2 Ιουλίου 2022

Άμβλωση εναντίον Ζωής! Ορθοπολιτικοί εναντίον Αλήθειας! Επίσκοποι εναντίον πιστών και πίστεως!

Γράφει ο Κωνσταντίνος Λάσκαρης 
Θεολόγος
 
«-Αχός βαρύς ακούγεται, πολλά τουφέκια πέφτουν.
Μήνα σε γάμο ρίχνονται, μήνα σε χαροκόπι;
- Ουδέ σε γάμο ρίχνονται ουδέ σε χαροκόπι…»[1] 
 
 
Απλά το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ ανέτρεψε (στις 24-06-2022) την απόφαση-«ορόσημο»(sic!) του 1973 στην υπόθεση «Ρόου κατά Γουέιντ» (Roe Vs Wade), που αναγνώριζε το συνταγματικό δικαίωμα των γυναικών στην άμβλωση και την είχε νομιμοποιήσει σε όλη τη χώρα, δίνοντας μια σημαντική νίκη στους Ρεπουμπλικάνους και στους συντηρητικούς»(sic!) θρησκευόμενους που θέλουν να περιορίσουν ή να απαγορεύσουν την άμβλωση. 
 
Με ψήφους 6-3 της «συντηρητικής»(sic!) πλειονοψηφίας, το δικαστήριο επικύρωσε τον υποστηριζόμενο από τους Ρεπουμπλικάνους νόμο του Μισισίπι, που απαγορεύει την άμβλωση μετά τη 15η εβδομάδα κύησης.
 
Αμέσως, μετά την απόφαση, ξεσηκώθηκε ένας απίστευτος κουρνιαχτός δηλώσεων και διαδηλώσεων από κάθε είδους δικαιωματιστές, ορθοπολιτικούς[2], άθεους, ψοφοδεείς(διότι δεν τολμούν ή δεν θέλουν, για διαφόρους λόγους, να συνταχθούν με την αλήθεια και να την υποστηρίξουν), ψηφοθήρες, ψευτοεκσυγχρονιστές και ψευτοπροοδευτικούς πολιτικούς, οι οποίοι, διαρρηγνύοντας τα ιμάτια τους και μένοντας κυριολεκτικά χωρίς φύλλο συκής ή ντροπής, χαρακτήρισαν τη συγκεκριμένη απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ ως «σκοταδιστική», «αποκρουστική», «ένα μεγάλο βήμα προς τα πίσω», «τραγικό λάθος», αποτέλεσμα «εξτρεμιστικής ιδεολογίας» κ.ά. 
 
Παράλληλα, έριξαν στην πυρά των αναθεμάτων τον δικαστή του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ Κλάρενς Τόμας (ClarenceThomas), που γνωμοδότησε υπέρ της κατάργησης του «δικαιώματος»(sic!) στην άμβλωση, προλέγοντας, μάλιστα, ότι αυτός ο «αχρείος» δικαστής ενδέχεται να τολμήσει, τώρα, να βάλει στο μάτι –ώ της παραφροσύνης– τα «δικαιώματα» στην αντισύλληψη και στη νομιμοποίηση και τέλεση των γκέι γάμων(!). 
 
Στην Ελλάδα η πρώτη αρνητική αντίδραση εναντίον της όντως ιστορικής απόφασης του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ προήλθε από ότι σημειώσαμε, από τη σύζυγο του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, την κα Μαρέβα Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη -για την οποία εμείς τουλάχιστον, δεν έχουμε επισημάνει να προβαίνει με την ίδια ταχύτητα σε άλλες δημόσιες παρεμβάσεις (!)- και ακολούθησαν ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ κ. Νίκος Ανδρουλάκης, η Υπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλέξης Τσίπρας, ο κ. Ευάγγελος Βενιζέλος και ο Πρωθυπουργός της χώρας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης. Όλοι οι προαναφερόμενοι πολιτικοί, που αποτελούν ταυτόχρονα και τη σημερινή πολιτική ηγεσία της χώρας μας, δήλωσαν ότι είναι πρωτοφανής οπισθοδρόμηση η απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ για τις αμβλώσεις, διότι, κατά την κρίση τους, παραβιάζεται βασικό δικαίωμα των γυναικών. 
 
Αντίθετα, στο διεθνή πάλι χώρο, την ιστορικής σημασίας απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ χαιρέτησαν με δηλώσεις τους, μεταξύ άλλων, ο τέως πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ (Donald John Trump), και ο τέως αντιπρόεδρος των ΗΠΑ Μάικ Πενς (Michael "Mike" Richard Pence), ο οποίος, από την πλευρά του, υπογράμμισε ότι «η ζωή νίκησε» και ότι χάρη στην προειρημένη απόφαση «διορθώθηκε ένα ιστορικό λάθος». 
 
Στο ζήτημα που δημιουργήθηκε πήρε ακόμη θέση και ο επικεφαλής της διεύθυνσης σύνταξης της Υπηρεσίας Επικοινωνίας του Βατικανού Αντρέα Τορνιέλ, με δημόσια έγγραφη παρέμβασή του, στην οποία δηλώνει ότι «η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία διδάσκει ότι η άμβλωση είναι φόνος, διότι η ζωή ξεκινά από την στιγμή της σύλληψης και τελειώνει με τον φυσικό θάνατο. Ο πάπας Φραγκίσκος έχει παραβάλει την άμβλωση με την πρόσληψη πληρωμένου δολοφόνου για την εξόντωση ενός προβληματικού προσώπου...» 
 
Η Εκκλησία της Ελλάδος μέχρι σήμερα, δεν έχει κάνει καμιά σχετική δήλωση, αν και υπάρχει επιτροπή βιοηθικής της Εκκλησίας από την οποία θα μπορούσε να έχει ζητηθεί η συμβολή της στη γνωστοποίηση μιας συγκεκριμένης θέσης της Ορθόδοξης Εκκλησίας. 
 
Άραγε, αυτό συμβαίνει επειδή η ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία αντιδρά σε τέτοια θέματα πολύ ψύχραιμα, είναι όπως θα έλεγαν οι νέοι μας, «πολύ cool» ή διότι, όπως θα υπέθετε ένας τρίτος – αντικειμενικός(;) παρατηρητής, έχει μετατραπεί κυριολεκτικά, σ΄ ένα άφωνο και ευκολοχειραγωγούμενο παραμάγαζο της κρατικής και πολιτικής εξουσίας που αγωνίζεται υποτίθεται, να εξασφαλίσει κάποια ψίχουλα κρατικής, πολιτικής και οικονομικής στήριξης έχοντας μάθει να «ποιεί την νήσσαν» και εκπαιδεύοντας νυν και μελλοντικούς αρχιεπισκόπους και επισκόπους στο να αποδεικνύουν καθημερινά πόσο καλά παιδιά του συστήματος και της Νέας Τάξης είναι; 
 
Σε μία τέτοια κατάσταση και βέβαια δεν μας ενδιαφέρει η αλήθεια, η παράδοση, η πίστη, η Ορθοδοξία και η διακύρηξή τους αλλά πως θα χειριστούμε το κάθε ζήτημα που ανακύπτει ώστε να παρουσιαστούμε ως οι καλύτεροι διαχειριστές της διοίκησης του οργανισμού που εποπτεύουμε ή πως θα πλασαριστούμε ως η ασφαλή για το σύστημα, διάδοχη κατάσταση αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι θα διαχειριστούμε άριστα επικοινωνιακά και θα λανσάρουμε άνετα και εύκολα στο εποπτεύον πόπολο μας, τα μυθεύματα της πολιτικής ορθότητας που επιβάλλουν οι απαιτήσεις του συστήματος με το οποίο συναγελαζόμαστε. 
 
Στα πλαίσια αυτά δεν θα πρέπει βέβαια να μιλήσεις ενάντια στην άμβλωση και υπέρ της απόφασης του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ, ούτε ενάντια στο κλείσιμο των Ιερών Ναών και στις διώξεις των ευλαβών ιερέων στα χρόνια του κορωνοϊού, ούτε επίσης, για το προ καιρού περιφερόμενο ξόανο της Αμάλ, ούτε τέλος πάντων, για οτιδήποτε άλλο αντιστρατεύεται τις επιδιώξεις του συστήματος της Νέας Τάξης Πραγμάτων. 
 
Άραγε όμως, αξίζει πολιοί και σεβάσμιοι επίσκοποι να επιτρέπουν στους εαυτούς τους το ρόλο του προστάτη του συστήματος της πολιτικής ή εκκλησιαστικής ή οποιασδήποτε άλλης εξουσίας ή πάλι, να αρκούνται απλώς, στο ρόλο του εκκλησιαστικού ΕΙΣΑΓΓΕΛΑΤΟΥ (εκ της λέξεως εισαγγελέας και του ονόματος Ευαγγελάτος, του πασίγνωστου δημοσιογράφου που υπηρετεί το γνωστό είδος δημοσιογραφίας) της παραπολιτικής και παραεκκλησιαστικής επικαιρότητας, για να είναι απλώς αρεστοί στο σύστημα της Νέας Τάξης και να ορίζει έτσι αυτό την ύπαρξή τους και το ρόλο τους; 
 
Όταν κάποιος έτσι αντιλαμβάνεται την Ορθόδοξη Εκκλησία και τη θέση του μέσα σε αυτήν τότε φυσικά, αυτό που του μένει είναι να κυνηγά με οργή τους ανεμβολίαστους ιερείς και το Σταυρό του παπα-Δημήτρη και του κάθε παπα-Δημήτρη… διότι όπως ευθέως ομολογείται «αυτοί μαζεύουν πολύ κόσμο και εμείς όχι»(!)… 
 
Υποσημειώσεις:   
 
1. Της Δέσπως Μπότση, Δημοτικό τραγούδι.
2. Ορθοπολιτικοί: Αποτελεί νεολογισμό που θέλει να χαρακτηρίσει τους πολιτικούς εκείνους, οι οποίοι, κατά την άσκηση της πολιτικής τους, εφαρμόζουν πιστά τα κελεύσματα της πολιτικής ορθότητας.



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητες του Google Friend Connect (θα βρείτε δεξιά το ανάλογο gadget) να γίνετε φίλος του ιστολογίου μας και να λαμβάνετε με την εγγραφή σας στο αμέσως παρακάτω gadget πατώντας την λέξη "Εγγραφή" ενημερώσεις του ιστολογίου μας.

4. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

5. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

6. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

7. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

8. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Αλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.