάποδου κόσμου, αφού ό,τι ακριβώς συνιστά την αχίλλειο πτέρνα της νέας αυτής τεχνολογικής εφεύρεσης, προσπαθούν να το εμφανίσουν ως πλεονέκτημα.
Ενώ, δηλαδή, ο μείζων κίνδυνος από την χρήση του Προσωπικού Αριθμού προέρχεται από το γεγονός ότι ενοποιούνται τα μητρώα και, μέσω του μοναδικού ενιαίου αριθμού, καθίσταται εφικτή η διαλειτουργική πρόσβαση σε όλα τα προσωπικά δεδομένα του πολίτη (η ηλεκτρονική ζωή του οποίου μετατρέπεται σε ξέφραγο ψηφιακό αμπέλι, πρόσφορο για κατασκοπεία), οι εν λόγω προπαγανδιστές αριθμολάτρες λανσάρουν, ταχυδακτυλουργικώ τω τρόπω, τον κίνδυνο αυτόν ως διευκόλυνση!
Φωτογραφία που τράβηξα μέσα στο περίπτερο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην 89η ΔΕΘ. Θαυμάστε τον ανάποδο κόσμο σε όλο του το μεγαλείο: Η απειλή δημιουργίας προφίλ για τον πολίτη, εξαιτίας της διαλειτουργικότητας των επιμέρους μητρώων του κράτους που προσφέρει ο ένας και μόνος αριθμός, παρουσιάζεται ως όφελος!
IV. «ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ» – «ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ… ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ»
Οι συστημικοί προπαγανδιστές, για να πείσουν τον λαό ότι όλα είναι καλώς καμωμένα, επικαλούνται την δήθεν ανεξάρτητη Δικαιοσύνη και, ειδικότερα, το Συμβούλιο της Επικρατείας, το οποίο ευλογεί κατ’ εξακολούθησιν την πολλαπλή κατάλυση του Συντάγματος, που η παρούσα κυβέρνηση συνηθίζει να ανασκολοπίζει ανερυθρίαστα, μετατρέποντάς το σε νομική κουρελού.
Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, η δημοκρατία λειτουργεί μόνο κατά τον φαινότυπό της, ενώ, κατά τον γονότυπό της είναι μια «έξυπνη δικτατορία» (στην σύγχρονη πολιτική επιστήμη συνηθέστερος είναι ο όρος μεταδημοκρατία). Επ’ αυτού βλ. το βίντεο που ακολουθεί.
Ο κ. Σαμέλης, βεβαίως, είχε διαφορετική άποψη, ισχυριζόμενος ότι ζούμε σε μια ευνομούμενη Πολιτεία!
V. ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΔΥΣΠΙΣΤΙΑ – ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΥΠΙΣΤΙΑ
Όταν επικαλέσθηκα το παράδειγμα της Μ. Βρετανίας, η οποία δεν έχει μέχρι στιγμής ούτε ηλεκτρονικές ταυτότητες ούτε Προσωπικό Αριθμό, κι ενώ οι Άγγλοι πολίτες πλημμύρισαν προσφάτως τους δρόμους1, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν ενάντια στον σχεδιασμό της κυβέρνησης που θέλει να εισαγάγει ψηφιακό σύστημα ταυτοποίησης, ο κ. Σαμέλης οχυρώθηκε πίσω από το επιχείρημα της βρετανικής παράδοσης, ομολογώντας τελικώς, όμως, ότι η παράδοση αυτή εξηγείται υπό το πρίσμα της έλλειψης εμπιστοσύνης προς το κράτος.
Το παράδοξο συμπέρασμα που προκύπτει από αυτήν την επίκληση είναι το εξής:
Οι μεν Βρετανοί είναι ηλίθιοι που δυσπιστούν προς το κράτος, οι δε Έλληνες είναι οι έξυπνοι, που εμπιστεύονται μια κυβέρνηση, η οποία έχει αποδείξει περίτρανα πόσο λίγο σέβεται το Σύνταγμα και τους πολίτες της!
Όπως υποστήριξα και στο 13ο λεπτό της τηλεοπτικής αντιπαράθεσης με τον κ. Σαμέλη:
Αν το Συμβούλιο της Επικρατείας ευλογήσει και τον Προσωπικό Αριθμό παρά τα νομικά έκτροπα που παρατηρούνται τόσο σε σχέση με το π.δ. 40/2025 όσο και σε σχέση με τις εκδοθείσες υπουργικές αποφάσεις, τότε ο κόσμος θα πρέπει να γνωρίζει ότι θα έχει γίνει ένα ακόμη δικαστικό πραξικόπημα.
VI. ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΚΙΤΣΟ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ DER SPIEGEL ΑΠΟ ΤΟ 1986
Το πόσο τυφλά προσκολλημένοι στα νεοταξίτικα τεχνολογικά προϊόντα είναι οι προπαγανδιστές αριθμολάτρες φάνηκε και προς το τέλος της τηλεοπτικής συζήτησης από την αντίδραση του κ. Σαμέλη, όταν προβλήθηκε το σκίτσο που είχε δημοσιευθεί στο γερμανικό περιοδικό DER SPIEGEL, την 10η Φεβρουαρίου 1986.
Σε αυτό εικονιζόταν ένας πολίτης, ο οποίος, μόλις τοποθετεί μέσα στην σχισμή την ηλεκτρονική του ταυτότητα, βλέπει τον εαυτό του γυμνό στον καθρέπτη. Aπό το σκίτσο αυτό εμπνεύσθηκε ο αείμνηστος Μάριος Πλωρίτης τον τίτλο του άρθρου του «Ο γυμνός πολίτης» σε επιφυλλίδα του που είχε δημοσιευθεί στην εφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ», την 25η Μαΐου 19862.
VII. «ΞΑΝΑΚΟΥΩ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΜΑΙ»
Παρότι σε εκείνο το άρθρο του ο Πλωρίτης κατέγραφε τους φοβερούς κινδύνους που απειλούσαν την ελευθερία του πολίτη εξαιτίας της θέσπισης του προγόνου του Προσωπικού Αριθμού, δηλ. του ΕΚΑΜ (Ενιαίος Κωδικός Αριθμός Μητρώου), ο κ. Σαμέλης επανέλαβε την φράση που είχε πει και στην αρχή της συζήτησης:
Εγώ ακούω τους προβληματισμούς, αλλά δεν μπορώ να τους συμμεριστώ!
Και συμπλήρωσε:
Δεν μπορώ να φανταστώ ευνομούμενη Πολιτεία που δεν θα πάρει όλα τα μέτρα κυβερνοασφάλειας για να προστατεύσει τους πολίτες της.
Με αυτήν την απάντησή του, όμως, ο κ. Σαμέλης περιέπεσε στο μεθοδολογικό σφάλμα της λήψεως του ζητουμένου (petitio principii), αφού θεώρησε ως δεδομένο ότι ζούμε σε μια ευνομούμενη Πολιτεία, ενώ αυτό ακριβώς είναι το αποδεικτέο ζήτημα!
Επιπλέον, η παροιμιώδης αδιαφορία της κυβέρνησης ιδίως στο πεδίο της ασφάλειας των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών (βλ. την υπόθεση των Τεμπών αλλά και τα παρ’ ολίγον νέα Τέμπη από την πρόσφατη είσοδο σε λάθος γραμμή αμαξοστοιχίας που εκινείτο προς Λάρισα!3) αποτελεί ισχυρή, αν όχι απόλυτη, ένδειξη ότι:
Η κυβέρνηση της Νέας Δικτατορίας δεν πρόκειται να λάβει κανένα αναγκαίο μέτρο ούτε για την προστασία των πολιτών από τους κινδύνους που εγκυμονεί η χρήση του Προσωπικού Αριθμού.
VIII. ΤΟ Γ΄ ΡΑΪΧ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ
Στο κλείσιμο της συζήτησης επανέφερα στο προσκήνιο την ανατριχιαστική ομοιότητα που υπάρχει ανάμεσα στον σημερινό 12ψηφιο Προσωπικό Αριθμό και στον επίσης 12ψηφιο Αναγνωριστικό Αριθμό (Kennzahl) που ήταν υποχρεωμένοι να έχουν οι Γερμανοί πολίτες του Γ΄ Ράιχ.
H πληροφορία αυτή είναι καταγεγραμμένη στο βιβλίο των Γκετς Αλί (Götz Aly) και Καρλ Χάιντς Ροτ (Karl Heinz Roth) με τίτλο «Η ασταμάτητη καταγραφή. Καταμέτρηση, ταυτοποίηση και έλεγχος στο Τρίτο Ράιχ»4.
Οι συγγραφείς του, τόσο επίκαιρου και ζοφερού για την Ελλάδα του 2025, βιβλίου τους παρατηρούν:
«Βρισκόμασταν στους τελευταίους μήνες του πολέμου, αλλά αυτό ουδόλως επηρέασε το ξεκίνημα μιας νέας προσπάθειας να καταγραφεί η προσωπική κατάσταση των πολιτών. Στόχος ήταν η καταγραφή ακόμα και του τελευταίου ηλικιωμένου ή έφηβου αγοριού που θα μπορούσε να στελεχώσει την εθνοφυλακή, όπως επίσης η καταγραφή ακόμα και της τελευταίας εξηντάχρονης που θα μπορούσε να δουλέψει στην παραγωγή πυρομαχικών. Δίνοντας για προπαγανδιστικούς λόγους τον τίτλο “Αριθμοποίηση του λαού” (Volksnummerung), η Μηχανογραφική Υπηρεσία Αναφορών, υπό την ηγεσία του υπουργού Εξοπλισμών Albert Speer [Άλμπερτ Σπέερ»] είχε, μέχρι το 1943, επεξεργαστεί ένα νέο σύστημα δεδομένων: την ατομική καταγραφή των εργαζομένων».
Εν συνεχεία, οι δύο συγγραφείς του βιβλίου προβαίνουν σε έναν σχολιασμό που επίσης πρέπει να μας προκαλέσει έντονη ανησυχία για τον εφιάλτη της Νεοναζιστικής Εποχής που μας έχει ξημερώσει:
«Από τη στιγμή που το προηγούμενο σύστημα ταυτοποίησης δεν μπορούσε πια να ελέγξει τους ανθρώπους, η τρομοκράτησή τους συνδέθηκε με τις λειτουργίες του “μαρτυριάρη” αριθμού. Όλοι ήλπιζαν κρυφά σε έναν βομβαρδισμό των Συμμάχων που θα διέλυε τα συστήματα καταγραφής και μαζί τους ατομικούς φακέλους που στοίχειωναν τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων. Κάθε Γερμανός, όπου κι αν πήγαινε, ήταν υποχρεωμένος να ταυτοποιεί τον εαυτό του με αυτόν τον αριθμό».
IX. ΤΡΕΙΣ ΤΙΤΛΟΙ-ΦΩΤΙΑ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ» ΤΟΥ 1986
Αμέσως μετά, ανέγνωσα τρεις χαρακτηριστικούς τίτλους από ρεπορτάζ του δημοσιογράφου Ριχάρδου Σωμερίτη, το οποίο είχε δημοσιευθεί στο φύλλο της εφημερίδας «Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» στις 9-10/3/1986:5
Αρχίζει στην Ελλάδα το πληρέστερο και πιο επικίνδυνο φακέλωμα των πολιτών.
Ο «ενιαίος κώδικας» απειλεί τις ατομικές μας ελευθερίες.
Οι νέες ταυτότητες που εμπνεύστηκαν οι κύριοι Κουτσόγιωργας και Μαγκάκης θεωρούνται από τους ξένους ειδικούς ότι οδηγούν σε γενικευμένο κοινωνικό έλεγχο.
Στο κλείσιμο της εκπομπής, παρέδωσα τo αναγνωσθέν απόκομμα της εφημερίδας στον κ. Σαμέλη, ο οποίος το δίπλωσε χαμογελώντας.
X. ΕΥΧΗ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ
Εύχομαι, η διεξαχθείσα τηλεμαχία να ανοίξει τα μάτια και στον τελευταίο Έλληνα πολίτη, ο οποίος επιμένει να υποβαθμίζει τον τεράστιο κίνδυνο που απειλεί τις ατομικές μας ελευθερίες και να θεωρεί υπερβολικό, ή ακόμη χειρότερα γραφικό, όποιον προειδοποιεί για τον επικείμενο εγκλωβισμό μας σε ένα ψηφιακό κελλί με αόρατες τεχνολογικές αλυσίδες.
Παραπομπές
1 https://www.neakriti.gr/kosmos/2141221_oi-bretanoi-apodomoyn-tis-psifiakes-taytotites-poy-thelei-na-efarmosei-o-kir-starmer
4 Μαΐ
3 https://www.alfavita.gr/koinonia/495640_par-oligon-nea-tempi-treno-pros-larisa-mpike-se-lathos-grammi-kati-egine-me-kleidi
4 2022, σελ. 265 επ. Βλ. και:
1 Φεβ
5 Σελ. 4.
Κατηγορία Θέματος
Ειδήσεις-Πολιτική,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση,
Τηλεοπτικές Εκπομπές
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
















Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου