12 Ιανουαρίου 2024

π. Φώτιος Βεζύνιας: ΤΟ ΟΜΟΦΥΛΟΝ ή ΤΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΝ;

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ: https://pixabay.com 
 
Σχόλιο Πᾶνος: Κατόπιν ἐπιμόνου προτροπῆς τοῦ π. Φωτίου παραθέτω τὸ παρακάτω σχόλιό μου τὸ ὁποῖο τὸ δημοσίευσα σὲ προηγούμενη ἀνάλογη ἀνάρτηση.
________________________ 
 
Τὸ σχόλιο: Ἀπὸ ποῦ καὶ ὡς ποῦ οἱ «ὁμοφυλόφιλοι» ἔγιναν «ὁμόφυλοι»; Μήπως γιὰ νὰ καλυφθῇ κατὰ κάποιο τρόπο ἡ διαστροφή;
 
Ἡ λέξη «ὁμόφυλος» ἑρμηνεύεται κυρίως ὡς «ὁ ἐκ τῆς αὐτῆς φυλῆς», ἐνῷ ἡ «ὁμοφυλοφιλία» ἤ ὁ «ὁμοφυλόφιλος», ἑρμηνεύεται ἀποκλειστικά ὡς «ἡ γενετήσια διαστροφὴ» καὶ ἀντίστοιχα «ὁ ἱκανοποιούμενος αἰσθησιακῶς μετὰ προσώπου τοῦ αὐτοῦ φύλου».
 
Ἄλλη μιὰ γλωσσικὴ διαστρέβλωση ποὺ συναίνεσαν σὲ αὐτὴ πολιτικοὶ, δημοσιογράφοι καὶ Ἐκκλησία, διευκολύνοντας νὰ περάσουν τὰ σατανικὰ νομοσχέδιά τους γιὰ τὴν ὑλοποίηση τῆς ἀτζέντας 2030, ἀποφεύγοντας καὶ ἐλαττώνοντας ὅσο κατὰ τὸ δυνατὸν κάποιες ἀντιδράσεις ἀπὸ κάποιους «ἀναχρονιστικούς».
 
Γιὰ τὴν ὥρα βέβαια, δυστυχῶς συνεχίζει νὰ βρίσκεται σὲ βαρὺ λήθαργο ὁ ἑλληνικὸς λαὸς καὶ δὲν ἐλπίζουμε σὲ καμμία συλλογικὴ ἀντίδραση.
 
Γράφει ο π. Φώτιος Βεζύνιας
 
Tην εποχή μας, την εποχή της Νέας Τάξης Πραγμάτων, την χαρακτηρίζει εκτός των άλλων, η διαστρέβλωση της αλήθειας. Τις περισσότερες φορές αυτή η διαστρέβλωση (μισή αλήθεια) είναι χειρότερη από το ίδιο το ψέμα. Και το να υπηρετούν αυτήν την τάση οι πολιτικοί ταγοί, το καταλαβαίνουμε. Άλλωστε αυτό σπούδασαν στα μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού, όπου απεστάλησαν με σκοπό να γίνουν επιστήμονες, όχι πάνω στο ψέμα αλλά στο πώς να ντύνουν με το καλύτερο περιτύλιγμα την διαστρεβλωμένη αλήθεια. Όμως το να πέφτουν στην ίδια παγίδα οι πνευματικοί μας ταγοί το θεωρούμε επιεικώς απαράδεκτο.
 
Μέρες τώρα ακούμε με έκπληξη όλους όλων των στρατοπέδων και των απόψεων, να χρησιμοποιούν τη λέξη «ομόφυλα» για τα ζευγάρια που θέλουν με το «στανιό» να επιβάλλουν το «πάθος» τους ως επίσημο τρόπο ερωτικής συμπεριφοράς στην κοινωνία. Και όχι μόνο να επιβάλλουν αλλά και να διεκδικούν με το «έτσι θέλω» την ψήφιση νόμου που θα επιτρέπει τον γάμο (ως νόμιμη κατάσταση και ως τελετή) μεταξύ τους, και ίσως αργότερα (μέθοδος σαλαμιού) την υιοθεσία με όποιον τρόπο επιλέξουν. Και ενώ οι ίδιοι οι «επιλέξαντες» την αποκοπή τους από το «ανθρωπίνως αποδεκτό» και «από Θεού δοσμένο» ως ερωτική συμπεριφορά, δεν διστάζουν να συμμετέχουν στα gay pride (παρελάσεις υπερηφανείας) και να διατυμπανίζουν διατυμπανιζόμενοι την μεγαλοπρέπεια της αποστασίας τους, όλοι οι άλλοι πολιτικοί τε και πνευματικοί ταγοί, φοβούνται ή διστάζουν να πουν με το όνομά τους τα πράγματα.
 
Και εντάξει, να δεχθούμε τα δικαιώματα όλων των αποστατών, να δεχθούμε τις επιλογές τους, μα να μας αλλάξουν και την γλώσσα μας, όχι δεν θα το δεχθούμε. Εις απόδειξη των όσων αναφέρουμε παραπάνω, ας δούμε τα κείμενα, 1. Της απόφασης των μοναστηριών του Αγίου Όρους, 2. Τις επίσημες θέσεις όσων εκ των επισκόπων θέλησαν να μιλήσουν για το θέμα. 3. Την ίδια την συνέντευξη του αρχιεπισκόπου Αθηνών κ.κ. Ιερωνύμου, στον κ. Παπαδάκη. Ουδείς χρησιμοποιεί την λέξη «ομοφυλόφιλο» αλλά όλοι σαν να έχουν συντονισθεί από κάποιον αόρατο «μέντορα», χρησιμοποιούν την λέξη «ομόφυλο». Δεν είναι φιλόλογος ο γράφων, όμως δεν χρειάζεται και πολύς κόπος να ανοίξουμε ένα λεξικό και να δούμε τι σημαίνει η λέξη «ομοφυλόφιλο» και τι η λέξη «ομόφυλο». Μια μικρή έρευνα στα λεξικά μας, δίνει τα παρακάνω στοιχεία.
 
1. Στην ιστοσελίδα
διαβάζουμε: ομόφυλος < αρχαία ελληνική ὁμόφυλος < ὁμού + φῦλον
1. ομόφυλος, -η, -ο
που ανήκει στην ίδια φυλή με κάποιον άλλον
 
2. ομόφυλος, -η, -ο
που έχει το ίδιο βιολογικό φύλο με κάποιον άλλον. 
Ερώτηση: Έχει σχέση η ερμηνεία της λέξεως ομόφυλος με την έννοια που εμπεριέχει στην χρήση της για το επικείμενο νομοσχέδιο; Δηλαδή λέγοντας ομόφυλα ζευγάρια, εννοούμε απλά της ίδιας φυλής ή έθνους; Εννοούμε απλά του ίδιου φύλου; 
 
1. Στην ιστοσελίδα
ομοφυλόφιλος, -η, -ο
1. που αισθάνεται ρομαντική ή/και σεξουαλική έλξη προς άτομα του ίδιου φύλου
ένας ομοφυλόφιλος άνδρας
2. που αναφέρεται στην ρομαντική ή/και σεξουαλική έλξη προς άτομα του ίδιου φύλου
η ομοφυλόφιλη επιθυμία
ομοφυλόφιλος ουσιαστικό αρσενικό
άτομο που αισθάνεται ρομαντική ή/και σεξουαλική έλξη προς άλλο άτομο του ίδιου φύλου
 
Ερώτηση: Μήπως αυτή η εξήγηση και ερμηνεία είναι το «καθορίζον αίτιον» της όλης διεκδίκησης των δικαιωμάτων των ομάδων αυτών των συνανθρώπων μας;
 
1. Στο μεγάλο λεξικό της αρχαίας γλώσσας του Ιωαν. Σταματάκου διαβάζουμε: Ομό-φύλος, ον (ομού + φύλον) ο εκ του αυτού φύλου (εκ της αυτής φυλής, εκ του αυτού έθνους), ομοεθνής || ως ουσιαστικό, οι ομόφυλοι = ως και νυν οι της αυτής φυλής || το ομόφυλον = ταυτότης φυλής (έθνους), φυλετική συγγένεια.
 
Αλήθεια υπάρχει κάποιος να μου εξηγήσει γιατί ξαφνικά γίνεται αυτή η γενική χρήση της λέξεως «ομόφυλο» αντί της λέξεως «ομοφυλόφιλο»;
 
Το πρόβλημα βρίσκεται στο αν θέλουν δύο άνδρες ή δύο γυναίκες να συγκατοικήσουν; Το πρόβλημα βρίσκεται στο αν θέλουν να απολαμβάνουν ως φίλοι την κοινή τους ζωή; Το πρόβλημα βρίσκεται αν δύο άνθρωποι του ίδιου «βιολογικού φύλου» φίλοι όντες, θέλουν να ζήσουν μαζί; Μα αν είναι μόνο αυτό το πρόβλημα, τότε για ποιον λόγο χρειάζεται να κάνουν «γάμο»; Τί δηλαδή θα κερδίσουν αν «ενωθούν» με τα δεσμά της νομικής υπόστασης του «γάμου»; Αλήθεια τι ανοησία μας δέρνει όλους; Ή να το πω αλλιώς. Πόσο ανόητους μας θεωρούν, οι από την σιγουριά των «ανακτόρων» τους ελέγχοντες την πορεία της «Παγκοσμιοποίησης»;
 
Αγαπητοί κύριοι της πολιτικής σκηνής, και σεβαστοί πατέρες και Ιεράρχες, την Εκκλησία μας, δεν την ενδιαφέρει το «ομόφυλο». Ούτε οι όποιες διεκδικήσεις οικονομικών συμφερόντων. Εξ ορισμού η Εκκλησία, είναι το Θεοδώρητο και Θεόδμητο νοσοκομείο που ιατρεύει τα πάθη της ψυχής. Επομένως αυτό με το οποίο αγαπητικά και όχι εχθρικά όπως θέλουν να το παρουσιάζουν κάποιοι, ασχολείται η Εκκλησία, είναι το πάθος της ομοφυλοφιλίας. Ναι. Η σωστή λέξη είναι η λέξη ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟ. Δεν μας ενδιαφέρει το πώς η κυβέρνηση και η κάθε κυβέρνηση θα το πει. Δεν μας ενδιαφέρει με τι περιτύλιγμα θα παρουσιάσουν την «νομιμότητα της ανομίας» (Άγιος Παΐσιος). Την Ορθόδοξη Εκκλησία, την μόνη Εκκλησία, την απασχολεί η ύπαρξη και η θεραπεία του πάθους.
 
Επομένως ας προσέξουμε, εμείς οι της Εκκλησίας, με ευγένεια ορθοτομούντες, να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Όχι, δεν πρόκειται για «ομόφυλα ζευγάρια», πρόκειται για «ομοφυλόφιλα ζευγάρια» και έτσι πρέπει να το προσεγγίσουμε το «θέμα».
 
Αν δε όντως τιμούμε τον «υπηρέτη» της Θείας Επιφανείας, τον Άγιο Ιωάννη, τον Προφήτη και Πρόδρομο του Κυρίου μας, ας μιμηθούμε εκείνου την φωνή και τους λόγους. « Οὐκ ἔξεστί σοι ἔχειν τὴν γυναῖκα τοῦ ἀδελφοῦ σου.» Κατά Μάρκον (ΣΤ, 18).
 
Ας επαναλάβουμε λοιπόν και εμείς. Δεν επιτρέπεται, όχι από εμάς, αλλά από τον Δημιουργό Θεό μας, να γίνει ρυθμιστής της ζωής μας και της καθημερινότητάς μας το πάθος της ομοφυλοφιλίας. Πολύ δε περισσότερο, δεν ανεχόμαστε να μας στερούν την Ελευθερία του να εννοούμε και δια λέξεων και δια λόγων το ακριβές περιεχόμενο των κινήσεων και των διεκδικήσεων κάποιων κοινωνικών ομάδων και κύκλων που απ’ ό,τι φαίνεται έχουν κατακτήσει και ελέγχουν καίριες θέσεις εξουσίας παγκοσμίως.
 
«Μετανοεῖτε, ἤγγικεν γάρ ἡ Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν»
(Ματθαίου γ΄, 2)
Με αγάπη και με πόνο
π. Φώτιος Βεζύνιας
10 Ιανουαρίου 2024
 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.