19 Μαΐου 2016
ΑΦΑΝΤΟ ΤΟ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟ AIRBUS!
Η πτήση MS804, της EgyptAir εξαφανίστηκε από τα ραντάρ με 66 επιβαίνοντες.
• Η EgyptAir υποστηρίζει ότι οι ειδικές συσκευές του αεροπλάνου έστειλαν ένα σήμα στις 4.26
• Ωστόσο ο αιγυπτιακός στρατός αρνείται κάτι τέτοιο.
• Το αεροπλάνο απογειώθηκε από το Παρίσι στις 23.09.
• Η εταιρεία υποστηρίζει ότι η επαφή χάθηκε ενώ πετούσε 10 μίλια εντός του αυγυπτιακού εναέριου χώρου.
• Στο αεροπλάνο υπήρχαν 56 επιβάτες και 10μελες πλήρωμα.
• Μεταξύ των επιβατών ήταν 30 Αιγύπτιοι, 15 Γάλλοι, δυο Ιρακινοί, και ένας από την Βρετανία, ένας από το Βέλγιο, ένας από το Κουβέϊτ, ένας από την Σαουδική Αραβία, ένας από το Σουδάν, ένας από το Τσάντ, ένας από την Πορτογαλία, ένας από την Αλγερία και ένας από τον Καναδά.
• Σε εξέλιξη είναι η επιχείρηση έρευνας και διάσωσης στο σημείο που χάθηκε η επαφή 280 χλμ βόρεια από τις ακτές της Αιγύπτου.
• Το αεροπλάνο έκανε το 5ο ταξίδι της ημέρας και πετούσε σε ύψος 37.000 ποδών.
• Η EgyptAir ανέφερε ότι ο πιλότος είχε 6,275 ώρες πτήσης και ο συγκυβερνήτης είχε 2,766. Το αεροπλάνο είχε κατασκευαστεί το 2003.
• Ο Γάλλος πρωθυπουργός, Μανουέλ Βάλς δήλωσε ότι δεν πρέπει να αποκλειστεί κανένα σενάριο.
Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδουν γαλλικά ΜΜΕ (Le Figaro, L'Express) το αεροπλάνο σύμφωνα με πηγή από την υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας, συνετρίβη στ' ανοικτά της Καρπάθου.
πηγή
Μία μεγάλη επιχείρηση έρευνας και διάσωσης έχει στηθεί για τον εντοπισμό του αεροσκάφους Airbus A-320 της EgyptAir από τις ελληνικές αρχές, καθώς το τελευταίο ίχνος του αεροσκάφους είχε καταγραφεί εντός του FIR Αθηνών, ενώ σύμφωνα με τις πληροφορίες, συγκεχυμένες είναι η αλήθεια, το αεροσκάφος αγνοείται από τη στιγμή που είχε μπεί περίπου 10 ναυτικά μίλια στον εναέριο χώρο της Αιγύπτου και πετούσε σε ύψος 37.000 ποδών.
Εκείνο που προβληματίζει είναι πώς ο κυβερνήτης και ο συγκυβέρνητης της πτήσης ΜΗ804 από το Παρίσι με προορισμό το Κάιρο δεν ανέφεραν το παραμικρό πρόβλημα στον Πύργο Ελέγχου και δεν εξέπεμψαν SOS. Αυτό αφήνει όλα τα ενδεχόμενο ανοιχτά. Εκείνο που θεωρείται σχεδόν βέβαιο είναι ότι κατέπεσε σε θαλάσσια περιοχή.
Ακόμη και αυτό της τρομοκρατικής ενέργειας, το οποίο εξετάζουν ήδη οι Αιγυπτιακές αρχές και συγκεκριμένα να είχε τοποθετηθεί στο αεροσκάφος εκρηκτικός μηχανισμός που ενεργοποιήθηκε όταν το Airbus A320 μπήκε στον εναέριο χώρο του Καίρου. Να συνέβη δηλαδή κάτι ανάλογο με αυτό που έγινε στη χερσόνησο του Σινά με το ρωσικό αεροσκάφος.
Σύμφωνα με την εταιρεία πάντως ο πιλότος του αεροπλάνου είναι εμπειρότατος, καθώς είχε 6.275 ώρες πτήσης, οι 2.101 με τον ίδιο τύπο αεροπλάνου, ενώ ο συγκυβερνήτης είχε 2.766 ώρες πτήσης. Επίσης το αεροσκάφος ήταν κατασκευής του 2003 και σε καλή κατάσταση.
Τώρα, όσον αφορά τα μέσα που έχουν διαθέσει οι ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις για την έρευνα και διάσωση, που βρίσκεται σε εξέλιξη στη θαλάσσια περιοχή 130 ναυτικά μίλια νοτιοανατολικά Καρπάθου, στην οποία αναφέρθηκε απώλεια ίχνους του αεροσκάφους αιγυπτιακών αερογραμμών MΗ 804 αυτά είναι:
- Στην περιοχή επιχειρούν ήδη 1 αεροσκάφος C-130 και το αεροσκάφος εγκαίρου προειδοποιήσεως EMB-145 H. Επίσης 1 C-130 βορείως Κρήτης κινείται προς την περιοχή συμβάντος.
- Η Φρεγάτα Νικηφόρος Φωκάς ευρίσκεται εν πλω κινούμενη προς τον χώρο του συμβάντος
- Έχει μετασταθμεύσει 1 Ελικόπτερο (1 Super Puma) και κινείται για μεταστάθμευση ακόμη 1 (1 S-70) στην Κάρπαθο σε ετοιμότητα.
Στο μεταξύ, έγινε γνωστοί πώς μεταξύ των επιβαινόντων βρίσκεται ένα παιδί και δύο βρέφη. Η πτήση ξεκίνησε εννιά λεπτά μετά τις έντεκα το βράδυ από το Παρίσι. Το αεροσκάφος “χάθηκε” λίγο πριν τις τρεις. Πρόκειται για μια πτήση που διαρκεί συνήθως περισσότερες από τέσσερις ώρες. Ως τώρα δεν έχει υπάρξει κανένα σχόλιο από την Αιγυπτιακή κυβέρνηση.
πηγή
του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
«Το αεροσκάφος της Egyptair συνετρίβη νότια της Καρπάθου και νοτιοανατολικά της Κρήτης, εντός του αιγυπτιακού εναερίου χώρου», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (AFP) μη κατονομαζόμενη πηγή της ελληνικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.
«Περί τις 03.29 ώρα Ελλάδος, την ώρα που βρισκόταν στον αιγυπτιακό εναέριο χώρο, το αεροσκάφος εξαφανίσθηκε από τα ελληνικά ραντάρ... συνετρίβη σε απόσταση περίπου 130 μιλίων από το νησί της Καρπάθου».
Από το στίγμα που δίνει η πηγή είναι σαφές ότι βρισκόνταν νοτιοανατολικά της Κρήτης σε ένα ιδιαίτερα βαθύ σημείο της Α.Μεσογείου.
Η περιβόητη Τάφρος της Καρπάθου, στην ευρύτερη περιοχή των ερευνών έχει βάθος πάνω από 3 χιλιόμετρα.
Η Τάφρος της Καρπάθου με μέγιστα βάθη από 3.294 και 2.467 μέτρα είναι από τα πιο βαθιά σημεία της “λεκάνης” της Μεσογείου.
Το αεροσκάφος κατέπεσε από πολύ μεγάλο ύψος, πετούσε στα 37.000 πόδια δηλαδή σε ύψος πάνω από 11 χιλιόμετρα.
Πηγές από το ΥΠΕΘΑ αναφέρουν ότι το στρατιωτικό ραντάρ της Ζήρου στην ανατολική Κρήτη το «είχε» το αεροπλάνο και ξαφνικά χάθηκε το ίχνος του και τίποτε περαιτέρω δεν έχει προκύψει μέχρι στιγμής.
Φυσικά εάν η πτώση τυο οφείλεται σε εκρηκτικό μηχανισμό που τοποθετήθηκε στο αεροδρόμιο των Παρισίων τότε αυτό αποτελεί τεράστιο πλήγμα για την ασφάλεια.
Η εξαφάνιση του αεροσκάφους της EgyptAir είναι «σχεδόν βέβαιο» ότι οφείλεται σε επίθεση, υποστηρίζει Γάλλος εμπειρογνώμων!
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1, ο Ζαν-Πολ Τροαντέκ, πρώην επικεφαλής της γαλλικής Μονάδας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων, είπε ότι είναι «σχεδόν βέβαιος» πως η εξαφάνιση οφείλεται «σε επίθεση».
Ο κ. Τροαντέκ, που θεωρείται από τους αξιόπιστους ερευνητές ατυχημάτων στον χώρο της αεροπλοΐας, όπως αναφέρει η Mirror, είπε επίσης ότι το γεγονός πως δεν υπήρχε από την πλευρά του πιλότου ειδοποίηση έκτακτης ανάγκης σηματοδοτεί ότι «είχαμε ένα βίαιο γεγονός».
«Ενα τεχνικό πρόβλημα, μια φωτιά ή μια βλάβη στον κινητήρα δεν προκαλεί άμεσα ατύχημα και το πλήρωμα έχει τον απαραίτητο χρόνο για να αντιδράσει», είπε ο Τροαντέκ.
«Το πλήρωμα δεν ανέφερε τίποτα, κανείς τους δεν αντέδρασε, οπότε μιλάμε πιθανότατα για ένα βίαιο συμβάν και μπορούμε σίγουρα να σκεφτούμε πως πρόκειται για επίθεση», κατέληξε ο Γάλλος ειδικός.
Οι πρώτες φωτογραφίες έχουν κυκλοφορήσει με έκδηλη την αγωνία στα πρόσωπα των συγγενών των επιβαινόντων του Airbus Α320 που αγνοείται από τα ξημερώματα της Πέμπτης.
πηγή
• Η EgyptAir υποστηρίζει ότι οι ειδικές συσκευές του αεροπλάνου έστειλαν ένα σήμα στις 4.26
• Ωστόσο ο αιγυπτιακός στρατός αρνείται κάτι τέτοιο.
• Το αεροπλάνο απογειώθηκε από το Παρίσι στις 23.09.
• Η εταιρεία υποστηρίζει ότι η επαφή χάθηκε ενώ πετούσε 10 μίλια εντός του αυγυπτιακού εναέριου χώρου.
• Στο αεροπλάνο υπήρχαν 56 επιβάτες και 10μελες πλήρωμα.
• Μεταξύ των επιβατών ήταν 30 Αιγύπτιοι, 15 Γάλλοι, δυο Ιρακινοί, και ένας από την Βρετανία, ένας από το Βέλγιο, ένας από το Κουβέϊτ, ένας από την Σαουδική Αραβία, ένας από το Σουδάν, ένας από το Τσάντ, ένας από την Πορτογαλία, ένας από την Αλγερία και ένας από τον Καναδά.
• Σε εξέλιξη είναι η επιχείρηση έρευνας και διάσωσης στο σημείο που χάθηκε η επαφή 280 χλμ βόρεια από τις ακτές της Αιγύπτου.
• Το αεροπλάνο έκανε το 5ο ταξίδι της ημέρας και πετούσε σε ύψος 37.000 ποδών.
• Η EgyptAir ανέφερε ότι ο πιλότος είχε 6,275 ώρες πτήσης και ο συγκυβερνήτης είχε 2,766. Το αεροπλάνο είχε κατασκευαστεί το 2003.
• Ο Γάλλος πρωθυπουργός, Μανουέλ Βάλς δήλωσε ότι δεν πρέπει να αποκλειστεί κανένα σενάριο.
Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδουν γαλλικά ΜΜΕ (Le Figaro, L'Express) το αεροπλάνο σύμφωνα με πηγή από την υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας, συνετρίβη στ' ανοικτά της Καρπάθου.
πηγή
Μία μεγάλη επιχείρηση έρευνας και διάσωσης έχει στηθεί για τον εντοπισμό του αεροσκάφους Airbus A-320 της EgyptAir από τις ελληνικές αρχές, καθώς το τελευταίο ίχνος του αεροσκάφους είχε καταγραφεί εντός του FIR Αθηνών, ενώ σύμφωνα με τις πληροφορίες, συγκεχυμένες είναι η αλήθεια, το αεροσκάφος αγνοείται από τη στιγμή που είχε μπεί περίπου 10 ναυτικά μίλια στον εναέριο χώρο της Αιγύπτου και πετούσε σε ύψος 37.000 ποδών.
Εκείνο που προβληματίζει είναι πώς ο κυβερνήτης και ο συγκυβέρνητης της πτήσης ΜΗ804 από το Παρίσι με προορισμό το Κάιρο δεν ανέφεραν το παραμικρό πρόβλημα στον Πύργο Ελέγχου και δεν εξέπεμψαν SOS. Αυτό αφήνει όλα τα ενδεχόμενο ανοιχτά. Εκείνο που θεωρείται σχεδόν βέβαιο είναι ότι κατέπεσε σε θαλάσσια περιοχή.
Ακόμη και αυτό της τρομοκρατικής ενέργειας, το οποίο εξετάζουν ήδη οι Αιγυπτιακές αρχές και συγκεκριμένα να είχε τοποθετηθεί στο αεροσκάφος εκρηκτικός μηχανισμός που ενεργοποιήθηκε όταν το Airbus A320 μπήκε στον εναέριο χώρο του Καίρου. Να συνέβη δηλαδή κάτι ανάλογο με αυτό που έγινε στη χερσόνησο του Σινά με το ρωσικό αεροσκάφος.
Σύμφωνα με την εταιρεία πάντως ο πιλότος του αεροπλάνου είναι εμπειρότατος, καθώς είχε 6.275 ώρες πτήσης, οι 2.101 με τον ίδιο τύπο αεροπλάνου, ενώ ο συγκυβερνήτης είχε 2.766 ώρες πτήσης. Επίσης το αεροσκάφος ήταν κατασκευής του 2003 και σε καλή κατάσταση.
Τώρα, όσον αφορά τα μέσα που έχουν διαθέσει οι ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις για την έρευνα και διάσωση, που βρίσκεται σε εξέλιξη στη θαλάσσια περιοχή 130 ναυτικά μίλια νοτιοανατολικά Καρπάθου, στην οποία αναφέρθηκε απώλεια ίχνους του αεροσκάφους αιγυπτιακών αερογραμμών MΗ 804 αυτά είναι:
- Στην περιοχή επιχειρούν ήδη 1 αεροσκάφος C-130 και το αεροσκάφος εγκαίρου προειδοποιήσεως EMB-145 H. Επίσης 1 C-130 βορείως Κρήτης κινείται προς την περιοχή συμβάντος.
- Η Φρεγάτα Νικηφόρος Φωκάς ευρίσκεται εν πλω κινούμενη προς τον χώρο του συμβάντος
- Έχει μετασταθμεύσει 1 Ελικόπτερο (1 Super Puma) και κινείται για μεταστάθμευση ακόμη 1 (1 S-70) στην Κάρπαθο σε ετοιμότητα.
Στο μεταξύ, έγινε γνωστοί πώς μεταξύ των επιβαινόντων βρίσκεται ένα παιδί και δύο βρέφη. Η πτήση ξεκίνησε εννιά λεπτά μετά τις έντεκα το βράδυ από το Παρίσι. Το αεροσκάφος “χάθηκε” λίγο πριν τις τρεις. Πρόκειται για μια πτήση που διαρκεί συνήθως περισσότερες από τέσσερις ώρες. Ως τώρα δεν έχει υπάρξει κανένα σχόλιο από την Αιγυπτιακή κυβέρνηση.
πηγή
του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
«Το αεροσκάφος της Egyptair συνετρίβη νότια της Καρπάθου και νοτιοανατολικά της Κρήτης, εντός του αιγυπτιακού εναερίου χώρου», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (AFP) μη κατονομαζόμενη πηγή της ελληνικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.
«Περί τις 03.29 ώρα Ελλάδος, την ώρα που βρισκόταν στον αιγυπτιακό εναέριο χώρο, το αεροσκάφος εξαφανίσθηκε από τα ελληνικά ραντάρ... συνετρίβη σε απόσταση περίπου 130 μιλίων από το νησί της Καρπάθου».
Από το στίγμα που δίνει η πηγή είναι σαφές ότι βρισκόνταν νοτιοανατολικά της Κρήτης σε ένα ιδιαίτερα βαθύ σημείο της Α.Μεσογείου.
Η περιβόητη Τάφρος της Καρπάθου, στην ευρύτερη περιοχή των ερευνών έχει βάθος πάνω από 3 χιλιόμετρα.
Η Τάφρος της Καρπάθου με μέγιστα βάθη από 3.294 και 2.467 μέτρα είναι από τα πιο βαθιά σημεία της “λεκάνης” της Μεσογείου.
Το αεροσκάφος κατέπεσε από πολύ μεγάλο ύψος, πετούσε στα 37.000 πόδια δηλαδή σε ύψος πάνω από 11 χιλιόμετρα.
Πηγές από το ΥΠΕΘΑ αναφέρουν ότι το στρατιωτικό ραντάρ της Ζήρου στην ανατολική Κρήτη το «είχε» το αεροπλάνο και ξαφνικά χάθηκε το ίχνος του και τίποτε περαιτέρω δεν έχει προκύψει μέχρι στιγμής.
Φυσικά εάν η πτώση τυο οφείλεται σε εκρηκτικό μηχανισμό που τοποθετήθηκε στο αεροδρόμιο των Παρισίων τότε αυτό αποτελεί τεράστιο πλήγμα για την ασφάλεια.
Η εξαφάνιση του αεροσκάφους της EgyptAir είναι «σχεδόν βέβαιο» ότι οφείλεται σε επίθεση, υποστηρίζει Γάλλος εμπειρογνώμων!
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1, ο Ζαν-Πολ Τροαντέκ, πρώην επικεφαλής της γαλλικής Μονάδας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων, είπε ότι είναι «σχεδόν βέβαιος» πως η εξαφάνιση οφείλεται «σε επίθεση».
Ο κ. Τροαντέκ, που θεωρείται από τους αξιόπιστους ερευνητές ατυχημάτων στον χώρο της αεροπλοΐας, όπως αναφέρει η Mirror, είπε επίσης ότι το γεγονός πως δεν υπήρχε από την πλευρά του πιλότου ειδοποίηση έκτακτης ανάγκης σηματοδοτεί ότι «είχαμε ένα βίαιο γεγονός».
«Ενα τεχνικό πρόβλημα, μια φωτιά ή μια βλάβη στον κινητήρα δεν προκαλεί άμεσα ατύχημα και το πλήρωμα έχει τον απαραίτητο χρόνο για να αντιδράσει», είπε ο Τροαντέκ.
«Το πλήρωμα δεν ανέφερε τίποτα, κανείς τους δεν αντέδρασε, οπότε μιλάμε πιθανότατα για ένα βίαιο συμβάν και μπορούμε σίγουρα να σκεφτούμε πως πρόκειται για επίθεση», κατέληξε ο Γάλλος ειδικός.
Οι πρώτες φωτογραφίες έχουν κυκλοφορήσει με έκδηλη την αγωνία στα πρόσωπα των συγγενών των επιβαινόντων του Airbus Α320 που αγνοείται από τα ξημερώματα της Πέμπτης.
πηγή
Κατηγορία Θέματος
Διεθνείς ειδήσεις,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ενημέρωση,
Ισλάμ,
Τρομοκρατία
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου