19 Ιανουαρίου 2020
Ενα νέο 1821, ή ένα νέο 1922;
Ήδη, η εκκλησιαστική κρίση της Ουκρανίας μετεβλήθη, ως μη ώφειλε, σε κρίση που διχάζει την μία τοπική εκκλησία από την άλλη και τον ένα επίσκοπο από τον άλλο (και στην Ελλάδα).
Γράφει ο Σπύρος Β. Μπαζίνας στην Romfea.gr
Νομικός Σύμβουλος, τ. Ανώτερο Στέλεχος της Νομικής Υπηρεσίας των Η.Ε.
Από την μία πλευρά, οι Εκκλησίες Κωνσταντινουπόλεως, Αλεξανδρείας και Αθηνών. Και από την άλλη, όλες οι άλλες τοπικές Εκκλησίες (13 τον αριθμό). Το Άγιον Όρος δεν έχει εκφραστεί!
Είναι όμως γνωστό ότι δύο μονές και μία εξόριστη αδελφότητα συμφωνούν με τις ενέργειες του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ενώ οι άλλες δεκαοκτώ μονές τις θεωρούν προφανώς αντικανονικές (το προσφάτως δημοσιευθέν Α’ τμήμα της σχετικής εμπεριστατωμένης μελέτης της Ιεράς Μονής του Οσίου Γρηγορίου εξηγεί τους λόγους).
Αλλά και κανονικές να ήταν οι ενέργειες αυτές, προφανώς απέτυχαν να ενώσουν την Εκκλησία της Ουκρανίας και επί πλέον διαίρεσαν όλη την Ορθοδοξία.
Προς το παρόν λοιπόν, οι προσπάθειες των μαθητών του Σαμουήλ Χάντιγκτον, που δίδασκε ότι η Ορθοδοξία είναι δύναμη εχθρική προς την Δύση και οφείλει να εξουδετερωθεί, φαίνεται να επιτυγχάνουν.
Πάντως, νατοϊκή (η άλλη παραταξιακή) Ορθοδοξία δεν είναι Ορθοδοξία!
Δεν είναι λοιπόν υπερβολή να μιλήσουμε για εκκλησιαστική κρίση πρωτοφανούς μεγέθους.
Όμως, στην ιστορία μας οι εκκλησιαστικές κρίσεις ακολουθούνται πάντα από εθνικές κρίσεις.
Και τι μορφή φαίνεται να παίρνει η εθνική κρίση; Την μορφή της παραχώρησης στην Τουρκία της κυριαρχίας της Χώρας στο μισό Αιγαίο (και στο τμήμα εκείνο της ΑΟΖ στην Ανατολική Μεσόγειο που μας αναλογεί), είτε μετά από θερμό ελληνοτουρκικό επεισόδιο η πόλεμο, είτε με την απειλή θερμού επεισοδίου η πολέμου, είτε με απευθείας διαπραγματεύσεις, είτε με παραπομπή σε διεθνές διαιτητικό η άλλο δικαστήριο.
Ο ασύμμετρος πόλεμος πάντως, με πιέσεις, απειλές, υποσχέσεις, παροτρύνσεις και προετοιμασία της κοινής γνώμης, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Οι Τούρκοι πιέζουν και απειλούν.
Οι σύμμαχοι μας παροτρύνουν σε υποχωρήσεις προφανώς, γιατί έχουν μεγάλα συμφέροντα με την Τουρκία και η Ελλάς είναι μονίμως και υπέρ το δέον υποχωρητική.
Και το εγχώριο πολιτικό κατεστημένο φαίνεται να συμφωνεί είτε γιατί από το 1922 φοβάται και τον ίσκιο του, είτε γιατί έχει το φυσικό ένστικτο της αυτοσυντήρησης και επανεκλογής αλλά και υπερβολική πεποίθηση στον εαυτό του ότι μπορεί να επιτύχει μια επωφελή συμφωνία, είτε γιατί θεωρεί ευνοϊκή την παρούσα συγκυρία.
Παραπομπή όμως όλων των εδαφικών διεκδικήσεων της Τουρκίας σε διεθνές διαιτητικό η άλλο δικαστήριο (ένα μεικτό δικαιοδοτικό και πολιτικό όργανο), τουλάχιστον πριν κάνουμε τις απαραίτητες ενέργειες, θα μας οδηγούσε σε δεινή ήττα.
Για παράδειγμα, αν πηγαίναμε σε ένα τέτοιο δικαστήριο διεκδικώντας 6 μίλια στην θάλασσα και 10 στον αέρα, απλά θα χάναμε γιατί ο κανόνας είναι ότι η κυριαρχία στον αέρα εκτείνεται όσο και η κυριαρχία στην θάλασσα.
Επίσης, αν παραπέμπαμε σε ένα τέτοιο δικαστήριο την διαφορά για την υφαλοκρηπίδα (τον βυθό δηλαδή της θάλασσας πέραν από τα χωρικά ύδατα), το δικαστήριο θα εφάρμοζε την αρχή της μέσης γραμμής και θα μας αναγνώριζε μικρότερη υφαλοκρηπίδα από όση θα είχαμε αν είχαμε επεκτείνει τα χωρικά μας ύδατα στα 12 μίλια και συμφωνήσει με τα όμορα κράτη για ΑΟΖ.
Περαιτέρω, θα ήταν τουλάχιστον αμφίβολο αν το δικαστήριο θα εφάρμοζε στο ακέραιο το δίκαιο της θάλασσας η την αρχή της ευθυδικίας με βάση το επιχείρημα ότι στο Αιγαίο επικρατούν ειδικές συνθήκες, και σε αυτή την περίπτωση θα είχαμε απώλεια κυριαρχικών δικαιωμάτων οικονομικής αξιοποίησης του βυθού πέραν των χωρικών υδάτων (ως προς αυτό, η υφαλοκρηπίδα επικαλύπτεται από την ΑΟΖ) αλλά και των υδάτων σε διεθνή ύδατα μέχρι 200 μίλια.
Τέλος, αν παραπέμπαμε στο δικαστήριο αυτό την διεκδίκηση της Τουρκίας για κάποια νησιά στο Αιγαίο η για την αποστρατικοποίηση των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου που προβλέπει η Συνθήκη της Λωζάνης, το αποτέλεσμα θα ήταν λίαν αμφίβολο.
Ενόψει των ανωτέρω, είμαστε υποχρεωμένοι να ασκήσουμε πρώτα το δικαίωμα που μας δίνει το δίκαιο της θάλασσας και να επεκτείνουμε τα χωρικά μας ύδατα στα 12 μίλια. Αλλά αυτό μεταβάλει το Αιγαίο περίπου σε κλειστή θάλασσα.
Οπότε πρέπει να εγγυηθούμε την ελευθερία της ναυσιπλοΐας. Επίσης, αυτό δίνει μειώνει σημαντικά το εύρος της υφαλοκρηπίδας (του βυθού πέραν των χωρικών υδάτων) στο Αιγαίο.
Και για αυτούς του λόγους η Τουρκία μας απειλεί με πόλεμο αν ασκήσουμε το δικαίωμα μας αυτό, ενέργεια καθ’ εαυτή παράνομη που θα δικαιολογούσε την λήψη προληπτικών αμυντικών μέτρων από την Ελλάδα.
Οπότε, για να ασκήσουμε αυτό το δικαίωμα μας, θα έπρεπε να ετοιμαστούμε για πόλεμο. Αυτό βέβαια οφείλουμε να το κάνουμε ούτως η άλλως σύμφωνα με την γενικώς αποδεκτή αρχή «αν θέλεις ειρήνη, προετοιμάσου για πόλεμο» (si vis pacem, para bellum).
Τέλος, είμαστε υποχρεωμένοι να επιδιώξουμε την επίτευξη συμφωνίας οριοθέτησης ΑΟΖ με την Κύπρο, την Αίγυπτο και την Ιταλία, πριν κάνουμε οποιαδήποτε σκέψη για παραπομπή σε διεθνές διαιτητικό η άλλο δικαστήριο, η για συνεκμετάλλευση, που θα ήταν ίσως δυνατή αλλά μόνον αφού συμφωνήσουμε στην οριοθέτηση της ελληνικής και της τουρκικής ΑΟΖ και μόνο όπου υπάρχουν κοιτάσματα εκεί που οι ΑΟΖ των δυο χωρών εφάπτονται.
Οφείλουμε λοιπόν να αφυπνιστούμε πριν είναι πολύ αργά και να προσέξουμε πολύ ώστε, όπως πλησιάζουμε τα 200 χρόνια από την επανάσταση του 1821 και τα 100 χρόνια από την μικρασιατική καταστροφή του 1922, να μη ζήσουμε, αντί για ένα νέο 1821 με την έννοια μιας νέας εθνικής παλιγγενεσίας, ένα νέο 1922 με την έννοια μιας εθνικής καταστροφής με ανυπολόγιστες συνέπειες.
Γιατί απώλεια του μισού Αιγαίου (και της ΑΟΖ σε τμήμα της Ανατολικής Μεσογείου) θα ήταν εθνική καταστροφή ανάλογη με αυτή της καταστροφής στην Μικρά Ασία το 1922.
Και αυτό γιατί, ενώ η Μικρά Ασία αποτελούσε τον ανατολικό πνεύμονα του Ελληνισμού, το Αιγαίο (και η Ανατολική Μεσόγειος) αποτελεί τον μισό δυτικό πνεύμονα της Χώρας. Η Ελλάς δεν μπορεί να επιβιώσει με μισό πνεύμονα!
πηγή
Γράφει ο Σπύρος Β. Μπαζίνας στην Romfea.gr
Νομικός Σύμβουλος, τ. Ανώτερο Στέλεχος της Νομικής Υπηρεσίας των Η.Ε.
Από την μία πλευρά, οι Εκκλησίες Κωνσταντινουπόλεως, Αλεξανδρείας και Αθηνών. Και από την άλλη, όλες οι άλλες τοπικές Εκκλησίες (13 τον αριθμό). Το Άγιον Όρος δεν έχει εκφραστεί!
Είναι όμως γνωστό ότι δύο μονές και μία εξόριστη αδελφότητα συμφωνούν με τις ενέργειες του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ενώ οι άλλες δεκαοκτώ μονές τις θεωρούν προφανώς αντικανονικές (το προσφάτως δημοσιευθέν Α’ τμήμα της σχετικής εμπεριστατωμένης μελέτης της Ιεράς Μονής του Οσίου Γρηγορίου εξηγεί τους λόγους).
Αλλά και κανονικές να ήταν οι ενέργειες αυτές, προφανώς απέτυχαν να ενώσουν την Εκκλησία της Ουκρανίας και επί πλέον διαίρεσαν όλη την Ορθοδοξία.
Προς το παρόν λοιπόν, οι προσπάθειες των μαθητών του Σαμουήλ Χάντιγκτον, που δίδασκε ότι η Ορθοδοξία είναι δύναμη εχθρική προς την Δύση και οφείλει να εξουδετερωθεί, φαίνεται να επιτυγχάνουν.
Πάντως, νατοϊκή (η άλλη παραταξιακή) Ορθοδοξία δεν είναι Ορθοδοξία!
Δεν είναι λοιπόν υπερβολή να μιλήσουμε για εκκλησιαστική κρίση πρωτοφανούς μεγέθους.
Όμως, στην ιστορία μας οι εκκλησιαστικές κρίσεις ακολουθούνται πάντα από εθνικές κρίσεις.
Και τι μορφή φαίνεται να παίρνει η εθνική κρίση; Την μορφή της παραχώρησης στην Τουρκία της κυριαρχίας της Χώρας στο μισό Αιγαίο (και στο τμήμα εκείνο της ΑΟΖ στην Ανατολική Μεσόγειο που μας αναλογεί), είτε μετά από θερμό ελληνοτουρκικό επεισόδιο η πόλεμο, είτε με την απειλή θερμού επεισοδίου η πολέμου, είτε με απευθείας διαπραγματεύσεις, είτε με παραπομπή σε διεθνές διαιτητικό η άλλο δικαστήριο.
Ο ασύμμετρος πόλεμος πάντως, με πιέσεις, απειλές, υποσχέσεις, παροτρύνσεις και προετοιμασία της κοινής γνώμης, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Οι Τούρκοι πιέζουν και απειλούν.
Οι σύμμαχοι μας παροτρύνουν σε υποχωρήσεις προφανώς, γιατί έχουν μεγάλα συμφέροντα με την Τουρκία και η Ελλάς είναι μονίμως και υπέρ το δέον υποχωρητική.
Και το εγχώριο πολιτικό κατεστημένο φαίνεται να συμφωνεί είτε γιατί από το 1922 φοβάται και τον ίσκιο του, είτε γιατί έχει το φυσικό ένστικτο της αυτοσυντήρησης και επανεκλογής αλλά και υπερβολική πεποίθηση στον εαυτό του ότι μπορεί να επιτύχει μια επωφελή συμφωνία, είτε γιατί θεωρεί ευνοϊκή την παρούσα συγκυρία.
Παραπομπή όμως όλων των εδαφικών διεκδικήσεων της Τουρκίας σε διεθνές διαιτητικό η άλλο δικαστήριο (ένα μεικτό δικαιοδοτικό και πολιτικό όργανο), τουλάχιστον πριν κάνουμε τις απαραίτητες ενέργειες, θα μας οδηγούσε σε δεινή ήττα.
Για παράδειγμα, αν πηγαίναμε σε ένα τέτοιο δικαστήριο διεκδικώντας 6 μίλια στην θάλασσα και 10 στον αέρα, απλά θα χάναμε γιατί ο κανόνας είναι ότι η κυριαρχία στον αέρα εκτείνεται όσο και η κυριαρχία στην θάλασσα.
Επίσης, αν παραπέμπαμε σε ένα τέτοιο δικαστήριο την διαφορά για την υφαλοκρηπίδα (τον βυθό δηλαδή της θάλασσας πέραν από τα χωρικά ύδατα), το δικαστήριο θα εφάρμοζε την αρχή της μέσης γραμμής και θα μας αναγνώριζε μικρότερη υφαλοκρηπίδα από όση θα είχαμε αν είχαμε επεκτείνει τα χωρικά μας ύδατα στα 12 μίλια και συμφωνήσει με τα όμορα κράτη για ΑΟΖ.
Περαιτέρω, θα ήταν τουλάχιστον αμφίβολο αν το δικαστήριο θα εφάρμοζε στο ακέραιο το δίκαιο της θάλασσας η την αρχή της ευθυδικίας με βάση το επιχείρημα ότι στο Αιγαίο επικρατούν ειδικές συνθήκες, και σε αυτή την περίπτωση θα είχαμε απώλεια κυριαρχικών δικαιωμάτων οικονομικής αξιοποίησης του βυθού πέραν των χωρικών υδάτων (ως προς αυτό, η υφαλοκρηπίδα επικαλύπτεται από την ΑΟΖ) αλλά και των υδάτων σε διεθνή ύδατα μέχρι 200 μίλια.
Τέλος, αν παραπέμπαμε στο δικαστήριο αυτό την διεκδίκηση της Τουρκίας για κάποια νησιά στο Αιγαίο η για την αποστρατικοποίηση των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου που προβλέπει η Συνθήκη της Λωζάνης, το αποτέλεσμα θα ήταν λίαν αμφίβολο.
Ενόψει των ανωτέρω, είμαστε υποχρεωμένοι να ασκήσουμε πρώτα το δικαίωμα που μας δίνει το δίκαιο της θάλασσας και να επεκτείνουμε τα χωρικά μας ύδατα στα 12 μίλια. Αλλά αυτό μεταβάλει το Αιγαίο περίπου σε κλειστή θάλασσα.
Οπότε πρέπει να εγγυηθούμε την ελευθερία της ναυσιπλοΐας. Επίσης, αυτό δίνει μειώνει σημαντικά το εύρος της υφαλοκρηπίδας (του βυθού πέραν των χωρικών υδάτων) στο Αιγαίο.
Και για αυτούς του λόγους η Τουρκία μας απειλεί με πόλεμο αν ασκήσουμε το δικαίωμα μας αυτό, ενέργεια καθ’ εαυτή παράνομη που θα δικαιολογούσε την λήψη προληπτικών αμυντικών μέτρων από την Ελλάδα.
Οπότε, για να ασκήσουμε αυτό το δικαίωμα μας, θα έπρεπε να ετοιμαστούμε για πόλεμο. Αυτό βέβαια οφείλουμε να το κάνουμε ούτως η άλλως σύμφωνα με την γενικώς αποδεκτή αρχή «αν θέλεις ειρήνη, προετοιμάσου για πόλεμο» (si vis pacem, para bellum).
Τέλος, είμαστε υποχρεωμένοι να επιδιώξουμε την επίτευξη συμφωνίας οριοθέτησης ΑΟΖ με την Κύπρο, την Αίγυπτο και την Ιταλία, πριν κάνουμε οποιαδήποτε σκέψη για παραπομπή σε διεθνές διαιτητικό η άλλο δικαστήριο, η για συνεκμετάλλευση, που θα ήταν ίσως δυνατή αλλά μόνον αφού συμφωνήσουμε στην οριοθέτηση της ελληνικής και της τουρκικής ΑΟΖ και μόνο όπου υπάρχουν κοιτάσματα εκεί που οι ΑΟΖ των δυο χωρών εφάπτονται.
Οφείλουμε λοιπόν να αφυπνιστούμε πριν είναι πολύ αργά και να προσέξουμε πολύ ώστε, όπως πλησιάζουμε τα 200 χρόνια από την επανάσταση του 1821 και τα 100 χρόνια από την μικρασιατική καταστροφή του 1922, να μη ζήσουμε, αντί για ένα νέο 1821 με την έννοια μιας νέας εθνικής παλιγγενεσίας, ένα νέο 1922 με την έννοια μιας εθνικής καταστροφής με ανυπολόγιστες συνέπειες.
Γιατί απώλεια του μισού Αιγαίου (και της ΑΟΖ σε τμήμα της Ανατολικής Μεσογείου) θα ήταν εθνική καταστροφή ανάλογη με αυτή της καταστροφής στην Μικρά Ασία το 1922.
Και αυτό γιατί, ενώ η Μικρά Ασία αποτελούσε τον ανατολικό πνεύμονα του Ελληνισμού, το Αιγαίο (και η Ανατολική Μεσόγειος) αποτελεί τον μισό δυτικό πνεύμονα της Χώρας. Η Ελλάς δεν μπορεί να επιβιώσει με μισό πνεύμονα!
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Ειδήσεις-Πολιτική,
Εκκλησιαστικά,
Ιστορικά θεματα,
Κοινωνικά θέματα,
Παγκοσμιοποίηση,
ΤΟΥΡΚΙΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου