30 Μαρτίου 2024
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΟΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων επιβεβαιώνει ομόφωνα την απουσία του δικαιώματος του γάμου μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου στην Ευρώπη / Διεθνές — από τον Léo Kersauzie — 9 Ιουνίου 2016
Δελτίο τύπου από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Δικαίου και Δικαιοσύνης:
Το ΕΔΑΔ επιβεβαιώνει ομόφωνα την απουσία του δικαιώματος του γάμου ομοφύλων Στις 9 Ιουνίου 2016, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο εξέδωσε την απόφασή του στην υπόθεση Chapin and Charpentier v. Γαλλία (αριθ. 40183/07).
Αμφισβήτησε την ακύρωση από τα γαλλικά δικαστήρια του «γάμου Bègles» που γιορτάστηκε το 2004 μεταξύ δύο ανδρών, κατά παράβαση του γαλλικού νόμου.
Με την απόφαση αυτή, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων υπενθυμίζει ομόφωνα ότι η Ευρωπαϊκή Σύμβαση Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων δεν περιλαμβάνει το δικαίωμα γάμου για τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια, τόσο ως προς το δικαίωμα σεβασμού της ιδιωτικής όσο και της οικογενειακής ζωής (άρθρο 8). όπως αυτή του γάμου και της σύστασης οικογένειας (άρθρο 12).
Πιο συγκεκριμένα, η νέα αυτή απόφαση επιβεβαιώνει μια σειρά από αποφάσεις, υπενθυμίζοντας ειδικότερα ότι: το ζήτημα του γάμου ομοφυλοφίλων «διέπεται από τις εθνικές νομοθεσίες των Συμβαλλόμενων Κρατών» (§ 36, παραπέμποντας στην υπόθεση Schalk και Kopf κατά Αυστρίας (αριθ. 30141/04)· το άρθρο 12 κατοχύρωσε την παραδοσιακή έννοια του γάμου, δηλαδή την ένωση ενός άνδρα και μιας γυναίκας» και «δεν επέβαλε στην εναγόμενη κυβέρνηση την υποχρέωση να ανοίξει γάμο με ομοφυλόφιλο ζευγάρι» (§ 36, αναφερόμενο στο Gas και Dubois κατά Γαλλίας, n°25951/07, § 66)· το άρθρο 12 «δεν θα μπορούσε να γίνει κατανοητό ως επιβολή μιας τέτοιας υποχρέωσης [να ανοίξει ο γάμος] στα Συμβαλλόμενα Κράτη.
Αυτή η υπενθύμιση του πρόσφατου Hämäläinen v. Finland [GC] (αρ. 37359/09), και Oliari και άλλοι v. aΗ Ιταλία (n°18766/11 και 36030/11), έχει ισχυρό αντίκτυπο αφού αναγνωρίζει ένα θεωρητικό όριο στην κυριολεκτική ερμηνεία του δικαιώματος γάμου (§ 39). όσον αφορά το δικαίωμα σεβασμού της ιδιωτικής ζωής (που κατοχυρώνεται στο άρθρο 8) και την αρχή της μη διάκρισης (άρθρο 14), «τα κράτη παραμένουν ελεύθερα (...) να ανοίγουν γάμους μόνο με ετεροφυλόφιλα ζευγάρια και (...) να επωφελούνται από ένα ορισμένο περιθώριο εκτίμησης για να αποφασιστεί η ακριβής φύση του καθεστώτος που απονέμεται από άλλους τρόπους νομικής αναγνώρισης» (αναφερόμενος στην απόφαση Schalk και Kopf, § 108 και Gas and Dubois, § 66).
Τα κράτη «επωφελούνται από ένα ορισμένο περιθώριο εκτίμησης για να αποφασίσουν την ακριβή φύση του καθεστώτος που παρέχεται από άλλους τρόπους νομικής αναγνώρισης» στα ομόφυλα ζευγάρια και τις διαφορές του με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που παρέχει ο γάμος (§ 51).
Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Δικαίου και Δικαιοσύνης (ECLJ) χαιρετίζει αυτήν την απόφαση, την οποία θεωρεί ότι συνάδει με μια δίκαιη ερμηνεία της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα. Το ECLJ σημειώνει, ωστόσο, ότι αυτή η απόφαση, μετά την απόφαση Oliari, δεν κλείνει εντελώς τη δυνατότητα μελλοντικής εξέλιξης της θέσης του Δικαστηρίου υπέρ του δικαιώματος στον γάμο ομοφυλοφίλων ως στοιχείο του δικαιώματος «αναγνώρισης». σταθερών σχέσεων, αναγνωρίζοντας παράλληλα ότι μια τέτοια ερμηνεία δεν μπορεί να βασίζεται στο γράμμα της Σύμβασης.
Το ζήτημα του γάμου ομοφυλοφίλων θέτει το Δικαστήριο αντιμέτωπο με τα όρια της εξουσίας του να ερμηνεύει τη Σύμβαση, όρια που χαρακτηρίζονται από το ίδιο το γράμμα αυτής της συνθήκης και από τη ρητή βούληση ενός σημαντικού αριθμού των συμβαλλόμενων κρατών του.
Αν και είναι πάντα σκόπιμο να εφαρμόζεται η Σύμβαση στις εξελίξεις στην κοινωνία, είναι ωστόσο καταχρηστικό να ισχυριζόμαστε ότι «εξελίσσουμε» το ίδιο το περιεχόμενο της Σύμβασης.
Γκρέγκορ Πούπινκ
ΣΧΟΛΙΟ Κώστα Λάμπου:
Η ΠΑΝΣΟΦΗ ΦΥΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΩΣ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΟΜΗΘΗΚΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ, ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΜΟΙΒΑΙΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ, ΚΙ' ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΟΥΤΕ ΜΙΣΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΟΥΤΕ ΜΙΣΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΦΕΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΟΣΗΡΟΤΗΤΕΣ, ΤΑ ΕΠΙΝΟΗΣΑΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΠΟΛΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΛΛΟΙΩΝΟΝΤΑΣ
ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ, ΤΟΝ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΦΥΛΩΝ.
Κατηγορία Θέματος
Κοινωνικά θέματα,
Κρίσεις και απόψεις,
Ομοφυλοφιλία,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2 σχόλια:
Εξαιρετικό άρθρο. Προσθέτω και εγώ ο δι-ΑΣΗΜΟΣ εν συντομία ....
Ένας πολύ καλός μακαριστός αδελφικός φίλος διαπρεπής νομικός, μου έλεγε ότι κάτω από ένα νόμο υπάρχει και ένας υπόνομος, που βρωμά και πνίγει στο τέλος με την δυσωδία του το δίκαιο...
Έτσι και τα "διεθνή δικαστήρια" πάντα βγάζοντας μια απόφαση, αφήνουν και ένα "υπόνομο", που εκμεταλλεύονται οι εκάστοτε δόλιοι κυβερνώντες, για να τον ερμηνεύσουν κατά το το δοκούν και να καταστρατηγήσουν και τους θεϊκούς και τους κοινωνικούς και τους φυσικούς νόμους με επακόλουθο, να ευνοήσουν ανώμαλους μέσω των υπο-νόμων τραβεστί, που ψηφίζουν (παρά το ότι η πλειοψηφία του λαού διαφωνεί), αγνοώντας ότι αυτό είναι παρα-φύσει ασύμβατο και οδηγεί την κοινωνία στον εκφυλισμό, αλλά και ισοπέδωση της κοινωνικής συνοχής και των χρηστών ηθών και εθίμων.....Αυτονόητο είναι ότι αναφέρομαι ειδικά στην Ελληνική κοινωνία, η οποία σύρεται και άγεται σήμερα, από αυτούς, που εξέλεξε για να την υπηρετούν αυτή και μόνο και όχι να εξ-ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ μια ισχνή μειοψηφία λεγόμενη ΛΟΑΤΚΙ ( ΛΕΣΒΙΕΣ-ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΟΙ-ΤΡΑΒΕΣΤΙ-ΚΙΝΗΜΑ του Κ@λου.). Αυτή λοιπόν είναι η "δικαιωματική" πολιτική τους, που εφαρμόζουν απουσία του λαού, ο οποίος πλέον ... μπουχτισμένος για την κατάντια μας δεν ακούει, δεν μιλά και δεν τον νοιάζει ... Όπως δε έγραψε και ο μεγάλος Βάρναλης .....
Σαν τα σκουλήκια, κάθε φτέρνα,
όπου μας εύρει, μας πατεί.
Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα,
προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα!
Το πρόβλημα είναι ότι, αν σύν θεώ χείρα δεν κινήσουμε και με την φωνή μας δεν εκφράσουμε την οργή του θεού, θάμα ποτέ δεν θα γίνει Έλληνες Χριστιανοί Ορθόδοξοι.
Ιερό Ευαγγέλιο, Βίβλος, Κοράνι, Βουδιστική βίβλος και όλα τα ιερά βιβλία του κόσμου καταδικάζουν την ομοφυλοφιλία ως ένα από τα πλέον απεχθή αμαρτήματα και εμείς εδώ την κάναμε ... μόδα και με νόμο ....
Ο Θεός δεν δημιούργησε τον άνθρωπο με ομοφυλοφιλικές επιθυμίες. Η Βίβλος μας λέει ότι ο άνθρωπος γίνεται ομοφυλόφιλος εξαιτίας της αμαρτίας ( Προς Ρωμαίους 1:24-27), και σε τελευταία ανάλυση εξαιτίας της προσωπικής επιλογής του. Το άτομο μπορεί να γεννηθεί με μεγαλύτερη τάση προς την ομοφυλοφιλία, όπως ακριβώς γεννιούνται κάποιοι άνθρωποι με μεγαλύτερη τάση προς τη βία και άλλα αμαρτήματα. Αλλά αυτό δεν δικαιολογεί το άτομο το οποίο επιλέγει να παραδοθεί σε αμαρτωλές επιθυμίες. Αν το άτομο γεννηθεί με μεγαλύτερη τάση προς το θυμό/την οργή, αυτό του δίνει το δικαίωμα να παραδοθεί σε αυτές τις τάσεις και επιθυμίες; Φυσικά , όχι! Το ίδιο ισχύει και για την ομοφυλοφιλία ....!!!!
Ο Πατέρας, ο Υιός και το ΄Αγιο Πνεύμα εποίησαν τον άνθρωπον Γεν. 1: 26. Εποίησε τον άνθρωπο άρσεν και θήλυ Γεν. 1: 27. Εποίησε ένα άνδρα και μία γυναίκα για να τεκνοποιούν και αυξάνονται ... Oι άνθρωποι λοιπόν αυξήθηκαν, αλλά κάποιοι έγιναν σαρκικοί και ομοφυλόφιλοι, δηλ. έγιναν δούλοι των παθών της σάρκας.
Τέλος, αν υπάρχει τέλος το συμπέρασμα είναι ότι .... όλους τους ανώμαλους, τους αφήνει και ο Θεός να παραδοθούν σε ατιμωτικά πάθη. Και έτσι οι γυναίκες τους μετέβαλαν τη φυσική χρήση στην παρά φύσι. Ομοίως δε και οι άνδρες άφησαν τη φυσική χρήση της γυναίκα και άναψαν από το σφοδρό πάθος τους ο ένας για τον άλλο. Αρσενικοί με αρσενικούς διαπράττουν την ασχημία, και έτσι για την πλάνη τους λαμβάνουν την αρμόζουσα τιμωρία, από τους ιδίους τους εαυτούς τους και αυτοτιμωρούνται ατιμάζοντας τα διατρυπημένα σώματά τους.... τα μολυσμένα από δυσώδη ... κόπρανα....
Μπούμεραγκ ο δι...ΑΠΡΕΠΗΣ... αλλά ευσεβής.
Σε ξεχωριστη στηλη πρεπει να γραφει ο μπουμεραγκ.
Λογια σταρατα και σπαθατα. Πολλους χαρασσει με την γραφιδα του και προκαλει αιμορραγιες ...
Πιο συχνα να βλεπουμε σχολια σου.
Νικη Τ.
Δημοσίευση σχολίου