17 Ιανουαρίου 2024

Η φετιχιστική υποκρισία της «συμπερίληψης» και η «οργουελική διγλωσσία»

Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης
 
Ο «πρωθυπο*ύ*ργος» μας και η «Που της Δου» συναπαρτίζουν το πιο φοβερό προπαγανδιστικό δίδυμο της Νέας Τάξης Πραγμάτων που θα μπορούσε να διαθέτει η Ελλάδα στους δύο κορυφαίους πολιτειακούς θεσμούς αυτήν την τόσο κρίσιμη Εποχή των Εσχάτων Χρόνων.
 
Λες και υπήρξαν συμφοιτητές στο ίδιο πανεπιστήμιο της προπαγάνδας, Κυρ. Μητσοτάκης και Κατ. Σακελλαροπούλου επιδίδονται εναλλάξ σε ορολογικό φετιχισμό, αναμασώντας τις ίδιες εμετικές λεξιμαγείες της σύγχρονης οργουελικής Νεομιλίας για να αποχαυνώνουν τους υπάκοους υπηκόους.
 
Μέσω της αδιάλειπτης γλωσσικής προπαγάνδας, που διαθέτει φανταχτερές λέξεις με δίσημο ή ανάποδο σημαινόμενο, επιχειρούν να φρενοβλαβοποιήσουν τους Νεοέλληνες, πείθοντας τους ότι: 
το πάλαι ποτέ αφύσικο έγινε φυσιολογικό και αντιστρόφως: το πάλαι ποτέ φυσιολογικό έγινε αφύσικο.
 
Ανέκραξε η φανατική Νεοταξίτισσα «Που της Δου»:
«Η κοινωνία εξελίσσεται μπροστά [διάβαζε ορθώς: πίσω]… Σε μια συμπεριληπτική κοινωνία δεν μπορούν να υπάρχουν εξαιρέσεις στα δικαιώματα. Ειδικά σε ό,τι αφορά στα παιδιά»1.
 
Κυρία Κατερίνα, έχουμε αντιληφθεί εδώ και καιρό ότι έχετε εμμονή με την ξύλινη-νεοταξίτικη λέξη «συμπερίληψη», η οποία μεταφυτεύθηκε στην ελληνική από την αγγλική γλώσσα (inclusion), αλλά είναι αμφίβολο αν ο μέσος Έλληνας, στον οποίο υποτίθεται ότι απευθύνεστε, καταλαβαίνει τι σημαίνει. 
 
Όπως επισημαίνεται δε σε βασικά εγχειρίδια με αντικείμενο την κοινωνική ενσωμάτωση (social inclusion· προτού επιλεγεί η δύσχρηστη «συμπερίληψη», οι περισσότεροι μιλούσαν για ενσωμάτωση)2, ο όρος αυτός είναι μάλλον ένα δελεαστικό σλόγκαν-πασπαρτού, που μπορεί πανεύκολα να ενδυθεί προπαγανδιστικά έναν ουτοπικό και παραπλανητικό μανδύα ασφάλειας και ψεύτικων υποσχέσεων. 
 
Την ώρα που οι πολιτικοί χαϊδεύουν τα αφτιά των ευκολόπιστων πολιτών με βαρύγδουπες φράσεις του τύπου «όλοι θα συμπεριληφθούν», «είμαστε μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς» και «όλοι μπορούν να συμμετέχουν πλήρως», εφαρμόζουν την τακτική «με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια». Δηλαδή, από την μια πλευρά διατυμπανίζουν τις μεγαλόστομες υποσχέσεις τους περί συμπεριλήψεως και, από την άλλη πλευρά, συγκαλύπτουν την ακριβώς ανάποδη επιδίωξή τους, που δεν είναι άλλη από τον αποκλεισμό των κοινωνικών ομάδων (σήμερα πλέον όχι απαραίτητα των μειοψηφικών αλλά και των πλειοψηφικών). 
 
Παράδειγμα: Στους υποχρεωτικούς εμβολιασμούς δεν επιτρεπόταν να διεκδικήσουμε την διαφορετικότητά μας σε σχέση με το κυρίαρχο ρεύμα, επικαλούμενοι τα θεμελιώδη δικαιώματά μας και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, αλλά έπρεπε να υποστούμε τον κοινωνικο-οικονομικό αποκλεισμό μας.
 
Αντιθέτως, στο ζήτημα των ομόφυλων (ορθώς: ομοφυλόφιλων) ζευγαριών, η πλειοψηφία οφείλει να ανεχθεί την αναγνώριση του «γαμο-δικαιώματος» της μειοψηφίας (παρότι, μάλιστα, αυτό στερείται φυσικού ερείσματος), διότι εδώ τυγχάνει (υποτίθεται) απαρεγκλίτου εφαρμογής η αρχή της συμπερίληψης!3
 
Και στις δυο περιπτώσεις η διοικούσα ελίτ μάς λέει: 
Sic volo, sic iubeo, δηλαδή: έτσι θέλω, έτσι διατάσσω.
 
Σε χαλαρότερη διατύπωση: 
Τώρα μιλάω εγώ, βγάλε τον σκασμό!
Και ανάλογα με το τι την συμφέρει, η ελίτ προστατεύει άλλοτε την πλειοψηφία και άλλοτε την μειοψηφία.
 
Είναι, λοιπόν, προφανές ότι η προπαγάνδα της συμπερίληψης οδηγεί σε μια διχαστική πολιτική που υπηρετεί ύπουλα το δόγμα της ανισότητας και της αδικίας: «δύο μέτρα και δύο σταθμά»! Ο Όργουελ θα μιλούσε για «διπλή σκέψη» ή για «σατανική διγλωσσία».
 
Το δόγμα αυτό υιοθετείται από ολοκληρωτικά καθεστώτα, αγαπημένο προπαγανδιστικό σύνθημα των οποίων είναι το «διαίρει και βασίλευε».
 
Τέτοιος «πρωθυπο*ύ*ργος» και τέτοια «Που της Δου», όμως, αξίζει στους σύγχρονους ραγιάδες, που κοκλωνη-άζονται νυχθημερόν μπροστά σε μια οθόνη.
 
Η θεσμοποίηση του γάμου των ομοφύλων θα είναι η σφραγίδα της νεοελληνικής ύβρεως. Όσοι τον νομιμοποιήσουν με την ψήφο τους θα είναι συναυτουργοί της ηθικής δολοφονίας μιας χώρας που κάποτε υπήρξε το κέντρο της ορθοδοξίας αλλά σήμερα αναποδογύρισε σε άντρο της κακοδοξίας!
 
Τέλος, είναι γνωστό ότι από τα πρώτα πράγματα που φροντίζει να κάνει ένα ολοκληρωτικό καθεστώς είναι να αλλάξει είτε το κέλυφος των λέξεων είτε τον σημασιολογικό πυρήνα τους. Εφόσον οι λέξεις είναι το όχημα της σκέψης, όποιος αλλάζει το σημαίνον ή το σημαινόμενο των λέξεων γίνεται κατασκευαστής νέων έξεων και άρα χειραγωγεί τον πολίτη που τις χρησιμοποιεί προς τις ατραπούς που τον ωφελούν.
 
Έτσι, όποιος θέλει να αλλάξει την στάση της πλειοψηφίας έναντι των ομοφυλοφίλων, ξεκινά από την αποδόμηση της ενοχλητικής ετικέτας τους. Από ομοφυλόφιλους τους κάνει ομόφυλους, καταπίνοντας δύο συλλαβές, κι έτσι το παραδοσιακά κακόσημο σημαινόμενο μεταλλάσσεται σε γλωσσικά ουδέτερο εκμοντερνισμό.
 
Το γελοίον του πράγματος, όμως, προδίδει η αλλαγή της λέξης «υιοθεσία» σε «τεκνοθεσία», ώστε να μη δυσφορούν όσοι νιώθουν γλωσσικά παραγκωνισμένοι από την υπερπροβολή του αρσενικού: 
Άραγε, θα διενοείτο κανείς να αρχίσει να αντικαθιστά αδιακρίτως το ρήμα «υιοθετώ» με το ρήμα «τεκνοθετώ»; Ποιος θα τολμούσε να πει π.χ. ότι «η άποψη Χ τεκνοθετείται από τους επιστήμονες Α και Β»;
 
Ζούμε στην εποχή της δικτατορίας της εκάστοτε μειοψηφίας και, ταυτοχρόνως, στην εποχή του ανάποδου κόσμου:
Οι πρώην αδίκως καταπιεσμένοι έγιναν άδικοι καταπιεστές, φαινόμενο βεβαίως πολύ γνωστό για όσους εντρυφούν στο πεδίο της ψυχολογίας: Ο γονέας που κακοποιεί τα παιδιά του έχει κακοποιηθεί και ο ίδιος στην παιδική του ηλικία.
 
Ας προσέξουμε μία ακόμη κραυγαλέα υποκρισία: 
Προβάλλονται καθημερινά δεκάδες κακοποιητές, αλλά όταν κακοποιητές γίνονται οι ίδιοι οι πολιτικοί, οι ειδικοί, οι δημοσιογράφοι κ.λπ., ενεργώντας σε βάρος των ευάλωτων πολιτών, τότε κανείς από τα ΜΜΕ δεν βγάζει κιχ.
 
Άρα, εδώ εμφανίζεται και πάλι το προαναφερθέν φαινόμενο: δύο μέτρα και δύο σταθμά!
 
 ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο γάμος των ομοφυλ(οφίλ)ων θα μπορούσε να υποστηριχθεί ότι αποτελεί την μετεξέλιξη μιας αντιστρoφής που προωθήθηκε από τους Νεοταξίτες πριν από πολλά χρόνια. Γράφει ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, αναδεικνύοντας την λογική του Θαυμαστού Ανάποδου Κόσμου (Επισημάνσεις σε καίρια ζητήματα Πίστεως και Ηθικού βίιου, εκδ. Ορθόδοξος Κυψέκη, Θεσσαλονίκη 2022, σελ. 45):
 
Δεν τους αρέσει αυτή η ισοτιμία των φύλων, κατά το «οὐκ ἔνι ἄρσεν καὶ θῆλυ» του Ευαγγελίου (Γαλ. 3, 28). Αυτοί θέλουν ένα άλλο κατασκεύασμα, ένα άλλο unisex, δηλαδή ομοιομορφία των φύλων, που να είναι αντίστροφο: Να βάζη ο άνδρας γυναικεία, και η γυναίκα να βάζη ανδρικά! Ή: η γυναίκα να κόβη τα μαλλιά της, ο άνδρας να αφήνη μαλλιά! Η γυναίκα να βάζη σπορ παπούτσια, ο άνδρας να βάζη τακούνια!… Επιδιώκουν αυτό το πράγμα, αυτήν την αντιστροφή. 
 
Παραπομπές
 
3 Για την σκέψη ότι, στις σύγχρονες κοινωνίες, η αποκλίνουσα συμπεριφορά δεν θεωρείται λόγος για αποκλεισμό (Exklusion), αλλά για ειδική μεταχείριση (Sonderbehandlung) που στοχεύει στην συμπερίληψη, ότι οι αδιέξοδες περιπτώσεις ψυχιατρικοποιούνται και, επομένως, προσεγγίζονται υπό το πρίσμα μιας αρρώστιας που βρίσκεται στο πεδίο ευθύνης της κοινωνίας και πρέπει να εξουδετερωθεί ιδρυματικά, μέσω της αναγνώρισης ειδικών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων βλ. Βαθιώτη, Από την τρομοκρατία στην πανδημία. Υποχρεωτικές ιατρικές πράξεις στον πόλεμο κατά του αόρατου εχθρού, Τρίτη έκδοση επικαιροποιημένη, Αλφειός, Αθήνα 2023, υποσ. 925.
 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.