9 Νοεμβρίου 2024

Η Υποτέλεια της Εκκλησίας της Ελλάδος

Γράφει ο Ηλίας Σταμπολιάδης
 
Λέξεις κλειδιά: Αίρεση, Γάμος ομοφυλοφίλων, Αποσυνάγωγος, Σταυρός, Ανάσταση
 
Η λέξη αίρεση ετυμολογείται από το αιρέομαι και στα πλαίσια της αρχαίας ελληνικής γραμματείας σημαίνει το εκλέγειν, το δικαίωμα εκλογής, την ελεύθερη σκέψη, την ελεύθερη βούληση την ελεύθερη επιλογή.
 
Αίρεση στην Ορθόδοξη Εκκλησία αποκαλείται το θεολογικό δόγμα ή σύστημα, το οποίο έχει απορριφθεί από την εκκλησία, διότι σφάλει ως προς την Αλήθεια
 
Κατά την Ιερά Μονή Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου, αίρεση είναι η θρησκευτική διδασκαλία που παρεκκλίνει από τη γνήσια και αυθεντική χριστιανική πίστι και επομένως είναι πλανεμένη, αντορθόδοξη και αντιχριστιανική.
 
Σύμφωνα με τα ανωτέρω η επιλογή του να θεωρεί κανείς ότι υπάρχουν περισσότερα ανθρώπινα φύλα εκτός του ανδρός και της γυναικός και δικαιούνται να συνδέονται με γάμο αποτελεί αίρεση καθότι είναι αντίθετο προς την ανθρώπινη φύση και για εμάς τους Χριστιανούς συνιστά βλασφημία κατά της Αγίας Τριάδος που δημιούργησε την φύση. Ως εκ τούτου όποιος νομοθετεί υπέρ του γάμου των ομοφυλοφίλων είναι αιρετικός και θέτει εαυτόν εκτός της Εκκλησίας του Χριστού. 
 
Μετά από αυτό η κοινωνία του Χριστιανού με τον αιρετικό συνιστά απάρνηση της Χριστιανικής πίστης όπως προκύπτει από την διδασκαλία τόσο του αποστόλου Παύλου, ιδρυτού της Εκκλησίας της Ελλάδος, όσο και του Αγίου Βασιλείου που παρατίθενται αμέσως κατωτέρω. 
 
«Τίς δέ κοινωνία φωτί πρός σκότος; τίς δέ συμφώνησις Χριστῷ πρός Βελίαλ; ἤ τίς μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου; ... διό ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καί ἀκαθάρτου μή ἅπτεσθε» (Β´ Κορ. 6:14-18). 
 
«Οἵτινες τήν ὑγιῆ πίστιν προσποιοῦνται ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσι, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν» (Μέγας Βασίλειος, Patrologia Graeca ἤ ἐν συντομίᾳ P.G., τόμος 160, σ. 101). Προσοχή! Ὁ Ἅγιος δέν ὁμιλεῖ γιά κεκριμένους αἱρετικούς, ἀλλά γιά «ἑτερόφρονας»! 
 
Εδώ πρέπει να πούμε ότι, τους ομοφυλόφιλους που συνδέονται με μία αφύσικη σχέση και η Εκκλησία τους θεωρεί σαν ασθενείς τους οποίους καλείται να θεραπεύσει και η πολιτεία τους είχε παραχωρήσει το σύμφωνο συμβίωσης για τις καθημερινές τους ανάγκες, πρέπει να τους διαφοροποιήσουμε από τους Βουλευτές που με την ψήφο τους θεσμοθέτησαν τον αφύσικο γάμο των ομοφυλοφίλων και αυτομάτως έθεσαν τον εαυτούς εκτός της Εκκλησίας του Χριστού, τους Δημάρχους που τον καταχωρούν και αυτούς που συνδέονται με τέτοιο γάμο διεκδικώντας δικαιώματα υιοθεσίας ανύποπτων παιδιών ως εάν ήταν φυσιολογικά ζευγάρια. 
 
Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος δια της Ιεράς αυτής Συνόδου με τρόπο διπλωματικό μίλησε τάχα για αγάπη προς τον εκτραπέντα άνθρωπο αλλά, δεν μίλησε καθόλου για τους θεσμοθετήσαντας, τους καταγράφοντας και εκτελούντας την εκτροπή, η οποία συνιστά αίρεση, και συνεχίζει να τους θεωρεί μέλη της, αυτούς τους εξ ορισμού αιρετικούς, και περιόρισε την αντίδραση της στο να μην εκτελεί γάμους ομοφυλοφίλων ενώ εμμέσως τους αναγνωρίζει με την ανοχή της.
 
Στην εποχή μας η woke ατζέντα προβάλλεται κάτω από τον υποκριτικό μανδύα της προοδευτικότητας, της ανεκτικότητας, και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων με σκοπό να προσδώσει ένα πιο ανθρώπινο πρόσωπο στον νεοφιλελεύθερο καπιταλισμό, σε μια συγκυρία που οδεύει προς την παγκοσμιοποιημένη οικονομία που επιχειρεί να υποκαταστήσει την κοινωνική ελευθερία με τα ατομικά δικαιώματα. 
 
Με την αναγνώριση του Νεοελληνικού κράτους από τις μεγάλες δυνάμεις το 1832, ο Ελληνισμός έχασε το ανθρωποκεντρικό σύστημα οργάνωσης που βίωνε μέχρι και την νικηφόρα Εθνική Επανάσταση του 1821, παρότι είχε κατακτηθεί και υπερβεί την Ρωμαϊκή και Οθωμανική αυτοκρατορία, και μετά την δολοφονία του Καποδίστρια, αναγκάστηκε να δεχθεί το δυτικό σύστημα της Εκλόγιμης Μοναρχίας που αφαίρεσε από τους πολίτες το δικαίωμα λήψης αποφάσεων για θέματα που τους αφορούν και με τις εκλογές τους αναγκάζει να το παραχωρούν στον Μονάρχη. 
 
Σήμερα ο Ελληνισμός βιώνει μία κατάσταση ηθικής παρακμής, οικονομικής εξάρτησης, εθνικής υποτέλειας, υπογεννητικότητας και συστημικής εθνομηδενιστικής προπαγάνδας που τον καθηλώνουν. Υπάρχει μία υποφώσκουσα διαμαρτυρία στις καθημερινές συζητήσεις που φαίνεται με την αποχή από τις εκλογές αλλά δεν μπορεί να εκδηλωθεί σαν ομαδική αντίσταση λόγω έλλειψης κεντρικού συντονισμού. 
 
Σκεφθείτε πόσο θα αφύπνιζε και θα ενεθάρρυνε τους υπό εξαφάνιση Έλληνες η υποστήριξη της αλήθειας εκ μέρους της Εκκλησίας με μία απόφαση να καταγγείλει ως αποσυνάγωγους όλους αυτούς που όχι μόνο εξουσιάζουν με αντισυνταγματικούς νόμους αλλά τολμούν και παραβιάζουν την φύση του ανθρώπου οδηγώντας τον σε μία κατάσταση εξαρτημένου μετανθρώπου που έχει μόνο ατομικές ελευθερίες χωρίς ταυτότητα, πατρίδα και όραμα ζωής παρά μόνο την ατομική του επιβίωση.
 
Μία τέτοια απόφαση της Ιεράς Συνόδου θα σήμαινε την εναντίωση της προς το σύστημα, που εξυπηρετεί σήμερα, και θα την οδηγούσε στον Σταυρό που σήμερα τον προβάλλει μόνο ως σύμβολο υπεροχής της αλλά όχι ως σύμβολο αυτοθυσίας, παρά το γεγονός ότι τον κηρύσσει ως προϋπόθεση για την Ανάσταση.
 
Ηλίας Σταμπολιάδης
Μηχανικός Μεταλλείων Μεταλλουργός 
τ. Καθηγητής Πολυτεχνείου Κρήτης
8/11/2024 των Ταξιαρχών



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.