21 Απριλίου 2017

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ 

Χωρις την μουσικη αγωγη είναι τελειως αδυνατον να δημιουργήσουμε τους Ελληνες του αυριο, ώστε να εχουμε δικαιωμα στην πολυποθητη εθνικη επιβίωση. 

Είναι απολυτως βεβαιον ότι τα σωστα ειδη μουσικης δημιουργουν ηθικα-σκεπτόμενα άτομα. Αυτο είναι κατι το οποιον το τρεμουν οι κρατούντες, διοτι θα χασουν δια παντώς την εξουσια.

Δ​ιαχρονικα από τα αρχαια χρονια, οι εκάστοτε κρατούντες, μονον σε ανηθικους και σε ατομα χαμηλου διανοητικου επιπεδου ηταν και είναι αξιοι να κυριαρχησουν. Ελληνες θα πρεπει να γνωρίζετε σχετικα με την ανεκτιμητη αξια-προσφορα, του μουσικου πολιτισμου στον ανθρωπο. Ειδικα σε αυτές τις πολύ δυσκολες και επικίνδυνες εποχές για το Ελληνικο εθνος, τα σωστα ειδη μουσικης, αποτελουν πηγη ζωης-επιβιωσεως για ολους. Η Ελληνικη μουσικη (εντεχνο, παραδοσιακο, "βυζαντινη",) είναι ένα από τα ελαχιστα μεσα τα οποια δημιουργουν μεταξυ αλλων φιλεύσπλαχνους ανθρώπους οι οποιοι είναι ενωμενοι και στηριζουν ο ενας τον άλλο σε ολες της δυσκολες στιγμες. Μεσα από την σωστη μουσικη παιδεια, παίρνουμε κατι πολύ πολυτιμο, την ανθρωπια και την αλληλεγγύη,
​συστατικα ανεκτίμητα για την συνεχεια ενός εθνους.

Η σωστη δημιουργικοτητα είναι οπωσδήποτε αντίβαρο στην μαστιγα του συγχρονου τρόπου ζωής της νεας ταξης και στην εξάπλωση της. 

Ο βασικοτερος σκοπος ειτε ενας εκ των πιο βασικοτερων σκοπων στην δημοσια εκπαιδευση θα πρεπει να είναι η δημιουργικοτητα των παιδιων. 
Δυστυχως όμως αυτό δεν γινεται στα πιο πολλα σχολεια.

Η δημιουργικοτητα εκφράζεται στην δευτεροβαθμια εκπαιδευση μεσα από τα μουσικα σχολεια, τα οποια συμβαλουν στην αναπτυξη των ικανοτητων της δημιουργιας και της προσφορας στο κοινωνικο συνολο και στην πατριδα.

Η συνεργασια με τα αλλα παιδια με στοχο την δημιουργια και την προσφορα συμβαλει στο να εχουμε ηθικα και σκεπτόμενα ατομα με ελευθερες προσωπικότητες. 

Μεσα απο τα σωστα ειδη μουσικης γινεται ένα ατομο δημιουργικο οχι μονον στον κλαδο της μουσικης, αλλα και στους υπολοιπους τομεις.

Είναι απολυτως βεβαιον ότι μεσα απο την δημιουργια αναπτυσονται ολοκληρω​μενες προσωπικότητες.
Τα μουσικα σχολεια είναι τα μοναδικα σχολεια τα οποια αναπτυσουν την δημιουργικοτητα  στον μεγιστο βαθμο. 
Η δημιουργικοτητα είναι το πιο βασικο στοιχειο για την αναπτυξη ενός παιδιου. 
Η μουσικη δημιουργια είναι η σημαντικοτερη ολων διοτι είναι ιαση, ηθικη και παιδεια. 

Αντι να διπλασιασουν τα μουσικα σχολεια σε ολες  τις περιοχες που απαιτειται, οι αρμόδιοι εχουν την προθεση να κλεισουν και τα ηδη υπαρχοντα.

Πολλες φορες εχω αναφερει ότι καποια μουσικα σχολεια προσπαθουν να δημιουργησουν κατω από πολύ αντίξοες συνθηκες. 

Πολλα παιδια χανουν το ενδιαφερον τους στο σχολειο, διοτι δεν εχουν τις κατάλληλες συνθηκες για να δημιουργησουν.
Την δημιουργικοτητα θα είναι σε θεση να την βιωσουν τα παιδια μεσα από ένα πολύ σωστο σχολικο περιβαλλον με την υποστηριξη και την ενθαρρυνση ολων των εκπαιδευτικων και των γονεων.

Η αγαπη για δημιουργια των παιδιων καταστρέφεται σε ένα πολύ μεγαλο βαθμο ειτε καταλυτικα σε αρκετα σχολεια γενικης παιδειας.

Η αρνητικη σχολικη εμπειρια αποτελει ανασταλτικο παραγοντα στην εξελιξη των παιδιων. Τα περισσοτερα σχολεια γενικης παιδειας καταστρεφουν τα παιδια αντι να τα βοηθησουν να εξελιχθουν. 

Όλα αυτά τα παιδια θα είναι για το υπολοιπο της ζωης τους διαλυμενα ειτε θα είναι σχεδον διαλυμενα.

Όλα αυτά εχουν τρομερες συνεπειες όχι μονον για τα ιδια τα παιδια, αλλα και για την πατριδα, διοτι δημιουργούνται ατομα τα οποια δεν είναι σε θεση να προσφερουν και να δημιουργησουν και κανουν αρκετες φορες παρα πολύ κακες πραξεις, ενώ διακατέχονται από αισθηματα κατωτερότητας και κακοηθειας.

Στα περισσοτερα σχολεια γενικης παιδειας καταρρακωνουνν το ηθικο των παιδιων μεσα από την αδιαφορια, την αυστηροτητα και τις πολύ ασκοπες επικρισεις.

Είναι το πιο σημαντικο να εχουμε υγιη ψυχικα και ηθικα παιδια. Όπως σας εχω αναφερει παρα πολλες φορες οι καθηγητές είναι παντοτε συμμαχοι των παιδιων στα μουσικα σχολεια και βοηθουν όλα τα παιδια να αναπτυξουν την δημιουργικοτητα τους.

Καθοριστικο εμποδιο για την εξελιξη και την πνευματικη δημιουργια ολων των παιδιων είναι τα περισσοτερα σχολεια γενικης παιδειας, όπως και οι κακοι δάσκαλοι, οι κακοι και αμαθεις γονεις, και ενιοτε οι οικονομικες δυσκολιες που εχουν να αντιμετωπισουν καποιες οικογενειες.

Ολοι οι σωστοι δάσκαλοι και οι σωστοι γονεις θα πρεπει να υποστηριζουν τα παιδια ώστε να αναπτυξουν την δημιουργικοτητα τους για να γινουν χρησιμοι ανθρωποι για την κοινωνια και την πατριδα.

Η δημιουργια εξαρτάται σε παρα πολύ σημαντικο βαθμο από την ψυχικη αρμονια των παιδιων. Η μουσικη όπως είναι γνωστο είναι το πιο βασικο μεσον για την ψυχικη ισορροπια και την δημιουργια.

Οι βασικες πτυχες του χαρακτήρα ηθος, συμπεριφορα, σκεψη, ικανοτητα υγειη συναισθηματα, θαρρος, αυτοπεποιθεση, καλοσυνη, και αλλα αναπτυσονται μεσα από την μουσικη δημιουργια.

Μεσα από την μουσικη δημιουργικοτητα τα παιδια είναι σε θεση να ερθουν αντιμέτωπα με ολες τις δυσκολιες της ζωης.

Η σωστη μουσικη αποδεδειγμενα προσεφερει τα παντα, σε έναν ανθρωπο λυτρωνει, εξευγενιζει, ισορροπει, καλλιεργει ηρεμει και ομορφαίνει τις ανθρώπινες ψυχές, τις γεμίζει με αγαπη για τον συνάνθρωπο, την ζωη και κάθε τι ωραίο. Τα σωστα ειδη μουσικης είναι απαραιτητα διοτι είναι το μονο αντιδοτο κατά της οικονομικης, πνευματικης, ηθικης κρισης ενω ταυτοχρονα θα ενισχυσει την αντιμετωπιση των δυσκολιων της ζωης.

Στα μουσικα σχολεια, κινουνται όλα πιο ελευθερα, πιο δημοκρατικα, πιο ομορφα.

Οι μαθητες πραγματικα ξεχωριζουν απο τους υπολοιπους. Η μουσική μπορεί να οδηγήσει σε υψηλές ακαδημαϊκές επιτυχίες αυτο διότι διεγείρει τις περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με το διάβασμα, τα μαθηματικά και τη συναισθηματική ανάπτυξη.

Η εφαρμογή ολων των προτυπων μεθοδων των μουσικων σχολειων σε συνδυασμο με την θεραπευτικη επιδραση της μουσικης στην αναπτυξη της κριτικης σκεψης και της ορθης πολιτιστικης συνειδησης αποτελουν το αντίδοτο στην οικονομικη, πνευματικη, πολιτιστικη, ηθικη εξαθλιωση.

Μεσα σε ένα πολύ δημιουργικο καλλιτεχνικο περιβαλλον όπως εχει αποδειχτεί ότι είναι τα μουσικα σχολεία τα οποια γίνονται τα μεσα ανταλλαγης σκεψεων εκφρασεως  και δημιουργικοτητας.

Τα μουσικα σχολεία αναπτύσουν το ηθος, την διανοητικη ικανοτητα, την δημιουργικότητα και το ταλέντο. Δικαιωματικα μπορούμε να αναφερουμε οτι τα σχολεια αυτά δημιουργουν ανθρωπους ανωτερης ποιοτητας μεσα από την μουσικη τους παιδεια. Μεσα από τις συναυλιες τα παιδια που πηγαινουν στο μουσικο σχολειο ειναι γεγονος ότι ωριμάζουν πιο γρηγορα και ειναι ανωτέρου πνευματικου επιπεδου.

Στα μουσικα σχολεια μηδενίζεται, ειτε μετριαζεται η παραβατικοτητα αναλογα με το επιπεδο του σχολειου, των οικογενειων κλπ. Επισης μεταξυ πολλων αλλων εκμηδενίζεται η περιπτωση κακοποιησεως για τα ζωα.

Τα μουσικα σχολεία αποτελούν οπωσδήποτε το αντίδοτο στην μαστιγα του συγχρονου τρόπου ζωής της νεας ταξης και στην εξάπλωση της τηλεοπτικης-μιντιακης εξαθλιώσεως.

Σε μια εποχη οπου οι παραδόσεις κινδυνευουν να εξαφανιστουν από την νεα ταξη τα μουσικα σχολεια μετατρεπονται σε κεντρα διδασκαλιας της Ελληνικης παραδοσιακης μουσικης και των τροπων με τους οποιους μαθαίνεται η Ελληνικη μουσικη μας παράδοση.
Στα σχολεια αυτά γινεται πολύ συστηματικη και μεθοδικη δουλεια.

Δεν υπαρχει αμφιβολια ότι στα μουσικα σχολεια γινεται μια πολυ οργανωμενη προσπαθεια συστηματοποιησης της διδασκαλιας της Ελληνικης εντεχνης- παραδοσιακής-λαικης μουσικής. Οι μέθοδοι διδασκαλίας καλυπτουν καθε δυνατό τροπο μεταδοσης της μουσικης γνωσεως.

Τα μουσικα σχολεια συνδραμουν στον μεγιστο βαθμο στην συνεχιση του Ελληνικου μουσικου πολιτισμου και στην εξειδικευμένη μουσική εκπαίδευση.

Ακομη ολοι οι ασθενείς οικονομικα ανθρωποι, τους δινεται η ευκαιρια να σπουδασουν τα παιδια τους στον κλαδο της μουσικης, χωρις να χρειαζεται να πληρωσουν, για να πηγαινουν σε ωδεια.

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ.

Η μουσικη δημιουργια είναι η σημαντικοτερη καθως είναι ιαση, ηθικη και παιδεια.

Η δυνατοτητα υψηλου επιπέδου μουσικής εκπαιδευσεως αποτελεί τον πιο βασικο  στοχο  των εκπαιδευτικών των μουσικων σχολειων όπως είναι το μουσικο σχολειο Βολου.

Τα μουσικα σχολεια είναι ότι απεμεινε ορθιο μεχρι στιγμης στην δημοσια εκπαιδευση. Η μουσικη αγωγη-δημιουργικοτητα αποτελει το πιο σημαντικο εφοδιο για έναν ανθρωπο. Η μουσικη επιστημη είναι ένα από τα παρα πολύ σημαντικα τμηματα του πολιτισμου και της επιβιωσης για το Ελληνικο εθνος.

Η μουσικη συμβαλει στο να αποκτησει ένα ατομο εθνικη και θρησκευτικη συνειδηση και κατ επεκτασιν στηριζει την σταθερη συνεχεια της θρησκειας και του εθνους χωρις να υπαρχει κίνδυνος ηθικης-πνευματικης κατάπτωσης, οι οποιες θα οδηγησουν στον αφανισμο του εθνους (μοδα).

Η μουσική, μαζί την ορθοδοξια, τα χρηστα ηθη, την ιστορια. το παγκρατιο, τα αρχαια Ελληνικα  συμβάλλουν στη συνέχεια και τη σταθερότητα Ελληνικου πολιτισμού.

Την ανεκτιμητη αξια της μουσικής στην ζωή των Ελληνων μας δειχνει και το γεγονός οτι η Εκκλησια χρησιμοποιησε εξ αρχης υμνους και ωδές.

Οι αγιοι ιεραρχες μας διδαξαν ότι η μουσικη είναι δωρο του τριαδικου θεου ώστε να συμβαλει στην διαμορφωση ηθικων αρχων στους ανθρώπους.
Ενδεικτικα αναφερουν ότι η αρχαια Ελληνικη παιδεια και η Ελληνικη μουσικη προσφερουν ισόποσα στην εξελιξη και το ηθος ολων των ανθρωπων.

Πολυ σημαντικο είναι οτι οι αγιοι Ιεραρχες με την σειρα τους επιμενουν να ακουνε οι Ελληνες μονον τα σωστα ειδη μουσικης ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος στην ψυχη και στην παιδεια. Αντίθετα αναφερουν ότι τα τα αλλα ειδη μουσικης κανουν παρα πολύ μεγαλο κακο στις ψυχες των ανθρωπων, οι οποιοι γινονται ευάλωτοι και εν συνεχεια ανήθικοι και κακοι ανθρωποι.

Η Ελληνικη-ρωμαικη-"βυζαντινη" μουσική είναι το πιο βασικο ειδος μουσικης το οποιο μας δινει τα εχεγγυα της πνευματικης και ηθικης εξελίξεως και σε οδηγει μονιμα στον δρομο του Χριστου.

Φυσικα όλα αυτά τα ειδα μουσικης δεν είναι για διασκεδαση, αλλα είναι για την μεγιστη βελτιωση των ψυχων του ηθους και της πνευματικης διαυγειας.

To βασικο κριτηριο για την επιλογή της σωστης μουσικης είναι να μας βοηθα στην αποκτηση ηθικων αρχων -παιδειας, να συνετίζει, να μας κανει να νιώθουμε ανώτερα αισθηματα, και να μας φερνει κοντα στον θεο.

Οταν η μουσική διακρίνεται απο όλα αυτά τα στοιχεια τότε είναι αποδεκτη και πολυτιμη, διότι επιδρά θετικά στον ψυχικό κόσμο και στην παιδεια ​των Ελλήνων προκαλώντας μια τεραστια αισθηση ευφοριας και αγαλλίασης.

Η στηλη Ισχυς δια της γνωσεως καλει εδώ και χρονια ολους τους Ελληνες να ασχοληθουν με την εκκλησιατικη μουσικη και τα μουσικα σχολεια τα οποια διδασκουν εκκλησιαστικη ("βυζαντινη") μουσικη.

Αυτό διοτι η εκκλησιαστικη μουσικη είναι ένα τεραστιο κεφαλαιο στον Ελληνικο μουσικο πολιτισμο καθως υπαρχουν όλα τα ωφελιμα ειδη μουσικης των αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων, μαζι με την μουσικη για την δοξολογια του θεου.

Η εκκλησιαστικη μουσικη συμβαλει στην αποκτηση ηθων-ανθρωπιας αλλα βοηθα στον μεγιστο βαθμο στην καλιεργεια της δημιουργικότητας ολων των ανθρωπων.

Σε αυτό το ειδος μουσικης εχουμε την απολυτη ψυχικη αρμονια και την εμφυσηση της δημιουργιας.

Είναι αποδεδειγμενη ​η ευεργετικοτατη επιδραση της μουσικης παιδειας στην μάθηση και της σχολικες επιτυχιες.

Η μουσική μπορεί να οδηγήσει σε υψηλές ακαδημαϊκές επιτυχίες αφού έχει αποδειχθεί ότι διεγείρει τις περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με το διάβασμα, τα μαθηματικά και τη συναισθηματική ανάπτυξη.

Η σωστη μουσικη συμβαλει στην κοινωνικοτητα. Υστερα τα παιδια αποκτούν αυτοπεποίθηση.

Αυτό διοτι η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου είναι μια διαδικασία που θα δείξει στα παιδιά ότι μπορούν να αναπτύξουν τις ικανότητές τους και να δημιουργήσουν κάτι απο μόνα τους, σε συνδιασμο με το ότι θα εκτεθουν δημοσια στο κοινο, μεσα από της συναυλιες των μουσικων σχολειων.

Φυσικα η μουσικη συμβαλει τα μεγιστα στην δημιουργικοτητα ένα απαραίτητο εφόδιο για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία την ατομικη ευτυχία αλλα και την εθνικη μας επιβίωση.​

ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ

Μην ξεχνατε ότι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι ειχαν το μαθημα της μουσικης, ως ισαξιο, ειτε ως σχεδόν ισαξιο με αυτό της γεωμετριας. Μετα από αυτά τα δυο μαθηματα, ακολουθουσαν τα μαθηματα της αστρονομιας, της φιλοσοφιας κλπ.

Μεσα από τα ειδικα ειδη μουσικης και χορου, οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, ηταν σε θεση να δημιουργουν ενδιαμεσους χαρακτήρες με βαση το μετρον αριστον, οι οποιοι δεν ηταν ουτε πολύ μαλθακοι, ουτε παρα πολύ σκληροι. Μεσα από αυτά τα ειδη μουσικης, δημιουργηθηκαν τα εκατομμύρια των Ελλήνων ηρωων της αρχαιότητος και του μεσαιωνα.

Ο Αριστοκλης μίλησε για την μουσική ως κύριο μάθημα της βασικης εκπαίδευσης των παιδιών στην Αρχαία Αθήνα.

Ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλής-Πλατων είχε ​αναφερει​ ότι η μουσικη ειναι η ζωη και η ​ψυχη ολου του σύμπαντος ​διοτι προσφερει τα παντα στον ανθρωπο.

Ο Πλατων είναι εκεινος ο οποιος πρωτος διδασκει ως κατεξοχήν ιαση ​ψυχης και σωματος τον δώρειο μουσικο τρόπο, αρχαία μουσική κλίμακα η οποια αντιστοιχεί στον πρώτο ήχο της Ελληνικης ρωμαικης-"βυζαντινης" μουσικής.

Ολες​ οι σχολες των γνησιων αρχαιων φιλοσοφων ειχαν βασικο το μαθημα της μουσικης  για την αποκτηση παιδειας και με στοχο για την ​θεραπεία ασθενων, διοτι η  μουσικη αρμονια είναι σε θεση να θεραπευσει το σωμα και την ψυχη..

Την ικανοτητα της μουσικής να θεραπευει μας την αναφερει ο υπατος ​των φιλοσοφων
Πλατωνας σε πολλά έργα του (Τιμαιος, Πολιτεια και Νομοι).

ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2017 ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2017 ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2017 ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.

ΟΙ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΚΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2017 ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. 

ΟΙ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ Α, Β, Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.