30 Σεπτεμβρίου 2010
Και γην και ύδωρ...
Όταν ο Ξέρξης ετοιμαζόταν να εισβάλει στην Ελλάδα με το πολυάριθμο περσικό του στράτευμα, έστειλε πρώτα πρέσβεις στην Αθήνα και τη Σπάρτη και ζήτησε να του προσφέρουν «γην και ύδωρ».
Και οι μεν Αθηναίοι τούς εξεδίωξαν κακήν κακώς, οι δε Σπαρτιάτες τούς έριξαν σ’ ένα πηγάδι… όπου θα μπορούσαν να έχουν και τα δύο. Ακολούθησε η περσική εισβολή και η μάχη του Μαραθώνα το 490 π.Χ. όπου «Ελλήνων προμαχούντες Αθηναίοι Μαραθώνι χρυσοφόρων Μήδων εστόρεσαν δύναμιν».
Οι Τούρκοι, βεβαίως, δεν έστειλαν πρέσβεις τον Ιούλιο του 1974, προτού εισβάλουν στην Κύπρο, αλλά έκτοτε προθύμως η πολιτική μας ηγεσία (sic) προσφέρει συνεχώς στον Αττίλα και «γην και ύδωρ». Αρχής γενομένης με τις επαίσχυντες και αντεθνικές «συμφωνίες υψηλού επιπέδου» (συμφωνίες κορυφής όπως αποκαλούνται) αποενοχοποιήθηκε η Τουρκία, το Κυπριακό από πρόβλημα εισβολής και κατοχής έγινε «διακοινοτική διαφορά» και μετατράπηκε σε θέμα κτηματολογίου και χωρομετρίας με την υποβολή παλαιότερα, από δικής μας πλευράς, χάρτου για το εδαφικό με ποσοστά εδάφους κ.τ.λ.!!
Τοποθετήσαμε σε τελευταία ανάλυση τη θηλιά του σχοινιού γύρω από το λαιμό μας και δώσαμε την άλλη άκρη στους Τούρκους -όπως έγραψα κατ’ επανάληψη- που δημιουργούν και εδραιώνουν έκτοτε συνεχώς τα τετελεσμένα της εισβολής και κατοχής. Και συνεχίζοντας ασταμάτητα να προσφέρουμε «γην και ύδωρ» υποβάλλουμε τις «γενναιόδωρες προσφορές» και το «τρίπτυχο προτάσεων» που καταπατούν κάθε αρχή δικαίου. Εξουδετερώνουν την ελληνική πλειοψηφία -που υπήρξε πάγια πολιτική των Άγγλων αποικιοκρατών που χρησιμοποιούσαν την τ/κ γι’ αυτόν το σκοπό- και νομιμοποιούμε τον εποικισμό που αποτελεί έγκλημα πολέμου. Οι Ευρωπαίοι εισηγητές Κουκό και Λάακσο στη σχετική έκθεσή τους για τον τουρκικό εποικισμό της Κύπρου τον χαρακτήρισαν σαν μια ωρολογιακή βόμβα στα θεμέλια μιας μελλοντικής λύσης.
Πάνω αριστερά οι αρχαίοι μας πρόγονοι Αθηναίοι οπλίτες και εδώ τα παιδιά της Εθνικής Φρουράς της Κύπρου μας. Οι Ελληνες τότε και τώρα υπερασπίζονται πάντα την ελευθερία τους....
Οι συζητήσεις για «το περιουσιακό» και τις λεγόμενες «αποζημιώσεις» -το άδικο ανεδαφικό και ανεφάρμοστο των οποίων ανέλυσαν λεπτομερώς οικονομικοί παράγοντες- αποτελούν συνέχιση της προσφοράς «γην και ύδωρ» στον Αττίλα και εν τελευταία αναλύσει ισχύει το κυπριακό γνωμικό «με τη μύλλα μας τηανίζουμεν το βλαντζίν μας». Κατά τα άλλα, «Πωλείται Πατρίς».
Αλλά μήπως, αρχής γενομένης με τις επάρατες συμφωνίες Ζυρίχης - Λονδίνου, δεν παραχωρήσαμε «γην και ύδωρ» στους Τ/κυπρίους, δυσανάλογα αριθμητικά υπερπρονόμια, δικαίωμα αρνησικυρίας, κ.τ.λ., και «επεμβατικά δικαιώματα» στην Τουρκία ως επίσης «γην και ύδωρ» στους Άγγλους με την παραχώρηση κυπριακού εδάφους ως «κυριάρχων βάσεων»;
Η πολυδιαφημισμένη, λοιπόν, «δικοινοτική, διζωνική Ομοσπονδία με πολιτική ισότητα» δεν οδηγεί σε δίκαιη, βιώσιμη και λειτουργική λύση και επανένωση και δεν αποτελεί «ιστορικό συμβιβασμό» όπως συνηθίζουν να λέγουν οι κήρυκές της και ούτε καν «ανάχωμα στη διχοτόμηση» όπως ελέχθη τελευταίως, αλλά εμβάθυνση της διχοτόμησης, μονιμοποίηση και νομιμοποίηση των τετελεσμένων με επικυριαρχία της Τουρκίας και εξανδραποδισμό του Κυπριακού Ελληνισμού. Μετατροπή της Κύπρου σε KIBRISTAN.
Ο ηγέτης των μαύρων της Ν. Αφρικής Νέλσον Μαντέλα παρέμεινε 27 χρόνια στη φυλακή, αλλά δεν αποδέχθηκε τον εδαφικό και φυλετικό διαχωρισμό της χώρας του μεταξύ της συντριπτικής πλειοψηφίας των μαύρων κατοίκων και της μειοψηφίας των λευκών, οδήγησε τη χώρα του σε πλήρη ανεξαρτησία και κατέστη μια παγκόσμια φυσιογνωμία που τιμάται διεθνώς. Ούτε και ο κομμουνιστής ηγέτης του Βιετνάμ Χο Τσι Μινχ πραγματοποίησε «ιστορικό συμβιβασμό» με τους Γάλλους αποικιοκράτες και τους Αμερικανούς που υποστήριζαν το σαθρό καθεστώς της Σαϊνγκόν, αλλά αγωνίστηκε και υπερίσχυσε και των δύο, απάλλαξε τη χώρα του και από τους δύο και πέτυχε την ενοποίηση.
Οι δικοί μας πολιτικοί (sic) μόνον με το Γοργία (αδελφό του Ονήσιλου) που συμμάχησε με τους Πέρσες και τους πρόσφερε «γην και ύδωρ» μπορούν να συγκριθούν, όταν μάλιστα, ενώ από τη μία διακηρύττουν ότι δήθεν επιδιώκουν «λύση αρχών», από την άλλη, όμως, λέγουν ότι θέλουν «λύση υπό τις περιστάσεις», που είναι ταυτόσημη με την πάγια τουρκική θέση «λύση με βάση της σημερινές πραγματικότητες»!
Σημερινή
από το ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΛΛΑΔΑ
Και οι μεν Αθηναίοι τούς εξεδίωξαν κακήν κακώς, οι δε Σπαρτιάτες τούς έριξαν σ’ ένα πηγάδι… όπου θα μπορούσαν να έχουν και τα δύο. Ακολούθησε η περσική εισβολή και η μάχη του Μαραθώνα το 490 π.Χ. όπου «Ελλήνων προμαχούντες Αθηναίοι Μαραθώνι χρυσοφόρων Μήδων εστόρεσαν δύναμιν».
Οι Τούρκοι, βεβαίως, δεν έστειλαν πρέσβεις τον Ιούλιο του 1974, προτού εισβάλουν στην Κύπρο, αλλά έκτοτε προθύμως η πολιτική μας ηγεσία (sic) προσφέρει συνεχώς στον Αττίλα και «γην και ύδωρ». Αρχής γενομένης με τις επαίσχυντες και αντεθνικές «συμφωνίες υψηλού επιπέδου» (συμφωνίες κορυφής όπως αποκαλούνται) αποενοχοποιήθηκε η Τουρκία, το Κυπριακό από πρόβλημα εισβολής και κατοχής έγινε «διακοινοτική διαφορά» και μετατράπηκε σε θέμα κτηματολογίου και χωρομετρίας με την υποβολή παλαιότερα, από δικής μας πλευράς, χάρτου για το εδαφικό με ποσοστά εδάφους κ.τ.λ.!!
Τοποθετήσαμε σε τελευταία ανάλυση τη θηλιά του σχοινιού γύρω από το λαιμό μας και δώσαμε την άλλη άκρη στους Τούρκους -όπως έγραψα κατ’ επανάληψη- που δημιουργούν και εδραιώνουν έκτοτε συνεχώς τα τετελεσμένα της εισβολής και κατοχής. Και συνεχίζοντας ασταμάτητα να προσφέρουμε «γην και ύδωρ» υποβάλλουμε τις «γενναιόδωρες προσφορές» και το «τρίπτυχο προτάσεων» που καταπατούν κάθε αρχή δικαίου. Εξουδετερώνουν την ελληνική πλειοψηφία -που υπήρξε πάγια πολιτική των Άγγλων αποικιοκρατών που χρησιμοποιούσαν την τ/κ γι’ αυτόν το σκοπό- και νομιμοποιούμε τον εποικισμό που αποτελεί έγκλημα πολέμου. Οι Ευρωπαίοι εισηγητές Κουκό και Λάακσο στη σχετική έκθεσή τους για τον τουρκικό εποικισμό της Κύπρου τον χαρακτήρισαν σαν μια ωρολογιακή βόμβα στα θεμέλια μιας μελλοντικής λύσης.
Πάνω αριστερά οι αρχαίοι μας πρόγονοι Αθηναίοι οπλίτες και εδώ τα παιδιά της Εθνικής Φρουράς της Κύπρου μας. Οι Ελληνες τότε και τώρα υπερασπίζονται πάντα την ελευθερία τους....
Οι συζητήσεις για «το περιουσιακό» και τις λεγόμενες «αποζημιώσεις» -το άδικο ανεδαφικό και ανεφάρμοστο των οποίων ανέλυσαν λεπτομερώς οικονομικοί παράγοντες- αποτελούν συνέχιση της προσφοράς «γην και ύδωρ» στον Αττίλα και εν τελευταία αναλύσει ισχύει το κυπριακό γνωμικό «με τη μύλλα μας τηανίζουμεν το βλαντζίν μας». Κατά τα άλλα, «Πωλείται Πατρίς».
Αλλά μήπως, αρχής γενομένης με τις επάρατες συμφωνίες Ζυρίχης - Λονδίνου, δεν παραχωρήσαμε «γην και ύδωρ» στους Τ/κυπρίους, δυσανάλογα αριθμητικά υπερπρονόμια, δικαίωμα αρνησικυρίας, κ.τ.λ., και «επεμβατικά δικαιώματα» στην Τουρκία ως επίσης «γην και ύδωρ» στους Άγγλους με την παραχώρηση κυπριακού εδάφους ως «κυριάρχων βάσεων»;
Η πολυδιαφημισμένη, λοιπόν, «δικοινοτική, διζωνική Ομοσπονδία με πολιτική ισότητα» δεν οδηγεί σε δίκαιη, βιώσιμη και λειτουργική λύση και επανένωση και δεν αποτελεί «ιστορικό συμβιβασμό» όπως συνηθίζουν να λέγουν οι κήρυκές της και ούτε καν «ανάχωμα στη διχοτόμηση» όπως ελέχθη τελευταίως, αλλά εμβάθυνση της διχοτόμησης, μονιμοποίηση και νομιμοποίηση των τετελεσμένων με επικυριαρχία της Τουρκίας και εξανδραποδισμό του Κυπριακού Ελληνισμού. Μετατροπή της Κύπρου σε KIBRISTAN.
Ο ηγέτης των μαύρων της Ν. Αφρικής Νέλσον Μαντέλα παρέμεινε 27 χρόνια στη φυλακή, αλλά δεν αποδέχθηκε τον εδαφικό και φυλετικό διαχωρισμό της χώρας του μεταξύ της συντριπτικής πλειοψηφίας των μαύρων κατοίκων και της μειοψηφίας των λευκών, οδήγησε τη χώρα του σε πλήρη ανεξαρτησία και κατέστη μια παγκόσμια φυσιογνωμία που τιμάται διεθνώς. Ούτε και ο κομμουνιστής ηγέτης του Βιετνάμ Χο Τσι Μινχ πραγματοποίησε «ιστορικό συμβιβασμό» με τους Γάλλους αποικιοκράτες και τους Αμερικανούς που υποστήριζαν το σαθρό καθεστώς της Σαϊνγκόν, αλλά αγωνίστηκε και υπερίσχυσε και των δύο, απάλλαξε τη χώρα του και από τους δύο και πέτυχε την ενοποίηση.
Οι δικοί μας πολιτικοί (sic) μόνον με το Γοργία (αδελφό του Ονήσιλου) που συμμάχησε με τους Πέρσες και τους πρόσφερε «γην και ύδωρ» μπορούν να συγκριθούν, όταν μάλιστα, ενώ από τη μία διακηρύττουν ότι δήθεν επιδιώκουν «λύση αρχών», από την άλλη, όμως, λέγουν ότι θέλουν «λύση υπό τις περιστάσεις», που είναι ταυτόσημη με την πάγια τουρκική θέση «λύση με βάση της σημερινές πραγματικότητες»!
Σημερινή
από το ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΛΛΑΔΑ
Κατηγορία Θέματος
Εθνικά Θέματα,
Εθνική Προδοσία,
Ιστορικά θεματα,
ΚΥΠΡΟΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου