22 Μαρτίου 2024

Ο κόσμος μας έλεγε τρελούς

Γράφει ο Αριστείδης Π. Δασκαλάκης, 
19/03/24
 
«Ο κόσμος μας έλεγε τρελούς. Ημείς, αν δεν είμεθα τρελοί, δεν εκάναμε την επανάσταση….» (από τη θρυλική ομιλία του Κολοκοτρώνη στην Πνύκα)
 
Ακούς, διαβάζεις και μαθαίνεις για τις ηρωικές μορφές της εποποιίας του 1821 και συλλογάσαι αν πράγματι υπήρξαν αυτά τα πρόσωπα, αυτές οι ανεξάντλητου θάρρους και ηρωισμού, μορφές του αγώνα για την ελευθερία. Φαντάζουν παιδιόθεν, ως μυθικές μορφές. 
 
Το ίδιο και αγώνας της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ. Όμως δεν είναι παραμύθι. Όσο και αν αγωνίζονται με ζήλο και κάθε μέσο, η σπορά του Εφιάλτη, του Δημάρατου, του Νενέκου και πολλών άλλων μαυραγοριτών της ζωής , να αποδείξουν το αντίθετο. 
 
Ο αείμνηστος Σαράντος Καργάκος είχε πει πολύ εύστοχα ότι εμείς «οι Έλληνες μπορεί να είμαστε ένας ηρωικός λαός αλλά είμαστε και λαός προδοτών … Είναι θέμα επιλογής αν θέλουμε να είμαστε απόγονοι του Λεωνίδα ή του Εφιάλτη,. Απόγονοι του Κολοκοτρώνη ή του Νενέκου.»
 
Στην εποχή μας ο λαός αποφάσισε και επέλεξε ελεύθερα την ΠΡΟΔΟΣΙΑ. 
 
Κατ’ επίφασιν ηγέτες που ξεπούλησαν ελληνική κυριαρχία και κεκτημένα, σε Σκόπια, Τουρκία, Εσπερία. 
 
Κατ’ επίφασιν Ποιμένες που δίπλα στην Πατρίδα, ξεπουλάν και την πίστη στον Χριστό, κλείνοντας Ιερούς Ναούς όταν η εξουσία το καλεί, επιβάλλουν μάσκες και διαφημίζουν υποχρεωτικό εμβολιασμό, απενοχοποιούν την αμαρτία, την αρσενοκοιτία, την μοιχεία, διώκοντας κληρικούς και λοιδορώντας λαϊκούς για αντίθετη δράση. 
 
Παράλλαξαν το Ευαγγέλιο και νανουρίζουν το λαό με τον μουσικό σκοπό της υπακοής, της «αγάπης» και της «ειρήνης». Να μην στεχοχωρήσουμε, να μην προσβάλλουμε, με ατάκες «ο κόσμος άλλαξε» κ.λ.π.
 
Η διοικούσα Ελλαδική εκκλησία, με μερικές εξαιρέσεις, κηρύττει λόγο κατευναστικό, κατασιγάζοντας την οργή του λαού για τη σύνολη προδοσία, σε Πατρίδα και Χριστό.
 
Έτσι υπνωτίζει τον λαό και δρα ως κυματοθραύστης της όποιας λαϊκής αντίδρασης.
 
Mα εξίσου μεγάλος προδότης είναι και ο ανώνυμος έλληνας. Αυτός που έκανε τα πάντα για να βολέψει σε μια ποταπή θεσούλα το παιδί του. Που τα κριτήριά του στην κάλπη δεν υπήρξαν ποτέ τα ιδεώδη του Έθνους και το Ευαγγέλιο του Χριστού.
 
Τύλιξε τις τύχες της Πατρίδος , με τα λίγα του χαρτονομίσματα, στο μισοάδειο πορτοφόλι του και υπολόγισε λογιστικά την ψήφο του. Το ισοζύγιο ιδιωτικού οφέλους και ψήφου καθόρισαν αποκλειστικά την εκλογική του συμπεριφορά.
 
Ενός Έλληνα που δεν «έτρεξε», που δεν αντέδρασε όσο χρειαζόταν, εκτονώνοντας την οργή και απογοήτευσή του σε ιδιωτικές συζητήσεις της παρέας, σε οικογενειακές συνάξεις και σε σχόλια του καναπέ. 
 
