25 Ιουνίου 2019
Το μέλλον στις αερομεταφορές ξεκίνησε… Flying V από την Airbus και την ολλανδική KLM
Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Σοφή η αρχαία ελληνική ρήση και φαίνεται πώς την ασπάζονται τόσο η Airbus, όσο και η ολλανδική KLM. Μία αεροπορική εταιρεία με ιστορία 100 ετών (έτος ίδρυσης της είναι το 1919! Στα 100 χρόνια της ιστορίας της η ολλανδική αεροπορική εταιρεία έχει προβεί σε σημαντικές κινήσεις με πρωτοποριακό χαρακτήρα. Ήταν για παράδειγμα η πρώτη ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία που εισήγαγε σε υπηρεσία το DC-2 της Douglas, πρόδρομο του θρυλικού DC-3/C-47 που έγραψε τη δική του ξεχωριστή ιστορία τόσο στις αερομεταφορές όσο και στις επιχειρήσεις του Β΄Π.Π.
Εξακολουθώντας να υιοθετεί τις ίδιες τακτικές, η διοίκηση της εταιρείας ανακοίνωσε πρόσφατα την απόφασή της να προβεί στη χρηματοδότηση, αν και όχι εξ΄ ολοκλήρου, της ανάπτυξης ενός νέου επιβατικού αεροσκάφους με πτερυγικό εκπέτασμα και χωρητικότητα επιβατών και φορτίου, παρόμοια με τα αντίστοιχα του νέου A350.
Στην πραγματικότητα, αυτά θα είναι και τα δύο μόνα κοινά χαρακτηριστικά των δύο αεροπλάνων. Ρίχνοντας μία ματιά στις απεικονίσεις Η/Υ και τα σχέδια του Flying V, διαπιστώνει κανείς αμέσως ότι πρόκειται για κάτι εντελώς νέο που αποκαλύπτει “τη μορφή των πραγμάτων που θα έρθουν” στο χώρο των παγκόσμιων αερομεταφορών.
Αποκαλύπτει με άλλα λόγια ότι η κλασική διάταξη σωληνοειδής άτρακτος με πτέρυγα, πολύ σύντομα θα ανήκει στο παρελθόν της Πολιτικής Αεροπορίας. Αν όχι σε όλες τις κατηγορίες, σίγουρα σε αυτές των μέσης-μεγάλης χωρητικότητας, μέσων και μεγάλων αποστάσεων.
Από που προκύπτει όμως αυτό; Η απάντηση είναι απλή… Η αναζήτηση τρόπων μεταφοράς επιβατών και φορτίου με χαμηλότερο κόστος και, κυρίως, με μικρότερη οικολογική/περιβαλλοντική επιβάρυνση, αποτελεί κύριο ζητούμενο τα τελευταία 50 τουλάχιστον χρόνια. Τουλάχιστον από την πετρελαϊκή κρίση του 1973 και μετά…
Αυτός είναι και ο λόγος της περαιτέρω εξέλιξης των κινητήρων τζετ (στροβιλοκινητήρων), μέσα από την εμφάνιση και καθιέρωση των turbofan. Στροβιλοκινητήρων δηλαδή με “ανεμιστήρα” στο εμπρός τμήμα τους και μεγάλο λόγο παράκαμψης (High bypass ratio).
Είναι οι μεγάλης μετωπικής επιφάνειας κινητήρες που “φορούν” πλέον όλα τα πολιτικά αεροπλάνα, αλλά και τα στρατιωτικά μεταφορικά, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Ξεχωρίζουν με την πρώτη ματιά από τους παλιούς κλασικούς σωληνοειδείς, μη παρακαμπτικούς (turbojet) στροβιλοκινητήρες που “φορούσαν τα πολιτικά αεροσκάφη των δεκαετιών του ‘60 και του ‘70.
Η μέση κατανάλωση καυσίμου μέσω της συνεχούς βελτίωσης της απόδοσης και των χαρακτηριστικών λειτουργίας των turbofan, έχει περιοριστεί μέχρι και κατά 30% (!) σε σχέση με τους παλαιότερους turbojet… Αυτός είναι μάλιστα και ένας από τους λόγους για τους οποίους η USAF εξετάζει ακόμα και σήμερα την αντικατάσταση των στροβιλοκινητήρων TF33 στα B-52H τα οποία έχει αποφασίσει ότι θα συνεχίσει να αξιοποιεί επιχειρησιακά για δύο ακόμη τουλάχιστον δεκαετίες!
Η αντικατάσταση των κλασικών στροβιλοκινητήρων JT3 στα ιπτάμενα τάνκερ KC-135 από τον παρακαμπτικό (Turbofan) CFM56 (KC-135R/Re-engined) στη δεκαετία του ‘80, εξοικονόμησε εκατομμύρια δολάρια στην USAF σε δαπάνες αγοράς καυσίμου σε ετήσια βάση… Το ίδιο συνέβη και στις τάξεις των αεροπορικών εταιρειών… Η εξέλιξη δεν σταματά λοιπόν. Ποτέ.
Μόνο που τώρα στρέφεται σε άλλο κομμάτι. Αυτό της αεροδυναμικής. Και εξηγούμαστε… Στο πρόγραμμα Flying V συμμετέχει και το πολυτεχνείο του Delft, με υπεύθυνο τον καθηγητή Roelof Vos, ο οποίος σε δηλώσεις του σχετικά με το πρόγραμμα, αποκάλυψε το λόγο για τον οποίο η αεροπορική βιομηχανία θα στραφεί ξανά στην αεροδυναμική και κατ’ επέκταση στην οριστική εγκατάλειψη της κλασσικής διάταξης των πολιτικών αεροπλάνων που όλοι γνωρίζουμε σήμερα.
Ο κύριος αυτός είπε μεταξύ άλλων τα εξής: “Η συνολική επιβάρυνση των πολιτικών πτήσεων σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) ανέρχεται σε ποσοστό 2,5% (πολύ αισιόδοξο νούμερο κατά την άποψή μας). Οι συμβατικοί παρακαμπτικοί στροβιλοκινητήρες έχουν φτάσει στο μέγιστο της απόδοσής τους.
Δεν διακρίνονται περαιτέρω περιθώρια εξέλιξής τους. Από την άλλη πλευρά οι ηλεκτρικοί κινητήρες συνεπάγονται βάρος (μπαταρίες) και έχουν συγκεκριμένες εφαρμογές. Δεν μπορούμε να πετάξουμε πάνω από τον Ατλαντικό με ηλεκτρικούς κινητήρες σήμερα και δεν θα μπορούμε ούτε σε 30 χρόνια.
Επομένως δεδομένου ότι η άτρακτος παράγει άντωση και συνεισφέρει στη μείωση της αεροδυναμικής οπισθέλκουσας, θα πρέπει να εγκαταλείψουμε την κλασική διαμόρφωση σωληνωειδούς ατράκτου και συμβατικής πτέρυγας και να πάμε σε πιο προηγμένες, αεροδυναμικής φύσης, λύσεις (συγχώνευση ατράκτου – πτέρυγας), προκειμένου να επιτύχουμε μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Τουλάχιστον μέχρι οι εξελίξεις στην τεχνολογία των κινητήρων να μας επιτρέψουν να στραφούμε ξανά σε αυτούς”.
Θα πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι η Airbus εξετάζει το ενδεχόμενο υιοθέτησης πολλών διαφορετικών αεροδυναμικών διαμορφώσεων εδώ και 25 τουλάχιστον χρόνια, για τα πολιτικά αεροσκάφη του μέλλοντος. Προς το παρόν το Flying V, αναμένεται να πετάξει για πρώτη φορά τον ερχόμενο Σεπτέμβριο υπό τη μορφή μοντέλου υπό κλίμακα.
