16 Ιουνίου 2019

ΠΛΗΡΗΣ ΕΚΜΑΥΛΙΣΜΟΣ

Η μεροληπτική επιλογή προάσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και το gay parade

Από τον Χαράλαμπο Β. Κατσιβαρδά* 

Είναι πρόδηλο ότι η μεροληπτική επιλογή περί της προασπίσεως των ατομικών δικαιωμάτων, καθώς και η «φετιχοποίηση» αυτών, άγουν αναποδράστως εις την ουσιαστική κατάργηση του πυρήνα αυτών, και ο λόγος περί του προσφυούς «gay parade». Το δικαίωμα σεξουαλικού προσανατολισμού υφίστατο ανέκαθεν, ανεξαρτήτως νομικής κατοχυρώσεως, σήμερον ήδη αναγνωρίζεται αφενός ο γάμος μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών και αφετέρου διώκεται ποινικά τυχόν ρατσιστική εκδήλωση ως ένδειξη καταφρόνησης ή εκδήλωσης μίσους ένεκεν του σεξουαλικού προσανατολισμού καθ’ εκάστου.

Η δημιουργία κανόνων δικαίου διά την ομαλή ρύθμιση της κοινωνικής ζωής, όμως, δεν νομιμοποιεί ουδεμία κοινωνική ομάδα να επιβάλλει τις αντιλήψεις της καθ’ οιονδήποτε τρόπον προς την κοινωνία, ανεξαρτήτως εάν πρόκειται περί μειοψηφίας ή πλειοψηφίας, καθότι τούτο πόρρω απέχει από την ελευθερία και τη δημοκρατία, τουναντίον δε κατατείνει προς τη βαρβαρότητα και τον ολοκληρωτισμό. Η διεκδίκηση των ατομικών δικαιωμάτων και οι κοινωνικοί αγώνες, ανεξαρτήτως αν συμφωνούμε άπαντες με αυτούς, συντελούνται με επιχειρηματολογία, αξιοπρέπεια, ορθολογισμό, και όχι με συλλογικές εκδηλώσεις αυτοδιασυρμού, οι οποίες προσβάλλουν βαναύσως το αίσθημα της δημοσίας αιδούς, καταλύοντας κατ’ ουσίαν κάθε ψήγμα ηθικής τάξεως, καταστρατηγώντας και ισοπεδώνοντας κάθε έκφανση πολιτισμού. 

Η μονομερής προβολή της σεξουαλικής ταυτότητας, καθώς και των συναφών προς αυτήν ποικιλότροπων εκφάνσεων δημοσίως, δημιουργεί την αλγεινή πεποίθηση ότι η ομοφυλοφιλία καθίσταται πλήρως αποπνευματικοποιημένη, ταυτίζεται αποκλειστικά με τη σαρκική συνάφεια, άνευ φραγμών και αρχών, και τη διάθεση κοινωνικής προσαρμογής, πράγμα το οποίο θα έπρεπε να προξενήσει την μήνιν και την παρέμβαση των ίδιων των ομοφυλοφιλικών σωματείων, διότι πέμπονται εξ ιδίων διαφορετικά μηνύματα ευτέλειας εις την κοινωνία.

Η στανική επιβολή των «ατομικών» δικαιωμάτων της μιας κοινωνικής ομάδας προς την άλλη, άνευ μέτρου και διάθεσης πειθαρχίας και συμμετρικής εναρμόνισης με το σύνολο της κοινωνίας, ουδόλως οδηγεί σε μια πλουραλιστική αλληλοπεριχωρούμενη δημοκρατική κοινωνία, αλλά σε συγκρουσιακή και εύθραυστη (κοινωνία), η οποία βαίνει επί κινούμενης άμμου, δημιουργώντας μια αέναη διελκυστίνδα αντιπαράθεσης, όπου η μια κοινωνική ομάδα αγωνιά να επιβληθεί εις την άλλη διά νόμου (λ.χ., ρατσισμός, μισαλλοδοξία), ποινικοποιώντας τοιουτοτρόπως άκριτα οιαδήποτε μορφή αντίδρασης, φαλκιδεύοντας και περιορίζοντας συνάμα το αντίστοιχο ισόκυρο δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης κατά το άρθρο 14 του Συντάγματος, διολισθαίνοντας λίαν επικινδύνως προς μια μορφή ιδιότυπης δικτατορίας.

Εν κατακλείδι, η ποιότητα της δημοκρατίας και το μέτρο της εξέλιξής της δεν είναι η ανεκδιήγητη τέλεση της απομίμησης της σεξουαλικής πράξεως δημοσίως, αλλά ούτε και η ιταμή διαδήλωση αμιγώς των πάσης φύσεως σεξουαλικών προτιμήσεων εις επήκοον απάντων, αλλά η διασφάλιση μιας ποιότητας ζωής και η ομαλή ένταξη εις το κοινωνικό σύνολο, καθώς και ο σεβασμός εις την ιδιωτική ζωή, με όποια ιδιαιτερότητα - και ουχί μόνον σεξουαλική. Γιατί, άραγε, δεν υφίσταται τέτοια «εορτή» διά τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες, όπου η ίδια η Πολιτεία, διά της θεσμικής αβελτηρίας της, ολιγωρεί;

*Δικηγόρος
πηγή



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.