Η ποινικοποίηση της άρνησης της γενοκτονίας
Η
ποινικοποίηση της άρνησης της γενοκτονίας δεν είναι μία νομοθετική
λεπτομέρεια που μπορούμε να προσπεράσουμε τόσο εύκολα, επειδή έχουμε
άλλη άποψη. Για τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι η συνέχεια του έργου του
R. Lemkin που επινόησε τον όρο της γενοκτονίας και ανήκει στη διαδικασία
διόρθωσης. Έτσι κάθε άτομο που αμφισβητεί τις γενοκτονίες που έχει
αναγνωρίσει επίσημα η Ελλάδα διώκεται ποινικά και δεν έχει καμία σχέση
με την ιδιότητά του. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό σε όλους, γιατί
έχουν δοθεί λανθασμένες εντυπώσεις λόγω του θεσμικού ρόλου. Η απαγόρευση
της βαρβαρότητας είναι ένα επιπλέον βήμα προς μία αφαιρετική έννοια που
σιγά σιγά παίρνει σάρκα και οστά και αυτή είναι: Τα Δικαιώματα της
Ανθρωπότητας.
Η αρχή ήταν η επινόηση της έννοιας της γενοκτονίας, διότι
είναι πάντα πιο απλό να ξεκινάμε από τα εγκλήματα για να καταλήξουμε στα
Δικαιώματα. Έτσι έγινε και με τα εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας. Κι
ενώ υπάρχει μια τεράστια εξέλιξη στον τομέα δεν μπορεί να έρχεται κάθε
άτομο από οποιονδήποτε χώρο, όποια και να είναι η εκπαίδευσή του, να
αμφισβητεί την ιστορία ενός λαού που ανήκει στην Ανθρωπότητα. Αλλιώς
αυτό το άτομο είναι συνεργός της βαρβαρότητας, γιατί την βοηθάει να
εξαπλωθεί και να επηρεάσει ανθρώπους, όπως είναι τα παιδιά που δεν
ξέρουν ακόμα για την ιστορία. Διότι επί της ουσίας πρέπει να
συνειδητοποιήσουμε το γεγονός ότι ο στόχος της γενοκτονίας δεν είναι
μόνο τα ανθρώπινα θύματά της, αλλά και η ίδια η ιστορία που καταγράφει
την αλήθεια, γιατί θέλει όχι μόνο να τη σβήσει αλλά επίσης να μην
υπάρχει καν, λες και δεν υπήρξε ποτέ και μ’ αυτόν τον τρόπο δεν υπάρχει
ούτε ο θύτης. Αυτό βοηθά η αμφισβήτηση και γι’ αυτό πρέπει να την
καταπολεμήσουμε.
πηγή
Ο Ελληνισμός του Πόντου
Ο Ελληνισμός του Πόντου είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Ελληνισμού και δεν
μπορεί κανείς να το υποβαθμίσει μέσω της αμφισβήτησης της γενοκτονίας
των Ελλήνων του Πόντου. Ο Πόντος δεν είναι μια κομματική προσέγγιση με
ειδικά συμφέροντα, είναι ο ίδιος ο Ελληνισμός.
Ας αφήσουμε λοιπόν στην
άκρη το κομματικό πλαίσιο για το οποίο αδιαφορούμε όταν ασχολούμαστε με
ανθρώπινα δικαιώματα και ακόμα περισσότερο με τα Δικαιώματα της
Ανθρωπότητας, γιατί για κάθε άτομο η καταπολέμηση της αμφισβήτησης είναι
και πρέπει να είναι η ίδια όχι μόνο λόγω νομοθεσίας αλλά και ηθικής.
Στην Ελλάδα δεν είμαστε του ναζισμού, φασισμού, κομμουνισμού, κεμαλισμού
και δεν έχουμε διαπράξει γενοκτονία. Απλώς αντιστεκόμαστε στο πλαίσιο
της προπαγάνδας της βαρβαρότητας που προσπαθεί να σβήσει με κάθε τρόπο,
κάθε ίχνος ύπαρξης της γενοκτονίας. Το γεγονός ότι υπάρχουν άτομα που
προσπαθούν να εκμεταλλευτούν κομματικά με τις δηλώσεις τους την ιστορία
του Πόντου, σημαίνει ότι δεν έχουν καν το επίπεδο λόγω έλλειψης
πανεπιστημιακών γνώσεων ότι γίνονται συνεργοί των βαρβάρων.
Για τους
άλλους που το κάνουν συνειδητά, πρέπει να κατανοήσουμε ότι δεν είναι
μόνο εχθροί των Ποντίων και του Ελληνισμού αλλά όλης της Ανθρωπότητας.
Και γι’ αυτόν το λόγον δεν πρόκειται να προσπεράσουμε το όλο θέμα απλώς
λέγοντας ότι πρόκειται για ένα τοπικό λάθος δίχως επιπτώσεις. Το ίδιο
ισχύει και για την απουσία του κεφαλαίου που αφορά τη γενοκτονία των
Ποντίων. Και σε αυτό το πλαίσιο πρέπει να κινηθούν όχι μόνο οι καθηγητές
που έχουν ανθρώπινη αξιοπρέπεια, αλλά και οι ίδιοι οι σύλλογοι που
μαθαίνουν στους μικρότερους τη γενοκτονία, γιατί έτσι γίνονται υπέρμαχοι
της ιστορίας ενάντια στη βαρβαρότητα.
πηγή
Βάρβαρες επιθέσεις και γενοκτονία
Όταν βλέπουμε μπροστά στα μάτια μας βάρβαρες επιθέσεις, όταν ακούμε για
την καταστροφή των αρχαίων ναών και ταυτόχρονα έχουμε άτομα που
αμφισβητούν την ίδια την γενοκτονία, πώς να μην σκεφτούμε ότι στη
συνέχεια άλλοι πάλι θα αμφισβητήσουν ακόμα και τα γεγονότα που ζήσαμε
αυτοπροσώπως. Διότι αυτό γίνεται για τους επιζώντες της γενοκτονίας των
Ελλήνων του Πόντου. Έτσι όσοι από εμάς έγιναν μάρτυρες της φρίκης που
προκάλεσε η βία της βαρβαρότητας, μπορούν πια να καταλάβουν, σε πρακτικό
επίπεδο τι σημαίνει να έρθει κάποιος Υπουργός ή όχι να τους εξηγήσει
ότι αυτό που λένε είναι ψέμα γιατί τα γεγονότα δεν υπήρξαν. Άλλοι που
είναι στην Κύπρο έζησαν το γεγονός ότι η παρατήρηση 28 του Σχεδίου Ανάν
εξηγούσε ότι τα γεγονότα μεταξύ 1963 και 1974 δεν υπήρξαν.
Όμως η
αντίσταση του Τάσσου Παπαδόπουλου δεν το άφησε να περάσει και τώρα
ξεφύγαμε από αυτήν την παγίδα. Έτσι και τώρα πρέπει ν’ αντισταθούμε και
στην ίδια την Ελλάδα για τα Δικαιώματα της Ανθρωπότητας, αφού οι Έλληνες
του Πόντου ανήκουν σε αυτήν. Δεν πρέπει να περιμένουμε τίποτα από τους
άλλους. Το παράδειγμα της αντίστασης πρέπει να δοθεί από εμάς κι αν τα
καταφέρουμε θα έρθουν κι άλλοι μαζί μας για να μεγαλώσει η αντίσταση
κατά της βαρβαρότητας. Διότι δεν μπορούμε ν’ αφήσουμε τους αθώους χωρίς
προστασία, τα θύματα χωρίς μνήμη, τα παιδιά χωρίς ιστορία. Είμαστε
άνθρωποι που έχουν αξιοπρέπεια και δεν γίνεται να λησμονήσουμε τα πάντα
μόνο και μόνο επειδή το είπε ένα θεσμικό όργανο. Δεν φοβόμαστε τα
κομματόσκυλα, γιατί ποτέ δεν έγραψαν τίποτα στην ιστορία που μάθαμε και
δεν ξεχάσαμε, γι’ αυτό συνεχίζουμε τον αγώνα για το μέλλον.
Δείτε επίσης συνέντευξη του Ν. Λυγερού στην εκπομπή του Δ. Νατσιού 'Γράμματα Σπουδάματα'. Κανάλι 4Ε, 17/11/2015 ΕΔΩ
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων.
Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου