17 Μαΐου 2025

ΕΚΑΜ 1986 – ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ 2025: Νανούρισμα 39 ετών!

«Εμβολιάζει» ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης
 
Ι. ΑΘΩΟΣ Ή ΕΝΟΧΟΣ Ο Ε.Κ.Α.Μ.;
 
Διαβάζοντας ο σημερινός αναγνώστης ένα άρθρο του δημοσιογράφου Γιάννη Αναγνωστόπουλου, το οποίο είχε δημοσιευθεί στην εφημερίδα «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» της 12ης Ιουλίου 1987 με υπέρτιτλο «ΕΚΑΜ. Η ταυτότητα που θα συνοδεύει τον Έλληνα σ’ όλη του τη ζωή», τίτλο «Είναι αθώος ή ένοχος;» και υπότιτλο «Αδικαιολόγητες και περίεργες οι αντιδράσεις», αισθάνεται σαν να έχει απώλεια της αίσθησης του χρόνου.
 
Διότι, παρότι διαβάζει το άρθρο αυτό ζώντας στο έτος 2025 διαπιστώνει ότι όσα θετικά και αρνητικά γράφονταν στο παρελθόν για τον πρόγονο του σημερινού Προσωπικού Αριθμού, δηλ. του Ε.Κ.Α.Μ., δεν διαφέρουν σε τίποτε απολύτως από τα επιχειρήματα που προβάλλονται από τους λάτρεις και τους πολέμιους της αριθμοποίησης των πολιτών στον παρόντα χρόνο.
 
Α. ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ VS ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ
 
Στην εισαγωγή του άρθρου εκείνου είναι γραμμένα τα ακόλουθα:
«Ο ΕΚΑΜ στο απόσπασμα ζητούν κόμματα, ορισμένοι δήμαρχοι και κάποιες θρησκευτικές και παραεκκλησιαστικές οργανώσεις που βλέπουν στη νέα ταυτότητα το τέλειο ηλεκτρονικό φακέλωμα.
Ο ΕΚΑΜ είναι αθώος, αντιτείνει το υπουργείο Εσωτερικών και η κυβέρνηση, που θεωρεί αδικαιολόγητες και περίεργες τις αντιδράσεις και τον θόρυβο που ξεσηκώθηκε τις τελευταίες ημέρες για τον Ε.Κ.Α.Μ.
Η νέα ταυτότητα, υποστηρίζεται από κυβερνητική πλευρά, κύριο προορισμό έχει να χτυπήσει τη γραφειοκρατία, αφού:
 
– Καταργεί όλα τα πιστοποιητικά και έγγραφα που απαιτούνται μέχρι σήμερα για τα στοιχεία που αναφέρει. […].
 
Αλλά ούτε και τα περί ηλεκτρονικού φακελώματος δέχεται το υπουργείο Εσωτερικών, γιατί, όπως επισημαίνεται, ο νόμος ρητά αναφέρει ότι ο Ε.Κ.Α.Μ. χρησιμοποιείται μόνο για τις ταυτότητες, μέχρις ότου τεθεί σε ισχύ νόμος για την προστασία των πολιτών από την επεξεργασία προσωπικών πληροφοριών».
 
Β. Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑ ΣΦΥΡΙΟΥ
 
Στο ίδιο άρθρο φιλοξενείται συνέντευξη του αναπλ. Υπουργού Εσωτερικών Κοσμά Σφυρίου, η οποία τιτλοφορείται ως εξής:
 
«Ανύπαρκτο θέμα το 666».
Στην συνέντευξή του ο Σφυρίου τόνιζε κατηγορηματικά ότι: 
«ο Ε.Κ.Α.Μ. δεν έχει και δεν πρόκειται ποτέ να έχει σχέση με φακέλωμα των πολιτών».
 
1. ΦΑΚΕΛΩΜΑ;
 
Στην ερώτηση του δημοσιογράφου αν τελικά είναι ένοχος ο Ε.Κ.Α.Μ., ο Σφυρίου έδωσε την εξής απάντηση:
 
«Πρέπει να τονίσω πρώτα απ’ όλα ότι η κυβέρνηση έχει την ίδια ευαισθησία και σέβεται όσο και αυτοί που διαμαρτύρονται τα συνταγματικά δικαιώματα των πολιτών. Εξάλλου, τα μέλη αυτής της κυβέρνησης έχουν νιώσει στο πετσί τους το “φακέλωμα” των ιδεών και της πολιτικής δράσης τους και αρκετοί όχι μόνο το φακέλωμα, αλλά και εξορίες, φυλακίσεις, βασανιστήρια κ.λπ.
 
Αυτά, ξέρετε, είναι ικανά να εμφυσήσουν τον σεβασμό στα συνταγματικά δικαιώματα και τις ατομικές ελευθερίες των πολιτών. […] Το “φακέλωμα” που οι κυβερνήσεις της δεξιάς είχαν επιβάλει στη χώρα μας επί δεκαετίες, αφορούσε πάντα τις πολιτικές πεποιθήσεις και την πολιτική δραστηριότητα των Ελλήνων πολιτών. Έτσι κατέγραφαν την πολιτική και κοινωνική προσωπικότητα του καθένα.
 
Τα στοιχεία που συνοδεύουν τον Ε.Κ.Α.Μ. με την εφαρμογή του δεν έχουν καμία σχέση με την έννοια του φακελώματος. Π.χ. με την πρώτη εφαρμογή στα προσωρινά δελτία ταυτότητας των ανηλίκων, τα στοιχεία που περιέχονται είναι: Το ονοματεπώνυμο παιδιού και των γονιών και η ημερομηνία γέννησης. Αλλά αυτά τα στοιχεία τηρούνται πάντοτε σε κάθε δήμο και κοινότητα της Ελλάδας. Άραγε ξέρετε καμιά χώρα δυτική ή ανατολική που να μην τηρεί αυτά τα στοιχεία που περιέχει η προσωρινή ταυτότητα; […]
 
Τα κόμματα της αντιπολίτευσης που προσπαθούν να προκαλέσουν εντυπώσεις “κτυπούν πόρτες ανοικτές”. Γιατί και απόλυτη προστασία του πολίτη εξασφαλίζεται από την εφαρμογή του ΕΚ.Α.Μ. στις ταυτότητες και τις απόψεις τους πριν από οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή του Ε.Κ.Α.Μ. θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν όταν συζητηθεί το νομοσχέδιο για την προστασία από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές».
 
Δεν χρειάζεται, βεβαίως, να διαθέτει κανείς ιδιαίτερη ευφυΐα για να αντιληφθεί την κοροϊδία αυτής της απάντησης, διότι το πολιτικό φακέλωμα μπορεί περίφημα να αναβαθμισθεί σε ηλεκτρονικό φακέλωμα, το οποίο θα αποκαλύπτει πολύ περισσότερα στοιχεία για τον φακελωνόμενο πολίτη. 
 
Επιπλέον, όποιος έχει ζήσει το πετσί του το φακέλωμα της Δεξιάς δεν σημαίνει κατ’ ανάγκην ότι θα αποφύγει να το επιβάλει ακριβώς επειδή το υπέστη. Μπορεί να ισχύει το ανάποδο: Ακριβώς επειδή το υπέστη, μπορεί περίφημα να το επιβάλει στους άλλους, εκτονώνοντας πάνω τους το απωθημένο του!
 
Άλλωστε, με τα βιώματα που έχει αποκομίσει ο πολίτης της τρίτης δεκαετίας του 21ου (απατ)αιώνα, γνωρίζει πλέον ότι οι δεξιές, οι κεντρώες και αριστερές κυβερνήσεις είναι οι «τρεις όψεις του ίδιου νομίσματος», πάνω στο οποίο είναι εγγεγραμμένες οι ίδιες λαοκτόνες μέθοδοι.
 
2. 666;
 
Ακολούθησε το φλέγον ερώτημα του δημοσιογράφου σχετικά με τον 666:
«Θρησκευτικές ή παραεκκλησιαστικές οργανώσεις αναφέρονται σε κάποιο νούμερο 666 και το συσχετίζουν με τις νέες ταυτότητες. Έχει καμιά βάση αυτό;».
 
Ιδού η απάντηση του Σφυρίου:
 
«Αυτό το “666” που προβάλλεται έχει απαντηθεί πολλές φορές ότι είναι ανύπαρκτο και φανταστικό θέμα. Ούτε αριθμός 666 χρησιμοποιείται με οποιαδήποτε μορφή, ούτε φασματικές γραμμές (εμφανείς ή αφανείς) υπάρχουν».
 
Ωστόσο, το 1997 ο Υπουργός Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης Λάμπρος Παπαδήμας, ο οποίος είχε διατελέσει δήμαρχος Λαμίας (1982, 1986, 1990), αντιπρόεδρος της Ένωσης Δήμων και Περιφερειών Ευρώπης (C.C.R.E., 1988-1990), Πρόεδρος της Κοινοπραξίας Ελληνικών Δήμων για την Ευρώπη (1990-1993), βουλευτής Φθιώτιδας του ΠΑΣΟΚ (1996 / 2000 / 2004), Υφυπουργός Εσωτερικών, Δημοσίας Διοίκησης και Αποκέντρωσης (1996-1998) και Υπουργός Υγείας και Πρόνοιας (1998), ερωτηθείς στην εκπομπή του δημοσιογράφου Γ. Πρετεντέρη «Η ώρα της αλήθειας» (και ενώ σε τηλεοπτικό παράθυρο ήταν παρών και ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος) σχετικά με τους φόβους των πολιτών που τροφοδοτεί η ενδεχόμενη διασύνδεση των ταυτοτήτων με τον αντίχριστο αριθμό, είχε δώσει την ακόλουθη απάντηση:
 
«Καλά, αυτό νομίζω μας γυρνάει στον Μεσαίωνα, δηλαδή είναι τρελό να μιλάμε για την ταυτότητα και να απομονώνουμε ότι μόνο για την ταυτότητα δεν πρέπει να ισχύει ένα μηχανογραφικό σύστημα, γιατί το 666 έχει προκύψει από το φάσμα το οποίο υπάρχει πάνω σε κάθε έντυπο που πρέπει να μπει μέσα σ’ ένα μηχανογραφικό σύστημα, για να γίνει μια αναγνώριση. Μου φαίνεται ότι είναι τρελό να υπάρχουν αντιδράσεις γι’ αυτό».
 

ΙΙ. ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ 6Η ΔΟΣΗ ΜΝΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ
 
Ενόψει των παραπάνω, μοιάζει σαν να μην κύλησε ούτε μια μέρα από τις 12 Ιουλίου 1987, αφού και σήμερα, στην ρητορική υπέρ και κατά του Προσωπικού Αριθμού, δεσπόζουν τα εξής τρία ζητήματα:
 
Η φθηνή δικαιολογία της πάταξης της γραφειοκρατίας και, άρα, της εξυπηρέτησης του πολίτη.
 
Το ηλεκτρονικό φακέλωμα ως καμουφλαρισμένος στόχος της κυβέρνησης υπό τον μανδύα της διευκόλυνσης του πολίτη στις συναλλαγές του με το Δημόσιο.
 
Ο φόβος ότι ο Προσωπικός Αριθμός έχει άμεση σχέση με τον δυσώνυμο αριθμό 666, ο οποίος αναφέρεται στο 13ο κεφάλαιο της Ιεράς Αποκαλύψεως του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου.
 
Όπως ρωτούσαν τον Κουτσόγιωργα και τον Σφυρίου το 1987 για το 666, έτσι ρωτούν και το 2025 οι δημοσιογράφοι για τον ίδιο αριθμό τον Παπαστεργίου, για να λάβουν, φυσικά, πάντοτε αρνητικές απαντήσεις.
 
Επίσης, ο σημερινός αναγνώστης, έχοντας το πλεονέκτημα να γνωρίζει όχι μόνο τι λέει ο Παπαστεργίου εν έτει 2025, αλλά και τι έλεγαν στο μακρινό παρελθόν όλοι οι εξ επαγγέλματος ψεύτες υπουργοί και υφυπουργοί για όσα ανησυχούν εκείνους που γνωρίζουν πώς λειτουργούν διαχρονικά οι προδοτικές και ανθελληνικές κυβερνήσεις, δεν θα δυσκολευτεί να βγάλει το ακόλουθο ζοφερό συμπέρασμα:
 
Οι πολιτικοί τους οποίους εκλέγει με τα ίδια του τα χέρια ο ελληνικός λαός θυμίζουν πολιορκητές κάστρου με γαϊδουρινή υπομονή. Φορώντας την μάσκα του καλοκάγαθου ποιμένα, επαναλαμβάνουν σταθερά το ίδιο παραμύθι, σαν να προσπαθούν να νανουρίσουν μαζικά τα ατίθασα βρέφη.
 
Λέγοντάς τους επί 40 χρόνια ότι έρχεται ένας «μαγικός αριθμός» που θα τους απλοποιήσει την ζωή, προσπαθούν να τους πείσουν ότι η υποχρεωτική λήψη του είναι η μόνη λύση για να σταματήσει η ταλαιπωρία τους και να πάει, επιτέλους, η Ελλάδα μπροστά.
 
Επειδή, όμως, δεν είναι όλοι οι πολίτες επιρρεπείς στο κυβερνητικό νανούρισμα, αλλά υπάρχουν σκληρά καρύδια με μνήμη και λογική, το μοντέλο της υποχρεωτικότητας αναφορικά με τις πράξεις που προπαγανδίζονται ως επωφελείς για κάθε πολίτη ξεχωριστά, οι νομικοί γνωρίζουν ότι φέρει την κηλίδα του σκληρού πατερναλισμού, ο οποίος συνορεύει με τον ολοκληρωτισμό.
 
Είδαμε, άλλωστε, επί κορωνοϊού τι θλιβερές επιπτώσεις είχε η υποχρεωτική πρόβλεψη του πειραματικού εμβολιασμού!
 
Τα ίδια σκληρά καρύδια γνωρίζουν επίσης ότι το σύνθημα «για το καλό και την ασφάλειά σου» χρησιμοποιείται ευρέως από δικτατορικά καθεστώτα, τα οποία ανατρέπουν τις εκλεγμένες κυβερνήσεις, προκειμένου τάχα να σώσουν την πατρίδα και τους πολίτες από τον επικίνδυνο εχθρό τους.
 
Με δεδομένο δε ότι ο ένας και μοναδικός Προσωπικός Αριθμός ανοίγει τον δρόμο για το ηλεκτρονικό φακέλωμα των πολιτών και για την ψηφιακή τους επιτήρηση (πρόκειται για δύο ζητήματα ταμπού, που, τόσο ο Σφυρίου το 1987 όσο και ο Παπαστεργίου το 2025, αρνούνται μετά βδελυγμίας), ενισχύονται στο έπακρο οι βάσιμες υπόνοιες ότι η σημερινή κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει DNA δικτατορίας που, όπως κάθε δικτατορία, πρέπει πάση θυσία να ελέγχει την συμπεριφορά των υπηκόων της.
 
Το μεγάλο κακό είναι ότι η εν Ελλάδι ηλεκτρονική δικτατορία είναι πολύ πιθανό να αποτελεί παρακλάδι μιας Παγκόσμιας Δικτατορίας, η οποία θα στηριχθεί στο ίδιο νανουριστικό παραμύθι που θα αφηγηθούν στους πολίτες και όσες χώρες δεν έχουν ακόμη προβλέψει τον υποχρεωτικό Προσωπικό Αριθμό.
 
Στο πλαίσιο μιας τέτοιας Παγκόσμιας Δικτατορίας, ο υποχρεωτικός Προσωπικός Αριθμός δεν μπορεί παρά να είναι ο προφητευμένος αριθμός του θηρίου (άλλωστε το παρατσούκλι του Αντιχρίστου είναι «Παγκόσμιος Δικτάτωρ»!), τον οποίο, βεβαίως, δεν θα είναι αρκετό να τον έχουμε αποθηκευμένο μέσα σε μια πλαστική «κάρτα πολίτη», αλλά, αργά ή γρήγορα, θα μας ζητήσουν να τον βάλουμε μέσα στο σώμα μας – είτε στο χέρι είτε στο μέτωπο (αυτό εκτιμάται ότι θα επιχειρηθεί και πάλι με το πρόσχημα της ευκολίας, της ταχύτητας και της ασφάλειάς μας).
 
«Ωδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς´».
 
Aγαπητέ αναγνώστη, δες με τα ίδια σου τα μάτια πώς μας κοροϊδεύουν επί 40 χρόνια οι εναλλασσόμενοι λυκοποιεμένες, οι οποίοι μας κυβερνούν δήθεν «για το καλό μας», αλλάζοντας χρώματα, ώστε να μην καταλαβαίνουμε ότι είναι όλοι τους μια φρικαλέα συμμορία. Η κυριακουλίστικη ΝΔ του 2025 είναι το alter ego του παπανδρεϊκού ΠΑΣΟΚ του 1986! 
 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.