7 Μαΐου 2025

Ο αντιχριστιανικός γκανζουφισμός μέσα στην Εθνική Πινακοθήκη

«Εμβολιάζει» ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης
 
Ι. ΓΚΑΝΖΟΥΦ 
 
To 1968 είχε κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις του Ορθοδόξου Τύπου ένα βιβλιαράκι του μακαριστού Αρχιμανδρίτη Χαράλαμπου Βασιλόπουλου με τίτλο «Τέρατα και Σημεία των Σκοτεινών Δυνάμεων».
 
Με αυτό το βιβλίο του, ο χαρισματούχος συγγραφέας επεδίωξε να παρουσιάσει τις θέσεις, τις μεθόδους και τα καταχθόνια σχέδια των σκοτεινών δυνάμεων, τονίζοντας ότι: 
Αυτό που τρέμουν οι συγκεκριμένες δυνάμεις είναι το ξεσκέπασμά τους!
 
Ως πρώτη μέθοδο που εφήρμοσαν οι Σκοτεινές Δυνάμεις για να εκριζώσουν τον Χριστιανισμό ανέφερε ένα σατανικό όπλο εναντίον της Χριστιανικής Πίστεως που καλείται «Γκανζούφ»:
«Επεστρατεύθησαν ανά τον κόμον διάφοροι “καλλιτέχναι” της κακιάς ώρας, οι οποίοι, προφασιζόμενοι ότι δημιουργούν την σχολήν την νέας νοοτροπίας, άρχισαν να φτιάχνουν κυριολεκτικώς ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ! ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΑ!».
 
Στο φαινόμενο αυτό αναφερόταν και ο μακαριστός π. Σάββας Αχιλλέως στο ακόλουθο βίντεο (29:36 επ.).
 
Ως πρώτη τέτοια περίπτωση καταγράφεται η εικονογράφηση του Ιωσήφ μέσα σε παρεκκλήσιο του Λονδίνου με παντελόνι του γκολφ και με μια πίπα στο στόμα, καθώς διαβάζει την εφημερίδα «Τάιμς». Δίπλα του ο Χριστός, ντυμένος κι αυτός με σύγχρονα ενδύματα έπαιζε με ένα ηλεκτρικό τρενάκι. Η Παναγία με πολύ τολμηρό ντεκολτέ και μοντέρνο φουστάνι, καθόταν σε μια πολυθρόνα και έπλεκε ένα πουλόβερ.
 
Μήπως σας θυμίζει κάτι η παραπάνω περιγραφή; Στην συνέχεια του κειμένου γίνονται οι απαραίτητες λογικές και ιστορικές συνδέσεις που θα οδηγήσουν τον αναγνώστη στο συμπέρασμα ότι η Εθνική Πινακοθήκη έχει μετατραπεί σε τόπο βανδαλισμού των ιερών και οσίων της χριστιανικής πίστης.
 
ΙΙ. ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΜΑΙΡΛΗ ΑΝΤΑΜΣ
 
Τότε, κάποια Μαίρλη Άνταμς, έστειλε σε μια επαρχιακή εφημερίδα ένα σύντομο γράμμα με το εξής αποκαλυπτικό περιεχόμενο:
«Είμαι κι εγώ μεταξύ εκείνων που επισκέφθηκαν το παρεκκλήσιο, όπου βρίσκονται οι μοντέρνες εικόνες. Αν και ομολογουμένως δεν κατάλαβα πολλά πράγματα, θεωρώ καθήκον μου να αναφέρω κάτι πραγματικά τρομερό που μου συμβαίνει από τότε που τις αντίκρισα:
 
Ήμουν πάντοτε πολύ αφοσιωμένη στην Εκκλησία και προσευχόμουν τακτικότατα. Τώρα, κάθε φορά που ατενίζω την Παναγία και τον Ιωσήφ, δεν ξέρω γιατί, αλλά άθελά μου ο νους μου πηγαίνει σε αυτούς τους πίνακες που δείχνουν την Παναγία με το τολμηρό ντεκολτέ και τον Ιωσήφ να καπνίζει διαβάζοντας εφημερίδα. Αυτό με κάνει να μη μπορώ να συγκεντρωθώ και να προσευχηθώ. Αισθάνομαι ότι κατά κάποιον τρόπο έχασα τον σεβασμό μου στην Παναγία και στον Θεό. Είμαι πλέον πολύ δυστυχισμένη».
 
«Το σύντομο αυτό γράμμα», σημειώνει ο μακαριστός Χαράλαμπος Βασιλόπουλος, προκάλεσε μεγάλο σάλο. 
 
«Ολόκληρη η Αγγλία κατάλαβε ότι όπισθεν των μοντέρνων πινάκων του παρεκκλησίου εκρύπτετο ΕΝΑ ΝΕΟ ΤΡΟΜΕΡΟ ΟΠΛΟ εναντίον του Χριστιανισμού. Πολλοί αναρωτήθηκαν: Εάν αυτό συνέβαινε στην ηλικιωμένη κυρία Άνταμς, τότε ποια ολέθρια επίδραση θα είχε η θέαση των εικόνων στα παιδιά;».
 
ΙΙΙ. ΓΚΑΝΖΟΥΦΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
 
Η μέθοδος Γκανζούφ άρχισε να εφαρμόζεται στη ζωγραφική, στη γλυπτική, στον χορό, στο θέατρο. Οι σοβαροί καλλιτέχνες είδαν με αγανάκτηση να αγνοούνται από τους κριτικούς και τον τύπο, και να βραβεύονται τα τερατουργήματα αναξίων που ονομάζονταν «καλλιτέχνες».
 
Τα έργα που θα βραβεύονταν μετά βεβαιότητος ήταν π.χ. ένας Χριστός με τεράστια μύτη και καμπούρα, σταυρωμένος επάνω σε ένα αραχνιασμένο σταυρό! Ή μία λερωμένη λεκάνη αποχωρητηρίου με την επιγραφή: «Η κολυμβήθρα του Σιλωάμ». Τρία-τέσσερα σπασμένα τούβλα, λίγη λάσπη και από πάνω ο τίτλος: «Η Μεταμόρφωση».
 
Στην σελίδα 16 του βιβλίου του μακαριστού Χαράλαμπου Βασιλόπουλου απεικονίζονται δύο υποτιθέμενα «έργα Τέχνης», εκ των οποίων το ένα είναι η «Σταύρωση», φτιαγμένη από χαρτιά μυγοπαγίδων και άφθονες μύγες κολλημένες επί του «σταυρού». Το άλλο «έργο» είναι ο «Μυστικός Δείπνος» κατασκευασμένος από μια σκυλοκονσέρβα με μαχαίρι και πιρούνι εκατέρωθεν.
 
Προφανώς, η διακωμώδηση του Μυστικού Δείπνου στην τελετή ενάρξεως των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι εντασσόταν στην ίδια αντιχριστιανική προπαγάνδα μέσω της γκανζουφικής Τέχνης.
 
Φυσικά, ο σκηνοθέτης της διοργάνωσης Τομά Ζολί προσπάθησε να μας φρενοβλαβοποιήσει, υποστηρίζοντας ότι:1
 
«Ο Μυστικός Δείπνος δεν ήταν η έμπνευσή μου. Νομίζω ότι ήταν αρκετά σαφές ότι ήταν ο Διόνυσος αυτός που φτάνει στο τραπέζι, είναι ο θεός της γιορτής, του κρασιού και πατέρα». 
 
ΙV. ΑΠΟΪΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΔΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΣΕ ΣΥΝΑΥΛΙΑΚΟ ΧΩΡΟ
 
Συνεχίζοντας την ανάγνωση του βιβλίου για τον γκανζουφισμό, ο αναγνώστης θα ανατριχιάσει λαμβάνοντας μια πληροφορία που μας συνδέει με μια μόδα που έχει επανεμφανισθεί στις ορθόδοξες και καθολικές εκκλησίες τον τελευταίο καιρό.
 
Γράφει ο μακαριστός Χαράλαμπος Βασιλόπουλος:
«Εις πολλάς αγγλικάς και άλλας αιρετικάς Εκκλησίας άρχισαν να [δίδωνται] παραστάσεις ή να χορεύεται ροκ-εντ-ρολ υπό τους ήχους της κιθάρας του μεθυσμένου “πάστορος”».
 
Προσφάτως κυκλοφόρησε ένα βίντεο στο οποίο είδαμε έναν καθολικό ιερέα να τραγουδάει και να χορεύει υπό του ήχους του τραγουδιού Mamma Mia του συγκροτήματος ABBA. Επίσης, το 2024 ο Ιερός Ναός Αγίας Τριάδας του Μπράιτον μετατράπηκε σε μπουζουξίδικο.
 
Δυστυχώς πλέον, η μόδα αυτή έχει έρθει και στην Ελλάδα, όπου μέσα σε ορθόδοξους ιερούς ναούς πραγματοποιούνται συναυλίες.
 
V. ΜΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ
 
Στην σελίδα 24 του βιβλίου του, ο μακαριστός Χαράλαμπος Βασιλόπουλος προχωρεί σε μια ήδη επαληθευμένη προφητεία αλλά και σε μια σημαντική διευκρίνιση.
 
Η προφητεία του ήταν η ακόλουθη:
«Τώρα το γκανζούφ θα το στρέψουν και προς την Ορθόδοξη Ελλάδα… Το αναμένομεν… Και δι’ αυτό ειδοποιούνται οι Ορθόδοξοι Έλληνες να το περιποιηθούν δεόντως».
 
Η δε διευκρίνισή του είχε ως εξής:
«Θα πρέπει να παρατηρήσωμεν ότι ένα “γκανζουφικός” καλλιτέχνης, αν είναι και ομοφυλόφιλος, θα έχη εξασφαλισμένην προβολήν παγκόσμιον, χρήμα και δόξαν. “Και η δόξα αυτού εν τη αισχύνη αυτού”, λέγει η Γραφή».
 
VI. ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ 5Η ΔΟΣΗ ΜΝΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ
 
Μετά από όλα αυτά, δεν υπάρχει πλέον η παραμικρή αμφιβολία ότι η έκθεση με τον τίτλο «Η Σαγήνη του αλλόκοτου» μέσα στην Εθνική Πινακοθήκη ή, ορθότερα, Αντεθνική Τερατοθήκη, ήταν μια μεθοδευμένη επίθεση εναντίον των Ορθόδοξων Χριστιανών, η οποία είχε τα χαρακτηριστικά της μεθόδου Γκανζούφ, όπως αυτή περιγράφεται στο βιβλιαράκι του μακαριστού Χαράλαμπου Βασιλόπουλου.
 
Διότι, όπως όλη η Ελλάδα είδε, ο «βραβευμένος καλλιτέχνης», τα «εμπνευσμένα» έργα του οποίου εγκρίθηκαν προς έκθεση από την Διευθύντρια και το Διοικητικό Συμβούλιο της Εθνικής Πινακοθήκης, έφτιαξε αντιχριστιανικά «εικονίσματα», στα οποία αναπαριστούσε την Παναγία, τον Χριστό και τους Αγίους μας με ανάποδο και άρα ξεκάθαρα σατανικό-βλάσφημο τρόπο, παρόμοιο με εκείνον που αναλύθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1960 από τον μακαριστό Χαράλαμπο Βασιλόπουλο:
 
Τα ιερά αυτά πρόσωπα δεν απεικονίσθηκαν με την θεϊκή φωτεινότητα και ωραιότητα που τους πρέπει, αλλ’ αντιθέτως αμαυρώθηκαν, παρουσιαζόμενα ως πρόσωπα κακάσχημα και αποκρουστικά, μολυσμένα από το πνεύμα των σκοτεινών δυνάμεων. 
 
Η αποκαθήλωση αυτών των ψευτοκαλλιτεχνημάτων, στο πλαίσιο μιας «θρησκευτικής αυτοδικίας», δίχασε μερίδα των ορθόδοξων χριστιανών, κάποιοι εκ των οποίων υποστήριξαν την άποψη ότι αυτή η ενέργεια έδωσε μεγάλη δημοσιότητα στα αντιχριστιανικά προϊόντα του βλάσφημου χαράκτη, που, αν δεν είχε γίνει το επίμαχο επεισόδιο, θα είχε μείνει στην αφάνεια.
 
Αυτό, όμως, το σκεπτικό είναι προβληματικό, δεδομένου ότι ούτως ή άλλως, σε καθημερινή βάση, την συγκεκριμένη έκθεση επισκέπτονταν αμέτρητοι πολίτες (μεταξύ αυτών μαθητές και τουρίστες), οι οποίοι αντίκριζαν τα συγκεκριμένα τερατουργήματα, πληροφορούμενοι το ονοματεπώνυμο του σατανικού εμπνευστή τους, χωρίς, όμως, ποτέ να έχουν ακούσει ή διαβάσει τις υποκριτικές, τις αντιφατικές και φρενοβλαβοποιητικές εξηγήσεις του για τα αντιχριστιανικά «εικονίσματά» του.
 
Για παράδειγμα, σε μία από τις τηλεοπτικές του εμφανίσεις, δήλωσε ότι μέσω των πολυσυζητημένων χαρακτικών του «ασκεί κριτική στη θρησκεία», αλλά, σε κάποια από τις συνεντεύξεις του αυτοαναιρέθηκε, λέγοντας ότι «ο ρόλος του καλλιτέχνη δεν είναι να κρίνει τη θρησκεία»2.
 
Επίσης είπε ότι «πρόθεσή του δεν ήταν να προσβάλει κανέναν, αλλά όφειλε να είναι ειλικρινής απέναντι στον εαυτό του». 
 
Κατασκευάζοντας, όμως, τέτοια αντιχριστιανικά «εικονίσματα», αυτά μιλούν από μόνα τους για την πραγματική-προσβλητική πρόθεση του εμπνευστή τους, ο οποίος, δηλώνοντας ότι όφειλε να είναι ειλικρινής απέναντι στον εαυτό του, είναι προφανές ότι έκανε την δήλωση αυτή, απλώς για να κουκουλώσει την ανειλικρίνειά του. 
 
Χαρακτηριστική είναι και η ελάχιστα πειστική θέση του ότι «τα έργα του σε καμία περίπτωση δεν είναι λατρευτικές ή εκκλησιαστικές εικόνες, αλλά είναι έργα τέχνης, εικαστικές δημιουργίες που συνδέονται και εμπνέονται και έρχονται να συνομιλήσουν −όπως και των άλλων καλλιτεχνών της έκθεσης “Η Σαγήνη του Αλλόκοτου”− με τα έργα του Γκόγια».
 
Δεν χρειάζεται να διαθέτει κανείς ιδιαίτερη ευφυΐα για να αντιληφθεί ότι η τοποθέτηση των αντιχριστιανικών «εικονισμάτων» δίπλα στα έργα του Γκόγια απέβλεπε στο θόλωμα των υδάτων: 
 
Ο Γκόγια ήταν το άλλοθι-ξεκάρφωμα για τον αντιχριστιανικό παροξυσμό του λεγόμενου «καλλιτέχνη» και, συνακολούθως, της Αντεθνικής Τερατοθήκης.
 
Το άκρον άωτον της υποκρισίας βρίσκεται στην προδήλως ψευδή δήλωσή του ότι «στα έργα του δεν βλέπει την Παναγία» αλλά και στο καταγέλαστο σχόλιό του ότι:
«αν ο θεατής βλέπει οράματα με αρχαγγέλους και θεωρεί τη μάνα του ως Παναγία, μπορεί να προσβληθεί. Δεν το είχα φανταστεί ποτέ. Μιλάμε για φαντασία πέραν του “Χάρι Πότερ”».
 
Πάλι καλά που ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης ή, ορθότερα, κακοτέχνης ομολόγησε ότι «η δουλειά του είναι σκοτεινή» και ότι «η τέχνη είναι όπλο», προφανώς κατά της θρησκείας.
 
Επίσης, αν δεν είχε συμβεί το συγκεκριμένο επεισόδιο, δεν θα είχε μαθευτεί σε ευρεία κλίμακα ότι, μέσα στην Εθνική Πινακοθήκη, στις 13 Ιανουαρίου 2023, είχε πραγματοποιηθεί επιστημονική συνάντηση με θέμα «Θεοσοφία και Εικαστικές Τέχνες», μία δε εκ των ομιλητριών ήταν η διευθύντριά της κ. Συραγώ Τσιάρα.
 
Έτσι, λοιπόν, η έκθεση με τίτλο «Η σαγήνη του αλλόκοτου» παύει να είναι αλλόκοτη και ξεκαθαρίζει απολύτως το ομιχλώδες τοπίο που προκάλεσε τόσους διαξιφισμούς για την ελευθερία (ή ορθότερα την ασυδοσία) της Τέχνης, μόλις ο κόσμος μάθει ποια είναι η φιλοσοφία της θεοσοφίας.
 
Σύμφωνα με τις αρχές που διεκήρυξε η Ρωσίδα αποκρυφίστρια Έλενα Μπλαβάτσκυ και τις οποίες παρέλαβε από αυτήν η επίσης αποκρυφίστρια, Βρετανίδα Αλίκη Μπέιλυ, κεντρική αποστολή των θεοσοφιστών είναι η συνένωση των θρησκειών της Ανατολής και της Δύσεως υπό την στέγη μιας Πανθρησκείας, η οποία οραματίζεται την έλευση ενός Νέου Υδροχοϊκού Χριστού, Πρίγκηπα της Ειρήνης και Μύστη, που ως θεϊκή αποστολή υποτίθεται ότι θα έχει την σωτηρία της ανθρωπότητας και την επιβολή νέων αξιών και νόμων, διαμορφωμένων σύμφωνα με το πνεύμα της Νέας Εποχής και την ιδεολογία του Θεοσοφισμού.
 
Αλίκη Μπεϊλυ
 
Άρα, η αποκαθήλωση των αντιχριστιανικών «εικονισμάτων» από τον βλάσφημο τοίχο της Εθνικής Πινακοθήκης συνέβαλε καθοριστικά ώστε να αποκαλυφθεί ποιος είναι ο ύπουλος και βρομερός ρόλος που επιτελεί το συγκεκριμένο Μουσείο:
 
Πέραν πάσης αμφιβολίας, λοιπόν, η Εθνική Πινακοθήκη υπηρετεί την λογική του ανάποδου κόσμου, αφού, αντί να φωταγωγεί και να στηρίζει τον πυλώνα πάνω στους οποίο στηρίζεται το ελληνικό έθνος, δηλαδή η Ορθοδοξία, εκείνη αμαυρώνει και υποσκάπτει τον πυλώνα αυτόν, ασκώντας αντιχριστιανική προπαγάνδα μέσω της Τέχνης και προσφέροντας πρόθυμες υπηρεσίες στα νεοεποχίτικα και νεοταξίτικα σχέδια για την εγκαθίδρυση μιας Παγκόσμιας Κυβέρνησης.
 
Αυτή η Παγκόσμια Κυβέρνηση, η οποία, στην πραγματικότητα, θα είναι η Παγκόσμια Δικτατορία του Αντιχρίστου, στηρίζεται στην αποδόμηση των εθνικών κρατών, άρα και στην κατάρρευση της Ελλάδας ως κέντρου Ορθοδοξίας.
 
Στην γλώσσα του ανάποδου κόσμου ο υπερασπιστής της διωκόμενης Ορθοδοξίας βαπτίζεται «πολέμιος της Τέχνης» και «σκοταδιστής», ενώ ισχύει το ακριβώς αντίθετο: 
 
Ο πόλεμος διεξάγεται εναντίον των Ορθόδοξων Χριστιανών μέσω της Τέχνης, η οποία ποδηγετείται από τις σκοτεινές δυνάμεις.
 
Ο πόλεμος κατά του Χριστού και της Εκκλησίας Του μαίνεται αδυσώπητος, και, μάλιστα, διεξάγεται από ποικιλώνυμους και ετερόκλητους εχθρούς της Ορθοδοξίας, οι οποίοι καταργούν τον Θεό και πολεμούν την Εκκλησία, χλευάζοντας αξίες αιώνιες και ήθη ατίμητης προγονικής κληρονομίας3.
 
Φυσική απόρροια της διαπίστωσης αυτής είναι ότι η Εθνική Πινακοθήκη από κοιτίδα πολιτισμού μεταλλάχθηκε σε ανίερο τόπο αντιχριστιανικής λατρείας και, ταυτοχρόνως, σε Γολγοθά έντεχνης καθημερινής σταυρώσεως του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.
 
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, καθόλου δεν πρέπει να μας εκπλήσσει η επανέκθεση των αποκαθηλωθέντων τερατουργημάτων του διαβόητου κακοτέχνη την 5η Μαΐου 2025 ), και δη με αυξημένα μέτρα ασφαλείας:4
 
Κρεμάσθηκαν μέσα σε ειδική προθήκη-πλέξιγκλας, ενώ εγκαταστάθηκε, εκτός από κάμερες, και ειδικό λέιζερ, το οποίο ενεργοποιεί συναγερμό κάθε φορά που κάποιος επισκέπτης πλησιάσει αρκετά κοντά στα έργα. Επιπλέον, στον χώρο της έκθεσης υπάρχουν και άνδρες της ασφάλειας της Εθνικής Πινακοθήκης οι οποίοι παρακολουθούν και συνοδεύουν από κοντινή απόσταση τους επισκέπτες της συγκεκριμένης έκθεσης!
 
Είναι προφανές ότι το πείσμα του ηττημένου διαβόλου μεταγγίσθηκε στους εγκόσμιους υπηρέτες του, οι οποίοι έβαλαν τα δυνατά τους, για να του αποδείξουν πόσο πρόθυμοι είναι να τον προσκυνήσουν, αψηφώντας την κραυγαλέα αυτογελοιοποίησή τους. Ούτε μαθητές του νηπιαγωγείου δεν θα σκέφτονταν να περιφρουρήσουν με τέτοια δρακόντεια μέτρα τις, γεμάτες αντίχριστες μουντζούρες, πανάθλιες ζωγραφιές τους, που τόλμησε να τις πετάξει κάτω κάποιος φιλόθεος συμμαθητής τους. 
 
Ερμηνεύοντας ανάποδα την επιλογή της ημέρας που τιμάται η μνήμη της Αγίας Ειρήνης, η πράξη της επανέκθεσης έχει πολεμικό υπόβαθρο: αποσκοπεί στην διέγερση τουλάχιστον αμοιβαίας διχόνοιας μεταξύ των πολιτών, η οποία είναι αξιόποινη σύμφωνα με το άρθρο 184 παρ. 4 του Ποινικού Κώδικα:
 
«[Με φυλάκιση] τιμωρείται και όποιος δημόσια με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσω του διαδικτύου προκαλεί ή διεγείρει τους πολίτες σε βιαιοπραγίες μεταξύ τους ή σε αμοιβαία διχόνοια με αποτέλεσμα να προκληθεί διατάραξη της κοινής ειρήνης κατά το άρθρο 189».
 
Ας κλείσουμε, όμως, με μια αισιόδοξη νότα που υπάρχει στο βιβλίο του μακαριστού Χαράλαμπου Βασιλόπουλου:
«Η νίκη στον πόλεμο των Σκοτεινών Δυνάμεων κατά του Χριστού είναι δική μας, δηλ. των ορθόδοξων πιστών. Διότι έχουμε αρχηγό τον Παντοδύναμο Χριστό, ο Οποίος “εξήλθε νικών και ίνα νικήση” και τελικά θα νικήση. Το προείπε. Και ό,τι προφήτεψε, εκπληρώθηκε. Σε αυτόν, λοιπόν τον πόλεμο, ο καθένας πρέπει σαν τον μικρό Δαβίδ με την σφεντόνα του να πολεμά τις σκοτεινές δυνάμεις, έχοντας πίστη ότι με την χάρη του Θεού θα συμβάλει στην κατατρόπωσή τους».
 
Παραπομπές 
 
3 Βλ. και: 
19 Απρ
4 «[Με φυλάκιση] τιμωρείται και όποιος δημόσια με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσω του διαδικτύου προκαλεί ή διεγείρει τους πολίτες σε βιαιοπραγίες μεταξύ τους ή σε αμοιβαία διχόνοια με αποτέλεσμα να προκληθεί διατάραξη της κοινής ειρήνης κατά το άρθρο 189».
 



Share

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι διωγμοί κατά της χριστιανικής Εκκλησίας ανέκοψαν για λίγο την πρόοδο του Χριστιανισμού στην Ελλάδα, πολύ δε περισσότερο όταν ο αυτοκράτορας Νέρων, δύο έτη μετά τον πρώτο σφοδρό κατά του Χριστιανισμού διωγμό στη Ρώμη, επισκέφθηκε την Ελλάδα περί το 66ο έτος και την συνετάραξε με τις θεατρικές του επιδείξεις και τις καταπιέσεις. Πάντως η παρουσία του παράφρονα εκείνου τυράννου στην Ελλάδα δεν ήταν δυνατό να προαγάγει τη διάδοση της νέας θρησκείας. Ο διωγμός μάλιστα επί του αυτοκράτορα Δομιτιανού (81-96) φαίνεται να είχε και στην Ελλάδα απήχηση, διότι τότε αναφέρεται ότι υπέστη μαρτυρικό θάνατο, δια της πύρας, ο πρώτος επίσκοπος Αθηνών Διονύσιος Αρεοπαγίτης. Μετά τον Διονύσιο επίσκοποι των Αθηνών τάσσονται από την παράδοση ο Ιερόθεος και ο Νάρκισσος, αλλά είναι ιστορικά γνωστό ότι υπέρ της χριστιανικής πίστεως μαρτύρησε ο καταγόμενος από την Αττική επίσκοπος Αθηνών Πούπλιος. Επί του αυτοκράτορα Τραϊανού (98-117) υπέστησαν μαρτυρικό θάνατο στους Φιλίππους οι χριστιανοί Παρμενάς, Ζώσιμος και Ρούφος το 109, το δε 110 ο επίσκοπος Δυρραχίου ?στιος ή Αρίστιος. Ο ανωτέρω μνημονευθείς επίσκοπος Κορίνθου Διονύσιος, ο οποίος ήκμασε κατά τον β΄ αιώνα επί Μάρκου Αυρηλίου (161-180) και υπέστη μαρτυρικό θάνατο, στην επιστολή του, απόσπασμα της οποίας διέσωσε ο Ευσέβιος, έκανε μνεία του Διονυσίου Αρεοπαγίτη ως πρώτου επισκόπου Αθηνών και προσέθετε, ότι οι Αθηναίοι χριστιανοί ολιγώρησαν της κατά το Ευαγγέλιο πολιτείας και κινδύνευσαν να απομακρυνθούν από αυτήν λόγω του διωγμού, κατά τον οποίο μαρτύρησε και ο επίσκοπος τους επίσης σημειώνει ότι διάδοχος του Πουπλίου χρημάτισε ο Κοδράτος, ο οποίος κατόρθωσε να επισυνάξει τη χριστιανική κοινότητα των Αθηνών και να την αναζωπυρήσει στην πίστη. Από την πληροφορία αυτή καταφαίνεται οτι και ο επί Μάρκου Αυρηλίου διωγμός είχε θύματα στην Ελλάδα.
Μαρτυρία Διονυσίου Επισκόπου Κορίνθου.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ....

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ....
Σχόλιο..
Μπορεί σήμερα να μην υπάρχουν Νέρωνες, αλλά υπάρχουν κάποιοι, που με τα έργα και πράξεις τους διώκουν προπαγανδιστικά τον Χριστιανισμό, ο οποίος υπό συνεχή απειλή βρίσκεται και απομονωμένος σε σημείο, που να μην αντιδρά, αφού και η ίδια εκκλησία και Πολιτεία τους αφήνει έρμαιο, όχι πλέον στα ανθρωποφάγα λιοντάρια, αλλά σε καννίβαλα ανθρωποειδή όργανα του διαβόλου, που στόχο έχουν μέσω του αντιχριστιανικού γκαζουφισμού ( Ίδε αναφορά του διαπρεπούς συγγραφέα) να κατασπαράξουν, σε αγαστή στενή συνεργασία με διαβολικές σκοτεινές δυνάμεις, τον Χριστιανισμό μέχρι εξαφάνισης.
Το θράσος της δντριας της "εθνικής" πινακοθήκης και υπόλοιπων διαβολεμένων συνεργατών της καθοδηγείται από τον βελζεβούλ, αλλά και η θρασύτητα τους λόγω της ανοχής του Χριστιανικού λαού και βεβαίως της εκκλησίας. Ανενόχλητα συνεχίζουν με υπέρμετρη σπουδή να καταντήσουν τελικά την πινακοθήκη σε αντιχριστιανικό κέντρο και οίκο ανοχής των ανωμάλων, στους οποίους επετράπη να προβάλουν πορνογραφικό βίντεο τρανσέξουαλ στον 3ο όροφο …
Ερανίζομαι ένα απόσπασμα από την πιο πάνω μαρτυρία το οποίο αν και σήμερα υλοποιηθεί τότε θα είναι μια νίκη του διαβόλου και υπηκόων του ….
Τότε λοιπόν οι Αθηναίοι χριστιανοί "ολιγώρησαν της κατά το Ευαγγέλιο πολιτείας και κινδύνευσαν να απομακρυνθούν από αυτήν λόγω του διωγμού, κατά τον οποίο μαρτύρησε και ο επίσκοπος τους...".
Και σήμερα για την κατάντια μας αυτή η ολιγωρία φταίει, αφού όπως προανέφερα και εκκλησία και πολιτεία όχι μόνο αδιαφορούν,αλλά σιωπηλά ανέχονται αυτόν τον αμείλικτο πόλεμο κατά της ρωμιοσύνης και χριστιανοσύνης …..
Ας σημειώσουν όλοι, ένοχοι, συνένοχοι και συναυτουργοί ότι εδώ και δυο χιλιάδες χρόνια, οι όποιοι διωγμοί κατά του Χριστιανισμού δεν ανέκοψαν την πρόοδο του. «Το αίμα των μαρτύρων υπήρξε ο σπόρος του Ευαγγελίου», όπως ορθά ελέχθη ήδη από τον Τερτυλλιανό κατά τον Δ΄ αιώνα.

Και στο δια ταύτα εσείς πρόστυχοι, ασεβες και άθεοι ότι αθέμιτο και να κάνετε κατά των χριστιανών η πίστη τους θα ενδυναμωθεί κατ ευχήν θεού και εσείς δόλιοι γραμματείς και φαρισσαίοι υποκριτές και υπήκοοι του διαβόλου θα έχετε την τύχη αυτών των ασεβών ομοίων σας των Σοδόμων και Γομόρων.
ΜΠΟΎΜΕΡΑΓΚ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΦΆΛΙ ΣΑΣ, ΌΣΑ ΑΙΣΧΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΑ ΠΡΑΤΤΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕ ΜΑΥΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ….Ήξει τοις ασεβέσιν η καταστροφή, και έσονται ώσπερ άχυρα υπό ανέμου (Θα έλθει στους ασεβείς η καταστροφή και θα γίνουν σαν τα άχυρα από τον άνεμο) [[Αγία Γραφή [Ιώβ]]
ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΓΓΥΣ ΓΑΡ... που μια μάσκα ολοπρόσωπη καρναβαλιού θα φοράτε για να μην σας αναγνωρίζουν οι άνθρωποι και μια ομπρέλα θα κρατάτε κακό καιρό, καλό καιρό, για να μην σας βλέπει ούτε ο Θεός και τον … κακό σας τον καιρό αφού θα οδεύσετε σύντομα στον οίκο του πάτρωνα σας διαβόλου.
Και .....ΥΕΣ ΒΟΡΒΟΡΩ ΗΔΟΝΤΑΙ ΜΑΛΛΟΝ Η ΚΑΘΑΡΩ ΥΔΑΤΙ. (Ύες = Γουρούνια)

ΜΠΟΥΜΕΡΑΓΚ Ο δι-ΑΣΗΜΟΣ και ενίοτε δι-ΑΠΡΕΠΗΣ με τους ασεβείς και απρεπείς ......

Λυκούργος Νάνης είπε...

Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στον ομολογητή επιστήμονα κ.Βαθιώτη για την τόσο εύστοχη και πεπαρρησιασμένη παρέμβασή του, εν μέσω ενός εχθρικού, ως επί το πλείστον, προς τις υγιείς απόψεις του, ακροατηρίου.

Ο πιστός χριστιανός και διακεκριμένος νομικός, λίαν ορθώς έκανε λόγο για «εκκοσμικευμένη κοινωνία που έχει φονεύσει το Θεό κατά συναυτουργία και από μεγίστη αδιαφορία», αποτυπώνοντας, κατ αυτόν τον τρόπο, με ενάργεια τη θλιβερή , σύγχρονη πραγματικότητα.

Είναι φυσικό, η ψευτοπροοδευτική ιντελιγκέντσια, η συνυπεύθυνη με την πολιτειακή, πολιτική και «πνευματική ηγεσία» ( και σε άριστη συνεργασία με την πλειοψηφία των δημοσιογράφων)για το σημερινό κατάντημα , να παρουσιάζει δυσανεξία στην υπό του κ.Βαθιώτη διακήρυξη, από την πλευρά του, της ωμής και πικρής αλήθειας , αναφορικά με τα ΑΙΣΧΗ της «Εθνικής» σκουπιδοθήκης.

Ο κ.Βαθιώτης, ξεσκέπασε, απογύμνωσε και κονιορτοποίησε την άκρως υποκριτική και διεστραμμένη συλλογιστική τους, ευφραίνοντας τους υγιώς σκεπτόμενους Έλληνες.

Και η εν προκειμένω στάση του χρήζει εξάρσεως, τιμής και επαίνου.

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητηρια πατριωτικα και για το αρθρο και για τα σχολια.
Ντ.

Ανώνυμος είπε...

Αυτο το αρθρο μαζι με τα σχολια το koukfamily πρεπει να το κοινοποιησει στους αδιαφορους δυστυχως Αρχιεπισκοπο και Πρωθυπουργο. Ισως ξυπνησουν απο τον βαθυ τους ληθαργο. Η απειλη των αθεων ειναι προ των πυλων μας.
Κωνσταντινα

Νικόλαος είπε...

Η Μπλαβάτσκυ δεν ήταν από τη Ρωσία, αλλά από την ΟΥΚΡΑΝΊΑ, γεγονός που καταδεικνύει ότι η τελευταία ήταν ήδη από τόσο παλιά φυτώριο ανομίας και αντιχριστιανισμού.

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.