Τι θα έλεγε ο γέρος του Μωριά που δήλωσε για το εφαλτήριο του Αγώνα
«Είπαμε πρώτα υπέρ πίστεως κι έπειτα υπέρ πατρίδος»;
Ποια πίστη και ποια πατρίδα υπηρετούν πολιτικοί και εκκλησιαστικοί ταγοί;
 
Μας πληροφορεί ο Γιάννης Μακρυγιάννης :
«Και λευτερωθήκαμεν από τους Τούρκους και σκλαβωθήκαμεν εις ανθρώπους κακορίζικους, όπου ήταν η ακαθαρσία της Ευρώπης»
 
Τι να απαντήσουμε στον Παλαιών Πατρών Γερμανό που είπε πως 
«Η Ιστορία και το μέλλον της Ελλάδος στηρίζονται πάνω σε τρεις λέξεις: Θρησκεία, Ελευθερία, Πατρίς». Όλα τα ανταλλάξαμε με την ιδιοτέλεια. 
 
Πως να απολογηθεί η ιεραρχία, που κλειδαμπάρωσε Ιερούς Ναούς για να αποφύγει τον «κίνδυνο», στα λόγια του Κωνσταντίνου Κανάρη:
«Μια δύναμις με άρπαξε από την λιτανεία πριν φύγουμε από τα Ψαρά για την Χίο. Μια δύναμις θεϊκή με γιγάντωσε… Αυτή η θεία δύναμις μου έδωσε θάρρος δια να φθάσω με το πυρπολικό μου στην Τουρκική Ναυαρχίδα…»;
 
Τι να πούμε στον Σπυρίδωνα Τρικούπη και τον Φώτιο Χρυσανθακόπουλο (Φωτάκο), που στο εκπαιδευτικό μας σύστημα κυριαρχεί και πρωταγωνιστεί, η «στρογγύλευση των γωνιών» , η απόκρυψη της αλήθειας, την αύξηση των δευτερευόντων στην διδακτέα ύλη, εις βάρος των πρωτευόντων, η αλλοίωση γεγονότων και παρουσίαση ιδιοτελών εκτιμήσεων αμφιβόλου προελεύσεως και προθέσεων, ιστορικών , ως τετελεσμένα γεγονότα (σχεδόν νόθευσης και χάλκευσης της ιστορίας);
 
Ο πρώτος στην εισαγωγή του έργου του «Ιστορία της Ελληνικής Επανάστασης», τονίζει πως «Είναι ντροπή για κάθε Έλληνα να μη γνωρίζει στις λεπτομέρειές του το μέγα γεγονός της Ελληνικής Επανάστασης, ιδιαίτερα στους σημερινούς καιρούς, που η πατρίδα μας απειλείται σοβαρότατα, καθώς την ιστορία της προσπαθούν θρασύτατα να οικειοποιηθούν νεογνά "έθνη".»
 
Ο δεύτερος, ο υπασπιστής του Γέρου του Μοριά, για το έργο του «Απομνημονεύματα περί της ελληνικής επαναστάσεως» που το έγραψε μετά από ιδιαίτερη πίεση του Γεωργίου Τερτσέτη γράφει σε αυτόν, 
 
«Φίλε κύριε Τερτσέτη!
Μετά τον υπέρ ελευθερίας πόλεμον βλέπεις πόσον απεμακρύνθηκα από τα Ελληνικά πράγματα εγώ, φίλε μου, έγεινα γεωπόνος και προσπαθώ να αναστήσω μικρόν τι κτήμα μου εις του Δάρα της Μαντινείας διά να ζω με τον ιδρώτα του προσώπου μου και να περάσω ούτως αναπαυτικά τα γηρατειά μου. Όσαις φοραίς με βλέπεις δεν με λέγεις τίποτε άλλο, αλλ' αδιάκοπα με παρακινείς να βγάλω εις φως όσα γνωρίζω περί του Ελληνικού αγώνος και μάλιστα εκείνα, τα οποία ο ίδιος είδα με τα 'μμάτια μου. Τα αυτά μού επαναλαμβάνεις κάθε ημέραν και με τα γράμματά σου.
 
Αι πολλαί σου λοιπόν αύται παρακινήσεις τέλος πάντων εισακούσθησαν κατά τας τελευταίας ημέρας της ζωής μου διότι είδα και εγώ, ότι όσοι πεπαιδευμένοι επεχείρησαν να συγγράψουν την ιστορίαν του αγώνος, από τας κακάς πληροφορίας, τας οποίας έλαβαν από την φήμην και από τας εφημερίδας, όλοι έπεσαν εις χονδρά σφάλματα. Αυτοί έκαμαν άχαρα και απίστευτα τα Ελληνικά πράγματα η πατρίς λυπείται και στενάζει, και οι μεταγενέστεροι θα μας αναθεματίζουν, διότι δεν τους αφήσαμεν αληθινήν ιστορίαν…..
 
Ο ειλικρινής σου φίλος Φωτάκος» 
 
Άχαρα και τα Ελληνικά γράμματα του τηλεορασόπληκτου Έλληνα.
 
Υπάρχει ελπίδα; Υπάρχει μαγιά; Tο μικρό λείμμα; Κι αν ναι , φθάνει; Είναι αρκετό; 
Mε λογική «βγαίνει» λύση; Ή θέλει τρέλα; Ποιες οι προϋποθέσεις;
 
Μας απαντούν οι ήρωες του ’21.
Θεόδωρος Κολοκοτρώνης:
«Το Γένος μας και άλλες φορές σταυρώθηκε, αλλά ιδού ζώμεν…..Το «αν» εσπάρθη πολλές φορές, αλλά δεν εφύτρωσε …. Νέοι, πρέπει να φυλάξετε την πίστη σας και να την στερεώσετε, διότι, όταν επιάσαμε τα άρματα, είπαμε πρώτα υπέρ ΠΙΣΤΕΩΣ και έπειτα υπέρ ΠΑΤΡΙΔΟΣ…»
 
«Ο Θεός έβαλε την υπογραφή του για τη λευτεριά της Ελλάδας και δεν την παίρνει πίσω»
 
Ο Κωνσταντίνος Κανάρης σε ένα διάλογο:
– Πως τον έκανες τον άθλο Ναύαρχε;
Κι αυτός απάντησε:
– Να, ξύπνησα εκείνο το πρωί και είπα: «Απόψε Κωσταντή, θα πεθάνεις για την Ελλάδα»
 
Αθανάσιος Διάκος:
«Εγώ Γραικός γεννήθηκα, Γραικός θε να πεθάνω»
 
Ακολουθεί ο Ρήγας Φεραίος, λέγοντας:
«Για την Πατρίδα όλοι να ‘χωμεν μια καρδιά.»
 
Και ο Λόρδος Βύρων:
«Ποτέ δεν αποτυχαίνουν αυτοί που πεθαίνουν για έναν μεγάλο σκοπό»
 
Και ο Γιάννης Μακρυγιάννης:
«Γι’ αυτά τα μάρμαρα επολεμήσαμε»
«Η τύχη μάς έχει τους Έλληνες πάντοτε ολίγους»
 
Τέλος ο μεγάλος άγιος του αιώνα μας και πρεσβευτής του έθνους μας στην Θριαμβεύουσα Εκκλησία, Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης μας δίνει τη συνταγή της επιτυχίας: 
«Για να κάνει κανείς προκοπή, πρέπει να έχει παλαβή φλέβα, με την καλή έννοια. Ανάλογα πως θα αξιοποιήσει την παλαβή φλέβα, θα γίνει ή άγιος ή ήρωας. Αν όμως δεν βοηθηθεί και παρασυρθεί, μπορεί να γίνει εγκληματίας. Ένας που δεν έχει παλαβή φλέβα, δεν μπορεί να γίνει ούτε άγιος, ούτε ήρωας.» 
 
Ένας ο σκοπός. Ένα το χρέος στους προγόνους.
 
Η Ανάσταση του έθνους. Η επιστροφή στις ρίζες μας. Με τη βοήθεια του Θεού και τις πρεσβείες των αγίων και της Παναγίας. Αλλά και τις πρεσβείες αυτών που έδωσαν τη ζωή τους, κρατώντας στο ‘να χέρι το σπαθί και στ’ άλλο το Σταυρό.



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.