31 Μαΐου 2016
Παρέμβαση του Καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου (στο κείμενο της Επιτροπής Διαλόγου για την Παιδεία του κ Λιάκου στον κ Φίλη)
Διάβασα το κείμενο με τις νέες
προτάσεις της Επιτροπής του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία που προφανώς
συνέστησε ο Υπουργός Παιδεία και Θρησκευμάτων κ Φίλης που δημοσιεύθηκε όχι μόνο
στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ αλλά γενικότερα στο ελληνικό διαδίκτυο.
Θα συνιστούσα, με αγάπη και δημοκρατικά ανθρωπιστικό προσανατολισμό, ως παλιός-συνταξιούχος- πανεπιστημιακός δάσκαλος να ψάξουμε εκεί στη Θάλασσα όπου πήγε για μπάνιο (όπως έγραψε μάλλον χαριτολογώντας) ο Πρόεδρος του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία κ Αντώνης Λιάκος και οι συνεργάτες του και αφού τον εντοπίσουμε να ρωτήσουμε για τις σχέσεις του κειμένου προτάσεων της Επιτροπής του με τον Βραζιλιάνο «κέντρο-αριστερό» διανοούμενο Paulo Freire, (1921-1977) στέλεχος του Κόμματος των Εργατών της Βραζιλίας (The Workers' Party, πορτογαλικά Partido dos Trabalhadores, PT) και τα θεωρητικά του δημιουργήματα για ‘ανθρωπιστική και δημοκρατική παιδεία’.
Με άλλα λόγια, όπως κρίνω, αυτά που προτείνονται για την αναμόρφωση(;) της Ελληνικής Παιδείας έχουν ιστορία και παρελθόν πολλών δεκαετιών …
Παρόμοιες προτάσεις θα βρείτε στην αναμόρφωση που επιχειρείται στη Σερβία στα πλαίσια της συμμόρφωσης με απαιτούμενα της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης των Βαλκανίων. ΕΔΩ
Περισσότερα για το όλο θέμα, ενδεικτικά μόνο γιατί η βιβλιογραφία είναι τεράστια. εδώ:
ΕΔΩ
https://www.sensepublishers.com/media/299-education-and-humanism.pdf
Εκτός εάν είμαι ‘εντελώς λάθος’ ίσως θα ήταν ακαδημαϊκά σωστό ο κ Αντώνης Λιάκος να κάνει και ΕΚΤΕΝΗ αναφορά στις θεωρίες του μακαρίτη Βραζιλιάνου Paulo Freire και στους λόγους που οδήγησαν αυτόν και την Επιτροπή του να κάνουν τις συγκεκριμένες προτάσεις ενώ θα μπορούσαν να γίνουν προτάσεις με βάση τα ιστορικά δεδομένα (εξαιρούνται οι ιστορικές αναφορές στην…Βασιλεία) μιας χώρας η οποία δημιούργησε την έννοια ΠΑΙΔΕΙΑ (η συγκεκριμένη λέξη αποτελεί το ετυμολογικό υπόβαθρο στις περισσότερες γλώσσες του Πλανήτη μας…)
Θα συνιστούσα, με αγάπη και δημοκρατικά ανθρωπιστικό προσανατολισμό, ως παλιός-συνταξιούχος- πανεπιστημιακός δάσκαλος να ψάξουμε εκεί στη Θάλασσα όπου πήγε για μπάνιο (όπως έγραψε μάλλον χαριτολογώντας) ο Πρόεδρος του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία κ Αντώνης Λιάκος και οι συνεργάτες του και αφού τον εντοπίσουμε να ρωτήσουμε για τις σχέσεις του κειμένου προτάσεων της Επιτροπής του με τον Βραζιλιάνο «κέντρο-αριστερό» διανοούμενο Paulo Freire, (1921-1977) στέλεχος του Κόμματος των Εργατών της Βραζιλίας (The Workers' Party, πορτογαλικά Partido dos Trabalhadores, PT) και τα θεωρητικά του δημιουργήματα για ‘ανθρωπιστική και δημοκρατική παιδεία’.
Με άλλα λόγια, όπως κρίνω, αυτά που προτείνονται για την αναμόρφωση(;) της Ελληνικής Παιδείας έχουν ιστορία και παρελθόν πολλών δεκαετιών …
Παρόμοιες προτάσεις θα βρείτε στην αναμόρφωση που επιχειρείται στη Σερβία στα πλαίσια της συμμόρφωσης με απαιτούμενα της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης των Βαλκανίων. ΕΔΩ
Περισσότερα για το όλο θέμα, ενδεικτικά μόνο γιατί η βιβλιογραφία είναι τεράστια. εδώ:
ΕΔΩ
https://www.sensepublishers.com/media/299-education-and-humanism.pdf
Εκτός εάν είμαι ‘εντελώς λάθος’ ίσως θα ήταν ακαδημαϊκά σωστό ο κ Αντώνης Λιάκος να κάνει και ΕΚΤΕΝΗ αναφορά στις θεωρίες του μακαρίτη Βραζιλιάνου Paulo Freire και στους λόγους που οδήγησαν αυτόν και την Επιτροπή του να κάνουν τις συγκεκριμένες προτάσεις ενώ θα μπορούσαν να γίνουν προτάσεις με βάση τα ιστορικά δεδομένα (εξαιρούνται οι ιστορικές αναφορές στην…Βασιλεία) μιας χώρας η οποία δημιούργησε την έννοια ΠΑΙΔΕΙΑ (η συγκεκριμένη λέξη αποτελεί το ετυμολογικό υπόβαθρο στις περισσότερες γλώσσες του Πλανήτη μας…)
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα κ. Πιπερόπουλου,
Εθνική Προδοσία,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Θέματα Παιδείας,
Κρίσεις και απόψεις
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου