24 Ιανουαρίου 2020
Έκτρωση. Tέκνα εν θανάτω (Α μέρος)
Γράφει ο Βασίλειος Γκρίλλας, Θεολόγος, ΜΑ Θεολογίας
Το πρώτο έμβρυο που θα έπρεπε να έχει εκτρωθεί είναι ο Χριστός. Η μητέρα Του ανύμφευτη. Πατέρας αμαρτύρητος. Σύλληψη άγνωστη. Συνθήκες για να μεγαλώσει ανύπαρκτες. Προβλέψεις για να ανατραφεί ελλειμματικές. Νομικές προϋποθέσεις για τον τόκο στην εποχή Του ενάντιες. Όμως, βρέθηκε μια Μαρία που τόλμησε όσα δεν έχουν τολμήσει οι γυναίκες όλων των εποχών και υπερασπίστηκε την μητρότητα ενός αγέννητου βρέφους. Βρέθηκε και ένας άντρας γίγαντας –όνομα αυτού Ιωσήφ- που υπερέβη κάθε έννοια ανδρισμού και κατέστη μέγιστος, γιατί σεβάστηκε την πατρότητα χωρίς να είναι o φυσικός πατέρας. Και κάπως έτσι ο Χριστός γλίτωσε την έκτρωση και έγινε άνθρωπος.
Είναι τραγικό να αρθρώνεται λόγος σε περιβάλλοντα όπως ο λόγος της προηγούμενης παραγράφου. Δυστυχώς όμως, μόνο έτσι στην εποχή μας, μπορεί να κατανοηθεί το μέγεθος της ελευθερίας, της τόλμης και της ανατροπής δύο προσώπων, που υπερασπίστηκαν την ακεραιότητα της γέννησης του Χριστού. Από την μία, η Μαρία μια απλή κοπέλα που αποφάσισε αυτό που κάθε άλλη γυναίκα με ευκολία στις μέρες μας αποφεύγει: Να φέρει στον κόσμο ένα παιδί με κίνδυνο την ίδια της ζωή. Με κίνδυνο να παραδειγματιστεί δια λιθοβολισμού ως –Κύριε Ελέησον!- κοινή γυναίκα. Ωστόσο, αυτό το δεκαεξάχρονο κορίτσι της Ναζαρέτ τόλμησε. Και η τόλμη αυτή την έκανε Μητέρα, Θεοτόκο, Παναγία!
Από την άλλη, ένας υπέροχος άνδρας που δέχθηκε ως παιδί του ένα ξένο παιδί αγνώστου πατρός. Έναν άνδρα που χωρίς να το γνωρίζει δεν υπερασπίστηκε την ακεραιότητα ενός εμβρύου μόνο, αλλά υπερασπίστηκε την πατρότητα του Πατρός Θεού. Εν αγνοία του. Χωρίς λογοκρατική επεξεργασία. Χωρίς λογοκριτική συμπεριφορά. Χωρίς σχήματα νοησιαρχίας. Απλά σεβάστηκε τη μνηστή του και αγάπησε τον καρπό που είχε στα σπλάχνα της. Ένας απόλυτος σεβασμός στην αξία του ανθρώπου, της ζωής και του προσώπου. Και το καλύτερο. Αυτός ο άνδρας που σήκωσε όλο αυτό το πρόβλημα για ένα παιδί που δεν ήταν δικό του σαρκικά, έμεινε πάντα διακριτικά στο πλάι. Χωρίς να δηλώνει την παρουσία του. Χωρίς να απαιτεί την προβολή του. Χωρίς ποτέ να χάνει το μέτρο. Ο Ιωσήφ στάθηκε ακέραιος άνδρας.
Σήμερα χιλιάδες εικόνες του Χριστού ξεριζώνονται με ευκολία από τα σπλάχνα των γυναικών και γεμίζουν τα μολυσματικά δοχεία των χειρουργείων με νεκρά έμβρυα. Με μικρούς σταυρωμένους Χριστούς, που πάσχουν χωρίς να φταίνε. Που βρίσκουν κακό ενώ είναι άκακοι. Που μαστιγώνονται ανελέητα, από την ιατρική λαβίδα, χωρίς να φταίνε. Που βάφονται στο ίδιο τους το αίμα, χωρίς να έχουν προκαλέσει κανέναν. Που γεύονται το θάνατο, ενώ τάχθηκαν για να ζήσουν. Που ντύνονται χλαμύδα κόκκινη τον ίδιο τους τον πλακούντα. Που μένουν άφωνοι απέναντι στον θύτη τους. Χωρίς καμία κραυγή. Χωρίς να κατηγορήσουν κανέναν. Χωρίς να αρνούνται.
Προοδευτικές οι κοινωνίες μας πλέον. Και όντως πραγματικά εύκολη η ζωή μας. Μια ζωή χωρίς Χριστό είναι πάντα εύκολη. Ο Χριστός δυσκολεύει την ζωή. Είναι στενή η οδός που πρέπει να βαδίσεις. Είναι και αυτός ο σταυρός που πρέπει να σηκώσεις άβολο πράγμα. Είναι και η άρνηση του ίδιου σου του εαυτού παράδοξο στις μέρες όλων των εποχών.
Έτσι, αντί να βαδίσει ο άνθρωπος τον στενό δρόμο της γέννησης ενός παιδιού, ακολουθεί τον ευρύ δρόμο που οδηγεί στο χειρουργικό κρεβάτι. Όχι για να κάνει έκτρωση. Όχι για να κάνει άμβλωση. Όχι για να δολοφονήσει το αγέννητο. Απλώς για να προβεί σε «πράξη διακοπής κυήσεως». Τόσο διάβολος έγινε ο άνθρωπος. Βρίσκει ονόματα απενοχοποίησης της αμαρτίας. Αμβλύνει τα όρια των λέξεων για να αμβλυνθούν τα όρια της αμαρτίας και να χωρέσουν όλες οι πράξεις του.
Και ο Σταυρός. Που να σηκώσεις έναν ολόκληρο Σταυρό σήμερα με την γέννηση του παιδιού σου; Πετάς το Σταυρό στα σκουπίδια και για να είσαι ασφαλέστερος γκρεμίζεις και τον Γολγοθά. Αυτό σήμερα ακούγεται ακατανόητο. Παλαιότερα –τότε που ήμασταν υποανάπτυκτοι και οπισθοδρομικοί – μόλις μια γυναίκα έμενε έγκυος ή ακριβέστερα «έπιανε παιδί» για να την χαρακτηρίσουν έλεγαν: «Η τάδε σταύρωσε παιδί!». Το έμβρυο δηλαδή ήταν όμοιο με την ευλογία του Σταυρού στα σπλάχνα της κυοφορούσας. Η γαστέρα δηλαδή, δεν ήταν απλώς μια κοιλιά ή μια μήτρα. Ήταν ο ίδιος ο Γολγοθάς με όλο το μυστήριο που έχει. Η ζωή ως μυστήριο στην λογική αυτή άρχιζε από το ίδιο το Μυστήριο.
Και η απάρνηση. Πού να απαρνηθείς τον εαυτό σου, τα νιάτα σου, την καριέρα σου, την κοινωνική σου ζωή για μερικά νέα κύτταρα που βρίσκονται στην κοιλιά και τάχα θα γίνουν άνθρωπος. Απαρνείσαι λοιπόν απλώς μια μάζα κυττάρων και ούτε γάτα ούτε ζημιά!
Η λογική χωρίς Χριστό έτσι ενεργείται. Τώρα αν θέλει κάποιος εν Χριστώ λογική, τότε και σε στενό δρόμο βαδίζει και Σταυρό σηκώνει και τον εαυτό του απαρνείται, για ένα τόσο δα άκακο ανθρωπάκι!
Το αίτιο που οι εκτρώσεις σήμερα έχουν την τάση που έχουν και οι υπέρ αυτών φωνές κράζουν τόσο δυνατά δεν είναι κοινωνικό, δεν είναι οικονομικό, δεν είναι ανθρωπιστικό. Όσο θα βλέπουμε το πρόβλημα των εκτρώσεων σε αυτές τις παραμέτρους δεν θα βρίσκουμε λύση. Το πρόβλημα είναι ψυχοπαθολογικό.
Η φύση –για τον Χριστιανό Θεός- έδωσε στον άνθρωπο δύο βασικά ένστικτα. Της αυτοσυντήρησης και της αναπαραγωγής. Και τα δύο για να προστατεύεται και να αυξάνεται η ζωή. Η σημαντική ανθρώπινη ζωή. Μάλιστα, για να διασφαλίσει το αποτέλεσμα τα ένστικτα χωρίζονται στα δύο. Έχουν την επιθυμία-ηδονή για να προκληθούν και φέρουν ως συνέπεια το αποτέλεσμα της επιθυμίας και της ηδονής για να επιτύχουν. Ειδικότερα: Πρέπει να ζήσω άρα πρέπει να σιτιστώ. Έρχεται ως επιθυμία η πείνα, παράγεται η ηδονή της σίτισης και ως αποτέλεσμα έχω την συντήρηση μου δια της διατροφής. Ενώ όμως στο ένστικτο της αυτοσυντήρησης έχουμε κρατήσει αυτό το σχήμα, στο ένστικτο της αναπαραγωγής οι άνθρωποι άλλαξαν στάση διαβάλλοντας το ίδιο το ένστικτο. Τι λέει το ένστικτο; Πρέπει να αναπαραχθώ, μου δημιουργείται η επιθυμία, ενεργώ εν ηδονή και ως συνέπεια έχω έναν νέο άνθρωπο. Όμως, οι άνθρωποι κράτησαν την επιθυμία και την ηδονή ως σεξουαλική πράξη, το δε αποτέλεσμα της τεκνοποιίας το εκτόπισαν με πλάγια μέσα. Αν ωστόσο τα μέσα αυτά δεν αποδώσουν, τότε δια της έκτρωσης το πρόβλημα λύνεται.
συνεχίζεται στο Β μέρος
πηγή
Το πρώτο έμβρυο που θα έπρεπε να έχει εκτρωθεί είναι ο Χριστός. Η μητέρα Του ανύμφευτη. Πατέρας αμαρτύρητος. Σύλληψη άγνωστη. Συνθήκες για να μεγαλώσει ανύπαρκτες. Προβλέψεις για να ανατραφεί ελλειμματικές. Νομικές προϋποθέσεις για τον τόκο στην εποχή Του ενάντιες. Όμως, βρέθηκε μια Μαρία που τόλμησε όσα δεν έχουν τολμήσει οι γυναίκες όλων των εποχών και υπερασπίστηκε την μητρότητα ενός αγέννητου βρέφους. Βρέθηκε και ένας άντρας γίγαντας –όνομα αυτού Ιωσήφ- που υπερέβη κάθε έννοια ανδρισμού και κατέστη μέγιστος, γιατί σεβάστηκε την πατρότητα χωρίς να είναι o φυσικός πατέρας. Και κάπως έτσι ο Χριστός γλίτωσε την έκτρωση και έγινε άνθρωπος.
Είναι τραγικό να αρθρώνεται λόγος σε περιβάλλοντα όπως ο λόγος της προηγούμενης παραγράφου. Δυστυχώς όμως, μόνο έτσι στην εποχή μας, μπορεί να κατανοηθεί το μέγεθος της ελευθερίας, της τόλμης και της ανατροπής δύο προσώπων, που υπερασπίστηκαν την ακεραιότητα της γέννησης του Χριστού. Από την μία, η Μαρία μια απλή κοπέλα που αποφάσισε αυτό που κάθε άλλη γυναίκα με ευκολία στις μέρες μας αποφεύγει: Να φέρει στον κόσμο ένα παιδί με κίνδυνο την ίδια της ζωή. Με κίνδυνο να παραδειγματιστεί δια λιθοβολισμού ως –Κύριε Ελέησον!- κοινή γυναίκα. Ωστόσο, αυτό το δεκαεξάχρονο κορίτσι της Ναζαρέτ τόλμησε. Και η τόλμη αυτή την έκανε Μητέρα, Θεοτόκο, Παναγία!
Από την άλλη, ένας υπέροχος άνδρας που δέχθηκε ως παιδί του ένα ξένο παιδί αγνώστου πατρός. Έναν άνδρα που χωρίς να το γνωρίζει δεν υπερασπίστηκε την ακεραιότητα ενός εμβρύου μόνο, αλλά υπερασπίστηκε την πατρότητα του Πατρός Θεού. Εν αγνοία του. Χωρίς λογοκρατική επεξεργασία. Χωρίς λογοκριτική συμπεριφορά. Χωρίς σχήματα νοησιαρχίας. Απλά σεβάστηκε τη μνηστή του και αγάπησε τον καρπό που είχε στα σπλάχνα της. Ένας απόλυτος σεβασμός στην αξία του ανθρώπου, της ζωής και του προσώπου. Και το καλύτερο. Αυτός ο άνδρας που σήκωσε όλο αυτό το πρόβλημα για ένα παιδί που δεν ήταν δικό του σαρκικά, έμεινε πάντα διακριτικά στο πλάι. Χωρίς να δηλώνει την παρουσία του. Χωρίς να απαιτεί την προβολή του. Χωρίς ποτέ να χάνει το μέτρο. Ο Ιωσήφ στάθηκε ακέραιος άνδρας.
Σήμερα χιλιάδες εικόνες του Χριστού ξεριζώνονται με ευκολία από τα σπλάχνα των γυναικών και γεμίζουν τα μολυσματικά δοχεία των χειρουργείων με νεκρά έμβρυα. Με μικρούς σταυρωμένους Χριστούς, που πάσχουν χωρίς να φταίνε. Που βρίσκουν κακό ενώ είναι άκακοι. Που μαστιγώνονται ανελέητα, από την ιατρική λαβίδα, χωρίς να φταίνε. Που βάφονται στο ίδιο τους το αίμα, χωρίς να έχουν προκαλέσει κανέναν. Που γεύονται το θάνατο, ενώ τάχθηκαν για να ζήσουν. Που ντύνονται χλαμύδα κόκκινη τον ίδιο τους τον πλακούντα. Που μένουν άφωνοι απέναντι στον θύτη τους. Χωρίς καμία κραυγή. Χωρίς να κατηγορήσουν κανέναν. Χωρίς να αρνούνται.
Προοδευτικές οι κοινωνίες μας πλέον. Και όντως πραγματικά εύκολη η ζωή μας. Μια ζωή χωρίς Χριστό είναι πάντα εύκολη. Ο Χριστός δυσκολεύει την ζωή. Είναι στενή η οδός που πρέπει να βαδίσεις. Είναι και αυτός ο σταυρός που πρέπει να σηκώσεις άβολο πράγμα. Είναι και η άρνηση του ίδιου σου του εαυτού παράδοξο στις μέρες όλων των εποχών.
Έτσι, αντί να βαδίσει ο άνθρωπος τον στενό δρόμο της γέννησης ενός παιδιού, ακολουθεί τον ευρύ δρόμο που οδηγεί στο χειρουργικό κρεβάτι. Όχι για να κάνει έκτρωση. Όχι για να κάνει άμβλωση. Όχι για να δολοφονήσει το αγέννητο. Απλώς για να προβεί σε «πράξη διακοπής κυήσεως». Τόσο διάβολος έγινε ο άνθρωπος. Βρίσκει ονόματα απενοχοποίησης της αμαρτίας. Αμβλύνει τα όρια των λέξεων για να αμβλυνθούν τα όρια της αμαρτίας και να χωρέσουν όλες οι πράξεις του.
Και ο Σταυρός. Που να σηκώσεις έναν ολόκληρο Σταυρό σήμερα με την γέννηση του παιδιού σου; Πετάς το Σταυρό στα σκουπίδια και για να είσαι ασφαλέστερος γκρεμίζεις και τον Γολγοθά. Αυτό σήμερα ακούγεται ακατανόητο. Παλαιότερα –τότε που ήμασταν υποανάπτυκτοι και οπισθοδρομικοί – μόλις μια γυναίκα έμενε έγκυος ή ακριβέστερα «έπιανε παιδί» για να την χαρακτηρίσουν έλεγαν: «Η τάδε σταύρωσε παιδί!». Το έμβρυο δηλαδή ήταν όμοιο με την ευλογία του Σταυρού στα σπλάχνα της κυοφορούσας. Η γαστέρα δηλαδή, δεν ήταν απλώς μια κοιλιά ή μια μήτρα. Ήταν ο ίδιος ο Γολγοθάς με όλο το μυστήριο που έχει. Η ζωή ως μυστήριο στην λογική αυτή άρχιζε από το ίδιο το Μυστήριο.
Και η απάρνηση. Πού να απαρνηθείς τον εαυτό σου, τα νιάτα σου, την καριέρα σου, την κοινωνική σου ζωή για μερικά νέα κύτταρα που βρίσκονται στην κοιλιά και τάχα θα γίνουν άνθρωπος. Απαρνείσαι λοιπόν απλώς μια μάζα κυττάρων και ούτε γάτα ούτε ζημιά!
Η λογική χωρίς Χριστό έτσι ενεργείται. Τώρα αν θέλει κάποιος εν Χριστώ λογική, τότε και σε στενό δρόμο βαδίζει και Σταυρό σηκώνει και τον εαυτό του απαρνείται, για ένα τόσο δα άκακο ανθρωπάκι!
Το αίτιο που οι εκτρώσεις σήμερα έχουν την τάση που έχουν και οι υπέρ αυτών φωνές κράζουν τόσο δυνατά δεν είναι κοινωνικό, δεν είναι οικονομικό, δεν είναι ανθρωπιστικό. Όσο θα βλέπουμε το πρόβλημα των εκτρώσεων σε αυτές τις παραμέτρους δεν θα βρίσκουμε λύση. Το πρόβλημα είναι ψυχοπαθολογικό.
Η φύση –για τον Χριστιανό Θεός- έδωσε στον άνθρωπο δύο βασικά ένστικτα. Της αυτοσυντήρησης και της αναπαραγωγής. Και τα δύο για να προστατεύεται και να αυξάνεται η ζωή. Η σημαντική ανθρώπινη ζωή. Μάλιστα, για να διασφαλίσει το αποτέλεσμα τα ένστικτα χωρίζονται στα δύο. Έχουν την επιθυμία-ηδονή για να προκληθούν και φέρουν ως συνέπεια το αποτέλεσμα της επιθυμίας και της ηδονής για να επιτύχουν. Ειδικότερα: Πρέπει να ζήσω άρα πρέπει να σιτιστώ. Έρχεται ως επιθυμία η πείνα, παράγεται η ηδονή της σίτισης και ως αποτέλεσμα έχω την συντήρηση μου δια της διατροφής. Ενώ όμως στο ένστικτο της αυτοσυντήρησης έχουμε κρατήσει αυτό το σχήμα, στο ένστικτο της αναπαραγωγής οι άνθρωποι άλλαξαν στάση διαβάλλοντας το ίδιο το ένστικτο. Τι λέει το ένστικτο; Πρέπει να αναπαραχθώ, μου δημιουργείται η επιθυμία, ενεργώ εν ηδονή και ως συνέπεια έχω έναν νέο άνθρωπο. Όμως, οι άνθρωποι κράτησαν την επιθυμία και την ηδονή ως σεξουαλική πράξη, το δε αποτέλεσμα της τεκνοποιίας το εκτόπισαν με πλάγια μέσα. Αν ωστόσο τα μέσα αυτά δεν αποδώσουν, τότε δια της έκτρωσης το πρόβλημα λύνεται.
συνεχίζεται στο Β μέρος
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Θέματα Παιδείας,
Θρησκευτικά θέματα,
Κοινωνικά θέματα,
Λόγος Ορθοδοξίας,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
1 σχόλιο:
S.O.S ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Γράφει ο Αντώνης Αντωνάς
Παρά τα όσα αναφέρονται περί σφαγών και γενοκτονιών, εκ μέρους της βάρβαρης Τουρκίας που ήτανκαι η κύρια αιτία συρρίκνωσης του Ελληνισμού, (Είχε το απύθμενο θράσος χθες ο Ερντογάν στο όμαιμο του ΑΖΕΡΜΠΑΙΖΑΝ.. να δηλώσει, ότι η Τουρκία ΠΟΤΕ δεν έσφαξε αθώους! Αυτονόητο είναι ότι κατέσφαξε όλες τις Χριστιανικές μειονότητες… αφού κατά το Ισλάμ …. ήταν ένοχοι), θα επισημανθεί ο βασικότερος κίνδυνος επιβολής του Ισλάμ υπόγεια, με ..ειρηνικά μέσα με γεννητούρια. Ο Ισλαμιστής Μουαμάρ Γκαντάφι προτού εκτελεσθεί είχε πει.. Ο Αλλάχ μου έδωσε αισιόδοξα μηνύματα .... Το Ισλάμ δεν έχει πλέον ανάγκη να επιβάλει την θρησκεία μας δια πυρός και σιδήρου... κλπ. Ο Αλλάχ ευλογεί τις γεννήσεις ... (Αυξάνεσθε και πληθύνεσθε και ...κατακυριεύσατε τον κόσμο....). Ο Ισλαμικός πληθυσμός σε 20-25 χρόνια, θα υπερκεράσει με βάση την αυξανόμενη Μουσουλμανική πολυσπερμία, όλους τους Ευρωπαϊκούς πληθυσμούς και θα είναι κυρίαρχος .. Και τι εννοουσε;
Μια Ευρωπαϊκή δημογραφική έρευνα ντοκουμέντο αναφέρει για το δημογραφικό μέλλον της Ευρώπης....
Για να διατηρηθεί ισορροπία σε ένα πληθυσμό και πολιτισμό ο κατώτερος δείκτης γεννητικότητας είναι 2.11 παιδιά ανά οικογένεια.... Το 1.9 είναι σχεδόν μη αναστρέψιμο και το 1.3 είναι αδύνατον.
Προσέξτε δείκτες γεννητικότητας σε ενδεικτικές Ευρωπαϊκές χώρες. Γαλλία 1.9, Αγγλία 1.6, Κύπρος 1.4, Ελλάδα 1.3, *Γερμανία 1.3, Ιταλία 1.2.... 33 χώρες της Ευρώπης έχουν μέσο όρο από 1.3 μέχρι 1.6... με τάση προς τα κάτω..
Ρυθμός γεννήσεων Μουσουλμανικών οικογενειών που ζούν στην Ευρώπη αγγίζει το 5.1. Στην Τουρκία το 4.1... Δηλαδή αν γίνει μια αναγωγή η πλειοψηφία της Ευρώπη σε 20-25 χρόνια θα είναι Μουσουλμανική ...
Το ερευνητικό κέντρο PEW Research center (Search, Demographic PEW) αναφέρει: Από τα 4,7 μεταναστών το 2016, στην Ευρώπη 2.8 εκ, ήταν Μουσουλμάνοι, (Κατά προσέγγιση) ανεβάζοντας το ποσοστο των Μουσουλμάνων Ευρωπαίων κατοίκων, προσθέτοντας και τις πολυάριθμες γεννήσεις απο το 4,1% που ήταν το 1990 σε άνω του 7-8% μέχρι σήμερα.... με τάση να φθάσει μέχρι το 2020 στο 10%.... Σήμερα υπολογίζεται ότι το 75-80% των μεταναστευτικών ροών είναι Μουσουλμάνοι.
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ..... ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΑΠΡΑΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΎΜΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΛΑ ΠΡΟΤΟΥ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ .....
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΑΝΤΩΝΑΣ
Δημοσίευση σχολίου