1 Ιανουαρίου 2015
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΣ ΑΓΑΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ …ΤΟΥΡΚΟ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ.
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Μαζί το μεγαλοαλεξανδρινό ντελίριο που έχει πιάσει τα γειτονικά Σκόπια, τώρα έχουμε και μια εντυπωσιακή τουρκική κίνηση προβολής του πατέρα της Ιατρικής, Ιπποκράτη, αλλά με…τουρκική ταυτότητα. Μάλιστα!
Έτσι πριν από λίγο καιρό στην πόλη της Μούγλας, που βρίσκετε απέναντι από την Ρόδο, στην νοτιοδυτική Τουρκία, έγιναν παρουσία όλων των τοπικών αρχών με μια μεγαλοπρεπή τελετή τα αποκαλυπτήρια του … «Τούρκου» φιλοσόφου και επιστήμονα, Ιπποκράτη, ο οποίος, σύμφωνα με τα τουρκικά δημοσιεύματα, ήταν «άνθρωπος του Αιγαίου», δηλαδη τουρκικής καταγωγής.
Τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος έγιναν στα πλαίσια των « έργων των θεματικών πάρκων» του δήμου Μούγλας. Μιλώντας κατά την τελετή των αποκαλυπτηρίων ο δήμαρχος της Μούγλας, Osman Gürün, τόνισε ότι ο Ιπποκράτης ως γιατρός, από το 460 π. Χ. έθεσε τα θεμέλια των ιατρικών κανόνων και επεσήμανε τη σημασία του επαγγέλματος της ιατρικής επιστήμης που εμπνέεται από την ευθύνη και την ηθική. Ο Δήμαρχος υπογράμμισε ότι μετά το άγαλμα του Ηροδότου, (και αυτός… Τούρκος), που αναγέρθηκε σε άλλο πάρκο, σήμερα αποκαλύπτεται το άγαλμα του Ιπποκράτη, για να αναδειχθούν οι άνθρωποι του Αιγαίου που από την αρχαιότητα έδειξαν στον κόσμο τις οικουμενικές αξίες.
Στη συνέχεια τον λόγο πηρέ ο πρόεδρος του τοπικού Οικονομικού Επιμελητηρίου της Μούγλας, Naki Bradley, ο οποίος στην ομιλία του τόνισε ότι με την τιμή στον Ιπποκράτη τιμούμε έναν γιατρό που πριν από 2400 χρόνια έθεσε τις αξίες του ιατρικού επαγγέλματος και ότι ο όρκος του Ιπποκράτη τονίζει τις ηθικές αξίες του επαγγέλματος αυτού. Ο πατέρας της Ιατρικής Επιστήμης, «Τούρκος» Ιπποκράτης», στο όνομα του οποίου έχει θεσπιστεί ο παγκόσμιος όρκος των γιατρών, που δίνουν πριν αρχίσουν να ασκούν το λειτούργημα τους, διδάχτηκε, σύμφωνα με τους Τούρκους, την ιατρική επιστήμη… από ονομαστούς Τούρκους δασκάλους.
Το θέμα της τουρκοποίησης του Ιπποκράτη δεν είναι καινούργιο. Για πρώτη φορά προβλήθηκε έντονα το 2000, όταν τότε με την ετήσια έκδοση του τουρκικού Υπουργείου Υγείας, «Υγεία 2000», αναφέρθηκε ότι ο Ιπποκράτης ήταν μαθητής του… μεγάλου Τούρκου Δασκάλου Ιατρού, Αναχαρσίς – Χότζα. Σύμφωνα με τις αναφορές της επίσημης τουρκικής έκδοσης, ο Αναχαρσίς ήταν Τούρκος και άνηκε σε μια τουρκική φυλή που ονομάζονταν Σακά, (νεροκουβαλητάδες), όπως ήταν οι Οσμανλήδες, οι Σελτζούκοι, οι Ουϊγούροι, Καραχάνοι, Καρλούκοι και άλλες τουρκικές φυλές που κατά καιρούς, όπως υποστηρίζουν οι ιστορικές θεωρίες των Τούρκων, έχουν ζήσει στην περιοχή των Βαλκανίων και της Μικράς Ασίας.
Η «ενδιαφέρουσα» αυτή έκδοση υποστήριζε επίσης ότι πριν από τον Ιπποκράτη υπήρξαν τρεις διάσημοι Τούρκοι γιατροί- δάσκαλοι της Ιατρικής, οι Αναχαρσίς, Αμπαρίς και Τοκσαρίς, (τα ονόματα δίνονται με την τουρκική προφορά). Από αυτούς, ο Αναχαρσίς ο οποίος ήταν η κορυφή της ιατρικής, σύμφωνα πάντα με τις πρωτοφανείς αυτές τουρκικές απόψεις, έζησε… στην Αθήνα και εκεί είχε διδάξει την ιατρική. Ένας από τους μαθητές του Αναχαρσίς- Χότζα, ήταν και ο γνωστός πατέρας της Ιατρικής, ο Ιπποκράτης.
Όλες αυτές οι απόψεις και θεωρίες συμφωνούν απόλυτα με τις επίσημες απόψεις του Κέντρου Ιστορικών Ερευνών της Άγκυρας, σύμφωνα με τις θεωρείς του οποίου, οι …Πελασγοί, οι Μίνωες της Κρήτης και στη συνέχεια οι Μυκηναΐοι, οι Κάρες, οι Λέλεγες, ήταν όλοι …πρόγονοι των σημερινών Τούρκων, ενώ η δημοκρατία του αρχαίου Αιγιακού πολιτισμού, του Ιωνικού πολιτισμού, ήταν προϊσλαμικής τουρκικής προέλευσης και οι Ίωνες φιλόσοφοι, όπως ο Θαλής ο Μιλήσιος, ο Ιπποκράτης, ο μεγάλος ποιητής Όμηρος ή Ομέρ, ήταν και αυτοί τέκνα τουρκικών φυλών. Κατά το ίδιο Κέντρο, Τούρκοι δημιούργησαν τον… Μινωικό πολιτισμό στην Κρήτη, την περίοδο 2.200-1.750 και οι Μινωϊτες με την σειρά τους εκπολίτισαν την Πελοπόννησο. Έτσι ο Μυκηναϊκός πολιτισμός βρίσκονταν κάτω από την ισχυρή επίδραση της μινωικής Κρήτης. Επομένως όλοι οι προελληνικοί πολιτισμοί, ο Μινωικός, ο Αιγιακός και ο Μυκηναϊκός, ήταν δημιούργημα της Ανατολής.
Τις απόψεις αυτές υιοθέτησε και ο Τουργκούτ Οζάλ στο περίφημο ιστορικό του έργο, που γράφτηκε το 1986, όπου ο πρώην πρόεδρος της Τουρκίας είχε ισχυριστεί τα έξης : «Πρέπει να παραδεχτούμε ότι Πελασγοί, που βασικά αποτελούνταν από μικρασιατικούς πληθυσμούς, ήταν οι πρώτοι εκπολιτιστές όλων των περιοχών της λεκάνης του Αιγαίου, συμπεριλαμβανομένης και των νησιών της Κρήτης και της Ελλάδας, διατηρώντας παράλληλα την Ανατολία σαν κέντρο τους».
Αλλά το πιο ενδιαφέρον σημείο των τουρκικών θεωριών που ενστερνίστηκε επίσημα και ο Οζάλ, ήταν το κεφάλαιο για την καταγωγή του Ομήρου: «Ο Όμηρος αποτελεί ένα τυπικό μικρασιατικό φαινόμενο. Δηλαδή δεν είναι ένα προϊόν του ελληνικού πολιτισμού, αλλά του Ιωνικού, δηλαδή του… μικρασιατικού-τουρκικού».
Σύμφωνα με όλη αυτή την τουρκική επιχειρηματολογία:
«1) Εφ’ όσον ο Όμηρος ήταν είτε από την Σμύρνη, είτε από τον Κολοφώνα, ήταν …Μικρασιάτης, και όχι Έλληνας.
2) Ο Όμηρος δείχνει στην Ιλιάδα μια συμπάθεια για τους Τρώες, τους Μικρασιάτες, το Αιγαίο και την Ιωνία. Περιγράφει τους Αχαιούς σαν αγροίκους και σκληρούς και ειρωνεύεται τους θεούς τους. Φαίνεται να είναι οπαδός των μικρασιατικών θρησκειών με τα ομαδικά τους συμπόσια και όχι των ανθρωποθυσιών και ζοωθυσιών των Ελλήνων.
3) Ο Όμηρος επηρεάστηκε από το έπος του Γιλγαμές της Μεσοποταμίας και πιο συγκεκριμένα από την μετάφραση του στα Χετιτικά, ή ύπαρξη της οποίας αποκαλύφθηκε με την ανεύρεση του σχετικού κειμένου στις ανασκαφές του χετιτικού ανακτόρου στην Χαττούσα, (το σημερινό Μπογάζκιοϊ), στην κεντρική Ανατολία».
Με αυτόν τον τρόπο ο Οζάλ και οι συνεργάτες του οικειοποιούνται τον πατέρα της Ιατρικής, Ιπποκράτη και τον πρώτο ποιητή της Ελλάδας και ακόμα σημαντικότερο, τον πρώτο Ευρωπαίο ποιητή για λογαριασμό της Ανατολίας και των Τούρκων. Αποκορύφωμα όλων αυτών ήταν ο ισχυρισμός του Οζάλ που διδάσκεται ακόμα και σήμερα στα τουρκικά πανεπιστήμια : «Ο Όμηρος, ο συμπατριώτης μας, άρχισε από την Ανατολία στον 9ο αιώνα π Χ. εκείνο που αργότερα θα ονομάσουν εσφαλμένα Ελληνικό Θαύμα».
Και εις ανώτερα!!
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
Μαζί το μεγαλοαλεξανδρινό ντελίριο που έχει πιάσει τα γειτονικά Σκόπια, τώρα έχουμε και μια εντυπωσιακή τουρκική κίνηση προβολής του πατέρα της Ιατρικής, Ιπποκράτη, αλλά με…τουρκική ταυτότητα. Μάλιστα!
Έτσι πριν από λίγο καιρό στην πόλη της Μούγλας, που βρίσκετε απέναντι από την Ρόδο, στην νοτιοδυτική Τουρκία, έγιναν παρουσία όλων των τοπικών αρχών με μια μεγαλοπρεπή τελετή τα αποκαλυπτήρια του … «Τούρκου» φιλοσόφου και επιστήμονα, Ιπποκράτη, ο οποίος, σύμφωνα με τα τουρκικά δημοσιεύματα, ήταν «άνθρωπος του Αιγαίου», δηλαδη τουρκικής καταγωγής.
Τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος έγιναν στα πλαίσια των « έργων των θεματικών πάρκων» του δήμου Μούγλας. Μιλώντας κατά την τελετή των αποκαλυπτηρίων ο δήμαρχος της Μούγλας, Osman Gürün, τόνισε ότι ο Ιπποκράτης ως γιατρός, από το 460 π. Χ. έθεσε τα θεμέλια των ιατρικών κανόνων και επεσήμανε τη σημασία του επαγγέλματος της ιατρικής επιστήμης που εμπνέεται από την ευθύνη και την ηθική. Ο Δήμαρχος υπογράμμισε ότι μετά το άγαλμα του Ηροδότου, (και αυτός… Τούρκος), που αναγέρθηκε σε άλλο πάρκο, σήμερα αποκαλύπτεται το άγαλμα του Ιπποκράτη, για να αναδειχθούν οι άνθρωποι του Αιγαίου που από την αρχαιότητα έδειξαν στον κόσμο τις οικουμενικές αξίες.
Στη συνέχεια τον λόγο πηρέ ο πρόεδρος του τοπικού Οικονομικού Επιμελητηρίου της Μούγλας, Naki Bradley, ο οποίος στην ομιλία του τόνισε ότι με την τιμή στον Ιπποκράτη τιμούμε έναν γιατρό που πριν από 2400 χρόνια έθεσε τις αξίες του ιατρικού επαγγέλματος και ότι ο όρκος του Ιπποκράτη τονίζει τις ηθικές αξίες του επαγγέλματος αυτού. Ο πατέρας της Ιατρικής Επιστήμης, «Τούρκος» Ιπποκράτης», στο όνομα του οποίου έχει θεσπιστεί ο παγκόσμιος όρκος των γιατρών, που δίνουν πριν αρχίσουν να ασκούν το λειτούργημα τους, διδάχτηκε, σύμφωνα με τους Τούρκους, την ιατρική επιστήμη… από ονομαστούς Τούρκους δασκάλους.
Το θέμα της τουρκοποίησης του Ιπποκράτη δεν είναι καινούργιο. Για πρώτη φορά προβλήθηκε έντονα το 2000, όταν τότε με την ετήσια έκδοση του τουρκικού Υπουργείου Υγείας, «Υγεία 2000», αναφέρθηκε ότι ο Ιπποκράτης ήταν μαθητής του… μεγάλου Τούρκου Δασκάλου Ιατρού, Αναχαρσίς – Χότζα. Σύμφωνα με τις αναφορές της επίσημης τουρκικής έκδοσης, ο Αναχαρσίς ήταν Τούρκος και άνηκε σε μια τουρκική φυλή που ονομάζονταν Σακά, (νεροκουβαλητάδες), όπως ήταν οι Οσμανλήδες, οι Σελτζούκοι, οι Ουϊγούροι, Καραχάνοι, Καρλούκοι και άλλες τουρκικές φυλές που κατά καιρούς, όπως υποστηρίζουν οι ιστορικές θεωρίες των Τούρκων, έχουν ζήσει στην περιοχή των Βαλκανίων και της Μικράς Ασίας.
Η «ενδιαφέρουσα» αυτή έκδοση υποστήριζε επίσης ότι πριν από τον Ιπποκράτη υπήρξαν τρεις διάσημοι Τούρκοι γιατροί- δάσκαλοι της Ιατρικής, οι Αναχαρσίς, Αμπαρίς και Τοκσαρίς, (τα ονόματα δίνονται με την τουρκική προφορά). Από αυτούς, ο Αναχαρσίς ο οποίος ήταν η κορυφή της ιατρικής, σύμφωνα πάντα με τις πρωτοφανείς αυτές τουρκικές απόψεις, έζησε… στην Αθήνα και εκεί είχε διδάξει την ιατρική. Ένας από τους μαθητές του Αναχαρσίς- Χότζα, ήταν και ο γνωστός πατέρας της Ιατρικής, ο Ιπποκράτης.
Όλες αυτές οι απόψεις και θεωρίες συμφωνούν απόλυτα με τις επίσημες απόψεις του Κέντρου Ιστορικών Ερευνών της Άγκυρας, σύμφωνα με τις θεωρείς του οποίου, οι …Πελασγοί, οι Μίνωες της Κρήτης και στη συνέχεια οι Μυκηναΐοι, οι Κάρες, οι Λέλεγες, ήταν όλοι …πρόγονοι των σημερινών Τούρκων, ενώ η δημοκρατία του αρχαίου Αιγιακού πολιτισμού, του Ιωνικού πολιτισμού, ήταν προϊσλαμικής τουρκικής προέλευσης και οι Ίωνες φιλόσοφοι, όπως ο Θαλής ο Μιλήσιος, ο Ιπποκράτης, ο μεγάλος ποιητής Όμηρος ή Ομέρ, ήταν και αυτοί τέκνα τουρκικών φυλών. Κατά το ίδιο Κέντρο, Τούρκοι δημιούργησαν τον… Μινωικό πολιτισμό στην Κρήτη, την περίοδο 2.200-1.750 και οι Μινωϊτες με την σειρά τους εκπολίτισαν την Πελοπόννησο. Έτσι ο Μυκηναϊκός πολιτισμός βρίσκονταν κάτω από την ισχυρή επίδραση της μινωικής Κρήτης. Επομένως όλοι οι προελληνικοί πολιτισμοί, ο Μινωικός, ο Αιγιακός και ο Μυκηναϊκός, ήταν δημιούργημα της Ανατολής.
Τις απόψεις αυτές υιοθέτησε και ο Τουργκούτ Οζάλ στο περίφημο ιστορικό του έργο, που γράφτηκε το 1986, όπου ο πρώην πρόεδρος της Τουρκίας είχε ισχυριστεί τα έξης : «Πρέπει να παραδεχτούμε ότι Πελασγοί, που βασικά αποτελούνταν από μικρασιατικούς πληθυσμούς, ήταν οι πρώτοι εκπολιτιστές όλων των περιοχών της λεκάνης του Αιγαίου, συμπεριλαμβανομένης και των νησιών της Κρήτης και της Ελλάδας, διατηρώντας παράλληλα την Ανατολία σαν κέντρο τους».
Αλλά το πιο ενδιαφέρον σημείο των τουρκικών θεωριών που ενστερνίστηκε επίσημα και ο Οζάλ, ήταν το κεφάλαιο για την καταγωγή του Ομήρου: «Ο Όμηρος αποτελεί ένα τυπικό μικρασιατικό φαινόμενο. Δηλαδή δεν είναι ένα προϊόν του ελληνικού πολιτισμού, αλλά του Ιωνικού, δηλαδή του… μικρασιατικού-τουρκικού».
Σύμφωνα με όλη αυτή την τουρκική επιχειρηματολογία:
«1) Εφ’ όσον ο Όμηρος ήταν είτε από την Σμύρνη, είτε από τον Κολοφώνα, ήταν …Μικρασιάτης, και όχι Έλληνας.
2) Ο Όμηρος δείχνει στην Ιλιάδα μια συμπάθεια για τους Τρώες, τους Μικρασιάτες, το Αιγαίο και την Ιωνία. Περιγράφει τους Αχαιούς σαν αγροίκους και σκληρούς και ειρωνεύεται τους θεούς τους. Φαίνεται να είναι οπαδός των μικρασιατικών θρησκειών με τα ομαδικά τους συμπόσια και όχι των ανθρωποθυσιών και ζοωθυσιών των Ελλήνων.
3) Ο Όμηρος επηρεάστηκε από το έπος του Γιλγαμές της Μεσοποταμίας και πιο συγκεκριμένα από την μετάφραση του στα Χετιτικά, ή ύπαρξη της οποίας αποκαλύφθηκε με την ανεύρεση του σχετικού κειμένου στις ανασκαφές του χετιτικού ανακτόρου στην Χαττούσα, (το σημερινό Μπογάζκιοϊ), στην κεντρική Ανατολία».
Με αυτόν τον τρόπο ο Οζάλ και οι συνεργάτες του οικειοποιούνται τον πατέρα της Ιατρικής, Ιπποκράτη και τον πρώτο ποιητή της Ελλάδας και ακόμα σημαντικότερο, τον πρώτο Ευρωπαίο ποιητή για λογαριασμό της Ανατολίας και των Τούρκων. Αποκορύφωμα όλων αυτών ήταν ο ισχυρισμός του Οζάλ που διδάσκεται ακόμα και σήμερα στα τουρκικά πανεπιστήμια : «Ο Όμηρος, ο συμπατριώτης μας, άρχισε από την Ανατολία στον 9ο αιώνα π Χ. εκείνο που αργότερα θα ονομάσουν εσφαλμένα Ελληνικό Θαύμα».
Και εις ανώτερα!!
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα Ν. Χειλαδάκη,
Ειδήσεις-Πολιτική,
Ενημέρωση,
Θέματα Παιδείας,
Ιστορικά θεματα,
Μικρά Ασία,
ΤΟΥΡΚΙΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου