31 Μαΐου 2025
Ασχήμιες – Βαρβαρότητες – Παραμορφώσεις
Ι. ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΟΙΝΙΚΟ ΠΡΟΒΟΛΕΑ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΚΑΚΟΥ
Μέχρι σήμερα ο προπαγανδιστικός μηχανισμός εστίαζε αποκλειστικά στο τι έκανε η «από δω πλευρά» μέσα στην Αντεθνική Τερατοθήκη.
Μας πλημμύρισε με απροκάλυπτα ψέματα περί «εισβολής» του βουλευτή Νίκου Παπαδόπουλου στον τόπο του αντιχριστιανικού εγκλήματος και «βανδαλισμού» των βλάσφημων πινάκων, επιχειρώντας να θολώσει την ζοφερή αλήθεια, δηλ. ότι στους πίνακες αυτούς απεικονίζονταν παραμορφωμένα, ανάποδα ή χλευαστικά τα Θεία πρόσωπα της Παναγίας, του Χριστού, του Αρχαγγέλου Μιχαήλ, του Αγίου Γεωργίου και του Αγίου Χριστοφόρου.
Ας στρέψουμε, λοιπόν, τον προβολέα μας στην πηγή του εωσφορικού κακού, που οι φρενοβλαβοποιητές της Αντεθνικής Τερατοθήκης και τα τσιράκια τους προσπάθησαν να εμφανίσουν ως προϊόν δήθεν συνταγματικά προστατευόμενης Τέχνης:
Στο έργο με τίτλο «Εικόνισμα 1ο», απεικονίζεται παραμορφωμένο το πρόσωπο του Αγίου Γεωργίου, προστάτη του ελληνικού Πεζικού και Στρατού, με κέρατα στο κεφάλι, ο οποίος καρφώνει το κοντάρι του σε ένα ανθρώπινο πρόσωπο και όχι σε δράκο, ενώ μορφή δράκου έχει το άλογό του. Επομένως, η απεικόνιση του καλλιτέχνη είναι προδήλως ανάποδη προς την ορθόδοξη απεικόνιση του Αγίου Γεωργίου.
Στο έργο με τίτλο «Εικόνισμα 16» απεικονίζεται παραμορφωμένο και τρομαγμένο το πρόσωπο του Αρχαγγέλου Μιχαήλ (το στόμα του απεικονίζεται ξεδοντιασμένο), ενώ στην πλάτη του εκφύεται ουρά δράκου.
Στο έργο με τίτλο «Εικόνισμα 17» απεικονίζονται παραμορφωμένη η Παναγία να κρατά το επίσης παραμορφωμένο Θείο Βρέφος. Ειδικότερα, η μεν Παναγία απεικονίζεται ασπρόμαυρη με παραμορφωμένα τα μάτια και τα χείλη της, ενώ στο αριστερό της χέρι απεικονίζεται ένας σκελετός. Το δε Θείο Βρέφος απεικονίζεται τερατόμορφο, με ένα μάτι και ένα κέρατο στο κεφάλι.
Στο τέταρτο έργο, το οποίο δεν φέρει τίτλο, απεικονίζεται ο Άγιος Χριστοφόρος. Και ναι μεν η απεικόνισή του ως κυνόμορφου συναντάται και εντός ορθόδοξων ιερών ναών1, πλην όμως στο συγκεκριμένο έργο ο Άγιος απεικονίζεται να κρατά ένα πινέλο το οποίο επιχειρεί να αλείψει με μπογιά. Επίσης μέσα στην τσέπη του έχει σπάτουλα, πιρούνι και δύο σωληνάρια, ένα εκ των οποίων γράφει cobalt, ήτοι κοβάλτιο.
ΙΙ. ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΤΡΙΤΟΥΣ
Το κοινό μήνυμα που εκπέμπεται προς τους τρίτους μέσω της έκθεσης των φρικαλέων αυτών ψευδοκαλλιτεχνημάτων εντός του χώρου της Εθνικής Πινακοθήκης δεν είναι απλώς η άρνηση της θεϊκής, πανσέπτου και αγίας υποστάσεως των εικονιζομένων προσώπων, αλλά, πολύ περισσότερο, η κατασπιλωτική μετάπτωσή τους σε μια υπόσταση με εκ διαμέτρου αντίθετη ιδιότητα, ήτοι την διαβολική.
Σε ό,τι αφορά, ειδικότερα, τον κυνόμορφο Άγιο Χριστοφόρο, τούτος γελοιοποιείται, αφού απεικονίζεται ως ζωγράφος· ίσως, ο εμπνευστής αυτής της ασεβούς απεικόνισης, που φέρει το ίδιο όνομα με τον συγκεκριμένο Άγιο, θέλησε να αυτοαγιοποιηθεί!
Ως εκ τούτου, το επιχείρημα που σκαρφίστηκε η «από κει πλευρά», δηλ. ότι o διαβόητος «χαράκτης» δεν διαστρέβλωσε μια εικόνα της εκκλησίας, αλλά έφτιαξε εξ υπαρχής μια δική του εικόνα, στην οποία αποτύπωσε την εικασία του και μορφοποίησε μέσως αυτής το συναίσθημά του (έμπλεο μίσους για την Ορθοδοξία, τους Αγίους και την Εκκλησία2), είναι ένα a priori ραδιούργο σόφισμα.
Εκείνο που ενδιαφέρει εν προκειμένω είναι το μήνυμα που στέλνει ο δημιουργός μέσω των τερατουργημάτων του. Κι αυτό είναι ξεκάθαρα αντιχριστιανικό, πράγμα ανεπίτρεπτο για μια Εθνική Πινακοθήκη.
ΙΙΙ. ΔΥΟ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΒΑΣΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΕΔΔΑ
Τούτο προκύπτει και από την μελέτη της νομολογίας του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΔΑ):
Εφόσον και τα τέσσερα εκτιθέμενα έργα αποτελούν προκλητικές απεικονίσεις του Χριστού, της Παναγίας, του Αρχαγγέλου Μιχαήλ, του Αγίου Γεωργίου και του Αγίου Χριστοφόρου στοιχειοθετούν κακόβουλη παραβίαση του πνεύματος ανεκτικότητας που χαρακτηρίζει μια δημοκρατική κοινωνία.
Δεδομένου ότι επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι εκείνη της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας και τουλάχιστον το 80% των Ελλήνων είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι3, το Δ.Σ. της Εθνικής Πινακοθήκης όφειλε να είχε διασφαλίσει την θρησκευτική ειρήνη αυτής της πλειοψηφίας, αρνούμενη να εκθέσει έργα που συνιστούν επίθεση στις θρησκευτικές πεποιθήσεις της (έτσι και το ΕΔΔΑ στην υπόθεση Otto Preminger κατά Αυστρίας4).
Στο μέτρο που οι προκλητικές αυτές απεικονίσεις μετατρέπουν το Θείο στοιχείο στο ακριβώς αντίθετό του, δηλ. σε κάτι διαβολικό ή τερατόμορφο, ή στο μέτρο που το γελοιοποιούν, συνιστούν ευθεία, μεγίστη και κατάφωρη προσβολή των Θείων και, κατά συνέπεια, των θρησκευτικών πεποιθήσεων των Ορθοδόξων Χριστιανών σε υψηλό βαθμό (έτσι και το ΕΔΔΑ στην υπόθεση Wingrove κατά Ηνωμένου Βασιλείου5)
IV. ARTIFEX LEGIBUS NON SOLUTUS EST
Μία άλλη χαρακτηριστική νομική στρέβλωση που αναπαρήγαγε ο δαιμονόπληκτος μηχανισμός της εν Ελλάδι Νέας Τάξης Πραγμάτων αποτυπώθηκε στο προπαγανδιστικό σλόγκαν «η Τέχνη δεν έχει όρια».
Επειδή η συμπαγής πλειοψηφία των συνταγματολόγων έχει προσχωρήσει στο κυρίαρχο νεοταξίτικο ρεύμα και ευλογεί, ρητώς ή σιωπηρώς, το ύπουλο δικτατορικό καθεστώς Μητσοτάκη, κοντέψαμε να ξεχάσουμε τις βασικές μας γνώσεις, δηλ. ότι:
Δεν υπάρχει κανένα συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα που να είναι απεριόριστο. Τα αλληλοσυγκρουόμενα δικαιώματα διέπονται από την τέχνη της πρακτικής εναρμόνισης.
Ο χρυσός κανόνας που απέκρυψαν οι σατανάδες του προπαγανδιστικού μηχανισμού είναι ο εξής:
Σε αντίθεση με έναν βασιλιά που δεν υπόκειται στους νόμους (rex/princeps legibus solutus est), ο καλλιτέχνης ΔΕΝ είναι υπεράνω των νόμων, αλλιώς θα ήταν ισοδύναμος με έναν βασιλιά (artifex legibus non solutus est6).
Αλλά και ο Παναγιώτης Παπανικολάου, Ομότιμος Καθηγητής Αστικού Δικαίου της Νομικής Σχολής Αθηνών, στο βιβλίο του «Ελευθερία της Τέχνης και Δικαίωμα της Προσωπικότητας»7 καταγράφει αυτό που απέκρυψαν οι φρικαλέοι προπαγανδιστές από τον ελληνικό λαό:
«παρά το γεγονός ότι η συνταγματική προστασία της ελευθερίας της Τέχνης φαίνεται να διαπλάσσεται στο άρθρο 16 § 1 Συντ. χωρίς κανέναν απολύτως περιορισμό, δεδομένου ότι καμμία δεν περιέχει η διάταξη αυτή επιφύλαξη, υπάρχουν ασφαλώς και για την άσκηση αυτής κάποια όρια, τιθέμενα κατά βάσιν εγγενώς από το ίδιο το Σύνταγμα, δικαιολογούμενα δε από την ανάγκη διαφυλάξεως και των άλλων συνταγματικά προστατευόμενων –ισόκυρων δε προς την ελευθερία της Τέχνης– αγαθών, εντεύθεν δε και της αρμονίας που υπάρχει στο Σύνταγμα ως σύστημα αξιολογικό [Wertsystem]».
Αυτά και άλλα πολλά είναι καταγεγραμμένα στην μήνυση 50 σελίδων που κατατέθηκε κατά την (πλέον δις) αποφράδα ημέρα, 29η Μαΐου 20258, στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, προκειμένου να αποδοθεί δικαιοσύνη για τα αίσχη που έκανε η «από κει πλευρά» εναντίον της «από δω πλευράς».
Ως γνωστόν, μετά το βίαιο τερματισμό της καλλιτεχνικής ασχήμιας ακολούθησε μια νομική βαρβαρότητα, αφού ο βουλευτής Νίκος Παπαδόπουλος κρατήθηκε παρανόμως στον τόπο του αντιχριστιανικού εγκλήματος επί 5 περίπου ώρες.
Δεδομένου ότι δεν υπήρχε σχετική άδεια της Βουλής, κανείς δεν επιτρεπόταν να τον συλλάβει ή να τον περιορίσει στον χώρο της Αντεθνικής Τερατοθήκης. Έτσι, το άρθρο 62 του Συντάγματος μετετράπη σε κουρελόχαρτο.
Παλιά τους τέχνη κόσκινο…
V. ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ
Στην είσοδο και την έξοδο από τα δικαστήρια Ευελπίδων οι κάμερες ήταν στημένες για να καταγράψουν λίγα λόγια από την «από δω πλευρά».
Είναι βέβαιον ότι η προπαγάνδα θα κάνει και πάλι το… θαύμα της:
Οι πνεύμονες της μητσοτακικής δικτατορίας, τα τηλεοπτικά βοθροκάναλα, αν επιλέξουν να παίξουν κάποια αποσπάσματα, θα απομονώσουν τα τσουχτερά σημεία των δηλώσεων και θα προβάλουν μόνο ό,τι βολεύει την «από κει πλευρά».
Παραμορφωτικά δεν είναι μόνο τα διαβολοσκότεινα έργα του χαράκτη Κατσαδιώτη (η υπέροχη ελληνική γλώσσα προδίδει την αλήθεια: Χάρος-χαράκτης / κατσάδα-Κατσαδιώτης), αλλά πρωτίστως το προπαγανδιστικό έργο που προβάλλει καθημερινά στις οθόνες μας η άθλια οργάνωση των αμέτρητων τηλεμαφιόζων, παίζοντας φρενοβλαβοποιητικά με το μυαλό μας.
Παραπομπές
1 Όπως, όμως, παρατηρεί ο βυζαντινολόγος-ακαδημαϊκός Ανδρέας Ξυγγόπουλος: «Όποιος εξετάζει τις παραστάσεις του Αγίου Χριστοφόρου με κεφάλι σκύλου σε τοιχογραφίες, σε φορητές εικόνες, ακόμη δε και σε μικρογραφίες χειρογράφων θα διαπιστώσει ότι πρόκειται περί λαϊκών έργων τής προχωρημένης Τουρκοκρατίας, ιδίως τού 17ου και του 18ου αιώνα. Καμία δηλαδή παράσταση του Αγίου κυνοκεφάλου δεν είναι (αν δεν απατώμαι), γνωστή από τους βυζαντινούς χρόνους. Υπήρχε όμως ασφαλώς κάποια παλιά λαϊκή παράδοση, την οποία σθεναρά απεκήρυσσε η Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης». Βλ.: https://www.vimaorthodoxias.gr/theologikos-logos-diafora/%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BA%CE%AD%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CF%84o%CF%8D-%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84/#goog_rewarded
2 Βλ. την πρόφατη συνέντευξή του εδώ: https://www.tovima.gr/2025/05/28/culture/xristoforos-katsadiotis-me-ton-vandalismo-ton-ergon-stin-pinakothiki-tarakounithikan-oi-thesmoi/Βλ. επίσης:
3 https://www.tovima.gr/2015/04/10/society/dimoskopisi-kapa-research-xristianoi-orthodoksoi-alla-mia-fora-ton-xrono/
6 Βλ. την θέση του αειμνήστου καθηγητού Δημοσίου και Ευρωπαϊκού Δικαίου Προδρόμου Δαγτόγλου, Ατομικά δικαιώματα, 4η έκδ., 2012, σελ. 521, αριθμ. 924.
7 2008, σελ. 20.
8 Δις αποφράδα, διότι την 29η Μαΐου 2025 οι αντίχριστες δυνάμεις φρόντισαν να βάλουν λουκέτο στην Μονή της Αγίας Αικατερίνης Σινά, το αρχαιότερο εν λειτουργία χριστιανικό μοναστήρι παγκοσμίως.
Κατηγορία Θέματος
Καταγγελίες,
Κοινωνικά θέματα,
Κρίσεις και απόψεις,
Παγκοσμιοποίηση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)
1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.
3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.
4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.
5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).
6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.
7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.
1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.
2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.
3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.
Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.








2 σχόλια:
ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ Ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ …..
Θεέ, συχώρεσε τους παντίδους, που θέλουν να μας πάρουν τον αγέρα που αναπνέομεν και την τιμήν που με ντουφέκι και γιαταγάνι πήραμε. Εμείς το χρέος, το κατά δύναμιν, επράξαμεν. Και αυτοί βγήκαν σήμερον να προκόψουν την Πατρίδα. Μας γέμισαν φατρία και διχόνοιαν. Και την Πατρίδα δεν την θέλουν Μητέρα κοινή. Αμορόζα εις τα κρεβάτια τους την θέλουν. Γι’ αυτό περνούν και ρεθίζουν τον κόσμον με τέχνες και καμώματα.
Και καζαντίσαν αυτοί πουγγιά και αγαθά και αφήκαν τους αγωνιστές, τις χήρες και τα ορφανά εις την άκρην. Αυτοί είναι οι ανθρώπινοι λύκοι, που φέραν δυστυχήματα και κίντυνον εις τον τόπον. Ας όψονται.
Αυτή είναι και τα σημερινά αδιόρθωτα χάλια της άλλοτε δοξασμένης και τιμημένης Ελλάδας μας, που κατάντησε ( την κατάντησαν ) Αμορόζα πόρνη και που με τέχνες και καμώματα από άθεους και ανώμαλους την μετέτρεψαν σε ΑΙΣΧΥΝΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΚ@ΛΟΥ.
Και τότες λευτερωθήκαμε από τους βαρβάρους και σήμερα σκλαβωθήκαμε σε *"υπανθρώπους" που είναι η ακαθαρσία της Ελλάδας αφού ως γουρούνια ευχαριστιούνται περισσότερο στον βούρκο, παρά στο καθαρό νερό .....“Ύες βορβόρω ήδονται μάλλον ή καθαρώ ύδατι” Ηράκλειτος
*Αυτοί λοιπόν είναι οι υπάνθρωποι, που μας πλημμύρισαν και αν δεν ¨κτίσουμε" πλέον αντιβοθρικά έργα και η μπόχα τους, οι βόθροι τους και τα κακά τους θα μας πνίξουν διότι τα χείρονα πλείω βροτοίσιν εστι των αμεινόνων. Ευριπίδης. Σε αυτούς τους παλιανθρώπους περισσότερα είναι τα κακά από τα καλά, αν και καλά ούτε είχαν, ούτε ποτέ θα έχουν αφού υπήκοοι του Εωσφόρου είναι........
Αφυπνισθείτε ΕΛΛΗΝΕΣ....
Α.
Ευγε και για το αρθρο και για το σχολιο.
Κωνσ.
Δημοσίευση σχολίου