2 Ιανουαρίου 2015
ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Γράφει ο Ιωάννης Ασλανίδης
Λέει ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ: «Αυτοί που μελέτησαν προσεκτικά τον τρόπο διακυβερνήσεως των ανθρώπων, πρέπει να έχουν πεισθεί πως η τύχη των Εθνών εξαρτάται από την εκπαίδευση των νέων». Λέει επίσης: «Περισσότερο πρέπει να τιμούμε εκείνους που ανατρέφουν και εκπαιδεύουν καλά παιδιά, παρά εκείνους που τα γεννούν.
Ας έλθουμε τώρα στην Ελληνική πραγματικότητα, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, τουλάχιστον τα τελευταία 30 χρόνια, έλαβε ποτέ υπ’ όψιν του την διαχρονική αυτή ρήση του Αριστοτέλη; Δυστυχώς όχι, διότι με διάφορες δήθεν αναμορφώσεις και εκσυγχρονισμούς της παιδείας, από κάθε Κυβέρνηση το χρονικό αυτό διάστημα, έφερε την παιδεία σ’ αυτήν την θλιβερή κατάσταση. Από την άλλη πλευρά οι σημερινοί δάσκαλοι βρίσκονται στο επίπεδο αυτό, ώστε να τιμώνται περισσότερο από τους γεννήτορες των παιδιών; Ο Έλλην πολίτης έχει αμφιβολίες, τουλάχιστον για ένα μεγάλο αριθμό λειτουργών.
Ας δούμε και ας μελετήσουμε, τι είπε ο Αξιότιμος Πρόεδρος της Ο.Λ.Μ.Ε., δηλ. ο εκπρόσωπος της Εκπαιδευτικής Κοινότητας, που βασική των αποστολή είναι να εκπαιδεύουν τους νέους μας και να βοηθούν με τον εξοπλισμό των γνώσεων που τους δίδουν ώστε αυτοί όπως και οι παλαιότερες γενεές να καταστούν άξιοι Έλληνες πολίτες.
Λέει λοιπόν ο Αξιότιμος Πρόεδρος της Ο.Λ.Μ.Ε.: «…Είναι γεγονός ότι δεν λύνουμε τα εκπαιδευτικά προβλήματα με αστυνομικούς και εισαγγελείς…», είπε ακόμη: «…είναι λάθος να διαφωνεί κανείς με τον τρόπο που διαμαρτύρονται τα παιδιά…». Είπε τέλος: «…Η εκπαιδευτική κοινότητα, μαθητές και εκπαιδευτικοί, δεν είναι κακό να κινητοποιούνται για τα προβλήματα, διότι είναι και μια άσκηση (για τους μαθητές) για να τους προετοιμάζει να γίνουν καλοί πολίτες, ενεργοί πολίτες…».
Οι πάντες συμφωνούν ότι τα εκπαιδευτικά προβλήματα δεν λύνονται με αστυνομικούς και εισαγγελείς. Ας έλθουμε όμως να εξετάσουμε γιατί έφτασε η πολιτεία στο έσχατο μέσον επιβολής της τάξεως και πειθαρχίας:
ΠΡΩΤΟΝ: Στην παιδεία υπήρχε κάποτε Ιεραρχία, Γυμνασιάρχης, Διευθυντής, Επιθεωρητής, Γενικός Επιθεωρητής κ.λπ. που έχαιραν σεβασμού μακριά από την Κομματική σαπίλα και ο κάθε ένας από αυτούς είχε υποχρεώσεις και δικαιώματα. Έτσι η εκπαίδευση ήταν αυτοδιοίκητη, διοικείτο και ελέγχετο από την ιεραρχία της, χωρίς δυνατότητα κομματικής ή και πολιτικής επέμβασης. Έτσι υπήρχαν προοπτικές στον εκπαιδευτικό Κλάδο, ο πρωτοδιοριζόμενος καθηγητής ή δάσκαλος με την προσπάθειά του και τις επιδόσεις του να προαχθεί και να φθάσει από Γυμνασιάρχης μέχρι Γενικός Επιθεωρητής Ελλάδος. Στην συνέχεια και συγκεκριμένα μετά την μεταπολίτευση, ήλθαν κάποιοι νεοφώτιστοι Πολιτικοί, με δημοκρατικές, κατά την γνώμη των, αντιλήψεις και διέλυσαν αυτόν τον ιστό λειτουργίας της Παιδείας. Και! φθάσαμε σήμερα στο σημείο, τα καθήκοντα του Γυμνασιάρχη να είναι σχεδόν χωρίς δικαιώματα και υποχρεώσεις, χωρίς ενδιαφέρον για τον ουσιαστικό τίτλο του, απλή αγγαρεία. Τους δε εκπαιδευτικούς που είναι οι πλέον λειτουργοί του Κράτους, το άθλιο πολιτικό-κομματικό σύστημα που αλλοτρίωσε την παιδεία, μερίδα αυτών τους κατάντησε απλούς Δημοσίους Υπαλλήλους, χωρίς ενδιαφέρον και χωρίς προοπτικές για κάτι καλύτερο.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Κάποιοι αυτολεγόμενοι προοδευτικοί, πολιτικοί της χώρας μας δημιούργησαν, μαθητικό συνδικαλισμό, μέχρι και στα Δημοτικά Σχολεία, ώστε οι μαθητές δια των κινητοποιήσεων, πάσης μορφής και συμπεριφοράς (κλείσιμο σχολείων, αποχή από τα μαθήματα, συμμετοχή σε πορείες, προπηλακισμούς εντίμων Καθηγητών κ.λπ.), να διεκδικούν τα δικαιώματά των, και ν’ απαιτούν την παιδεία όπως αυτοί την θέλουν. Σκοπός των πολιτικών κομμάτων δεν ήταν για το καλό των παιδιών, αλλά να δημιουργήσουν κομματικά στελέχη, από την εφηβική και ακόμη και από την προ-εφηβική ηλικία. Το ανήθικο στην περίπτωση αυτή είναι τα πολιτικά κόμματα, εκμεταλλευόμενα την τόλμη, το θάρρος και την ορμή της νιότης των, τους παρασύρουν σε παράτολμες περιπέτειες, οπωσδήποτε εις βάρος της παιδείας των ιδίων των μαθητών.
ΤΡΙΤΟΝ: Το είπε και ο κύριος Πρόεδρος της Ο.Λ.Μ.Ε. «…Δεν είναι κακό να κινητοποιούνται τα παιδιά για τα προβλήματά τους, διότι είναι και μια άσκηση, για να τους προετοιμάζει να γίνουν καλοί πολίτες, ενεργοί πολίτες…». Χωρίς βέβαια να μας πει, πώς με τέτοιες συμπεριφορές γίνονται καλοί πολίτες και ενεργοί πολίτες ή ακόμη εμείς οι παλαιότεροι χωρίς συνδικαλισμό δεν γίναμε καλοί και ενεργοί πολίτες. Δηλαδή αυτός που έκτισε την πόρτα του Πρύτανη είναι ο καλός και ενεργός πολίτης που επιθυμεί; Αυτοί που πετάξανε τα σκουπίδια επάνω στο τραπέζι του Πρύτανη, είναι οι καλοί και ενεργοί πολίτες; Αυτοί που δέρνανε τους συμμαθητές των, επειδή ήθελαν να κάνουν μάθημα είναι οι καλοί και ενεργοί πολίτες; Και! χιλιάδες άλλα παρόμοια δείγματα, βλέπουν το φως της δημοσιότητας, από ορισμένους ενεργούς και καλούς μαθητές.
Δυστυχώς, κατά την γνώμη μου, και σ’ αυτό το βασικό θέμα η Παιδεία είναι σε λάθος δρόμο. Διότι! Οι μαθητές που μοχθούν κάποιοι γονείς για να τους σπουδάσουν, μία και βασική έχουν αποστολή, να μελετούν και να παρακολουθούν τα μαθήματα, ώστε στην ώρα τους να τελειώσουν τις Σπουδές των. Τα προβλήματα της Παιδείας, είναι έγκλημα να τα μεταφέρουμε για λύση στα παιδιά. Η ευθύνη βαραίνει εξ’ ολοκλήρου την Πολιτεία (Υπουργείο Παιδείας), την Εκπαιδευτική κοινότητα και τον Σύλλογο γονέων και Κηδεμόνων.
Η Ανικανότητα και η ανευθυνότητα των ανωτέρων τριών βασικών φορέων της Πατρίδος μας, έχουν δυστυχώς όσο και αν δεν μας αρέσει την ευθύνη για την σημερινή κατάσταση της Παιδείας.
Σμίλεψε πάλι, δάσκαλε ψυχές.
Κι ό,τι σ’ απόμεινε ακόμη στη ζωή σου, μην τ’ αρνηθείς. Θυσίασ’το ως την στερνή πνοή σου…
(ΠΑΛΑΜΑΣ)
Έλεγε ο Νίτσε: «Ο πιο σίγουρος τρόπος να διαφθείρεις ένα νέο, είναι να τον διδάξεις να εκτιμά περισσότερο αυτούς που σκέπτονται σαν αυτόν, παρά αυτούς που σκέπτονται διαφορετικά…».
Εάν θέλουμε σήμερα, νέα γενεά αντάξια των προγόνων μας και όχι βιομηχανία παραγωγής κουκουλοφόρων, τότε πρέπει όλοι μας, πολύ περισσότερο όμως οι εκάστοτε ηγεσίες της χώρας, να τηρήσουν την ρήση του ΙΣΟΚΡΑΤΗ από τα βάθη της Ιστορίας που σήμερα είναι τόσο επίκαιρη και αναγκαία: Να προτρέπουμε τους νέους προς την Αρετή, όχι μόνο με λόγια, αλλά και με παράδειγμα τις Πράξεις μας».
Ιωάννης Μ. Ασλανίδης
Αντγος ε.α.
Επίτιμος Διοικητής της Σ.Σ.Ε.
Λέει ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ: «Αυτοί που μελέτησαν προσεκτικά τον τρόπο διακυβερνήσεως των ανθρώπων, πρέπει να έχουν πεισθεί πως η τύχη των Εθνών εξαρτάται από την εκπαίδευση των νέων». Λέει επίσης: «Περισσότερο πρέπει να τιμούμε εκείνους που ανατρέφουν και εκπαιδεύουν καλά παιδιά, παρά εκείνους που τα γεννούν.
Ας έλθουμε τώρα στην Ελληνική πραγματικότητα, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, τουλάχιστον τα τελευταία 30 χρόνια, έλαβε ποτέ υπ’ όψιν του την διαχρονική αυτή ρήση του Αριστοτέλη; Δυστυχώς όχι, διότι με διάφορες δήθεν αναμορφώσεις και εκσυγχρονισμούς της παιδείας, από κάθε Κυβέρνηση το χρονικό αυτό διάστημα, έφερε την παιδεία σ’ αυτήν την θλιβερή κατάσταση. Από την άλλη πλευρά οι σημερινοί δάσκαλοι βρίσκονται στο επίπεδο αυτό, ώστε να τιμώνται περισσότερο από τους γεννήτορες των παιδιών; Ο Έλλην πολίτης έχει αμφιβολίες, τουλάχιστον για ένα μεγάλο αριθμό λειτουργών.
Ας δούμε και ας μελετήσουμε, τι είπε ο Αξιότιμος Πρόεδρος της Ο.Λ.Μ.Ε., δηλ. ο εκπρόσωπος της Εκπαιδευτικής Κοινότητας, που βασική των αποστολή είναι να εκπαιδεύουν τους νέους μας και να βοηθούν με τον εξοπλισμό των γνώσεων που τους δίδουν ώστε αυτοί όπως και οι παλαιότερες γενεές να καταστούν άξιοι Έλληνες πολίτες.
Λέει λοιπόν ο Αξιότιμος Πρόεδρος της Ο.Λ.Μ.Ε.: «…Είναι γεγονός ότι δεν λύνουμε τα εκπαιδευτικά προβλήματα με αστυνομικούς και εισαγγελείς…», είπε ακόμη: «…είναι λάθος να διαφωνεί κανείς με τον τρόπο που διαμαρτύρονται τα παιδιά…». Είπε τέλος: «…Η εκπαιδευτική κοινότητα, μαθητές και εκπαιδευτικοί, δεν είναι κακό να κινητοποιούνται για τα προβλήματα, διότι είναι και μια άσκηση (για τους μαθητές) για να τους προετοιμάζει να γίνουν καλοί πολίτες, ενεργοί πολίτες…».
Οι πάντες συμφωνούν ότι τα εκπαιδευτικά προβλήματα δεν λύνονται με αστυνομικούς και εισαγγελείς. Ας έλθουμε όμως να εξετάσουμε γιατί έφτασε η πολιτεία στο έσχατο μέσον επιβολής της τάξεως και πειθαρχίας:
ΠΡΩΤΟΝ: Στην παιδεία υπήρχε κάποτε Ιεραρχία, Γυμνασιάρχης, Διευθυντής, Επιθεωρητής, Γενικός Επιθεωρητής κ.λπ. που έχαιραν σεβασμού μακριά από την Κομματική σαπίλα και ο κάθε ένας από αυτούς είχε υποχρεώσεις και δικαιώματα. Έτσι η εκπαίδευση ήταν αυτοδιοίκητη, διοικείτο και ελέγχετο από την ιεραρχία της, χωρίς δυνατότητα κομματικής ή και πολιτικής επέμβασης. Έτσι υπήρχαν προοπτικές στον εκπαιδευτικό Κλάδο, ο πρωτοδιοριζόμενος καθηγητής ή δάσκαλος με την προσπάθειά του και τις επιδόσεις του να προαχθεί και να φθάσει από Γυμνασιάρχης μέχρι Γενικός Επιθεωρητής Ελλάδος. Στην συνέχεια και συγκεκριμένα μετά την μεταπολίτευση, ήλθαν κάποιοι νεοφώτιστοι Πολιτικοί, με δημοκρατικές, κατά την γνώμη των, αντιλήψεις και διέλυσαν αυτόν τον ιστό λειτουργίας της Παιδείας. Και! φθάσαμε σήμερα στο σημείο, τα καθήκοντα του Γυμνασιάρχη να είναι σχεδόν χωρίς δικαιώματα και υποχρεώσεις, χωρίς ενδιαφέρον για τον ουσιαστικό τίτλο του, απλή αγγαρεία. Τους δε εκπαιδευτικούς που είναι οι πλέον λειτουργοί του Κράτους, το άθλιο πολιτικό-κομματικό σύστημα που αλλοτρίωσε την παιδεία, μερίδα αυτών τους κατάντησε απλούς Δημοσίους Υπαλλήλους, χωρίς ενδιαφέρον και χωρίς προοπτικές για κάτι καλύτερο.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Κάποιοι αυτολεγόμενοι προοδευτικοί, πολιτικοί της χώρας μας δημιούργησαν, μαθητικό συνδικαλισμό, μέχρι και στα Δημοτικά Σχολεία, ώστε οι μαθητές δια των κινητοποιήσεων, πάσης μορφής και συμπεριφοράς (κλείσιμο σχολείων, αποχή από τα μαθήματα, συμμετοχή σε πορείες, προπηλακισμούς εντίμων Καθηγητών κ.λπ.), να διεκδικούν τα δικαιώματά των, και ν’ απαιτούν την παιδεία όπως αυτοί την θέλουν. Σκοπός των πολιτικών κομμάτων δεν ήταν για το καλό των παιδιών, αλλά να δημιουργήσουν κομματικά στελέχη, από την εφηβική και ακόμη και από την προ-εφηβική ηλικία. Το ανήθικο στην περίπτωση αυτή είναι τα πολιτικά κόμματα, εκμεταλλευόμενα την τόλμη, το θάρρος και την ορμή της νιότης των, τους παρασύρουν σε παράτολμες περιπέτειες, οπωσδήποτε εις βάρος της παιδείας των ιδίων των μαθητών.
ΤΡΙΤΟΝ: Το είπε και ο κύριος Πρόεδρος της Ο.Λ.Μ.Ε. «…Δεν είναι κακό να κινητοποιούνται τα παιδιά για τα προβλήματά τους, διότι είναι και μια άσκηση, για να τους προετοιμάζει να γίνουν καλοί πολίτες, ενεργοί πολίτες…». Χωρίς βέβαια να μας πει, πώς με τέτοιες συμπεριφορές γίνονται καλοί πολίτες και ενεργοί πολίτες ή ακόμη εμείς οι παλαιότεροι χωρίς συνδικαλισμό δεν γίναμε καλοί και ενεργοί πολίτες. Δηλαδή αυτός που έκτισε την πόρτα του Πρύτανη είναι ο καλός και ενεργός πολίτης που επιθυμεί; Αυτοί που πετάξανε τα σκουπίδια επάνω στο τραπέζι του Πρύτανη, είναι οι καλοί και ενεργοί πολίτες; Αυτοί που δέρνανε τους συμμαθητές των, επειδή ήθελαν να κάνουν μάθημα είναι οι καλοί και ενεργοί πολίτες; Και! χιλιάδες άλλα παρόμοια δείγματα, βλέπουν το φως της δημοσιότητας, από ορισμένους ενεργούς και καλούς μαθητές.
Δυστυχώς, κατά την γνώμη μου, και σ’ αυτό το βασικό θέμα η Παιδεία είναι σε λάθος δρόμο. Διότι! Οι μαθητές που μοχθούν κάποιοι γονείς για να τους σπουδάσουν, μία και βασική έχουν αποστολή, να μελετούν και να παρακολουθούν τα μαθήματα, ώστε στην ώρα τους να τελειώσουν τις Σπουδές των. Τα προβλήματα της Παιδείας, είναι έγκλημα να τα μεταφέρουμε για λύση στα παιδιά. Η ευθύνη βαραίνει εξ’ ολοκλήρου την Πολιτεία (Υπουργείο Παιδείας), την Εκπαιδευτική κοινότητα και τον Σύλλογο γονέων και Κηδεμόνων.
Η Ανικανότητα και η ανευθυνότητα των ανωτέρων τριών βασικών φορέων της Πατρίδος μας, έχουν δυστυχώς όσο και αν δεν μας αρέσει την ευθύνη για την σημερινή κατάσταση της Παιδείας.
Σμίλεψε πάλι, δάσκαλε ψυχές.
Κι ό,τι σ’ απόμεινε ακόμη στη ζωή σου, μην τ’ αρνηθείς. Θυσίασ’το ως την στερνή πνοή σου…
(ΠΑΛΑΜΑΣ)
Έλεγε ο Νίτσε: «Ο πιο σίγουρος τρόπος να διαφθείρεις ένα νέο, είναι να τον διδάξεις να εκτιμά περισσότερο αυτούς που σκέπτονται σαν αυτόν, παρά αυτούς που σκέπτονται διαφορετικά…».
Εάν θέλουμε σήμερα, νέα γενεά αντάξια των προγόνων μας και όχι βιομηχανία παραγωγής κουκουλοφόρων, τότε πρέπει όλοι μας, πολύ περισσότερο όμως οι εκάστοτε ηγεσίες της χώρας, να τηρήσουν την ρήση του ΙΣΟΚΡΑΤΗ από τα βάθη της Ιστορίας που σήμερα είναι τόσο επίκαιρη και αναγκαία: Να προτρέπουμε τους νέους προς την Αρετή, όχι μόνο με λόγια, αλλά και με παράδειγμα τις Πράξεις μας».
Ιωάννης Μ. Ασλανίδης
Αντγος ε.α.
Επίτιμος Διοικητής της Σ.Σ.Ε.
Κατηγορία Θέματος
Αρθρα Ι. Ασλανίδη,
Θέματα Παιδείας,
Ιστορικά θεματα,
Κοινωνικά θέματα,
Κρίσεις και απόψεις
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου