Ὁ δέ μετάνθρωπος εἶναι ὁ δαιμονισμένος ἂνθρωπος.
Θλίψις ἀπαραμύθητος ἒπεσεν τοῖς Ρωμαίοις.
Ἐχάσασιν το σπίτιν τους, τήν Πόλιν τήν ἁγία,
τό θάρρος καί τό καύχημα καί τήν ἀπαντοχήν τους…»,
λέει ένα μοιρολόγι.
"Ενα Ελληνικό οικογενειακό ιστολόγιο με ευαισθησία σε κάθε τι ελληνικό"
Σε γνωρίζω από την κόψη
Του σπαθιού την τρομερή,
Σε γνωρίζω από την όψη
Που με βιά μετρά τη γη.
Απ’ τα κόκαλα βγαλμένη
Των Ελλήνων τα ιερά,
Και σαν πρώτα ανδρειωμένη,
Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!
Θα πάρω μιαν ανηφοριά,
Θα πάρω μονοπάτια,
να βρω τα σκαλοπάτια,
που παν στη Λευτεριά.
Θ' αφήσω αδέλφια συγγενείς,
την μάνα, τον πατέρα,
μεσ' τα λαγκάδια πέρα,
και στις βουνοπλαγιές.
Ψάχνοντας για τη λευτεριά,
θα 'χω παρέα μόνη,
κατάλευκο το χιόνι,
βουνά και ρεματιές,
Τώρα κι αν είναι χειμωνιά,
θα 'ρθει το καλοκαίρι,
τη λευτεριά να φέρει,
σε πόλεις και χωριά,
Θα πάρω μιαν ανηφοριά,
θα πάρω μονοπάτια,
να βρω τα σκαλοπάτια,
που παν' στη Λευτεριά,
Τα σκαλοπάτια θ' ανεβώ,
θα μπω σ' ένα παλάτι,
το ξέρω θα 'ν' απάτη,
δεν θά 'ναι αληθινό,
Μες το παλάτι θα γυρνώ,
ώσπου να βρω το θρόνο,
βασίλισσα μια μόνο,
να κάθεται σ' αυτόν,
Κόρη πανώρια θα της πω ,
άνοιξε τα φτερά σου,
και πάρε με κοντά σου,
μονάχα αυτό ζητώ.
........ Σε αυτό το περιβάλλον, η Ελλάδα είναι στόχος και των δύο μεθόδων διάλυσης. Αφενός, οι δυνάμεις της Παγκοσμιοποίησης έχουν υποδαυλίσει τον εθνικισμό των Αλβανών, με αποτέλεσμα τα Τίρανα να εγείρουν διεκδικήσεις στην Θεσπρωτία με αφορμή την δήθεν μειονότητα των Τσάμηδων. Από την άλλη μεριά, οι δυνάμεις αυτές υιοθέτησαν ένα κράτος-"κουρελού" που λέγεται FYROM, και προσπαθούν να κλέψουν με τον πιο αισχρό τρόπο την Ιστορία της Ελλάδος, για να παίξουν τα παιχνίδια τους στα Βαλκάνια. Φυσικά, υπάρχει και η Τουρκία, που έχει την δική της γνωστή ατζέντα της κυριαρχίας στο Αιγαίο και της μετάθεσης της Ελλάδος σε υποτελές κράτος.
Αν, όμως, ο εξωτερικός εχθρός φαίνεται, ο εσωτερικός εχθρός είναι αφανής και λίαν επικίνδυνος, έχοντας ήδη πετύχει σημαντικά πλήγματα κατά της Ελλάδος. Τα μέχρι τώρα επιτεύγματά του είναι: η υποβάθμιση και αποχρωματισμός της Ελληνικής Ιστορίας με τάση προς πλήρη χάλκευσή της, ο εξευτελισμός της Ελληνικής Γλώσσας, ο οποίος ξεκίνησε με την κατάργηση των τόνων, και η προσπάθεια αντικατάστασής της με ένα λατινικό μόρφωμα, η δημιουργία πολιτικών κομμάτων και κινημάτων, τα οποία καταφέρονται κατά των ελληνικών συμφερόντων, υποστηρίζοντας τις θέσεις των εχθρών της Ελλάδας μέχρις σημείου εσχάτης προδοσίας, και η εγκαθίδρυση ενός πολυπλόκαμου δικτύου μέσων μαζικής ενημέρωσης το οποίο προωθεί την ανηθικότητα, τον υλισμό, την αμφισβήτηση και διακωμώδηση παραδοσιακών ελληνικών ηθών, εθίμων και αξιών, την προώθηση παγκοσμιοποιητικών προτύπων, την παράλυση των αστυνομικών αρχών, των Ενόπλων Δυνάμεων και της δικαιοσύνης, την χειραγώγηση των πολιτικών εξελίξεων της χώρας, τον μαζικό επηρεασμό του λαού σε πολιτικά, κοινωνικά, ηθικά και εθνικά θέματα.
Εν εξελίξει προσπάθειες είναι ο κλονισμός της εμπιστοσύνης του λαού στην Εκκλησία και την Ορθοδοξία, με αντίστοιχη προβολή αιρέσεων, παραθρησκειών και φιλοσοφικών ρευμάτων. Άλλο μέγα όπλο για την διάλυση της Ελλάδος είναι η αχαλίνωτη και παράνομη μετανάστευση, η οποία έχει λάβει καταστροφικές διαστάσεις, αλλά οι οποίες κρύπτονται από το ίδιο το κράτος, ενώ πολιτικά κόμματα στηρίζουν αυτήν την επαπειλούμενη διάλυση της ελληνικής κοινωνίας. Σκοπός τους είναι η διάσπαση τής κατά 98% φυλετικής και θρησκευτικής ομοιογένειας των Ελλήνων, ώστε να καταλύσουν την κυριαρχία του Ελληνικού Λαού.
Όπως φαίνεται, λοιπόν, το Ελληνικό Έθνος βρίσκεται υπό επίθεση και μάλιστα της χειρίστης μορφής, όπου το κράτος επιτρέπει την δράση των διαλυτικών παραγόντων και δεν εφαρμόζει το Σύνταγμα. Ως εκ τούτου, επιβάλλεται κάθε Έλληνας από μόνος του και με κάθε τρόπο να προστατέψει την πατρίδα του. Η αντίδραση πρέπει να έχει δύο όψεις: Εξωτερική και εσωτερική δράση. Η εξωτερική δράση πρέπει να περιλαμβάνει κάθε μορφή διαμαρτυρίας στα ΜΜΕ, στους πολιτικούς, σε οργανισμούς κλπ. Η σιωπηλή και αξιοπρεπής πλειοψηφία των καλών Ελλήνων πρέπει επιτέλους να μιλήσει, για να πνίξει τις φωνές των ελάχιστων μειοδοτών που μεγιστοποιούνται από τα "μεγάφωνα" των ΜΜΕ. Άλλη μορφή αντίδρασης είναι να μάθουμε μόνοι μας και στα παιδιά μας την πραγματική Ελληνική Ιστορία, και όχι το "λάιτ στόρι" που προσφέρουν πλέον τα βιβλία Ιστορίας του ανεκδιήγητου Υπουργείου Παιδείας... άνευ Θρησκευμάτων.
Από την άλλη, όμως, η εσωτερική δράση είναι απαραίτητη, και με αυτήν εννοώ την δική μας βελτίωση ως Ελλήνων και Χριστιανών Ορθοδόξων. Διαβάστε αρχαίους Έλληνες συγγραφείς για να γίνεται καλοί πολίτες και στρατιώτες της Ελλάδας, αλλά διαβάστε και το Ευαγγέλιο και τους Πατέρες της Εκκλησίας για να γίνεται καλοί άνθρωποι. Ο συνδυασμός των δύο έδωσε τους ήρωες της Νεωτέρας Ελλάδος που ανάστησαν με την βοήθεια του Θεού του Έθνος από τον τουρκικό ζυγό και έγραψαν σελίδες δόξας που ζηλεύουν οι λαοί. Φυσικά, οι ήρωες μαρτύρησαν, τόσο από τους Τούρκους όσο και από τους πολιτικάντηδες που επακολούθησαν και συνεχίζουν να σταυρώνουν το Έθνος. Στο σημείο αυτό, τόσο ο Ήρωας του Ελληνισμού όσο και ο Άγιος της Ορθοδοξίας θα μας δώσουν κουράγιο και δύναμη για να συνεχίσουμε τον αγώνα...
Ο Θεός εις την βοήθειάν μου πρόσχες, Κύριε, εις το βοηθήσαι μοι σπεύσον. Αισχυνθήτωσαν και εντραπήτωσαν οι ζητούντες την ψυχήν μου. Αποστραφήτωσαν εις τα οπίσω, και καταισχυνθήτωσαν οι βουλόμενοί μοι κακά. Αποστραφήτωσαν παραυτίκα αισχυνόμενοι, οι λέγοντές μοι: Εύγε, εύγε.
Αγαλλιάσθωσαν και ευφρανθήτωσαν επί Σοί, πάντες οι ζητούντες σε, ο Θεός. Και λεγέτωσαν δια παντός. Μεγαλυνθήτω ο Κύριος, οι αγαπώντες το σωτήριόν Σου. Εγώ δε πτωχός ειμί και πένης, ο Θεός, βοήθησόν μοι. Βοηθός μου, και ρύστης μου ει Συ, κύριε, μη χρονίσης.
9 σχόλια:
Μήπως θυμάται ο κάτοικος Κιλκίς κ. Νατσιός που εγκωμίασε τον αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, επί των ημερών ποίου αρχιεπισκόπου καρατομήθηκε αναπολόγητος και χωρίς να διεξαχθεί προηγουμένως κανονική εκκλησιαστική δίκη το σέμνωμα του Κιλκίς, ο μακαριστός μητροπολίτης Κιλκισίου και Πολυανής Χαρίτων Συμεωνίδης;
Δεν είναι όλοι λωτοφάγοι σε αυτόν τον τόπο.
http://maxitis.gr/mitropolitis-poluanis-kai-kilkisiou-xaritonas-sumeonidis/
Για το μακαριστό Χαρίτωνα δείτε αυτό.
http://maxitis.gr/mitropolitis-poluanis-kai-kilkisiou-xaritonas-sumeonidis/
Κύριε Νατσιέ, δεν θα έπρεπε να ξεχνάτε ποτέ ότι ο αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ Τίκας υπήρξε ο ολετήρας της Εκκλησίας μας. Σφαγίασε 12 αγίους επισκόπους εξέλεξε διεφθαρμένους επισκόπους που θα ταλανίζουν την Εκκλησία για πολλά χρόνια ακόμα. Τα σημερινά δεινά στην εκκλησία μας οφείλοντε σε εκείνον ήταν ένας αγροίκος άξεστος και προκλητικός τύπος ταπείνωσε την εκκλησία.Εχεί χύσει αίμα μέσα στην εκκλησία στην εκλογεί του Σεραφείμ Ορφανού στη Λάρισα επίσης του Μπεκιάρη και του Σετάκη στα Γιάννενα αυτός ο βωμολόχος Επειδή αναρωτήθηκε αν είναι εκκλησία οι παπικοί; δεν συμβαίνει ότι ξεπλένει τα κακουργήματά του ή ότι δεν συνέβαλε στον οικουμενισμό. Να σας θυμίσω ακόμα ότι με τους Ροταριανούς και τους μασόνους είχε άριστη συνεργασία.
Ξεχνάτε ότι ο γειτονά σας Δημήτριος Μπεκιάρης Γουμένισσας πόσο ταλάνισε την Λάρισα; Και απλωνει τις ρίζες του με την εκλογεί του Πάπαρη για τη Δράμα. Η θέση σας επιβάλει να γνωρίζετε την αντικειμενική σύγχρονη εκκλησιαστική ιστορία, άλλως εκτίθεσθε.
π. Νικόδημος
Προς σχολιαστη π. Νικοδημο
Παρακαλω πολυ να μην υπαρχουν στα σχολια χαρακτηρισμοι και μαλιστα για κεκοιμημενους αρχιερεις και βλεπω οτι αναφερεστε σε πολλούς.
Δεν θα επιθυμουσα να γινει ο χωρος των σχολιων πεδίο αντιπαραθεσης για οποιονδηποτε.
Μπορειτε να μιλατε για ιστορικα ή άλλα στοιχεια κατα την γνωμη σας και να κρινετε τα όσα ειπε ο κ Νατσιος ομως παρακαλω να αποφεύγετε τους χαρακτηρισμους.
Για τον αρχιεπισκοπο Σεραφειμ Τικα αλλα και για άλλους αρχιερεις που αναφερετε, προσωπικα εχω εντελως διαφορετικη άποψη και δεν θα ηταν πρεπον να αρχισουμε να συζηταμε πανω σε αυτο καθως μαλλον αυτη η συζητηση δεν θα τελειωνε ποτε...
Οσο για τον νέο Σεβασμιοτατο Δράμας κ Δωροθεο αυτόν τον γνωριζω και προσωπικα...
Συνεπως καλο θα ηταν να αποφευχθουν οι χαρακτηρισμοι τα υπονοούμενα γενικώς...
ΥΓ. Διαβαστε παρακαλω τις οδηγιες για τα σχολια και να τις ακολουθείτε.
Το ιστολογιο μας δεσμευεται για την ελευθερία του λογου αλλα μεσα σε προΥποθέσεις ευπρέπειας και συμφωνα με τις οδηγίες που εχει δώσει.
Πολύ ορθή η παρέμβαση του π. Νικοδήμου.
Ατυχέστατη η τοποθέτηση του κ. Νατσιού και προκλητικότατη.
Δυστυχώς! Αποτελεί κατάντια πρώτου μεγέθους να βρίσκονται άνθρωποι που εκθειάζουν ένα πρόσωπο που περιήγαγε την Εκκλησία της Ελλάδος στο έσχατο σκαλοπάτι της ανυποληψίας, που δολοφόνησε 12 εκλεκτούς ιεράρχες, που δεν προέβαλλε ο "μπαρουτοκαπνισμένος" καμία ουσιαστική αντίσταση στην πολιτεία που έκανε τόσα αντίχριστα νομοσχέδια νόμους του Κράτους, που δίωξε ιεραποστολικά πρόσωπα, που ανύψωσε στον επισκοπικό θρόνο πλειάδα σκανδαλοποιών, που κραύγαζε "δεν θέλω αγίους"...
Ειπα ότι αυτη η συζητηση δεν θα βγαλει πουθενα, αλλά βλέπω ότι συνεχίζεται.
Προσωπικα εξ όσων γνωρίζω από πολυ στενά πρόσωπα με τον χωρο της Εκκλησίας, ο μακαριστός Σεραφείμ ήταν αυτός που μπόρεσε και προστάτεψε την Εκκλησία από πολλούς νόμους που ήθελε να φέρει ειδικά η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ χρησιμοποιώντας ως συνεργάτες άξιους ανθρώπους της Εκκλησίας.
Προστάτεψε την περιουσία της Εκκλησίας όσο μπορουσε και όλοι θυμόμαστε την μεγάλη κοντρα της Εκκλησίας με τον Τρίτση και την κυβέρνηση που τότε επιθυμούσε να αρπάξει τα απομεινάρια της εκκλησιαστικης περιουσίας και να τα διαχειριστεί με τον διεφθαρμένο τρόπο που τα διαχειρίζονται ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης. Δυστυχώς αυτό δεν συνεχίστηκε με τους διαδόχους του και σήμερα η περιουσία της Εκκλησίας της Ελλάδος έχει φτάσει στο χειρότερο σημείο των τελευταίων δεκαετιών... Φυσικα γι αυτο δεν ευθυνονται ΜΟΝΟ οι κυβερνήσεις αλλά και η εποχή των μνημονίων αλλα και οι άστοχες οικονομικές κινησεις της Ιεράς Συνόδου την περίοδο αυτή.
Κι αυτο το λεω χωρις να θέλω να μειωσω το γενικοτερο εργο των υπολοίπων αρχιεπισκοπων. Ειδικα ο Χριστόδουλος ήταν ένας εξαιρετικός και χαρισματικός αρχιεπίσκοπος που διοικησε την Εκκλησία σε πολυ δυσκολους καιρούς, με πολύ αποτελεσματικο τροπο και με μεγαλο πνευματικο και εθνικο εργο.
Ο Σεραφείμ είχε τον δικο του τροπο να αντιμετωπιζει τα θέματα που προέκυπταν στις σχεσεις κράτους κι Εκκλησίας και στο 90% των περιπτωσεων ο τρόπος αυτός ήταν τετοιος, ώστε τα έλυνε προς όφελος της Εκκλησίας χωρίς καν να αντιληφθεί ο λαός ότι υπήρχε πρόβλημα... Αυτό το ομολογούν ΟΛΟΙ οι αρχιερείς των Συνοδικών περιόδων στις οποίες προήδρευσε.
Το τι συνεβει με τους τότε αρχιερεις, κατα την διάρκεια της επταετίας και αμεσως μετα τα αναφερει η εκκλησιαστικη ιστορία. Οπως και ποιοι εκ των αρχιερεων αποδεικτηκαν άξιοι ή το αντιθετο...
Για τον Κιλκισιου Χαρίτωνα δεν τον γνωριζα, αλλά εκ των όσων διαβάζω ήταν ένας άξιος Ιεραρχης με μεγάλο έργο στην Μητρόπολη του.
Καλο θα ηταν να προσεχουμε γενικως τους χαρακτηρισμους παρακαλω πολυ και να κινδυνεύουμε να πέσουμε σε ιεροκατηγορία και συκοφαντία...
Νομιζω καταλάβαμε τις θέσεις όλων των σχολιαστών και τυχόν συνέχιση αυτού του σχολιασμού επιφέρει μόνο κακό στην Εκκλησία μας.
"Προσωπικά εξ όσων γνωρίζω από πολύ στενά πρόσωπα με τον χωρο της Εκκλησίας, ο μακαριστός Σεραφείμ ήταν αυτός που μπόρεσε και προστάτεψε την Εκκλησία από πολλούς νόμους που ήθελε να φέρει ειδικά η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ χρησιμοποιώντας ως συνεργάτες άξιους ανθρώπους της Εκκλησίας".
Αγαπητέ μου, αυτά που γράφεις δείχνουν ότι μάλλον δεν γνωρίζεις καθόλου καλά τα πράγματα.
Παράκληση: μην γράφεις γι αυτό το θέμα γιατί εκτίθεσαι.
Συμφωνώ ότι δεν ωφελεί η περαιτέρω αντιπαράθεση γιατί κάποιοι δεν γνωρίζουν καλά τα πράγματα ή τους τα έχουν πει αλλιώς κάποιοι άλλοι και μάλλον δεν πρόκειται να αλλάξουν γνώμη.
Πολύ καλά έκαναν όσοι αντέδρασαν στα όσα είπε ο Νατσιός γιατί γνωρίζουν πολλά και τους θλίβουν
και τους προκαλούν δικαιολογημένη αγανάκτηση αυτά που είπε.
Ας ελπίσουμε ότι θα αναθεωρήσει.
Ας σταματήσει εδώ το θέμα, συμφωνώ.
Αν και δεν ειμαι μονο εγω που πιστευω τα συγκεκριμενα για τον Σεραφειμ (τα οποια γνωριζω εξ ιδιων πηγων), οπως αποδεικνυεται ακομα και τα άρθρα που κυκλοφορουν για αυτον διαδικτυακα, ωστοσο ευχαριστω που συμφωνείτε να σταματησει εδω αυτη η διχογνωμία.
Οσο για τον κ Νατσιό είναι ένας έντιμος και άξιος πατριώτης με πολυ σημαντικό εθνικοθρησκευτικο αγωνα για την πατριδα μας και νομιζω οτι ξέρει πολυ καλα τι λέει, για ποιον το λεει και πότε το λέει...
Ευχαριστω πολύ.
Δημοσίευση σχολίου