Από τον Οκτώβριο, ένα ομοίωμα της σχήματος V καμπίνας επιβατών του θα εγκατασταθεί στο αεροδρόμιο Schipol του Άμστερνταμ και θα είναι ανοικτό στο επιβατικό κοινό, με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την ίδρυση της KLM. Δοκιμές μοντέλων του αεροσκάφους έχουν ήδη γίνει σε αεροσύραγγες, ενώ σχεδιάζεται η συνέχισή τους με πιο εντατικούς ρυθμούς και στο μέλλον.
πηγή
Εξακολουθώντας να υιοθετεί τις ίδιες τακτικές, η διοίκηση της εταιρείας ανακοίνωσε πρόσφατα την απόφασή της να προβεί στη χρηματοδότηση, αν και όχι εξ΄ ολοκλήρου, της ανάπτυξης ενός νέου επιβατικού αεροσκάφους με πτερυγικό εκπέτασμα και χωρητικότητα επιβατών και φορτίου, παρόμοια με τα αντίστοιχα του νέου A350.
Στην πραγματικότητα, αυτά θα είναι και τα δύο μόνα κοινά χαρακτηριστικά των δύο αεροπλάνων. Ρίχνοντας μία ματιά στις απεικονίσεις Η/Υ και τα σχέδια του Flying V, διαπιστώνει κανείς αμέσως ότι πρόκειται για κάτι εντελώς νέο που αποκαλύπτει “τη μορφή των πραγμάτων που θα έρθουν” στο χώρο των παγκόσμιων αερομεταφορών.
Αποκαλύπτει με άλλα λόγια ότι η κλασική διάταξη σωληνοειδής άτρακτος με πτέρυγα, πολύ σύντομα θα ανήκει στο παρελθόν της Πολιτικής Αεροπορίας. Αν όχι σε όλες τις κατηγορίες, σίγουρα σε αυτές των μέσης-μεγάλης χωρητικότητας, μέσων και μεγάλων αποστάσεων.
Από που προκύπτει όμως αυτό; Η απάντηση είναι απλή… Η αναζήτηση τρόπων μεταφοράς επιβατών και φορτίου με χαμηλότερο κόστος και, κυρίως, με μικρότερη οικολογική/περιβαλλοντική επιβάρυνση, αποτελεί κύριο ζητούμενο τα τελευταία 50 τουλάχιστον χρόνια. Τουλάχιστον από την πετρελαϊκή κρίση του 1973 και μετά…
Αυτός είναι και ο λόγος της περαιτέρω εξέλιξης των κινητήρων τζετ (στροβιλοκινητήρων), μέσα από την εμφάνιση και καθιέρωση των turbofan. Στροβιλοκινητήρων δηλαδή με “ανεμιστήρα” στο εμπρός τμήμα τους και μεγάλο λόγο παράκαμψης (High bypass ratio).
Είναι οι μεγάλης μετωπικής επιφάνειας κινητήρες που “φορούν” πλέον όλα τα πολιτικά αεροπλάνα, αλλά και τα στρατιωτικά μεταφορικά, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Ξεχωρίζουν με την πρώτη ματιά από τους παλιούς κλασικούς σωληνοειδείς, μη παρακαμπτικούς (turbojet) στροβιλοκινητήρες που “φορούσαν τα πολιτικά αεροσκάφη των δεκαετιών του ‘60 και του ‘70.
Η μέση κατανάλωση καυσίμου μέσω της συνεχούς βελτίωσης της απόδοσης και των χαρακτηριστικών λειτουργίας των turbofan, έχει περιοριστεί μέχρι και κατά 30% (!) σε σχέση με τους παλαιότερους turbojet… Αυτός είναι μάλιστα και ένας από τους λόγους για τους οποίους η USAF εξετάζει ακόμα και σήμερα την αντικατάσταση των στροβιλοκινητήρων TF33 στα B-52H τα οποία έχει αποφασίσει ότι θα συνεχίσει να αξιοποιεί επιχειρησιακά για δύο ακόμη τουλάχιστον δεκαετίες!
Η αντικατάσταση των κλασικών στροβιλοκινητήρων JT3 στα ιπτάμενα τάνκερ KC-135 από τον παρακαμπτικό (Turbofan) CFM56 (KC-135R/Re-engined) στη δεκαετία του ‘80, εξοικονόμησε εκατομμύρια δολάρια στην USAF σε δαπάνες αγοράς καυσίμου σε ετήσια βάση… Το ίδιο συνέβη και στις τάξεις των αεροπορικών εταιρειών… Η εξέλιξη δεν σταματά λοιπόν. Ποτέ.
Μόνο που τώρα στρέφεται σε άλλο κομμάτι. Αυτό της αεροδυναμικής. Και εξηγούμαστε… Στο πρόγραμμα Flying V συμμετέχει και το πολυτεχνείο του Delft, με υπεύθυνο τον καθηγητή Roelof Vos, ο οποίος σε δηλώσεις του σχετικά με το πρόγραμμα, αποκάλυψε το λόγο για τον οποίο η αεροπορική βιομηχανία θα στραφεί ξανά στην αεροδυναμική και κατ’ επέκταση στην οριστική εγκατάλειψη της κλασσικής διάταξης των πολιτικών αεροπλάνων που όλοι γνωρίζουμε σήμερα.
Ο κύριος αυτός είπε μεταξύ άλλων τα εξής: “Η συνολική επιβάρυνση των πολιτικών πτήσεων σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) ανέρχεται σε ποσοστό 2,5% (πολύ αισιόδοξο νούμερο κατά την άποψή μας). Οι συμβατικοί παρακαμπτικοί στροβιλοκινητήρες έχουν φτάσει στο μέγιστο της απόδοσής τους.
Δεν διακρίνονται περαιτέρω περιθώρια εξέλιξής τους. Από την άλλη πλευρά οι ηλεκτρικοί κινητήρες συνεπάγονται βάρος (μπαταρίες) και έχουν συγκεκριμένες εφαρμογές. Δεν μπορούμε να πετάξουμε πάνω από τον Ατλαντικό με ηλεκτρικούς κινητήρες σήμερα και δεν θα μπορούμε ούτε σε 30 χρόνια.
Επομένως δεδομένου ότι η άτρακτος παράγει άντωση και συνεισφέρει στη μείωση της αεροδυναμικής οπισθέλκουσας, θα πρέπει να εγκαταλείψουμε την κλασική διαμόρφωση σωληνωειδούς ατράκτου και συμβατικής πτέρυγας και να πάμε σε πιο προηγμένες, αεροδυναμικής φύσης, λύσεις (συγχώνευση ατράκτου – πτέρυγας), προκειμένου να επιτύχουμε μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Τουλάχιστον μέχρι οι εξελίξεις στην τεχνολογία των κινητήρων να μας επιτρέψουν να στραφούμε ξανά σε αυτούς”.
Θα πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι η Airbus εξετάζει το ενδεχόμενο υιοθέτησης πολλών διαφορετικών αεροδυναμικών διαμορφώσεων εδώ και 25 τουλάχιστον χρόνια, για τα πολιτικά αεροσκάφη του μέλλοντος. Προς το παρόν το Flying V, αναμένεται να πετάξει για πρώτη φορά τον ερχόμενο Σεπτέμβριο υπό τη μορφή μοντέλου υπό κλίμακα.
Από τον Οκτώβριο, ένα ομοίωμα της σχήματος V καμπίνας επιβατών του θα εγκατασταθεί στο αεροδρόμιο Schipol του Άμστερνταμ και θα είναι ανοικτό στο επιβατικό κοινό, με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την ίδρυση της KLM. Δοκιμές μοντέλων του αεροσκάφους έχουν ήδη γίνει σε αεροσύραγγες, ενώ σχεδιάζεται η συνέχισή τους με πιο εντατικούς ρυθμούς και στο μέλλον.
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Ενημέρωση,
Επιστημονικά θέματα,
Κοινωνικά θέματα,
Οικονομικά θέματα,
Τεχνολογία
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου