9 Ιανουαρίου 2024
Τους γονείς τους ρωτήσατε; – Το «Πολύχρωμο Σχολείο» κάνει φροντιστήρια ΛΟΑΤΚΙσμού στα Δημοτικά σχολεία με τις ευλογίες του υπουργείου (παρά)Παιδείας!
Παιδιά της έκτης δημοτικού μυούνται από πρόθυμους εκπαιδευτικούς στο «τρίτο φύλο» και όλες τις σεξουαλικές παρεκκλίσεις, από ψηφιακή πλατφόρμα!
Γράφει ο Ελευθέριος Ανδρώνης
Η στρατολόγηση μαθητών και εκπαιδευτικών στο νεοταξικό στρατόπεδο της woke δικτατορίας, πραγματοποιείται σε όλο και πιο εντατικούς ρυθμούς στα σχολεία μας. Η κουλτούρα της δικαιωματιστικής «αφύπνισης» (woke) δεν είναι τίποτε άλλο από ισοπέδωση της ανηλικότητας μέσω της πρόωρης αφύπνισης των σεξουαλικών ορμών στα παιδιά, και μύηση τους στις σεξουαλικές παρεκκλίσεις.
Αφού η ελληνική σημαία στα σχολεία και ο εθνικός ύμνος «ενοχλούν», οι μαθητικές παρελάσεις «ενοχλούν» και η προσευχή «ενοχλεί» επίσης, φέρνουν σταδιακά τα υποκατάστατά τους, με μια παρέλαση «υπερήφανης» προπαγάνδας μέσα στις τάξεις και το «εικόνισμα» του ουράνιου τόξου να κοσμεί νοερά τις αίθουσες με όλα τα χρώματα της ανωμαλίας.
Τα εγχειρίδια εκμαυλισμού των παιδιών καταρτίζονται και διοχετεύονται στην εκπαίδευση από μια ΜΚΟ που τείνει να μετατραπεί πλέον σε ένα παραϋπουργείο Παιδείας που λειτουργεί στην καρδιά του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Η ατζέντα της εν λόγω οργάνωσης, φυσικά είναι απολύτως ευθυγραμμισμένη με τις ντιρεκτίβες της υπερκυβέρνησης του Νταβός περί προώθησης και ταχείας επιβολής της ΛΟΑΤΚΙ κουλτούρας.
Το θέμα αφορά τη διαβόητη ΜΚΟ «Πολύχρωμο Σχολείο», η οποία – να υπενθυμίσω – ότι είναι η οργάνωση που στα πλαίσια του «Thessaloniki Pride» πραγματοποίησε πέρυσι σε ιδιωτικό χώρο ένα δρώμενο «αφύπνισης» με την ανάγνωση παραμυθιών από δύο «Drag Queens» σε παιδιά έως 13 ετών για να τους μάθει ότι αν είσαι άντρας, το να ντύνεσαι σαν καρναβαλιστής με γυναικεία περούκα και ρούχα, σε κάνει αυτομάτως… γυναίκα.
Επιπλέον, το «Πολύχρωμο Σχολείο» έχει ήδη ξεκινήσει να κάνει «σεμινάρια» ΛΟΑΤΚΙσμού σε εκπαιδευτικούς δημόσιων σχολείων της χώρας, όπως αναδείξαμε σε αποκλειστικό δημοσίευμα του Sportime. Σε περασμένο άρθρο είχαμε αναφέρει ότι το «Πολύχρωμο Σχολείο» έχει λάβει έγκριση από το υπουργείο Παιδείας για να παρέχει εκπαιδευτικό υλικό σε μαθητές/μαθήτριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας, που αφορά θέματα ΛΟΑΤΚΙ.
Την περασμένη εβδομάδα σε τηλεοπτική εκπομπή παρουσιάστηκε (με επαίνους) το περιεχόμενο της «πολύχρωμης» προπαγάνδας που μέσω μιας επίσημης πλατφόρμας (εγκεκριμένης από το υπουργείο (παρά)Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) διοχετεύεται σε εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στην Έκτη Δημοτικού.
Το υλικό αυτό που όζει από πανσεξουαλική προπαγάνδα, προς το παρόν αφήνεται στην κρίση των εκπαιδευτικών αν θα το εντάξουν στο μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης ή όχι. Ωστόσο η σκανδαλώδης προώθηση του «Πολύχρωμου Σχολείου», προδιαγράφει ότι αυτό το εκπαιδευτικό απόβλητο προσηλυτισμού των παιδιών, θα εισβάλλει σε όλο και περισσότερες αίθουσες διδασκαλίας.
Πλύση εγκεφάλου
Στο «εκπαιδευτικό» υλικό που αντλούν οι δάσκαλοι από την πλατφόρμα της συγκεκριμένης ΜΚΟ, μαθαίνουμε ότι το φύλο δεν είναι δυαδικό, αλλά «είναι το πώς εσείς, στο μυαλό σας, σκέφτεστε τον εαυτό σας. Είναι η χημεία που σας συνθέτει και το πώς την ερμηνεύετε».
Ο άνθρωπος λοιπόν δεν είναι ένα ον με ψυχή, νου, θέληση, λογική, και δυνατότητα διαχείρισης των ορμών και των λογισμών του, αλλά ένα «ζώο» που διαφεντεύεται από τις ορμόνες και τα ένστικτά του, εξουσιάζεται από τη «χημεία» του, και αυτοκαθορίζεται μόνος του, χωρίς να έχει οποιαδήποτε συνάρτηση με την υπόλοιπη φύση. Έχοντας ένα θεοποιημένο «εγώ», αυτός ο άνθρωπος αγνοεί τους νόμους της δημιουργίας και «αναδημιουργεί» τον εαυτό του σύμφωνα με τις φαντασιώσεις του ή σύμφωνα με την πλαστή πραγματικότητα που θα διαμορφώσει το νυστέρι ενός χειρουργού.
Έτσι μαθαίνουμε από το «εκπαιδευτικό» υλικό ότι η ταυτότητα γένους δεν είναι θέμα χαρακτηριστικών γνωρισμάτων που προσδίδει η ίδια η φύση, αλλά… εγκεφαλικό θέμα, δηλαδή ζήτημα… κρίσης και απόφασης, που δεν είναι καθόλου απότοκο ελευθερίας βέβαια, αφού όπως είδαμε παραπάνω καθορίζεται από τις… χημικές ενώσεις. Έτσι λοιπόν, η παράνοια του «ό,τι δηλώνεις, είσαι», διδάσκεται σε παιδιά του Δημοτικού, ξεριζώνοντας εκ θεμελίων όλα τα διαχρονικά αξιώματα των επιστημών που ασχολούνται με τον άνθρωπο και τη φυσιολογία του.
Στο κεφάλαιο για το «Έμφυλο Άτομο» το οποίο και παρουσιάστηκε, γίνεται απολύτως σαφές και επαναλαμβανόμενο με σχήματα και διαγράμματα, ότι τα φύλα είναι τρία και στο τρίτο φύλο υπάγονται οι δεκάδες σεξουαλικές παρεκκλίσεις που συνωστίζονται για να πάρουν μερίδιο «φυσιολογικότητας» στη συστημική προπαγάνδα της Νέας Εποχής. Πέρα από το βιολογικό φύλο, έχουμε και τον αντιεπιστημονικό προσδιορισμό του «κοινωνικού φύλου», όπου ο καθένας έχει δικαίωμα να προσδιορίζει τη φύση του ανάλογα με το τι θα τον διατάξουν τα υπογάστριά του και τι θα κατεβάσει η γκλάβα του. Όπως ακριβώς έχει δικαίωμα και να ισχυρίζεται ότι ο ουρανός είναι πράσινος, το δάσος είναι μπλε, η θάλασσα είναι κόκκινη και οι πορτοκαλιές παράγουν σταφύλια.
Και κάπως έτσι τα παιδιά δασκαλεύονται για το… «ρευστό φύλο», την «ανδρόγυνη» έκφραση φύλου και τον αμφίφυλο και ομόφυλο ερωτικό προσανατολισμό.
Στην παράγραφο περί σεξουαλικού προσανατολισμού, τα παιδιά διαβάζουν πρώτα για τις λεσβίες, τους Gay και τους αμφιφυλόφιλους, και παραπεταμένους στην τελευταία κατηγορία βρίσκουν τελικώς και τους ετεροφυλόφιλους, που μπορεί να είναι η συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού, αλλά στην κατηγοριοποίηση του «Πολύχρωμου Σχολείου» είναι μια αμελητέα κατηγορία που μόλις και μετά βίας αναφέρεται.
Παρακάτω οι μαθητές μαθαίνουν τι είναι και πώς θα κάνουν το «coming out», δηλαδή το να κατασταλάξουν σε μια σεξουαλική παρέκκλιση και να την εκδηλώσουν επίσημα, από 11-12 χρονών. Ένα άθλιο και εξολοκλήρου διεφθαρμένο εκπαιδευτικό σύστημα θεωρεί τα 11χρονα παιδιά έτοιμα να καθορίσουν τον σεξουαλικό προσανατολισμό τους, ενώ το μυαλό του εφήβου δεν έχει «πήξει» ούτε καν στα 18.
Αυτή η πρόωρη σεξουαλικοποίηση και η «αφύπνιση» των παρά φύσιν επιλογών είναι ακριβώς το μεγάλο ζητούμενο της ΛΟΑΤΚΙ στρατολόγησης που προωθείται στα σχολεία. Ενδεικτικά, σε ένα από τα σενάρια που παραθέτει το «Πολύχρωμο Σχολείο» στους μαθητές, για ασκήσεις τύπου «σκέφτομαι και γράφω», αναφέρεται:
«Οι γονείς της Άννας έχουν χωρίσει και τώρα η μαμά της ζει με τη σύντροφό της. Οι φίλοι της Άννας δεν θέλουν να την επισκεφτούν στο σπίτι της πια, γιατί λένε ότι η μαμά της είναι «παράξενη». Πώς μπορείς να βοηθήσεις την Άννα;».
Θυματοποίηση των ΛΟΑΤΚΙ, δημιουργία τεχνητών τύψεων στα παιδιά, στοχοποίηση και ομαδοποίηση των ετεροφυλόφιλων ως κοινωνία «στενόμυαλων ρατσιστών», κανονικοποίηση των ομοφυλόφιλων ζευγαριών ως «οικογένεια», όλα στο πακέτο του ενός, σε μια ερώτηση «πολύχρωμου» γεμπελισμού, που παγιδεύει τα παιδιά στη νοοτροπία του αφύσικου.
Και αυτό είναι μόνο ένα ελάχιστο παράδειγμα, από παρόμοιου τύπου ασκήσεις που ακολουθούν το ίδιο μοτίβο. Αυτά τα «εκπαιδευτικά» αίσχη διδάσκονται με τη «βούλα» του υπουργείου Παιδείας…
Κατηγορία Θέματος
Θέματα Παιδείας,
Κοινωνικά θέματα,
Ομοφυλοφιλία,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου