25 Ιανουαρίου 2020

Ανεξέλεγκτη πλέον η διάδοση της “Πανθρησκείας” στην Ελληνική νεολαία, μετά τη σχετική Απόφαση των Εισαγγελικών Αρχών

Γράφει ο Νικόλαος Σ. Στεργιάδης 

Ήταν αναμενόμενο το τι θα ακολουθούσε την Απόφαση του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χανίων (α.π. 302/18) που εγκρίθηκε από τον Εισαγγελέα Εφετών Κρήτης (α.π. 7126/18), η οποία επέβαλε ως δεδικασμένο πλέον να είναι Νόμιμα τα γκράφιτι της “Πανθρησκείας” στην Ελλάδα σε Δημόσια-Δημοτικά κτήρια και Σχολεία, με την αιτιολόγηση πως δεν τίθεται θέμα τέλεσης παράνομου αθέμιτου και καταχρηστικού θρησκευτικού προσηλυτισμού (ΑΝ 1363/1938, ΑΝ 1672/1939, άρθρα 43, 386, 466 ΠΚ, άρθρο 13 Συντάγματος 1975 κ.α.) είτε από τους σχεδιαστές τους είτε από τους υπεύθυνους για τα κτήρια αυτά.

Πλέον, ένας Δήμαρχος ή Αντιδήμαρχος, Δάσκαλος ή Καθηγητής, ακόμη και κάποιος σχεδιαστής γκράφιτι, χωρίς να έχει τηρήσει καμία από τις ισχύουσες αυστηρές προϋποθέσεις, νομιμοποιείται να αποφασίσει την αποτύπωση ενός γκράφιτι με παραθρησκευτικό περιεχόμενο της επιλογής του σε οποιοδήποτε Δημόσιο-Δημοτικό κτήριο ακόμη και σε Σχολείο, γκράφιτι όπως αυτά στα Χανιά και την Κίσαμο που σχεδιάστηκαν και διατηρούνται ακόμη ανέπαφα με ευθύνη των Δημοτικών Αρχών και Εκπαιδευτικών, στα οποία απεικονίζεται η μορφή του Σατανά ως τον Μπαφομέτ την τραγόμορφη θεότητα της “Εκκλησίας του Σατανά” και ως τον Βάαλ-Μολώχ με κέρατα βοοειδούς, το Ταοϊστικό σύμβολο του Γιν-Γιανγκ, το σύμβολο της Χαόσφαιρας των Γουϊκανών, ο Χριστιανικός Σταυρός γερμένος, ακόμη και σύνθετα σχέδια που αναπαριστούν βασικές δοξασίες παραθρησκειών και Ανατολικών Θρησκειών όπως το Νιρβάνα, το Κάρμα και ο Διαλογισμός.

Είναι ανεξέλεγκτη πλέον η σχεδίαση νέων γκράφιτι με παραθρησκευτικό περιεχόμενο σε Δημόσια-Δημοτικά κτήρια και Σχολεία των Χανίων, τώρα με κύριο θέμα αυτών το πνευματικό “τρίτο Μάτι” ή “6ο Τσάκρα” που έχει σχέση με τις Ανατολικές τεχνικές Διαλογισμού-Γιόγκα και αποτελεί κύριο στοιχείο θρησκειολογικού συγκρητισμού. Η σχεδίασή του αποδεικνύει μύηση στις βασικές δοξασίες παραθρησκειών και Ανατολικών θρησκειών όπως του Ινδουισμού και του Βουδισμού, κύριων συνιστωσών της παναίρεσης του Οικουμενισμού, της “Πανθρησκείας”, η οποία προωθείται από το διεθνές πολιτικο-παραθρησκευτικό κίνημα της “Νέας Εποχής”.

Στην εξωτερική όψη κτιρίου Γυμνασίου στο κέντρο της πόλης των Χανίων, το “τρίτο Μάτι” σχεδιάστηκε ως γκράφιτι που αναπαριστά εντός ανοικτού ανθρώπινου κεφαλιού έναν υπερμεγέθη βολβό και την ίριδα ματιού, με την κόρη του ματιού ως bindi – tilaka, το σημάδι στο μέτωπο των Ινδών. Σε κεντρικό Δημοτικό πάρκο των Χανίων το “τρίτο Μάτι” αναπαρίσταται και πάλι εντός ανοικτού ανθρώπινου κεφαλιού αλλά όπως το “Μάτι του Ρα” στην αρχαία Αίγυπτο, δηλαδή ως μια αφαιρετική σχεδίαση της επίφυσης. 

Σε τοιχίο Δημόσιου δρόμου της πόλης το “τρίτο Μάτι” είναι σχεδιασμένο ως εμφανές ανοικτό μάτι στο κέντρο του μετώπου. Στο ίδιο τοιχίο πιο πέρα είναι σχεδιασμένο και ως την πεντάλφα στο μέτωπο του Μπαφομέτ. Σε άλλα εμφανή τοιχία αναπαρίσταται ως το “Μάτι του Βούδα”. Όλα είναι σχεδιασμένα από ήδη γνωστά μέλη της ομάδας “ΕΡΕΣΗ”. Η επιλογή των Δημόσιων αυτών χώρων καλύπτει στο μέγιστο βαθμό την προϋπόθεση της προσφορότητας που επιθυμούν οι προσηλυτιστές της “Πανθρησκείας” για την ευρεία διάδοση των παραθρησκευτικών μηνυμάτων μέσω των γκράφιτι, με σκοπό την πρόκληση τροπής της θρησκευτικής συνείδησης κυρίως της νεολαίας.

Οι ανώτεροι Εισαγγελικοί Λειτουργοί των Χανίων που έχουν ευθύνη για όσα ακολούθησαν την Απόφασή τους, δεν μπορούν να ελεγχθούν ούτε από τον ανώτατο Εισαγγελικό Λειτουργό της χώρας, εφόσον αρχειοθέτησαν ακόμη και τη σχετική Δικογραφία Η16/1789 που σχηματίστηκε κατόπιν παραγγελίας της τέως Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κας Ξένης Δημητρίου-Βασιλοπούλου.

Στο Ελληνικό Κοινοβούλιο κατατέθηκε Ερώτηση με α.π. 6300/12-3-2019, η οποία έθετε τα θέματα του ελέγχου της νομιμότητας της Εισαγγελικής Απόφασης, των ενεργειών έναντι της Πανελλήνιας εξάπλωσης του προβλήματος και της διαγραφής των γκράφιτι της “Πανθρησκείας” από τα Δημόσια-Δημοτικά κτήρια και Σχολεία. Η επίσημη θέση της τότε Ελληνικής Κυβέρνησης εκφράστηκε με την άρνηση απάντησής της και από τους τρεις τέως Υπουργούς στους οποίους απευθύνονταν, τον Υπουργό Εσωτερικών, την Υπουργό Προστασίας του Πολίτη και τον Υπουργό Δικαιοσύνης.

Η Εκκλησία της Κρήτης, που συμπλέει με τις αποφάσεις της “Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας” που συγκλήθηκε τον Ιούνιο 2016 στην Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης στο Κολυμπάρι Κισάμου Χανίων, αρνείται να εκφραστεί Συνοδικά για τα γκράφιτι της “Πανθρησκείας” ούτε και ενεργεί σχετικά. Οι ανώτατοι Θρησκευτικοί υπηρεσιακοί παράγοντες των Χανίων και της Κισάμου, όταν κλήθηκαν να καταθέσουν τη σχετική άποψή τους, επίσημα δήλωσαν: “όσον αφορά το θέμα των εικονογραφημάτων δηλώνω απειρία και δεν έχω γνώση του θέματος”, “δεν χρησιμοποιούν θρησκευτικά σύμβολα”, “δεν είμαι ο ειδικός και ο γνώστης του αντικειμένου”, “δεν νομίζω να προσβάλλουν το θρησκευτικό συναίσθημα των πολιτών”. Για το θέμα έχουν ενημερωθεί όλες οι Μητροπόλεις της Κρήτης και όλης της υπόλοιπης Ελλάδος, αλλά ούτε σε έναν Νομικό Σύμβουλό τους δεν δόθηκε εντολή για παρέμβαση έναντι της Απόφασης των Εισαγγελικών Αρχών. Οι καθηγητές Θεολόγοι των Χανίων για το θέμα των γκράφιτι της “Πανθρησκείας” είναι στην κυριολεξία ανύπαρκτοι. Η συνεισφορά στην επίλυση του προβλήματος από τις Ενώσεις/Συνδέσμους των Θεολόγων στην Κρήτη αλλά και σε Πανελλήνιο επίπεδο είναι όχι απλά μηδενική αλλά αρνητική αφού λειτουργούν αποθαρρυντικά.

Κανείς από όλους τους ανωτέρω δεν έχει εκφράσει ποτέ επίσημη άποψη, ως να μην τους αφορά η ύπαρξη των γκράφιτι της “Πανθρησκείας” σε Δημόσια-Δημοτικά κτήρια και Σχολεία. Ως αναπόφευκτη συνέπεια, σε όσες πόλεις της Ελλάδος ισχύουν αντίστοιχες ευνοϊκές συνθήκες για τους προσηλυτιστές της “Πανθρησκείας”, η “Νόμιμη” πλέον εφαρμογή και σ’ αυτές των μεθόδων τους είναι αναπόφευκτη.

Καλούνται όλοι οι έχοντες ακόμη Ελληνορθόδοξο φρόνημα, πολίτες και φορείς, να αντιδράσουν με νόμιμα μέσα έναντι της ανεξέλεγκτης πλέον διάδοσης της “Πανθρησκείας” στην Ελληνική νεολαία.



Share

4 σχόλια:

Άκων είπε...

Βλέπεις, όλα αυτά
τα κακότεχνα
"καλλιτεχνήματα

με αποδομημένα πλέον
ό λ α τα υγιή
κριτήρια τόσο στον λαό
όσο και στούς "ειδικούς"

διεκδικούν το θ ο λ ό και αίωλο

"καλλιτεχνικο δικαίωμα στην έκφρασή"

με μόνο ό ρ ι ο

τα"δικαιώματα"
των..."εκλεκτών"
μειοψηφιών

Ο φασισμός,
ως δικαίωματισμός πιά
μας σκάβει τον λάκκο
και πρέπει να τον σκάψει βαθύ, νομίζω

διότι χάριτι Θεού

αυτός και οι οι υπηρέτες
του θα βρεθουν αργά η γρήγορα μέσα του...

Αμήν...γένοιτω...

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλά τα λέτε κύριε Στεργιάδη, το δωδεκάθεο και ο Ρα να σας δώσουν δύναμη να συνεχίσετε το άγιο έργο σας

Ανώνυμος είπε...

Είναι προφανές ότι αυτές οι ζωγραφιες προμοτάρουν τον σατανισμό γιατι ως γνωστόν όποιος ασχολείται με γκραφίτι
επικαλείται συχνά τον σατανά.Επίσης οι άνθρωποι ούτε την λέξη αίρεση δεν μπορούν να γράψουν σωστά

ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ είπε...

Παρακαλώ πολυ να διαβαζετε τις οδηγίες πριν βάζετε καποιο σχολιο.
Δεν το λεω για όσα σχολια εχουν δημοσιευθεί.
Υπηρξε σχόλιο που έθιγε σε προσωπικο επιπεδο και αναφεροταν σε προσωπικά στοιχεία του αρθρογραφου και φυσικα δεν γινεται να αναρτηθει...

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.