14 Ιανουαρίου 2024
Πορφυρίτης: «Καί εἶπε Κύριος ἐγγίζει μοι ὁ λαός οὗτος ἐν τῷ στόματι αὐτοῦ καί ἐν τοῖς χείλεσιν αὐτῶν τιμῶσι με, ἡ δέ καρδία αὐτῶν πόρρω ἀπέχει ἀπ᾽ ἐμοῦ ...» (Ἠσαΐας 29, 13)
Γράφει ὁ Πορφυρίτης
Ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, εἶναι ἕνας ἀγωνιστής Ἐπίσκοπος. Ἀπασχολεῖ ἀρκετά συχνά τά Μέσα τῆς Μαζικῆς Προπαγάνδας καί οἱ θέσεις του εἶναι ἐν πολλοῖς σύμφωνες μέ τήν ὀρθόδοξο διδασκαλία τῆς Πίστεώς μας. Ἐκεῖνο πού προβληματίζει τόν πιστό λαό, εἶναι ὅτι πολλάκις οἱ ἀπόψεις τοῦ ἀγαπητοῦ Μητροπολίτου δέν συμβαδίζουν μέ τά ἔργα του. Παρατηρεῖται μιά ἀσυνέπεια καί σύγχυσις λόγων καί ἔργων. Τά ἐπισκοπικά χείλη δείχνουν τήν πρόθεση νά κινηθεῖ ἐμπρός ἀλλά οἱ ἐπισκοπικοί πόδες κινοῦνται σημειωτόν ἤ ὄπισθεν! Αὐτό φαίνεται καί στό θέμα τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ἐμεῖς θά ἑστιάσουμε σέ τρία ἄλλα, σχετικά μέ τήν παναίρεση, θέματα ἐν συντομίᾳ, γιά νά μή κουράσουμε τόν ἀναγνώστη:
Α. Μασονία. Εἶναι γνωστοί οἱ (δικαστικοί καί ἄλλοι) ἀγῶνες του ἐναντίον τῆς «μασονικῆς θρησκείας»[1], ἡ ὁποία καθιερώνει ὡς θεό της «τόν Ἑωσφόρο ἤ Σατανᾶ ἤ Διάβολο!»[2]. Κάποια γεγονότα ὅμως ἐπισκιάζουν καί, ἐμμέσως, ἀκυρώνουν αὐτούς τούς ἀγῶνες. Δύο παραδείγματα. Μετονόμασε τήν αἴθουσα θεωρητικῶν μαθημάτων τοῦ Ὠδείου τῆς Ἱ. Μητροπόλεως, σέ αἴθουσα «ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ»[3], τιμώντας τόν πραγματικά «ἐγνωσμένης ἀξίας μουσικοσυνθέτη»[4]. Ἀγνοεῖ ὁ κ. Σεραφείμ ὅτι ὁ ἀγαπητός καί γνωστός μουσικοσυνθέτης, ὁ ὁποῖος μάλιστα «συνέθεσε τήν μουσική γιά τόν ἑλληνικό τεκτονικό ὕμνο»[5], εἶναι καί «ἐγνωσμένος» τέκτονας[6]; Θά μετονόμαζε ποτέ, ὁ σεβαστός ἐπίσκοπος, κάποια αἴθουσα Πνευματικοῦ του Κέντρου, σέ αἴθουσα «Καρδινάλιου Κούρτ Κόχ»;
Ἡ μασονία διεκδικεῖ γιά δικό της Ἅγιο, τόν Χρυσόστομο Σμύρνης. Συγκεκριμένα, στήν ἱστοσελίδα τῆς «Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος», κάνοντας ἀναφορά στή Στοά «Μέλης», ἀναγράφεται: «Τό 1912 ὁ ἀδ.˙. Σημιτόπουλος, βάσει τῶν εὑρεθέντων ἱδρυτικῶν τῆς Στοᾶς, τήν ἀφύπνισε καί πάλιν μέλη της, ἐπιφανεῖς τῆς Σμύρνης μεταξύ τῶν ὁποίων καί ὁ Ἐθνομάρτυρ Μητροπολίτης Σμύρνης, σημερινός Ἅγιος τῆς Ὀρθοδόξου Ἑλληνικῆς Ἐκκλησίας, Χρυσόστομος Καλαφάτης.»[7]! Πῶς ὁ Σεβασμιώτατος ἐπιτρέπει νά διασπείρονται τέτοιες σοβαρές κατηγορίες; Νά ἐμφανίζουν Ἅγιο τῆς Ὀρθοδοξίας νά ἔχει τή μασονική ἰδιότητα, δηλ. νά πιστεύει στή «μασονική θρησκεία»[8], δηλ. στόν «Ἑωσφόρο ἤ Σατανᾶ ἤ Διάβολο!»[9]; Σέ περίπτωση πού δέν τό γνωρίζει, θά πράξει κάτι ἀπό ἐδῶ καί πέρα; Μήπως ἔχει ἤδη ἐνεργήσει καί δέν τό γνωρίζουμε;
Β. Σοδομισμός. Ὁ σεβασμιώτατος Πειραιῶς ἔχει ἐκφράσει ἐπανειλημμένως καί δημοσίως τίς ἀπόψεις του γιά τό «φρικῶδες πάθος»[10] τοῦ σοδομισμοῦ, οἱ ὁποῖες, ὡς ἐπί τῷ πλεῖστον, εἶναι σύμφωνες μέ τήν ὀρθόδοξη διδασκαλία καί εἰπωμένες μέ τήν ἀληθεύουσα ἀγάπη. Στόν ἀντίποδα τῶν ὀρθοδόξων ἀπόψεων, ἔρχεται ἡ πρακτική τῶν φιλανθρωπικῶν ἐκδηλώσεων, ἡ ὁποία, ἐνίοτε, πέραν τῆς ἐκκοσμικευμένης της μορφῆς, λειτουργεῖ καί ὡς κήρυκας ἀντιθέτων, ἀπό τήν ὀρθόδοξη διδασκαλία μηνυμάτων. Ὅπως συνέβη, λόγου χάριν, μέ τή φιλανθρωπική συναυλία[11] πού πραγματοποιήθηκε ἐσχάτως. Ὁ Μητροπολίτης, κατά τή διάρκεια τῆς ἐκδήλωσης, «εὐχήθηκε ἡ ἀγάπη νά πρυτανεύσει στήν ζωή ὅλων μας»[12], ἐνῶ ἡ καλλιτέχνις πού ἔλαβε μέρος, σέ πρόσφατη συνέντευξή της «σχετικά μέ τούς γάμους ὁμόφυλων ζευγαριῶν, ἀλλά καί τήν τεκνοθεσία»[13], μεταξύ ἄλλων, τόνισε: «...ὅταν πρεσβεύεις τήν ἀγάπη, δηλαδή αὐτό πού πρεσβεύουν ὅλες οἱ θρησκεῖες, ἡ ἀγάπη καί ὁ Θεός εἶναι ‘‘συγχώρεση, ἀγκαλιά καί δέχομαι τόν ἄλλον ὅπως εἶναι μέ τήν ἀλήθεια του’’ ... Πιστεύω ὅτι ἀνεξαρτήτου φύλου θά πρέπει οἱ ἄνθρωποι πού ἀγαπιοῦνται πραγματικά νά μποροῦν νά εἶναι βάσει νόμου, μαζί. Νά μοιράζονται τήν ἀγάπη τους, τά περιουσιακά τους στοιχεῖα, τήν ζωή τους καί νά ἔχουν τό δικαίωμα νά μεταλαμπαδεύσουν αὐτή τήν ἀγάπη καί τήν συντροφικότητα σέ ὁποιοδήποτε πλάσμα, εἴτε εἶναι ζωάκι εἴτε εἶναι παιδάκι, γιατί ὅταν δίνεις ἀγάπη δέν γίνεται νά κάνεις λάθος»[14]. Καί οἱ δύο ὁμιλοῦν γιά «ἀγάπη», ὅμως ὁ καθένας δίνει σέ αὐτήν διαφορετικό (ἀντίθετο) περιεχόμενο, μέ συνέπεια, ἡ ἀγάπη τοῦ ἑνός νά καταργεῖ τήν ἀγάπη τοῦ ἄλλου! Ἡ μία εἶναι ἡ ἀληθινή ἀγάπη τοῦ Εὐαγγελίου καί ἡ ἄλλη ἡ διαστρεβλωμένη ἀγάπη (ἀγαπολογία) τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Δέν ἀπαιτεῖται ἡ ὕπαρξη τῆς δέουσας προσοχῆς καί διακρίσεως πού ἐπιτάσσει ἡ πνευματική ζωή, στίς δημόσιες ἐπιλογές τοῦ Ἐπισκόπου; Διότι τό «καλόν οὐκ ἐστί καλόν, ἐάν μή καλῶς γένηται».
Ἐπιπλέον, ἄν καί τό «φρικῶδες πάθος» ἔχει φθάσει στό ἀπροχώρητο καί διαφθείρει ἀσυστόλως τά νέα βλαστάρια τοῦ ἔθνους, δέν ἔχει προειδοποιήσει κάποιον πολιτικό, πού δημόσια τό ὑποστηρίζει, μέ τό ἐπιτίμιο τοῦ ἀφορισμοῦ. Θά ἀφορίσει ὁ Ἐπίσκοπος κ. Σεραφείμ τούς πολιτικούς πού ἀνήκουν στή Μητρόπολή του, καί γιατί ὄχι, ὅλους τούς κοινοβουλευτικούς πού θά ψηφίσουν τόν «γάμο» τῶν σοδομιτῶν, ὅπως ὀφείλει ἕνας ὀρθόδοξος Ἱεράρχης νά πράξει γιά τό ὄφελος ὅλων τῶν ψυχῶν;
Γ. Ἐλευθερία. Σύμφωνα μέ τήν ὀρθόδοξη διδασκαλία ὁ ἄνθρωπος εἶναι ἐλεύθερος νά ἀποφασίζει γιά τήν πορεία τῆς ζωῆς του, σύμφωνα καί μέ τό «ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἀκολουθεῖν»[15], ἔχοντας τό αὐτεξούσιο καί φυσικά, τήν εὐθύνη τῶν ἐπιλογῶν του. Αὐτό ὑποστηρίζει καί ὁ Μητροπολίτης κ. Σεραφείμ., π.χ., στήν ἀνακοίνωσή του γιά τήν καύση τῶν νεκρῶν: «...ἡ Ἐκκλησία σέβεται τήν ἐλευθερία τῆς ἐπιλογῆς τους...»[16]. Ἐπίσης, «Εἴμαστε ἐλεύθεροι νά ἀγαπᾶμε τόν Θεό καί ἀγαπᾶμε τό Θεό γιά νά εἴμαστε ἐλεύθεροι. Ὅλα τά ἄλλα εἶναι φιλολογία. Ὅπως ἔλεγε ὁ ἅγιος Πορφύριος: ‘‘Μωρέ τόν Χριστό νά ἀγαπήσετε. Τόν Χριστό…! Καί μή φοβόσαστε τίποτα. … Ὅταν ἀγαπήσουμε τόν Χριστό ἡ ψυχή μας ἐλευθερώνεται ἀπό τό φόβο’’. Ἡ Ἐκκλησία μας μέ τή στερεά πίστη της καί τή Χάρη τοῦ Παρακλήτου δέν ὑποτάσσει τό Θεό στήν ἐλευθερία ἀλλά τήν ἐλευθερία στό Θεό, δέν ὑποτάσσει τό Θεό στά γεγονότα ἀλλά τά γεγονότα στό Θεό.»[17].
Βέβαια, ἐκτός ἀπό αὐτά τά βαρυσήμαντα καί ἀληθινά λόγια τῆς Ἐκκλησίας μας, ὑπάρχουν καί ἄλλα λόγια, βαριά λόγια τοῦ ἴδιου Μητροπολίτη, πού σέ αὐτή τήν περίπτωση δέν φαίνεται νά ὑπολογίζει καί νά σέβεται τό αὐτεξούσιο, τήν ἐλευθερία ἐπιλογῆς τοῦ χριστιανοῦ πολίτη. Πρόκειται γιά τά ἐνέσιμα σκευάσματα τῆς κορωνοϊκῆς «δικτατορίας», γιά τά ὁποία ὑποστήριζε: «Ἐρωτηθεῖς συγκεκριμένα γιά ἡγουμένους μονῶν στό Ἅγιο Ὄρος πού τάσσονται κατά τῶν ἐμβολιασμῶν, ὑπογράμμισε ὅτι ‘‘αὐτοί ὅλοι δολοφονοῦν τούς ἀδελφούς τους, δέν τό καταλαβαίνουν οἱ ἄνθρωποι… ... ‘‘Ὄχι τό λέω μέ στεντόρεια φωνή, δέν ἔχουν θέση στήν Ἐκκλησία, εἶναι ἐκτός τοῦ Εὐαγγελικοῦ μηνύματος, δροῦν ἐναντίον τοῦ Χριστιανισμοῦ...’’»[18]. Ἀμφισβήτησε ἀκόμη καί τούς ὑγειονομικούς, πού εἶναι καί εἰδικότεροι αὐτοῦ, συγχέοντας τά κλασσικά ἐμβόλια μέ τά νέου τύπου ἐνέσιμα σκευάσματα τά ὁποία «ἔχουν ἀναπτυχθεῖ ἀπό τίς ἐμβρυϊκές κυτταρικές σειρές, οἱ ὁποῖες ‘‘θερίζονται’’ ἀπό ἐκτρωμένα μωρά»[19]. «Ἐκπλήσσομαι πού ἀκούω ὑγειονομικούς νά ἐκφράζουν ἀμφιβολία γιά ἕνα τόσο ἁπλό θέμα ὅπως ὁ ἐμβολιασμός. Τόσες θανατηφόρες ἀσθένειες σταμάτησαν μέ τά ἐμβόλια. Ἕνα παιδάκι ὅταν γεννιέται κάνει 16 ἐμβόλια μέχρι νά γίνει 2 ἐτῶν. Ποῦ εἶναι τό πρόβλημα νά γίνει τό 17ο;»[20]. «Δέν εἴμεθα ἀστυνομικά ὄργανα, εἶπε, ἀλλά ἔχουμε δώσει ἐντολάς καί στό προσωπικό καί στούς διακόνους νά τηροῦνται τά ἰατρικά πρωτόκολλα νά εἶναι ἐμβολιασμένοι ὅλοι, καί ὑπάρχει καί ποσόστωση καί ἐξαερισμός, μάσκα, ὅ,τι μᾶς ἐντέλλεται ἡ ἰατρική κοινότητα...»[21].
Λησμόνησε ὁ ἀγαπητός μας ἐπίσκοπος καί τήν ἀγάπη, καί τήν ἐλευθερία, καί τήν ὀρθόδοξη Πίστη καί Παράδοση. Τά ἀντίχριστα «ὑγειονομικά» μέτρα στίς ἐκκλησιές, πού ἐλήφθησαν γιά πρώτη φορά στήν ἱστορία τοῦ χριστιανισμοῦ προσέβαλλαν τόν Οἰκο-Δεσπότη, πού καθιστᾶ ὅλα ὅσα βρίσκονται στόν Οἶκο Του, σύμφωνα μέ τήν ὀρθόδοξη Διδασκαλία, ἔμπλεα θείας Χάριτος. Ἐμμένει στήν ἴδια ἄποψη μετά ἀπό τίς ἑκατοντάδες ἐπιστημονικές ἔρευνες πού ἀποδεικνύουν τά ἀντίθετα, τίς ἀγωγές στό ἐξωτερικό λόγῳ τῶν παρενεργειῶν καί τίς πάμπολλες ξαφνικίτιδες; Τό σύνηθες εἶναι νά σηκώνει ἡ «θεά» ἐπιστήμη τά χέρια καί νά στρέφεται στόν Θεό καί ὄχι νά ὑποτάσσουμε τόν Θεό στήν ἐπιστήμη, ὅπως πολύ ὡραία μᾶς δίδαξε (προηγουμένως) ὁ ἀγαπητός ἐπίσκοπος: δέν ὑποτάσσουμε «τό Θεό στά γεγονότα ἀλλά τά γεγονότα στό Θεό.», «Ὅλα τά ἄλλα εἶναι φιλολογία»!
Πορφυρίτης
Παραπομπές
[1] «ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου κ. κ. Σεραφείμ γιά τό Τεκτονικόν Ἵδρυμα», https://imp.gr/anakoinw8en-sebasmiwtatoy-tektoniko-idryma/
[2] Ὅ.π.
[3] «Σέ αἴθουσα «ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ» ὀνομάστηκε ἡ αἴθουσα θεωρητικῶν μαθημάτων τοῦ Ὠδείου τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς.», https://imp.gr/%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CE%AF%CE%B8%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B1-%CE%BC%CE%B9%CE%BC%CE%B7%CF%83-%CF%80%CE%BB%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CF%83-%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BA/
[4] Ὅ.π.
[5] Ὅ.π.
[6] «Τεκτονικό δελτίο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ: Τιμητική ἐκδήλωση τῆς Στ. Ἀδελφοποίησις γιά τόν ἀδ. Μίμη Πλέσσα». Περισσότερα: «πυθαγορας / τευχος 106 / ετος 2016»
[7] «Μεγάλη Στοά τῆς Ἑλλάδος», «ΜΕΛΗΣ, Σ.˙. Στ.˙. ΜΕΛΗΣ ὑπ΄ἀριθ. 76, Ἐν Ἀνατ:. Ἀθηνῶν», https://www.grandlodge.gr/melis-w-53137.html
[8] Βλ. παραπομπή 1η.
[9] Βλ. παραπομπή 1η.
[10] «Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν, Η ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΤΡΙΠΟΛΕΩΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΑΝΤΙΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ κ. κ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ», https://imp.gr/%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%83-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5/
[11] «Μητρόπολη Πειραιά: Μεγάλη φιλανθρωπική συναυλία στό Βεάκειο μέ τήν Πέγκυ Ζήνα! (βίντεο)», https://piraeuspress.gr/piraeus/dimos-peiraia/582336/mitropoli-pirea-megali-filanthropiki-synavlia-sto-veakio-me-tin-pegky-zina-vinteo/
[12] Ὅ.π.
[13] «Πέγκυ Ζήνα γιά τήν τεκνοθεσία ὁμόφυλων ζευγαριῶν: Ὅταν δίνεις ἀγάπη, δέν γίνεται νά κάνεις λάθος», https://www.protothema.gr/life-style/article/1452570/pegu-zina-gia-tin-teknothesia-omofulon-zeugarion-otan-dineis-agapi-den-ginetai-na-kaneis-lathos/
[14] Ὅ.π.
[15] Μάρκ. 8, 34.
[16] «Μητροπολίτου Πειραιῶς: Ἡ ἀλήθεια γιά τήν λεγομένη καύση τῶν νεκρῶν.», https://imp.gr/%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CF%82-%CE%B7-%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84/
[17] «Ποιμαντορική Ἐγκύκλιος Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ γιά τήν Ἁγία καί Μ. Τεσσαρακοστή 2022.», https://imp.gr/%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%bc%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%bf%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%ce%b3%ce%ba%cf%8d%ce%ba%ce%bb%ce%b9%ce%bf%cf%82-%cf%83%ce%b5%ce%b2-%ce%bc%ce%b7%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%bb-3/
[18] «Ξέσπασε ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφείμ γιά τούς ἀντιεμβολιαστές ἱερεῖς: Εἶναι ἀδελφοκτόνοι - Δέν ἔχουν θέση στήν Ἐκκλησία», https://www.thetoc.gr/koinwnia/article/mitropolitis-serafeim-gia-antiemboliastes-iereis-adelfoktonoi---den-exoun-thesi-stin-ekklisia/
[19] Ἀρχιμανδρίτου Παύλου Ντανᾶ, «Τό ἐμβόλιο εἶναι θέμα Πίστεως καί Βιοηθικῆς», https://orthodoxostypos.gr/%CF%84%CF%8C-%E1%BC%90%CE%BC%CE%B2%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%BF-%CE%B5%E1%BC%B6%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1-%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%89%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%AF-%CE%B2%CE%B9%CE%BF/
[20] «Μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφείμ: Δεχόμαστε χυδαῖες ὕβρεις ἐπειδή προτρέπουμε τόν κόσμο νά ἐμβολιαστεῖ», https://www.naftemporiki.gr/society/1128550/mitropolitis-peiraios-serafeim-dechomaste-chydaies-yvreis-epeidi-protrepoume-ton-kosmo-na-emvoliastei/
[21] «Μητροπολίτης Σεραφείμ: οἱ ἀντιεμβολιαστές ἱερεῖς δέν ἔχουν θέση στήν Ἐκκλησία», https://www.ant1news.gr/eidiseis/article/620194/mitropolitis-serafeim-oi-antiemboliastes-iereis-den-exoyn-thesi-stin-ekklisia (οἱ ὑπογραμμίσεις, δικές μας).
Κατηγορία Θέματος
Εκκλησιαστικά,
Θρησκευτικά θέματα,
Ομοφυλοφιλία,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου