10 Ιουλίου 2022

«ΟΙ ΜΕΝ ΑΝΔΡΕΣ ΓΕΓΟΝΑΣΙ ΜΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΟΙ ΔΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΑΝΔΡΕΣ»

Ξέρξην δὲ εἰπεῖν λέγεται πρὸς τὰ φραζόμενα
«ΟΙ ΜΕΝ ΑΝΔΡΕΣ ΓΕΓΟΝΑΣΙ ΜΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΟΙ ΔΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΑΝΔΡΕΣ»
ταῦτα μὲν Ξέρξην φασὶ εἰπεῖν. (ΗΡΟΔΟΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ 8.89.1) 
 
Γράφει η Θώμη Παριανού 
 
Όπως μας παραδίδει ο ‘Πατέρας της Ιστορίας’ Ηρόδοτος, την φράση «Οἱ μὲν ἄνδρες γεγόνασί μοι γυναῖκες, αἱ δὲ γυναῖκες ἄνδρες» είπε ο Ξέρξης κατά τη διάρκεια της ναυμαχίας της Σαλαμίνας βλέποντας, από το όρος Αιγάλεω, την σύμμαχό του, Αρτεμισία της Καρίας, βασίλισσα της Αλικαρνασσού, να πολεμά με γενναιότητα εναντίον των Ελλήνων. Με αυτή του την φράση, ήθελε να εξάρει την ΑΝΔΡΕΙΑ που έδειξε η Αρτεμισία, ως γυναίκα, η οποία ανδρεία, όπως λέει και η ετυμολογία της λέξης, θεωρείται ΑΝΔΡΙΚΗ ιδιότητα. Αντίθετα, η έλλειψη ανδρείας σημαίνει δειλία και όταν προσάπτεται σε έναν άνδρα τον χαρακτηρίζει ‘’γυναίκα’’, δηλ. ΔΕΙΛΟ και, δυστυχώς αυτή η αντίληψη επικρατεί μέχρι σήμερα (την λες και σεξιστική). ‘Όπως και να έχει το πράγμα, η φράση αυτή δεν έχει να κάνει με τον σεξουαλικό προσανατολισμό του ατόμου στο οποίον αναφέρεται, αλλά με το θάρρος που αυτό το άτομο διαθέτει. 
 
Ερχόμενοι στο σήμερα, βλέπουμε ότι εμείς οι υγιώς σκεπτόμενοι χριστιανοί υφιστάμεθα έναν απροκάλυπτο πόλεμο πλέον, της λεγομένης ‘’καθεστηκυίας τάξεως», από τον οποίον δεν ξεφεύγει ούτε ο κατά φύσιν τρόπος ζωής, όπως τον έχει ορίσει η φυσική διάπλαση του σώματος μας, αλλά και όπως περιγράφεται στις Θρησκευτικές Γραφές της Παλαιάς και Καινής Διαθήκης και ορίζεται από τους πνευματικούς μας Πατέρες,, από τα παλιά χρόνια έως τις μέρες μας. Η ‘’καθεστηκυία τάξις’’ που κυβερνά σήμερα τον κόσμο έχει πετάξει και το τελευταίο φύλλο συκής, βλέποντας ότι έχει πλέον αποκαλυφθεί, και προσπαθεί να καταστρέψει την υγιή ελληνορθόδοξή κοινωνία μας, όπου και όπως μπορεί και όσο πιο γρήγορα γίνεται. Στο στόχαστρό της είναι κυρίως η νεολαία μας, την οποίαν προσπαθεί να πείσει (συν τοις άλλοις) ότι η σεξουαλική ταυτότητα ενός ανθρώπου δεν ορίζεται από το φύλο που έχει, αλλά από το ό,τι του « καπνίσει» του καθενός να είναι, ‘’υλοποιώντας’’ έτσι την ανωτέρω φράση του Ξέρξη. Όσον αφορά την σεξουαλική συμπεριφορά, πλην της φυσιολογικής προσέγγισης του άρρενος και του θήλεος, έχουν εφευρεθεί και άλλες σεξουαλικές συμπεριφορές, όπως λέει και ο ‘’σύλλογος’’ των σεξουαλικά ‘’αποκλινόντων’’ ανθρώπων ΛΟΑΤΚΙ+ (ούτε και οι ίδιοι ξέρουν την ακριβή σημασία των ‘αποκλίσεων’, στην προσπάθειά τους να προσδιορίσουν τα … απροσδιόριστα)  
 
Όμως, ‘’κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια’’, από τότε που ο Θεός πρωτοδημιούργησε τον κόσμο και τον άνθρωπο, όπως μας αποκαλύπτει η ‘’ΓΕΝΕΣΙΣ’’ . Εκεί μας αποκαλύπτεται πως παρουσιάστηκε ο ‘’πονηρός όφις - Διάβολος’’, ο οποίος παρακίνησε σε ανυπακοή τους Πρωτόπλαστους απέναντι στον Θεό, με αποτέλεσμα την εκδίωξή τους από τον Παράδεισο και την σκληρή ζωή που αναγκάστηκαν να ζήσουν για να επιβιώσουν ‘’με τον ιδρώτα του προσώπου τους’’. Σήμερα, ο Διάβολος παρουσιάζεται στα ‘’Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών’’, ως Συμβολικός (ουροβόρος) Όφις, που σκοπεύει στην διάλυση των χριστιανικών εθνών. Στο Κεφάλαιον Γ’ διαβάζουμε : 
«∆ύναμαι ήδη να σας αναγγείλω ότι είμεθα πλησίον του σκοπού. Μετ' ολίγον ακόμη δρόμον ο κύκλος του Συμβολικού Όφεως (όστις παριστάνει τον λαόν μας) θα κλεισθή. Και όταν ο κύκλος ούτος κλεισθή, όλα τα Κράτη της Ευρώπης θα περισφιγχθώσιν εις αυτόν ως εν ισχυρώ μαγγάνω».
 
Εδώ, ο Μασώνος Δάσκαλος μας λέει ότι ο Συμβολικός ‘Οφις, με την κυκλοτερή κίνηση που δημιουργεί με το σώμα του, προκειμένου να δαγκώσει την ουρά του, τελικά θα κλείσει τον κύκλο του, περισφίγγοντας τα Κράτη της Ευρώπης. 
 
Όπως και να έχει το πράγμα, η ΓΕΝΕΣΙΣ είναι σαφής: «ο Θεός εποίησεν άρσεν και θήλυ» και τους ευλόγησε «αυξάνεσθε και πληθύνεστε» σύμφωνα με την φύση τους. Όμως, η ομοφυλοφιλία και, στην συγκεκριμένη περίπτωση στην Βίβλο, η αρσενοκοιτία, είναι καταδικαστέα, περιγράφεται δε τι συνέβαινε στα Σόδομα, την εβραϊκή πόλη, από την οποία πήρε το όνομά της η διαστροφή του σοδομισμού. Η ιστορία έχει ως εξής: 
 
Στα Σόδομα διέμεναν ο Λωτ, ανηψιός του Αβραάμ , με την γυναίκα του και τις δύο κόρες του, ως πάροικοι, και ζούσαν με ευσεβή τρόπο, σε αντίθεση με τους ντόπιους κατοίκους. . Ο Θεός αποφάσισε τελικά να καταστρέψει αυτήν την πόλη και έστειλε δύο αγγέλους, με μορφή ανδρών, να πάνε στην πόλη και να ειδοποιήσουν τον Λωτ και την οικογένειά του να φύγουν, πριν αρχίσει η καταστροφή. Ο Λωτ πήρε τους αγγέλους και τους φιλοξένησε σπίτι του, το βράδυ όμως περικύκλωσαν το σπίτι του όλοι οι άνδρες των Σοδόμων και του ζητούσαν να τους δώσει τους δύο αυτούς άνδρες: «Εξάγαγε αυτούς προς ημάς, ίνα συγγενώμεθα αυτοίς». Ο Λωτ αρνήθηκε και τους παρακάλεσε να φύγουν, εκείνοι του επιτέθηκαν μέσα στο σπίτι του, και οι δύο άγγελοι τους τύφλωσαν. Μετά είπαν στον Λωτ να πάρει την γυναίκα του και τις κόρες του και να φύγουν, όσο το δυνατόν γρηγορότερα, χωρίς να κοιτάξουν πίσω. Τα ξημερώματα έριξε ο Θεός θειάφι και φωτιά και κατέστρεψε τα Σόδομα και τα Γόμμορα. Η γυναίκα του Λωτ γύρισε πίσω να κοιτάξει και έμεινε στήλη άλατος, ο δε Λωτ με τις δύο του κόρες κατέφυγαν σε ένα σπήλαιο, κοντά στην γειτονική πόλη Σηγώρ.  
 
Μια ιστορία, (ΑΠΕΙΡΟΥ ΚΑΛΛΟΥΣ) παρόμοια με αυτή των Σοδόμων, αναφέρεται και στους ΚΡΙΤΕΣ, κεφ.19, 22-30. Ένας Λευίτης (Εβραίος ιερωμένος), από την φυλή του Εφραίμ, μαζί με την παλλακή του (σύζυγο β’κατηγορίας), καθ΄οδόν προς τον τόπον της κατοικίας του στο όρος Εφραίμ, υποχρεώθηκε να διανυκτερεύσει στην πόλη Γαβαά, οι κάτοικοι της οποίας ανήκαν στην φυλή του Βενιαμίν. Στην πόλη αυτή παροικούσε και ένας πρεσβύτης που κατήγετο και αυτός από την φυλή του Εφραίμ, ο οποίος προσεφέρθη να φιλοξενήσει το ζεύγος. Όπως συνέβη με τον Λωτ, το βράδυ, οι άνδρες της Γαβαά μαζεύτηκαν έξω από το σπίτι του πρεσβύτη και του ζητούσαν να τους παραδώσει τον Λευίτη «ἵνα γνῶμεν αὐτόν». Τελικά, ο Λευίτης έβγαλε έξω την παλλακή του και την παρέδωσε στους άνδρες της Γαβαά, οι οποίοι την κακοποιούσαν όλη την νύχτα. Το πρωί η άτυχη γυναίκα πέθανε και ο «στοργικός» Λευίτης ιερωμένος σύζυγός της «ἔλαβε τὴν ῥομφαίαν καὶ ἐκράτησε τὴν παλλακὴν αὐτοῦ καὶ (δι)ἐμέλισεν αὐτὴν εἰς δώδεκα μέλη καὶ ἀπέστειλεν αὐτὰ ἐν παντὶ ὁρίῳ Ἰσραήλ». Σημειωτέον ότι οι φυλές του Ισραήλ ήταν 12 , όσοι και οι γιοι του Ιακώβ. 
 
Στο ΛΕΥΙΤΙΚΟΝ, η κτηνοβασία συνδέεται με το μίασμα και την αισχρότητα και περιλαμβάνεται στην ίδια ομάδα με την επαφή με γυναίκα που έχει έμμηνο ρύση, τη μοιχεία και την ανδρική ομοφυλοφιλία, η οποία και καταδικάζεται  
 
α) 18,22 καὶ μετά ἄρσενος οὐ κοιμηθήσῃ κοίτην γυναικείαν, βδέλυγμα γάρ ἐστι.= :Δεν θα κοιμηθής με άρρενα, όπως κοιμάσαι με γυναίκα, διότι η πράξις αυτή είναι βδελυρά.
β) 20:13: καὶ ὃς ἂν κοιμηθῇ μετά ἄρσενος κοίτην γυναικός, βδέλυγμα ἐποίησαν ἀμφότεροι· θανάτῳ θανατούσθωσαν, ἔνοχοί εἰσιν = Αν κάποιος συνευρεθεί με άνδρα όπως συνευρίσκεται με γυναίκα, διαπράττουν και οι δυο πράξη βδελυρά. Πρέπει εξάπαντος να θανατωθούν και θα είναι οι ίδιοι υπεύθυνοι για τον θάνατό τους». 
 
Την φυσιολογική αντίληψη περί της ανθρώπινης σεξουαλικότητας και ειδικά ενός χριστιανού περιγράφει ο Απόστολος Παύλος στις Επιστολές του προς τους πρώην ειδολολάτρες, οι οποίοι είχαν βαπτισθή χριστιανοί: «Μη πλανάσθε, ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτε θηλυπρεπείς ούτε αρσενοκοίται, ούτε πλεονέκται, ούτε κλέπται, ούτε μέθυσοι, ούτε ύβρισταί, ούτε άρπαγες θα κληρονομήσουν βασιλείαν Θεού. Και κάτι τέτοιοι υπήρξατε και σεις στο παρελθόν. Αλλ' ελουσθήκατε με το άγιον βάπτισμα και εκκαθαρισθήκατε από αυτά τα αμαρτήματα. Αλλ' επήρατε τον αγιασμόν που χαρίζει το Πνεύμα το Αγιον, εγίνατε δίκαιοι εν τω ονόματι του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού δια του Πνεύματος του Θεού μας… 
….διότι το σώμα δεν έχει γίνει δια την πορνείαν και τας σαρκικάς επιθυμίας, αλλά δια τον Κυριον, που είναι κεφαλή του πνευματικού σώματος της Εκκλησίας· και ο Κυριος είναι δια το σώμα, δια να κατοική εις αυτό και το αγιάζη
…. δεν γνωρίζετε ότι το σώμα σας είναι ναός του Αγίου Πνεύματος, που κατοικεί μέσα σας, και το έχετε λάβει από τον Θεόν και άρα δεν ανήκετε στον εαυτόν σας; ;
Διότι έχετε εξαγορασθή με πολύτιμον τίμημα, δηλαδή με το ανεκτίμητον αίμα του Χριστού. Αποφεύγετε, λοιπόν, κάθε σαρκικήν εκτροπήν, που μολύνει το σώμα, και δοξάσατε τον Θεόν με όλην σας την προσωπικότητα, με το σώμα σας και με το πνεύμα σας, τα οποία είναι του Θεού
». 
 
Εκτός από τα χωρία της Αγίας Γραφής, η ομοφυλοφιλία καταδικάζεται και από τους μεταγενέστερους Αγίους Πατέρες, όπως ήταν οι Τρεις Ιεράρχες (Βασίλειος ο Μέγας, Γρηγόριος ο Θεολόγος και Ιωάννης ο Χρυσόστομος), ο Ιωάννης ο Νηστευτής, ο Γρηγόριος ο Παλαμάς, κ.α. Στον Κανόνα Ζ’, ο Μεγας Βασίλειος λέει «Περί αρρενοφθόρων, ζωοφθόρων, φονέων, φαρμακών, μοιχών και ειδωλολατρών, η αυτή επιτιμία, ….της αυτής καταδίκης εισίν ηξιωμένοι» και τους καλεί σε ειλικρινή μετάνοια. Υπάρχει μάλιστα ο Κανών ξβ΄του ιδίου «Περί αρσενοκοίτου: Ο την ασχημοσύνην εν τοις άρρησιν επιδεικνύμενος, τον χρόνον του εν τη μοιχεία παρανομούντος οικονομηθήσεται».  
 
Ο Κανών ιη΄του Ιωάννη του Νηστευτή έχει ως εξής: «Τον αρρενομανήσαντα τρία έτη της Κοινωνίας είργεσθαι τον τοιούτον έδειξε , κλαίοντα και νηστεύοντα και προς εσπέρας ξηροφαγούντα και μετανοίας (=μετάνοιες) διακοσίας ποιούντα». 
 
Ο Αρχιεπίσκοπος της καρδιάς μας (μακαριστός πλέον) Χριστόδουλος μιλώντας για την ομοφυλοφιλία είχε πει "Αλλά σκεφθείτε πού έχουμε φθάσει! Σε ποιο κατάντημα έχει φθάσει σήμερα η ανθρωπότητα, η οποία, αυτό που είναι αμαρτία βοώσα και κράζουσα, θέλει να την καλύψει. Να μη λέμε, να μη μιλάμε, γιατί ενοχλούνται αυτοί που έχουνε το κουσούρι, γιατί θέλουνε όλοι οι άλλοι να το παραδεχθούν ως μια φυσιολογική κατάσταση" (31 Οκτωβρίου 2004).  
 
Αλλά και οι ίδιοι ΑΚΤΙΒΙΣΤΕΣ ομοφυλόφιλοι, φαίνεται ότι κάπου τα έχουν μπερδέψει. Κατάφεραν, χάρη στους προοδευτικάριους κυβερνήτες, να επιβάλλουν την ‘ιδιαιτερότητά’ τους ως ένα φυσιολογικό φαινόμενο στην κοινωνία μας, ‘ελέω δημοκρατίας’. Όμως οι ίδιοι δεν δείχνουν καμμία δημοκρατική ευαισθησία, όταν απαιτούν ‘’ό,τι τους κατέβει’’ από την κοινωνία μας, όπως, λ.χ. τα νεογέννητα παιδιά μας στο μαιευτήριο να μην φορούν γαλάζια (τα αγοράκια) και ροζ (τα κοριτσάκια) βραχιολάκια, αλλά ΛΕΥΚΑ, ακυρώνοντας την σεξουαλική ταυτότητα που τους έδωσε η ΦΥΣΗ με την γέννησή τους, αφήνοντας να αποφασίσουν αυτά…. όταν μεγαλώσουν 
 
Αντιπροσωπευτικό δείγμα του ήθους τους είναι ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ, ο οποίος, κατά τη διάρκεια των σπουδών του στο Λονδίνο εργάστηκε ως συνοδός κυρίων. Έχει δηλώσει πως είναι ομοφυλόφιλος, οροθετικός και άθεος . Από το 1992, είναι στέλεχος του φιλοσκοπιανού ΄ Ελληνικού Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι’ και, χάρη στις δικές του ενέργειες , φάγαμε και πρόστιμο από την Ευρώπη. Υπήρξε σύμβουλος του Γιωργάκη Παπανδρέου,, αλλά το 2008 απομακρύνθηκε από τη θέση επειδή ανέφερε πως υπάρχει στην Ελλάδα «μακεδονική μειονότητα» και επειδή ανέφερε την τότε ΠΓΔΜ ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας».  
 
Στην αρχή, οι ως άνω ΑΚΤΙΒΙΣΤΕΣ κινήθηκαν λέγοντας ότι γυναίκες είχαν φυλακισθεί σε σώματα ανδρών και … τούμπαλιν και κάπως έπρεπε να … απελευθερωθούν, στην πορεία, όμως, έκαναν και άλλες ‘ανακαλύψεις’. Τα αρχικά της πρώτης τους ονομασίας ήταν ‘’Λ.Ο.Α.Τ/Δ΄’’ από τις λέξεις ‘Λεσβία, Ομοφυλόφιλος, Αμφιφυλόφιλος, Τρανς ή Διεμφυλικός’ . Στην συνέχεια ανακάλυψαν, μαζί με τους αλλοδαπούς ομοίους τους, περισσότερες ‘ποικιλίες’. Το διεθνές αρκτικόλεξο είναι LGBTQ+(Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender και Queer) ή GLBT+ (Gay, Lesbian, Bisexual και Transgender). Κάποιοι συμπεριλαμβάνουν τα ίντερσεξ άτομα, και έτσι το αρκτικόλεξο μπορεί να χρησιμοποιηθεί συνδυασμένα ως ΛΟΑΤΚΙ+ (LGBTQI+). 
 
Ο όρος αναφέρεται σε όλα τα άτομα ΕΚΤΟΣ των ετεροφυλοφίλων cisgender (των ατόμων που συμφωνούν με το φύλο που τους έδωσε η φύση και αποδόθηκε κατά τη γέννηση). 
 
Στις μέρες μας, ο Θεός μας έστειλε ένα σύγχρονο Άγιο, τον πατέρα Παϊσιο, ο οποίος με απλή και κατανοητή γλώσσα μας μίλησε για πολλά θέματα, μεταξύ αυτών και την ομοφυλοφιλία. Μεταξύ ενός πιστού και του πατρός Παϊσίου, διημείφθη ο εξής διάλογος.
- Γέροντα, τι συμβαίνει με τους ομοφυλόφιλους ;;. Μερικοί γιατροί λένε ότι γεννιούνται έτσι, ότι είναι δηλαδή θέμα χρωματοσωμάτων , θέμα της φύσης, άρα είναι αδύνατον αυτοί οι άνθρωποι να αλλάξουν και , επομένως, άδικα τους ταλαιπωρούν και ότι δεν έχουν ευθύνη αυτοί.
- Όχι, βρε παιδί μου, δεν είναι έτσι. Είναι ένα πάθος αυτό, όπως και τα άλλα πάθη.
- Δηλαδή, μπορεί να διορθωθεί ένας τέτοιος άνθρωπος;;
- Πως δεν μπορεί! Μπορεί! Αν θέλει και προσπαθήσει, μπορεί να κόψει την κακιά συνήθεια. Πολύ βοηθάει να έχει κανείς ένα πραγματικό και καλό φίλο.
- Πως γίνεται κανείς ομοφυλόφιλος;; Φταίει η οικογένεια;;
- Αν είναι μικρό παιδάκι, πιο αδύνατο, πιο συνεσταλμένο και δεν προσέξουν τις παρέες του, τότε κανένας αλήτης μπορεί να το στριμώξει με το ζόρι. .. έλκεται και αυτό μετά από την ηδονή και σιγά – σιγά συνηθίζει.

 
Όπως βλέπουμε, λοιπόν, ό,τι αντιβαίνει στις φυσιολογικές μας λειτουργίες και ηθικές μας αξίες, εμπνέεται από τον Διάβολο / Όφι και εφαρμόζεται από τα αργυρώνητα όργανά του που το παρουσιάζουν ως ‘’πρόοδο’’. Αντίθετα, οι ίδιοι παρουσιάζουν ως ‘’οπισθοδρόμηση ‘’ και ‘’μεσαίωνα’’ τον σεβασμό των αξιών και την τήρηση των εντολών της Πίστεώς μας. Το ζητούμενό τους είναι να προξενήσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κακό στην κοινωνία μας και ένα μέσον είναι και η προτροπή στην ομοφυλόφιλη συμπεριφορά, την οποίαν κατ’ εξοχήν παρουσιάζουν ως κάτι το ‘’φυσιολογικό ‘’ και ‘’προοδευτικό’’.  
 
Ο πατήρ Παϊσιος περιγράφει μία ‘’συνάντηση’’ που είχε με τον Διάβολο.. «Τόσα χρόνια πέρασαν και ο διάβολος δεν μετανόησε! Χειρότερος γίνεται! …. Όταν ήμουν στο κελί του παπά – Τύχωνα, λυπήθηκα τον Διάβολο.’’Άγγελος ήταν και που κατάντησε το πλάσμα του Θεού’’, σκεπτόμουν. Με πήραν τα δάκρυα και προσευχόμουν για αυτόν. Και όπως είχα το κεφάλι μου στο χώμα, κάνω έτσι στο πλάι και τον βλέπω δίπλα μου, φανερά δηλαδή, να με μουντζώνει. Ένα άγριο κεφάλι, με κάτι ρουθούνια, με κάτι σουβλερά δόντια, φωτιές πετούσαν τα μάτια και το στόμα, και με μούντζωνε. Εγώ προσευχόμουν για αυτόν και αυτός με μούντζωνε. Αυτό το επέτρεψε ο Θεός, για να καταλάβω την κακία του, δηλαδή ότι δεν μετανοεί».



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.