15 Νοεμβρίου 2015

Λεξιλόγιο "παθών ατιμίας" ! Αντί πατέρας τό «γονέας 1», καί αντί παιδιά «Μώβ πιγκουϊνοι»!

Τώρα, άν η Barbara  Bianchi  έλεγε στόν Δήμαρχο αλλά Ιταλικά: 
"Άντε χάσου, Δήμαρχε ", θά είχε άδικο; 

ΕΝΑ  ΟΜΟ-ΓΛΩΣΣΑΡΙΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ «ΠΑΘΗ ΑΤΙΜΙΑΣ» 

(τού Βασίλη Χαραλάμπους) 

Διαβάσαμε σε Ιταλικά διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, www.ilgiornale.it, www.tempi.it , www.imolaoggi.it, ότι μια υπάλληλος του Δήμου του Μιλάνου, η Barbara Bianchi, απέστειλε στον Δήμαρχο του Μιλάνου, μήνυμα (μέσω Facebook), επιστρέφοντας έτσι το σχολικό έντυπο εγγραφής των παιδιών της πού διέγραφε την λέξη «γονέας 1» (genitore 1) και σημειώνοντας με θάρρος: 

«Είμαι μητέρα και όχι ‘’γονέας 1» 
(Io  sono la  mamma non il genitore uno).

Με αυτό τον τρόπο η Barbara  Bianchi διάλεξε να υπογράψει το σχολικό έντυπο εγγραφής των παιδιών της, απεθυνόμενη στον Δήμαρχο του Μιλάνου Giuliano  Pisapia, με τη θαρραλέα σημείωση «το κατάλαβες;» 

Η ετσιθελική επιβολή των Αρχών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Μιλάνου, για τη μη αναφορά των λέξεων πατέρας ή μητέρα βρήκε τούτη την αξιέπαινη θαρραλέα αντίδραση.
Κάτι ανάλογο, για αντικατάσταση των όρων πατέρας και μητέρα σε ‘’γονέας 1’’ και ‘’γονέας 2’’, αναφέρθηκε στη Βενετία, κατόπιν εισήγησης της Δημοτικής Συμβούλου Camilla Seibezzi.

Έγγραφο προς τους δασκάλους για την εξάλειψη των «στερεοτύπων»: Τέρμα οι λέξεις «αγόρια» και «κορίτσια». Θα αποκαλείτε τους μαθητές «μωβ πιγκουίνους»

Λέει ο γιατρός: «Συγχαρητήρια κύριε, η σύζυγός σας μόλις γέννησε ένα υγιές μωρό» 
Aντρας: «Ω, σας ευχαριστώ γιατρέ! Είναι αγόρι ή κορίτσι;»
Γιατρός: «Εμείς δεν χρησιμοποιούμε τέτοια φασιστική γλώσσα εδώ κύριε, η σύζυγός σας έχει γεννήσει ένα μωβ πιγκουίνο και θα έπρεπε να το γνωρίζετε!» 

Μια σχολική περιφέρεια στη Νεμπράσκα των ΗΠΑ απέστειλε στους εκπαιδευτικούς μέσης εκπαίδευσης ένα έγγραφο που τους συμβουλεύει να χρησιμοποιούν εκφράσεις για «φύλο χωρίς αποκλεισμούς», όπως «μωβ πιγκουίνοι», αντί για εκφράσεις «φύλου» όπως «αγόρια και κορίτσια».
«Αποφύγετε να ζητάτε από τα παιδιά να παραταχθούν ως αγόρια και ως κορίτσια, ή να τους χωρίζετε με βάση το φύλο», λέει ένα έγγραφο κατάρτισης που συντάχθηκε από το Gender Spectrum και δόθηκε στο διδακτικό προσωπικό των Δημόσιων Σχολείων του Λίνκολν, σύμφωνα με το National Review.

Τα έγγραφα καθοδηγούν επίσης τους εκπαιδευτικούς να μην χρησιμοποιούν φράσεις όπως "αγόρια και κορίτσια", "εσείς παιδιά" ("you guys"), "κυρίες και κύριοι".

«Αντίθετα να λέτε πράγματα όπως, “καλώ όλους τους αναγνώστες” ή “έι, κατασκηνωτές” ή “θα μπορούσαν όλοι οι αθλητές να έρθουν εδώ”. 

Δημιουργήστε ονόματα στην τάξη και στη συνέχεια ζητήστε από όλους τους “μωβ πιγκουίνους” να συναντηθούν στο χαλί».

Η ανθρωπάρεσκη αδιαφορία κάποιων, που προφασίζονται το «φιλελεύθερο» και «προοδευτικό» φρόνημά τους, με γλωσσάριο το οποίο παραπέμπει σε «πάθη ατιμίας».

Παρόμοιο επίσης απεχθές ομο-γεγονός δημοσιεύτηκε στην Γαλλική εφημερίδα «LeMonde», για την αποδοχή από μέρους της Ακαδημίας της Νάντης, στη Δυτική Γαλλία, στις 16/5/2014 να ορισθεί η «ημέρα της φούστας» (Lajournéedelajupe), δήθεν κατά του σεξισμού, το οποίο φανερώνει αλλόκοτες προθέσεις. 

Το λυπηρό τούτο γεγονός, πραγματοποιήθηκε σε 27 Λύκεια της Νάντης, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας της Γαλλίας ξεσκεπάζοντας απαράδεκτες σκοπιμότητες και για τούτο έγινε αντικείμενο γενικής κατακραυγής. Κι όλα τούτα, στη Ευρώπη, στην οποία πλανάται η λεγόμενη «θεωρία του φύλου», που τελικά υποστηρίζει την δυνατότητα επιλογής φύλου και ετσιθελικά αλλοιώνει στον χείριστο βαθμό το ήθος των εφήβων. 

Οι προβαλλόμενες ηθικές εκτροπές αλλά και οι ανήθικες προτροπές, από επίσημους οργανισμούς στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι απαράδεκτες. 

Ανάλογης εκτροπής ήταν αυτό που έγραφε η Dailymail (Dailymail.com.uk), με ημερομηνία 20/5/2014 σε σχετικό άρθρο που τιτλοφορείται «NHStogivesexchangedrugstonine-year-olds: Clinicaccusedof playingGodwithtreatmentthatstopspuberty», συνηγορούσε σε τούτη την ανησυχία.

Η ίδια η Εθνική Υπηρεσία Υγείας – NHS (NationalHealthService), της Μεγάλης Βρεττανίας, χορηγούσε (ενέσιμα) φάρμακα σε παιδιά ηλικίας 9 ετών, για ενδεχόμενη μελλοντική εγχείρηση αλλαγής φύλου, επεμβαίνοντας στην ορμονική διεργασία του εφήβου. Η έκφραση ‘playingGod’, στην σχετική ανακοίνωσή της «Dailymail», θα μπορούσε ελεύθερα να αποδοθεί ‘παίρνουν τον ρόλο του Θεού’, το οποίο καταδεικνύει το μέγεθος του ηθικού εγκλήματος καθώς και το γεγονός ότι οι αποτρόπαιη τούτη ενέργεια εμπαίζει τελικά, τον ίδιο τον Δημιουργό Θεό.

Επιπρόσθετα επιχειρούν την παιδαγωγική αξιοποίηση της λογοτεχνίας για σκοπούς αλλοτρίους. Γιατί παραγνωρίζεται η ταύτιση του αναγινώσκοντος μαθητού με τους ήρωες κάποιου λογοτεχνικού έργου;   Είναι γνωστόν ότι το συνακόλουθο της ανάγνωσης από το παιδί ενός έργου παιδικής λογοτεχνίας είναι το γεγονός ότι κεντρίζει την παιδική του φαντασία.   Στην προκειμένη περίπτωση, οι επιπτώσεις θα είναι ολέθριες.

Γιατί η αλλότριος ομογενοποίησις ηθικού και ανηθίκου, με ανεύθυνους παιδαγωγικούς στροχασμούς; Γιατί η μετάλλαξη του ήθους σε τέτοια «ξελογιάστρα μάθηση;»*    «Έτεροι νόμοι» παρεισέφρησαν στην εκπαιδευτική διαδικασία και αγωγή. Για τον φόβο των ευρωκελευσμάτων, θα αλλάξουν την ηθική πλευρά της αγωγής.

Η φράση του Αποστόλου Παύλου, στην Προς Τιμόθεον Επιστολή «αρσενοκοίταις…και ει τι έτερον τη υγιαινούση διδασκαλία αντίκειται» (Α΄Τιμ. 1,10), ξεκάθαρα αναφέρεται στο γεγονός, ότι τα «πάθη ατιμίας» εν τέλει αντιστρατεύονται την αληθινή διδασκαλία του Χριστού. 

Δηλαδή τελικά, ο λεγόμενος εκσυγχρονισμός, γίνεται αναχρονισμός, όπου η θεματολογική προσέγγιση του, γέμει παραδειγμάτων, του Σοδομικού και Γομμορικού σκότους. 

Βασίλης Χαραλάμπους

πηγή

(ευχαριστώ τον φίλο Δημήτρη Τ) 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.