27 Ιανουαρίου 2020
Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ
Γράφει ο Απόστολος Παπαδημητρίου
Ο νέος ελληνισμός διέρχεται την τρίτη μεγάλη παρακμή κατά τη μακραίωνη ιστορία του. Το πλέον θλιβερό γνώρισμα της παρακμής είναι η μη αίσθηση της βίωσής της. Τα υγιή αισθητήρια αμβλύνονται και οι κοινωνίες καθίστανται έρμαια δημαγωγών, οι οποίοι διαθέτουν διαχρονικά δύο πολύ ισχυρά όπλα. Είναι άκρως επιτήδειοι στο να ψεύδονται και να κολακεύουν. Σήμερα, χάρη στην εκπληκτική τεχνολογική πρόοδο, τα μέσα στη διάθεση των δημαγωγών είναι τρομακτικά. Οι κοινωνίες βομβαρδίζονται και είναι έρμαια της ψευδολογίας και της παραπληροφόρησης. Υπό τις επικρατούσες συνθήκες είναι εξαιρετικά δύσκολο όχι μόνο να διακηρυχθούν αλήθειες, αλλά, το θλιβερότερο, να γίνουν πιστευτές, καθώς οι πλείστοι έχουν εθιστεί στα ψεύδη!
Το πρώτο μεγάλο ψέμα, το οποίο η υποτελής στους ξένους «προστάτες» ελληνική Πολιτεία καθοδηγούμενη διέσπειρε στον λαό μας είναι η στρεβλή εικόνα της χιλιόχρονης αυτοκρατορίας μας, της Ρωμανίας, την οποία οι εμπαθείς και ανθέλληνες αποκάλεσαν, μετά τον αφανισμό της Βυζαντινή. Έχοντας εκείνοι βιώσει τη μεσαιωνική βαρβαρότητα της φεουδαρχίας με την ευλογία του παπικού ολοκληρωτισμού, αισθάνονταν έντονη την πρόκληση του λαμπρού ρωμαίικου πολιτισμού. Γι’ αυτό και λυσσαλέα πολέμησαν τη ρωμηοσύνη. Κατά την πρώιμη τουρκοκρατία με ραδιουργίες, που εξύφαναν σε βάρος της υπόδουλης Εκκλησίας στην οθωμανική αυλή. Κατά την όψιμη με την εργώδη προσπάθεια να μεταλαμπαδεύσουν στους ομογενείς σπουδαστές στη Δύση τις φιλοσοφίες, που με το προσωπείο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων οδήγησαν τη Δύση στην αποϊεροποίηση των πάντων και σήμερα αυτή δρέπει τους πικρούς καρπούς!
Η διανόηση στη Δύση καυχάται ότι ανακάλυψε κατά την περίοδο της λεγόμενης Αναγέννησης, το αρχαίο ελληνικό πνεύμα. Πώς το ανακάλυψε; Μέσω των ριψάσπιδων Ελλήνων –Ρωμηών λογίων, που κατέφυγαν στη Δύση, καθώς η άλωση της Βασιλεύουσας των πόλεων ήταν πλέον αναμενόμενη. Και πού βρήκαν αυτοί τα πολλά χειρόγραφα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας, τα τόσο πολύτιμα, πριν από την ανακάλυψη του Γουτεμβέργιου; Στα ορθόδοξα μοναστήρια. Οι μοναχοί όχι μόνο δεν τα κατέστρεψαν, όχι μόνο δεν τα απαξίωσαν, αλλά τα αντέγραψαν με μακροχρόνια υπομονή, αν και αρκετά από αυτά δεν είχαν να προσφέρουν πνευματική ωφέλεια, πνευματική με την εκκλησιαστική έννοια του όρου. Είχαν διαχρονικά οι αντιγραφείς ως πρότυπα τους μεγάλους Πατέρες του 4ου αιώνα μ.Χ. Αυτούς που μελέτησαν σε βάθος τη γνώση και τον στοχασμό των αρχαίων προγόνων μας στις πιο σπουδαίες Σχολές του καιρού τους. Οι άγιοι Αθανάσιος, Βασίλειος, Γρηγόριος, Χρυσόστομος και πολλοί άλλοι υπήρξαν κορυφαίοι από πλευράς γνώσεων.
Οι διανοούμενοι, κατά την περίοδο του λεγόμενου διαφωτισμού, αγνόησαν προκλητικά όλους τους μεγάλους εκκλησιαστικούς άνδρες. Εμφορούμενοι από πνεύμα ελευθεριότητας απέτυχαν παταγωδώς να εννοήσουν σε βάθος τον στοχασμό των προγόνων μας. Σκοπός της παιδείας εκείνων ήταν η μόρφωση καλού καγαθού πολίτη. Το καλός αναφερόταν στο σώμα, το αγαθός στο πνεύμα, την ψυχή. Είναι αναμφισβήτητο ότι η νέα πίστη μειώνει σημαντικά την αξία της σωματικής άσκησης, εντείνει όμως στο έπακρο την καλλιέργεια του αγαθού. Έχει πλέον στη διάθεσή της στοιχείο εξαιρετικά σημαντικό, το οποίο έλειπε από τον αρχαίο κόσμο. Έχει πρότυπο, τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, ο οποίος καθιστά χωρίς νόημα τον ιδεαλισμό, αυτό το σπουδαίο οικοδόμημα του κόσμου της αγνωσίας της Αλήθειας, η οποία πλέον έχει αποκαλυφθεί με την ενανθρώπιση του Θεού. Η Δύση καυχάται ότι ανακάλυψε τον ιδεαλισμό. Δεν τον ανακάλυψε παρά για να τον στρεβλώσει στο έπακρο. Όχι μόνο για τη διάπλαση του αγαθού πολίτη δεν νοιάστηκε, αλλά αγνόησε κατά τρόπο προκλητικό την ουσιώδους σημασίας διδαχή περί αποφυγής της «ύβρεως», η οποία επέσυρε την μήνιν των θεών. Και αυτό, επειδή πορεύτηκε ερήμην του αποκαλυμένου Θεού, τον οποίο απώθησε αρχικά εκτός ιστορίας (δεϊσμός) και στη συνέχεια τον αρνήθηκε (υλισμός).
Έχοντας ως πρότυπα οι στοχαστές της Δύσης τους σχολαστικούς θεολόγους του ρωμαιοκαθολικισμού, επιδόθηκαν στη σώρευση γνώσεων. Οι θεολόγοι της Δύσης θεωρούσαν τη γνώση ως μέσο προσέγγισης προς τον Θεό, οι στοχαστές ως μέσο για να επιχειρηματολογήσουν για την μη ύπαρξή του. Το πνεύμα της Ορθοδοξίας ήταν ανυπόφορο στον αλαζόνα δυτικό άνθρωπο. Στο επίκεντρο της διδασκαλίας του Ευαγγελίου δεν ήταν πλέον απλά η αποφυγή της ύβρεως, αλλά η άκρα ταπείνωσις κατά το πρότυπο του Χριστού. Και η ταπείνωση επέρχεται με την άσκηση και όχι με τη σώρευση γνώσεων. Η άσκηση είναι προϋπόθεση για τον φωτισμό, προς απόκτηση θείας γνώσεως, και τη θέωση κατά χάριν. Αλαζόνας στο έπακρο ο δυτικός αρνείται πεισματικά την ταπείνωση.
Δουλικά μιμούμενος το πρότυπό του πορεύεται και ο Νεοέλληνας. Από τότε που δολοφονήσαμε τον Καποδίστρια, τον άνθρωπο του Θεού, με την ευρεία γνώση της διεθνούς διπλωματίας και το ταπεινό ορθόδοξο φρόνημα πορευόμαστε σε δρόμο αυτοκαταστροφής με οδηγούς κυβερνήτες υποχείρια ξένων, οι οποίοι νέμουν την εξουσία στις μικρές και αδύνατες χώρες. Η διαγραφή της Ρωμανίας από την ιστορική μνήμη του Έλληνα, ο οποίος κατά τα φερέφωνα των ξένων απόκτησε εθνική συνείδηση μετά το σχηματισμό του νεοελληνικού κράτους, είναι διαγραφή από τη μνήμη ενός λαμπρού παρελθόντος, ενός λαμπρού πολιτισμού, ο οποίος ευτελίζεται με τον όρο βυζαντινισμός. Ο εξόριστος επί δεκαετίες Αθανάσιος, ο πρόμαχος της Ορθοδοξίας, ο πανεπιστήμων μέγας Βασίλειος, ο απτόητος στις απειλές της εξουσίας, Ο υψιπέτης Γρηγόριος, γνώστης σε βάθος και της γλώσσας του Ομήρου, ο θαυμάσιος πολέμιος των αυθαιρεσιών της εξουσίας και υπέρμαχος των φτωχών, Ιωάννης ο Χρυσόστομος, και πολλοί άλλοι θαυμάσιοι, τόσο κατά την γνώση, όσο και κατά το ήθος, είναι άκρως ανεπιθύμητοι. Γι’ αυτό και επιχειρείται η ταπείνωσή τους με πρώτη λαμπρή την επιτυχία του κόσμου να ταυτιστεί ο φωστήρας της οικουμένης με τον θλιβερό γεράκο, πρότυπο του αστικού καταναλωτισμού!
Οι άγιοι προκαλούν και θα προκαλούν, όσο εντείνεται η αποϊεροποίηση των δυτικών κοινωνιών. Προκαλούν, επειδή δεν αρκέστηκαν στα λόγια τα παχιά και τα μεγάλα των θλιβερών κατά τον προσωπικό τους βίο στοχαστών της νεωτερικότητας. ΟΙ εκκλησιαστικοί άνδρες περιφρόνησαν όλα εκείνα, για τα οποία εμείς παθιάζουμε, ηδονές, χρήμα και δόξα! Γι’ αυτό και είναι ανυπόφοροι. Και επειδή «δημοκρατία» έχουμε και το κοινοβούλιο εξυπηρετεί τη φιλοσοφία της άρχουσας τάξης, λαμβάνονται κατά καιρούς θλιβερές αποφάσεις. Οι ανοικτά εχθρικοί προς την πίστη κομματικοί σχηματισμοί αποφασίζουν να καταστεί αργία η ημέρα της εορτής των υποτιθεμένων προστατών της ανύπαρκτης παιδείας μας! Έτσι οι μαθητές δεν θα εκκλησιαστούν ούτε θα ακούσουν κάτι ωφέλιμο για τους τυπικά τιμώμενους, αλλά θα κατακλύσουν τις καφετερίες, για να «εκπαιδευτούν κοινωνικά»! Οι άλλοι σχηματισμοί, που υποκριτικά εμφανίζονται προασπιστές των ιερών και των οσίων της καταρρέουσας φυλής μας, επανορθώνουν. Και τί θα γίνει, αν εκκλησιαστούν κάποιοι μαθητές περί το τέλος της θείας Λειτουργίας; Φολκλορική θα είναι η παρουσία τους στον ναό και θα προκληθούν θετικές εντυπώσεις στο «συντηρητικό» εκλογικό σώμα.
Η βιούμενη παρακμή δεν επιτρέπει σε κανένα να συνειδητοποιήσει ότι δεν απαξιώνονται οι Τρείς μέγιστοι φωστήρες. Η ιστορία θα απαξιώσει εμάς τους ανερμάτιστους, ανεπαρκέστατους και ανίκανους να σταθούμε στο ύψος των κρισίμων περιστάσεων.
«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»
Ο νέος ελληνισμός διέρχεται την τρίτη μεγάλη παρακμή κατά τη μακραίωνη ιστορία του. Το πλέον θλιβερό γνώρισμα της παρακμής είναι η μη αίσθηση της βίωσής της. Τα υγιή αισθητήρια αμβλύνονται και οι κοινωνίες καθίστανται έρμαια δημαγωγών, οι οποίοι διαθέτουν διαχρονικά δύο πολύ ισχυρά όπλα. Είναι άκρως επιτήδειοι στο να ψεύδονται και να κολακεύουν. Σήμερα, χάρη στην εκπληκτική τεχνολογική πρόοδο, τα μέσα στη διάθεση των δημαγωγών είναι τρομακτικά. Οι κοινωνίες βομβαρδίζονται και είναι έρμαια της ψευδολογίας και της παραπληροφόρησης. Υπό τις επικρατούσες συνθήκες είναι εξαιρετικά δύσκολο όχι μόνο να διακηρυχθούν αλήθειες, αλλά, το θλιβερότερο, να γίνουν πιστευτές, καθώς οι πλείστοι έχουν εθιστεί στα ψεύδη!
Το πρώτο μεγάλο ψέμα, το οποίο η υποτελής στους ξένους «προστάτες» ελληνική Πολιτεία καθοδηγούμενη διέσπειρε στον λαό μας είναι η στρεβλή εικόνα της χιλιόχρονης αυτοκρατορίας μας, της Ρωμανίας, την οποία οι εμπαθείς και ανθέλληνες αποκάλεσαν, μετά τον αφανισμό της Βυζαντινή. Έχοντας εκείνοι βιώσει τη μεσαιωνική βαρβαρότητα της φεουδαρχίας με την ευλογία του παπικού ολοκληρωτισμού, αισθάνονταν έντονη την πρόκληση του λαμπρού ρωμαίικου πολιτισμού. Γι’ αυτό και λυσσαλέα πολέμησαν τη ρωμηοσύνη. Κατά την πρώιμη τουρκοκρατία με ραδιουργίες, που εξύφαναν σε βάρος της υπόδουλης Εκκλησίας στην οθωμανική αυλή. Κατά την όψιμη με την εργώδη προσπάθεια να μεταλαμπαδεύσουν στους ομογενείς σπουδαστές στη Δύση τις φιλοσοφίες, που με το προσωπείο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων οδήγησαν τη Δύση στην αποϊεροποίηση των πάντων και σήμερα αυτή δρέπει τους πικρούς καρπούς!
Η διανόηση στη Δύση καυχάται ότι ανακάλυψε κατά την περίοδο της λεγόμενης Αναγέννησης, το αρχαίο ελληνικό πνεύμα. Πώς το ανακάλυψε; Μέσω των ριψάσπιδων Ελλήνων –Ρωμηών λογίων, που κατέφυγαν στη Δύση, καθώς η άλωση της Βασιλεύουσας των πόλεων ήταν πλέον αναμενόμενη. Και πού βρήκαν αυτοί τα πολλά χειρόγραφα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας, τα τόσο πολύτιμα, πριν από την ανακάλυψη του Γουτεμβέργιου; Στα ορθόδοξα μοναστήρια. Οι μοναχοί όχι μόνο δεν τα κατέστρεψαν, όχι μόνο δεν τα απαξίωσαν, αλλά τα αντέγραψαν με μακροχρόνια υπομονή, αν και αρκετά από αυτά δεν είχαν να προσφέρουν πνευματική ωφέλεια, πνευματική με την εκκλησιαστική έννοια του όρου. Είχαν διαχρονικά οι αντιγραφείς ως πρότυπα τους μεγάλους Πατέρες του 4ου αιώνα μ.Χ. Αυτούς που μελέτησαν σε βάθος τη γνώση και τον στοχασμό των αρχαίων προγόνων μας στις πιο σπουδαίες Σχολές του καιρού τους. Οι άγιοι Αθανάσιος, Βασίλειος, Γρηγόριος, Χρυσόστομος και πολλοί άλλοι υπήρξαν κορυφαίοι από πλευράς γνώσεων.
Οι διανοούμενοι, κατά την περίοδο του λεγόμενου διαφωτισμού, αγνόησαν προκλητικά όλους τους μεγάλους εκκλησιαστικούς άνδρες. Εμφορούμενοι από πνεύμα ελευθεριότητας απέτυχαν παταγωδώς να εννοήσουν σε βάθος τον στοχασμό των προγόνων μας. Σκοπός της παιδείας εκείνων ήταν η μόρφωση καλού καγαθού πολίτη. Το καλός αναφερόταν στο σώμα, το αγαθός στο πνεύμα, την ψυχή. Είναι αναμφισβήτητο ότι η νέα πίστη μειώνει σημαντικά την αξία της σωματικής άσκησης, εντείνει όμως στο έπακρο την καλλιέργεια του αγαθού. Έχει πλέον στη διάθεσή της στοιχείο εξαιρετικά σημαντικό, το οποίο έλειπε από τον αρχαίο κόσμο. Έχει πρότυπο, τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, ο οποίος καθιστά χωρίς νόημα τον ιδεαλισμό, αυτό το σπουδαίο οικοδόμημα του κόσμου της αγνωσίας της Αλήθειας, η οποία πλέον έχει αποκαλυφθεί με την ενανθρώπιση του Θεού. Η Δύση καυχάται ότι ανακάλυψε τον ιδεαλισμό. Δεν τον ανακάλυψε παρά για να τον στρεβλώσει στο έπακρο. Όχι μόνο για τη διάπλαση του αγαθού πολίτη δεν νοιάστηκε, αλλά αγνόησε κατά τρόπο προκλητικό την ουσιώδους σημασίας διδαχή περί αποφυγής της «ύβρεως», η οποία επέσυρε την μήνιν των θεών. Και αυτό, επειδή πορεύτηκε ερήμην του αποκαλυμένου Θεού, τον οποίο απώθησε αρχικά εκτός ιστορίας (δεϊσμός) και στη συνέχεια τον αρνήθηκε (υλισμός).
Έχοντας ως πρότυπα οι στοχαστές της Δύσης τους σχολαστικούς θεολόγους του ρωμαιοκαθολικισμού, επιδόθηκαν στη σώρευση γνώσεων. Οι θεολόγοι της Δύσης θεωρούσαν τη γνώση ως μέσο προσέγγισης προς τον Θεό, οι στοχαστές ως μέσο για να επιχειρηματολογήσουν για την μη ύπαρξή του. Το πνεύμα της Ορθοδοξίας ήταν ανυπόφορο στον αλαζόνα δυτικό άνθρωπο. Στο επίκεντρο της διδασκαλίας του Ευαγγελίου δεν ήταν πλέον απλά η αποφυγή της ύβρεως, αλλά η άκρα ταπείνωσις κατά το πρότυπο του Χριστού. Και η ταπείνωση επέρχεται με την άσκηση και όχι με τη σώρευση γνώσεων. Η άσκηση είναι προϋπόθεση για τον φωτισμό, προς απόκτηση θείας γνώσεως, και τη θέωση κατά χάριν. Αλαζόνας στο έπακρο ο δυτικός αρνείται πεισματικά την ταπείνωση.
Δουλικά μιμούμενος το πρότυπό του πορεύεται και ο Νεοέλληνας. Από τότε που δολοφονήσαμε τον Καποδίστρια, τον άνθρωπο του Θεού, με την ευρεία γνώση της διεθνούς διπλωματίας και το ταπεινό ορθόδοξο φρόνημα πορευόμαστε σε δρόμο αυτοκαταστροφής με οδηγούς κυβερνήτες υποχείρια ξένων, οι οποίοι νέμουν την εξουσία στις μικρές και αδύνατες χώρες. Η διαγραφή της Ρωμανίας από την ιστορική μνήμη του Έλληνα, ο οποίος κατά τα φερέφωνα των ξένων απόκτησε εθνική συνείδηση μετά το σχηματισμό του νεοελληνικού κράτους, είναι διαγραφή από τη μνήμη ενός λαμπρού παρελθόντος, ενός λαμπρού πολιτισμού, ο οποίος ευτελίζεται με τον όρο βυζαντινισμός. Ο εξόριστος επί δεκαετίες Αθανάσιος, ο πρόμαχος της Ορθοδοξίας, ο πανεπιστήμων μέγας Βασίλειος, ο απτόητος στις απειλές της εξουσίας, Ο υψιπέτης Γρηγόριος, γνώστης σε βάθος και της γλώσσας του Ομήρου, ο θαυμάσιος πολέμιος των αυθαιρεσιών της εξουσίας και υπέρμαχος των φτωχών, Ιωάννης ο Χρυσόστομος, και πολλοί άλλοι θαυμάσιοι, τόσο κατά την γνώση, όσο και κατά το ήθος, είναι άκρως ανεπιθύμητοι. Γι’ αυτό και επιχειρείται η ταπείνωσή τους με πρώτη λαμπρή την επιτυχία του κόσμου να ταυτιστεί ο φωστήρας της οικουμένης με τον θλιβερό γεράκο, πρότυπο του αστικού καταναλωτισμού!
Οι άγιοι προκαλούν και θα προκαλούν, όσο εντείνεται η αποϊεροποίηση των δυτικών κοινωνιών. Προκαλούν, επειδή δεν αρκέστηκαν στα λόγια τα παχιά και τα μεγάλα των θλιβερών κατά τον προσωπικό τους βίο στοχαστών της νεωτερικότητας. ΟΙ εκκλησιαστικοί άνδρες περιφρόνησαν όλα εκείνα, για τα οποία εμείς παθιάζουμε, ηδονές, χρήμα και δόξα! Γι’ αυτό και είναι ανυπόφοροι. Και επειδή «δημοκρατία» έχουμε και το κοινοβούλιο εξυπηρετεί τη φιλοσοφία της άρχουσας τάξης, λαμβάνονται κατά καιρούς θλιβερές αποφάσεις. Οι ανοικτά εχθρικοί προς την πίστη κομματικοί σχηματισμοί αποφασίζουν να καταστεί αργία η ημέρα της εορτής των υποτιθεμένων προστατών της ανύπαρκτης παιδείας μας! Έτσι οι μαθητές δεν θα εκκλησιαστούν ούτε θα ακούσουν κάτι ωφέλιμο για τους τυπικά τιμώμενους, αλλά θα κατακλύσουν τις καφετερίες, για να «εκπαιδευτούν κοινωνικά»! Οι άλλοι σχηματισμοί, που υποκριτικά εμφανίζονται προασπιστές των ιερών και των οσίων της καταρρέουσας φυλής μας, επανορθώνουν. Και τί θα γίνει, αν εκκλησιαστούν κάποιοι μαθητές περί το τέλος της θείας Λειτουργίας; Φολκλορική θα είναι η παρουσία τους στον ναό και θα προκληθούν θετικές εντυπώσεις στο «συντηρητικό» εκλογικό σώμα.
Η βιούμενη παρακμή δεν επιτρέπει σε κανένα να συνειδητοποιήσει ότι δεν απαξιώνονται οι Τρείς μέγιστοι φωστήρες. Η ιστορία θα απαξιώσει εμάς τους ανερμάτιστους, ανεπαρκέστατους και ανίκανους να σταθούμε στο ύψος των κρισίμων περιστάσεων.
«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα Μακρυγιάννη,
Θέματα Παιδείας,
Θρησκευτικά θέματα,
Ιστορικά θεματα,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου